Şimdi Ara

Yeni Audi A3 (MQB) -ANA KONU- (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: mhbavci , mhbavci
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.226
Cevap
148
Favori
674.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fagala kullanıcısına yanıt
    Hocam git octavia al dusunme bile. Audinin ismi var sadece. Tabi bu benim şahsi fikrim. Iki aracida kullanan biri olarak octavia sedan olmasi ile daha komforlu ve yumusak süspansiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferhatdzgn

    Hocam git octavia al dusunme bile. Audinin ismi var sadece. Tabi bu benim şahsi fikrim. Iki aracida kullanan biri olarak octavia sedan olmasi ile daha komforlu ve yumusak süspansiyon.

    Fikrinize saygi duymakla beraber.audinin sadece adi var demek buyuk haksizlik bence.bende octavia kullandim gayet guzel araba.yol tutus, kalite hissi izalasyon gbi konularda a3 2 3 gomlek daha ustun bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt008 M kullanıcısına yanıt
    Aslinda karsilastirmam a3 ile octavia arasinda. Yoksa audinin üstünlüğü heleki quatro ustunlugu tartışılmaz. Ama audinin 2 3 gumlek ustun dediginiz tam olarak nerede ortaya cikiyor? Yanlis anlamayin tartisma ortami icin acmiyorum bunu. Uzun sureli octavia kullanmadim ama birkac kez surme firsati yakaladim ve gercekten ust duzey bir arac hissiyati aldim. Ve bende tam piyasa degerini bulmasini bekliyorum aracimin. Ozaman satip octavia alacagim. Hatta aramizda uzun sureli octavia ve a3 suren arkadaslar varsa (sizde dahil) bilgilendirirse sevinirim. Mesela ayni fiyat bandinda full donanimli bir octavia alirken baya bir parada cepte kaliyor. Ve arac almadan once tum markalarin ayni segmentleri ile test surusune ciktim. Focus astra octavia golf egea civic. Ve acik ara octavia diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhatdzgn -- 22 Aralık 2016; 20:31:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferhatdzgn kullanıcısına yanıt
    1.5 sene severek octavia kullandim.yukardada dedigim gibi;
    1.si izalasyon:octaviada yol sesi ruzgar sesi cok barz ve rahatsz ediciydi.a3 te daha sessiz bi surus var.

    2.si yol tutus:virajlarda octavia cokdaha fazla kasa olarak yatiyodu.a3 te kasa daha stabil ve dreksiyon hissi de daha guven verici.

    3.sü kalite hissi:audide kullanilan malzeme ve iscilik daha ust seviyede.kullanilan krom detaylar, tuslarin tuşesi(basilinca cikan ses), mmi ekraninin goz alici bi hareketle gizlenip ortaya cikmasi, standardin cok ustunde bi kaliteye sahip 8 hoparlorlu ses sistemi kalite algisini arttiran etmenler.auto hold ve elektronik park freninide unutmamak lazim bu iki ozellik konfor ve kalite hissi uyandiran ozellikler.octaviada klasik el freni var ve auto hold yok.

    Octavia nin tek one gectigi nokta bnce ic hacim ve daha uygun fiyat.

    Tum bu yazdigim artilar ki sadece ben demiyorum yerli yabanci incelemeleri okursaniz a3 un one cikan bu ozellikleriyle premium kompakt sinifta degerlendirildigini gorursunuz.

    Tum bunlara ragmen a3 icin bile olsa audinin adi var demek abes bence.
    Biran once a3 unuzu satip octavianiza kavusmaniz dilegiyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt008

    1.5 sene severek octavia kullandim.yukardada dedigim gibi;
    1.si izalasyon:octaviada yol sesi ruzgar sesi cok barz ve rahatsz ediciydi.a3 te daha sessiz bi surus var.

    2.si yol tutus:virajlarda octavia cokdaha fazla kasa olarak yatiyodu.a3 te kasa daha stabil ve dreksiyon hissi de daha guven verici.

