Şimdi Ara

Yeni Audi A3 (MQB) -ANA KONU- (353. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
9.226
Cevap
148
Favori
674.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 351352353354355
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mans737


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kullandığım 3. DSG 'li aracım A4 1.4 TFSi. 3 aracın da karakteri çok farklı , DSG yazılımı çok farklı.



    A3 Sedan TDi ile Stronic düz gidişte AUTO konumda kendini boşa almazdı. Yokuş aşağı gaz vermedigim durumlarda da almazdı. Durduğum anlarda ise Auto Hold devreye girdiği anda kavramayı ayırırdı. A4 TFSi ise gaz vermediğim her anda AUTO konumda dahi olsa kavramayı boşa alıyor. A3 Sedan TDi sadece Efficiency modda bu sürüş stilini sergilerdi. A4 TFSi'da Comfort mod da AUTO mod da birbirine benziyor ve hemen kavrama ayırıyor. İşin ilginç yanı dur kalk trafikte ise Auto Hold devreye girse bile kavramayı ayırmayabiliyor. Tahmin ediyorum ki A4 TFSİ'ın kavrama ömrü A3 Sedan TDi'dan kısa olabilir. Zamanla deneyimleyecegiz.

    Hocam hayırlı olsun aracı satıp a4 e mi geçiş yaptınız?

    Sağolun hocam, evet A3 'ü satıp A4 'e geçiş yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mans737


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kullandığım 3. DSG 'li aracım A4 1.4 TFSi. 3 aracın da karakteri çok farklı , DSG yazılımı çok farklı.



    A3 Sedan TDi ile Stronic düz gidişte AUTO konumda kendini boşa almazdı. Yokuş aşağı gaz vermedigim durumlarda da almazdı. Durduğum anlarda ise Auto Hold devreye girdiği anda kavramayı ayırırdı. A4 TFSi ise gaz vermediğim her anda AUTO konumda dahi olsa kavramayı boşa alıyor. A3 Sedan TDi sadece Efficiency modda bu sürüş stilini sergilerdi. A4 TFSi'da Comfort mod da AUTO mod da birbirine benziyor ve hemen kavrama ayırıyor. İşin ilginç yanı dur kalk trafikte ise Auto Hold devreye girse bile kavramayı ayırmayabiliyor. Tahmin ediyorum ki A4 TFSİ'ın kavrama ömrü A3 Sedan TDi'dan kısa olabilir. Zamanla deneyimleyecegiz.

    Hocam hayırlı olsun aracı satıp a4 e mi geçiş yaptınız?

    Sağolun hocam, evet A3 'ü satıp A4 'e geçiş yaptım.

    Hayırlı olsun.bende benzinliye geçmek istiyorum hatta yine a3 1.4 150bg bakıyorum ama malum piyasa fiyatları çok yüksek.bir de tabi aynı araba olacağı gerçeği de beni frenliyo.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mans737 M kullanıcısına yanıt
    Serhat Hocam ; ben A3 Sedan'dan çok memnundum. Forumda başlarda Sedan kasanın Macaristan üretimi olması nedeniyle A3 Sportback'ten daha kalitesiz olabileceğine dair paylaşılan görüsler vardı. Bayide inceleyip satın almadan evvel bunun gerçek olmadığı, Jetta - Golf farkının A3 SB - A3 Sedan arasında olmadığını görerek karar vermiştim. Şimdi A4 ' e baktığımda hala aynı fikirdeyim. Özellikle Stop , bagaj ve kapi fitili işçiliği A3 Sedan'da A4'ten bile başarılıydı. A4 ' e bu konuda kusur bulmuyorum ama bagaj kapağını açıp stop montaj boşluklarına bakmak bile yeterli. Evvelki aracım GOLF ' ü eşim çok seviyordu ve A3 Sedan'a pek isinamamisti. Bense A3 Sedan'la çok zor vedalaştım. Bir gün araçta hacim küçültme imkanım olursa saniye düşünmeden özellikle TDi olmasının getirdiği kullanım maliyet avantajıyla tekrar A3 Sedan alabilirim. Kararınız zor olacak , kararınız benzinli olursa ve bütçeyi zorlayabilirseniz A4 ' e yönelmenizi tavsiye ederim. TDi olacaksa A3 zaten rakipsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A3 sedan aracım ile dün Ankara-İstanbul dönüşü, klima açık bagaj dolu ve araçta 3 kişi

