|
Bildirim

|
Doğuş %10 ötv diliminde getirse de alsak...
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 6 Mayıs 2025; 17:30:14 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
Sonuna kadar katılıyorum. Volkswagen firmasının gölgesinde kaldığı için AUDI markası kendini geliştiremedi ve MERCEDES - BMW gibi lüks otomobil sınıfında yer alamadı hiç bir zaman. |
|
_____________________________
|
|