    3.sü kalite hissi:audide kullanilan malzeme ve iscilik daha ust seviyede.kullanilan krom detaylar, tuslarin tuşesi(basilinca cikan ses), mmi ekraninin goz alici bi hareketle gizlenip ortaya cikmasi, standardin cok ustunde bi kaliteye sahip 8 hoparlorlu ses sistemi kalite algisini arttiran etmenler.auto hold ve elektronik park freninide unutmamak lazim bu iki ozellik konfor ve kalite hissi uyandiran ozellikler.octaviada klasik el freni var ve auto hold yok.

    Octavia nin tek one gectigi nokta bnce ic hacim ve daha uygun fiyat.

    Tum bu yazdigim artilar ki sadece ben demiyorum yerli yabanci incelemeleri okursaniz a3 un one cikan bu ozellikleriyle premium kompakt sinifta degerlendirildigini gorursunuz.

    Tum bunlara ragmen a3 icin bile olsa audinin adi var demek abes bence.
    Biran once a3 unuzu satip octavianiza kavusmaniz dilegiyle...

    Aynı şeyleri Jetta içinde söyleyebilirim, bir sure kullandım. Teoride teknikte aynı arabalar olsa da finalde hiç de öyle değil aynı dediğiniz gibi.




  • mrt008 M kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk olarak gorusleriniz icin sagolun. Soylediginiz etkenler onemli tabiki. Fakat muzik sistemi kalitesi konusuna katilsamda multimedya olarak octavianin gerisinde kalmis a3. Aracin bircok verisini octavia da ayni anda koca multimedya ekranda gorebiliyorken audide kadran ortasinda ufacik bir veri ekrani karsiliyor bizi. Muzikten bahsediyorsunuz ama usbye muzik yukleyip arabada dinleyemiyorum. Cagimizda en yaygin kullanim usb iken beni cd ve sd ye mahkum kiliyor. 102.000 tl lik octaviada 120.000 lik a3 te olmayan nice ozellikler var. Tabiki goruslerinize saygim var ama ekran girip cikarken ben hic ozel hissetmiyorum. En azindan sizin soylediginiz seyler benim icin kistas degil. Ha bu goruslerimde fiyat unsuruda cok onemli. Bukadar para istiyorsan bana gercekten premium havasi vermelisin diye dusunuyorum. Dusunsenize fiyatlarin liste fiyatina geldiğini. Okadar parada ne katlanabilir ayna ne adaptif far ne hiz sabitleyici ne anahtarsiz calistirma ve belkide bunun gibi birkac ozellik. Bunlarin tamamini ekletsem sanirim fiyat ucacak a3 te. (vergiler haric konuşuyorum) Bunlarin disinda uzun yol tecrubemi anlatayim. 2 saatlik yolda octaviada hicbirsey hissetmez iken audide boyun ve sirt agrisindan eşimle zor disari attik kendimizi. Iki araci kullanmis biri olarak ki benim deneyimim octaviada cok az olmasina ragmen siz baya asagi cekmissiniz araci. Sunuda belirteyim. Suspansiyon olarak kesinlikle octavia cok daha yumusak ve konforlu. Ruzgar sesi olarak kronik sorunu dis ayna ici hava dolasimi haric octavia yol sesinde lastikleriniz iyi ise baya sessiz. A3 hatchback bir arac oldugundan daha sert suspansiyonlara sahip buna diyecek birseyim yok dicem ama a3 sedanida kullandim hicbir farki yok ki o sedana sedan denirse. Bir ara peugeot 206 sedani havasi ile kardesim sedanda yaptik dercesine bir sedan. Evet audi gercekten kalitede oncu bircogu markaya gore ama artik skodanin gelisimi yadsinamaz ki vw passat diye delirirken kardesim burda ben varim diyen superb de kendini deliler gibi kabul ettirdi ve passati geride birakti. Sonuc olarak herkesin tabiki kalite algisi farkli unsurlar ustune olabilir ama ben teknolojiyi kaliteli ve ucuza kullaniyorsam benim icin ozel his budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • El freninin yanındaki A tuşu ne işe yarıyor acaba
  • ferhatdzgn kullanıcısına yanıt
    Tabiki kisisel beklentiler, zevkler, subjektiftir...fiyat-performans olarak degerlendirme yapmakta isin ayri bi boyutu.
    Belirttigim kistaslara gore objektif olarak yapilan hicbir degerlendirmede octavia A3 ten iyi olamaz.
    Otomobil yayinlarini ve yazilarini takip ediyorsaniz bunu cok iyi bilmeniz gerekir.
    Bu yayinlarda Audi A 3 kalite hissi, sessizlik ve yol tutus konularinda iyi puanlar almistir.