    Ort hız:119 km/saat


     Yeni Audi A3 (MQB) -ANA KONU-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alphi3458 -- 2 Mayıs 2017; 21:18:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ODD verilerine göre ötv ve kur artışı sonrası Nisan 2017 itibarıyla Nisan 2016 ile karşilaştırmalı örnek tablo ;



    Piyasa adet olarak daralmış ama beklenen olumsuzlukta daralma yok. BMW ve Toyota gibi bazı firmalar olumsuz etkilenmis Fiat , Peugeot , Honda gibi firmalar ise olumlu etkilenmiş. Fiyatlarda aşağı yönlü bir seyir olacağı beklentisinde olanlara da bir fikir verir sanırım bu örnekler.



    Adetler, binek araç Nisan 2016 / Nisan 2017 seklindedir.



    Toyota : 4.072 / 2.402



    Honda : 1.109 / 2.244



    Volvo : 335 / 340



    VW : 7.811 / 6.672



    AUDI : 2.148 / 1.673



    BMW : 2.332 / 877



    Mercedes : 2.305 / 2.106



    Renault : 10.633 / 8.666



    Fiat : 4.818 / 4.885



    Peugeot : 1.557 / 2.604



    Seat : 2.130 / 1.583



    Skoda : 2.663 / 2.144



    Subaru : 148 / 129



    Mazda : 157 / 100



    Hyundai : 4.445 / 4.296



    Toplam : 65.618 / 57.998



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 4 Mayıs 2017; 15:10:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kullandığım 3. DSG 'li aracım A4 1.4 TFSi. 3 aracın da karakteri çok farklı , DSG yazılımı çok farklı.



    A3 Sedan TDi ile Stronic düz gidişte AUTO konumda kendini boşa almazdı. Yokuş aşağı gaz vermedigim durumlarda da almazdı. Durduğum anlarda ise Auto Hold devreye girdiği anda kavramayı ayırırdı. A4 TFSi ise gaz vermediğim her anda AUTO konumda dahi olsa kavramayı boşa alıyor. A3 Sedan TDi sadece Efficiency modda bu sürüş stilini sergilerdi. A4 TFSi'da Comfort mod da AUTO mod da birbirine benziyor ve hemen kavrama ayırıyor. İşin ilginç yanı dur kalk trafikte ise Auto Hold devreye girse bile kavramayı ayırmayabiliyor. Tahmin ediyorum ki A4 TFSİ'ın kavrama ömrü A3 Sedan TDi'dan kısa olabilir. Zamanla deneyimleyecegiz.

    Yeni aracın hayırlı olsun. Kaça aldın sıfırmı aldın memnunmusun? Bende niyetlendim ama emin olamadım vazgeçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen ay 124.900 Tl ye Design line sıfır dizel a3 sedan aldım fiyat soran arkadaşlar. Piyasaya bakınca bence iyi fiyata satıldı 2016 modelleri. Mercedes GLA dizel kullanıyordum aracımdan memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandoer -- 5 Mayıs 2017; 1:15:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam güzel bilgiler için.benimde eşim a3 ü çok seviyo değiştirmemi istemiyo ama a4 olunca durum farklı tabii:)).sıfır faiz kampanyasından faydalanarak düşünebilirim belki a4 ü.bi gidip bayileri geziyim tekrar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    ODD verilerine göre ötv ve kur artışı sonrası Nisan 2017 itibarıyla Nisan 2016 ile karşilaştırmalı örnek tablo ;



    Piyasa adet olarak daralmış ama beklenen olumsuzlukta daralma yok. BMW ve Toyota gibi bazı firmalar olumsuz etkilenmis Fiat , Peugeot , Honda gibi firmalar ise olumlu etkilenmiş. Fiyatlarda aşağı yönlü bir seyir olacağı beklentisinde olanlara da bir fikir verir sanırım bu örnekler.



    Adetler, binek araç Nisan 2016 / Nisan 2017 seklindedir.



    Toyota : 4.072 / 2.402



    Honda : 1.109 / 2.244



    Volvo : 335 / 340



    VW : 7.811 / 6.672



    AUDI : 2.148 / 1.673



    BMW : 2.332 / 877



    Mercedes : 2.305 / 2.106



    Renault : 10.633 / 8.666



    Fiat : 4.818 / 4.885



    Peugeot : 1.557 / 2.604



    Seat : 2.130 / 1.583



    Skoda : 2.663 / 2.144



    Subaru : 148 / 129



    Mazda : 157 / 100



    Hyundai : 4.445 / 4.296



    Toplam : 65.618 / 57.998

    Bu tabloya göre indirim falan olmaz bence.olsa da beklenen kadar sert indiimler olmayacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mans737

    Teşekkürler hocam güzel bilgiler için.benimde eşim a3 ü çok seviyo değiştirmemi istemiyo ama a4 olunca durum farklı tabii:)).sıfır faiz kampanyasından faydalanarak düşünebilirim belki a4 ü.bi gidip bayileri geziyim tekrar.

    A4'ün iç mekanından bahsetmeye gerek dahi yok. Tasarım müthiş olmuş. Kullanışlılık açısından ebat olarak A3 Sedan daha pratik daha dinamikti. A4 ise daha geniş daha rahat. Aslında arka tarafta kaydadeger fark yok gibi görünüyor ancak ortada oturan eşimin başı artık tavana değmiyor. Bebek koltuğu yanına 2 kişi oturunca solda kapı tarafında kalan boynunu eğmiyor. Bagaja puset tek parça halinde enlemesine girebiliyor. Bu ufak farklar eşimin sadece 1 yolculukta bunu almamız iyi oldu demesini sağladı. Ancak olayın maliyet yüzüne bakınca A3 Sedan rakipsiz. Bagaj yine büyük, puseti biraz daha küçük almış olsak sorun yaratmazdı. A3 Sedan dizel olunca km maliyeti düşüyor çünkü max. 6.5 lt motorin yakıyorsunuz sehirci dahil. A4 benzinli olunca min. 8 lt benzin yakıyorsunuz sehirci sehirdisi ortalama. Servis bakim maliyetleri ve MTV maliyetleri fazla farklı değildir, kasko da sadece 70 - 80 tl fark etti. Özet olarak yine aynı şeyi söylüyor olacağım ama benzinli araca geçmek istiyorsanız degisiklik de olmasi acisindan A4 'ü tavsiye ederim. Maliyeti arttirmayayım derseniz A3 Sedan dizel rakipsiz. Kalitesi , kullanışlılığı , karizması ve bunların yanında kullanım maliyeti harika.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mans737 M kullanıcısına yanıt
    Ek olarak ; A3 Sedan TDi 'ın özellikle araç biraz da doluysa 2.eli de çok iyi. Yaklaşık 1 ayda 20 den fazla teklif aldım ve istediğim rakama verdim aracı. Daha önce GOLF ' ü 8 ayda satabilmiştim. Sanırım A4 de bu kadar hızlı gitmeyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandoer kullanıcısına yanıt
    2016 model miydi aldığınız araç? Bir de hangi bayiden aldınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afumetto A kullanıcısına yanıt
    2016 Hocam Trabzon Bahadırdan aldım. Aracı tırla istediğim bayiye yolladılar istanbula. Ek ücret vermedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 90 110 bin arasında temiz 2. El a3 sedan bakıyorum. Bu fiyat aralığında 2013 14 15 hatta 16 model bile var. Neden bu şekilde anlayamadım. Kronik sıkıntılı bir yıl mı var bu saydıklarımda. Ne önerirsiniz bana. Mazda 3 hb sıfır düşünüyorduk vazgeçtik a3 sedan ilgimizi çekti. Yardımcı olursanız sevinirim.