    Sizin gonlunuzde beklentilerinize gore octavia iyi araba olabilir fakat bu dusunceniz audi a3 un objektif degerlendirmelerde iyi puanlar aldigi ve ovuldugu klasmanlarda kotu oldugunu iddia etmenizi hakli cikarmaz.

    Bu degerlendirmeleri yapqnlar binlerce araba kullanan bunu is olarak yapan isim yapmis dergiler, yayinlar sonucta...

    Ozetle objektif olarak degerlendirildiginde kalite hissi,yol tutus ve yalitim konusunda A3 octaviadan daha iyi bir arabadir.(benim kullanici deneyimim ve okudugum takip ettigim ulusal ve uluslarasi yayinlardan cikardigim sonuc budur.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lady Gagalayan kullanıcısına yanıt
    Auto hold fonksiyonunu aktiflestirir.emniyet kemerinizin takili olmasi gerekir calismasi icin.frene basip durdugunuzda araba D konumunda olsa bile araci siz gaza basana kadar tutar hareket ettrmez.aganizi devamli fren pedalina basma zahmetinden kurtarir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt008 M kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, peki bu sırada fren lambaları yanıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady Gagalayan

    Teşekkür ederim, peki bu sırada fren lambaları yanıyor mu?

    Yaniyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferhatdzgn kullanıcısına yanıt
    Herkesin görüşüdür saygı duyarım. Söylediklerinizin bir kısmına katılmakla birlikte(Usb), keyifle okuyordum taki boyun ve sırt ağrısından zor dışarı attık dediğiniz cümleye kadar. Sonrasını okumadım bile.
  • Amazondan boyle bisey aldim.ic tarafi 3M bantli montaji kolay, kaliteli aliminyumdan malzeme.

    Gayet guzel gorundu gozume.
  • Bu tartışmaya mazda 3 ü dahil edebilirsiniz? Eğer özellik istiyorsanız bence skoda ve audi nin çok çok önünde fiyat olarak makul düzeylerde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba;

    2014 model audi a3 sedan 1.6tdi ambition s-tronic araç sahibiyim, aracım 60.000 km'de 30 bin km'den beri bende, şanzımanla ilgili bir şikayetim olmadı şimdiye kadar, bunu dsg sistemini savunmak için söylemiyorum sadece kendi deneyimimi aktarmak istedim. aracı her gün kağıthane bostancı arasında kullanıyorum.

    bundan önceki aracım 2008 audi a3 1.6 benzinli sportback idi, onda da 6 ileri ıslak şanzıman vardı, o da 30.000 deyken alındı, 120 bine kadar kendim kullandım şimdi akrabamda araç 145 binde, şanzımanla ilgili olarak bir kez serviste şanzıman yağı değişti.

    henüz vw grubundan bir şikayetim olmadı, sadece şu an kullandığım araçta xenon far ve cam tavan var, xenon farın aydınlatmasından memnun değilim bir de bazen cam tavan ufak gıcırtılar yapıyor.

    neyi doğru yaptım bilmiyorum ama dikkat ettiğim üç şey var, ilk olarak trafik çok sıkışıksa vitesi s'ye alıyorum hemen 2'ye atıp yarım debriyaj yapmaması için, ikincisi yine sıkışık trafikte öndeki araba biraz ilermeden frenle yavaş yavaş ilerlemiyorum özellikle yokuşlarda öndeki arabanın biraz uzaklaşmasını bekliyorum yine yarım debriyajda kalmasın diye, son olarak bir de arabayı park ettikten sonra vitesi boşa alıp el frenini çekip sonra p'ye getiriyorum şanzımana yük binmemesi için, bu söylediklerimi eski arabamda da yapıyordum. Bunları aman dsg başımı ağrıtmasın diye değil arabalarımı koruyarak kullanmak bende bir huy olduğu için yapıyorum, tek istediğim arabalarımı 200 bin km kadar sorunsuzca kullanmak sonuçta ciddi paralar veriyoruz bu arabalara.