    EDIT: Baktığım ve düşündüğüm model 1.6 110 tdi motor. İyi midir bu motor. Yetersiz gelme ihtimali var mı. Turbo beslemeli diye biliyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SARIMSAKLI MAYONEZ -- 8 Mayıs 2017; 6:7:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 model yılı sonrası EU6 motordur. Öncesi meşhur Dieselgate skandalının baş rol oyuncusu 105hp TDi EU5 motor. Aracın km durumu , bakımı yapılıp yapılmadığı , değişen olup olmadığı ve en önemlisi donanımı fiyatını çok etkiler. Donanım seviyesi Attraction / Dynamic ( Giriş ) - Ambiante / Design ( Konfor ) - Ambition / Sport ( Spor ) donanım adlarıyla belirleniyor. Pahalılık sırası da bu sırayla , ikinci elde de öyle olmalı. Fikir vermesi açısından; Nisan 2.hafta Ambition donanım + Sunroof + Xenon / Led Stop + Katlanır Ayna + 17" 10 kollu dinamik tasarım jant opsiyonları bulunan 24binKM aracımı 120binTL ye sattığımı örnek olarak verebilirim. Sunroof - Xenon genellikle 5k - 5k şeklinde fiyatları arttırıyor.

    Motor performans olarak yeterli. Sonuçta 110hp TDi bir motordan beklenecek performans da belirli bir limitte oluyor. Yalnız araç çok ekonomik, performansla ilgili sizi üzmeyecek , benzincide ise mutlu edecek. Kesinlikle tercih edilebilir bir arac. Hayırlısı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 8 Mayıs 2017; 11:57:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RANCH SOS

    Arkadaşlar 90 110 bin arasında temiz 2. El a3 sedan bakıyorum. Bu fiyat aralığında 2013 14 15 hatta 16 model bile var. Neden bu şekilde anlayamadım. Kronik sıkıntılı bir yıl mı var bu saydıklarımda. Ne önerirsiniz bana. Mazda 3 hb sıfır düşünüyorduk vazgeçtik a3 sedan ilgimizi çekti. Yardımcı olursanız sevinirim.

    EDIT: Baktığım ve düşündüğüm model 1.6 110 tdi motor. İyi midir bu motor. Yetersiz gelme ihtimali var mı. Turbo beslemeli diye biliyorum?

    merhaba;

    ben 2014 model 1.6tdi 110 beygirlik versiyonunu kullanıyorum, motor gücü konusunda kafanızda bir soru işareti olmasın fazlasıyla yeterli oluyor. fiyatlandırma konusuna gelince yıllar arasında kasada değişiklik olmadığı için fiyatlar yakındır diye düşünüyorum.

    benim aracım 72 bin km'de 0'dan beri bizde, iyi bir arabadır tavsiye edebilirim. alırken size vereceğim en önemli tavsiyem şu olacaktır attraction donanım seviyesi almayın, alacağınız araç biraz daha yüksek donanım seviyesinde xenon farlı, 17 inç jantları olan, mümkünse cam tavanlı biraz daha dolu bir versiyonu olsun, madem o paraları veriyor ve Premium adledilen bir araç alıyoruz bunlar kişisel haz ve konfor için mutlaka olmalı diye düşünüyorum. 2008 yılından bu araca geçene kadar a3 sportback'in boş donanımını kullandım, donanım doluluğu gerçekten çok önemli. o sebeple aracın model yılına ve kilometresine, ufak tefek boyasına takılmadan, parça değiştirmeyi gerektirmiş bir kazası olmayan ama dolu bir araç alırsanız memnun kalırsınız diye düşünüyorum. dsg hakkında çok yazılır çizilir kulak asmayın, 6 ileri tipini 120 bin km, 7 ileri tipini de a3 sedanda 72 bin km'dir İstanbul trafiğinde kullanıyorum şimdiye hiç masraf çıkarmadı gayet memnun kalarak kullandım. araç ile alakalı her türlü kafanıza takılan soruya dilim döndüğünce cevap vermeye çalışırım.

    iyi günler diliyorum.




  • A3 1.6 tdı dynamic

    Trabzon bahadır;134.500

    İstanbul erenler;133,500 fiyat telefonda alındı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apomania A kullanıcısına yanıt
    Trabzon bana a3 sedan kalmadı elimizde dedi, sizin dediğiniz sportback mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afumetto A kullanıcısına yanıt
    Evet sportback için söylediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3 tdi arabamın 15 bin bakımı geliyor. Servis ücretleri hakkında bilginiz var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 351352353354355
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.