    ben deneyimlerimi aktarmak istedim kendimce, teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkrapsodi

    merhaba;

    2014 model audi a3 sedan 1.6tdi ambition s-tronic araç sahibiyim, aracım 60.000 km'de 30 bin km'den beri bende, şanzımanla ilgili bir şikayetim olmadı şimdiye kadar, bunu dsg sistemini savunmak için söylemiyorum sadece kendi deneyimimi aktarmak istedim. aracı her gün kağıthane bostancı arasında kullanıyorum.

    bundan önceki aracım 2008 audi a3 1.6 benzinli sportback idi, onda da 6 ileri ıslak şanzıman vardı, o da 30.000 deyken alındı, 120 bine kadar kendim kullandım şimdi akrabamda araç 145 binde, şanzımanla ilgili olarak bir kez serviste şanzıman yağı değişti.

    henüz vw grubundan bir şikayetim olmadı, sadece şu an kullandığım araçta xenon far ve cam tavan var, xenon farın aydınlatmasından memnun değilim bir de bazen cam tavan ufak gıcırtılar yapıyor.

    neyi doğru yaptım bilmiyorum ama dikkat ettiğim üç şey var, ilk olarak trafik çok sıkışıksa vitesi s'ye alıyorum hemen 2'ye atıp yarım debriyaj yapmaması için, ikincisi yine sıkışık trafikte öndeki araba biraz ilermeden frenle yavaş yavaş ilerlemiyorum özellikle yokuşlarda öndeki arabanın biraz uzaklaşmasını bekliyorum yine yarım debriyajda kalmasın diye, son olarak bir de arabayı park ettikten sonra vitesi boşa alıp el frenini çekip sonra p'ye getiriyorum şanzımana yük binmemesi için, bu söylediklerimi eski arabamda da yapıyordum. Bunları aman dsg başımı ağrıtmasın diye değil arabalarımı koruyarak kullanmak bende bir huy olduğu için yapıyorum, tek istediğim arabalarımı 200 bin km kadar sorunsuzca kullanmak sonuçta ciddi paralar veriyoruz bu arabalara.

    ben deneyimlerimi aktarmak istedim kendimce, teşekkür ederim.

    bende sıfır aldığım araba da dsg nin sorun çıkarmaması için çok dikkat ediyorum. ama park ettiğimde önce el frenini çekip sonra P ye alıyorum N ye hiç almadan. yanlış bir uygulama mıdır bu?
    bir de sıkışık trafikte S ye bende alıyordum ilk başlarda ama 1 den 2 ye geçiş D ile aynı gibi S de. 2 den 3 e geçiş farkediyor sadece yada bana öyle geldi bilmiyorum. bu yüzden trafikte Manuel'e alıyorum ama doğru bir uygulama mıdır onu da bilmiyorum. bilen arkadaşlardan cevaplar gelirse sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal.37


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkrapsodi

    merhaba;

    2014 model audi a3 sedan 1.6tdi ambition s-tronic araç sahibiyim, aracım 60.000 km'de 30 bin km'den beri bende, şanzımanla ilgili bir şikayetim olmadı şimdiye kadar, bunu dsg sistemini savunmak için söylemiyorum sadece kendi deneyimimi aktarmak istedim. aracı her gün kağıthane bostancı arasında kullanıyorum.

    bundan önceki aracım 2008 audi a3 1.6 benzinli sportback idi, onda da 6 ileri ıslak şanzıman vardı, o da 30.000 deyken alındı, 120 bine kadar kendim kullandım şimdi akrabamda araç 145 binde, şanzımanla ilgili olarak bir kez serviste şanzıman yağı değişti.

    henüz vw grubundan bir şikayetim olmadı, sadece şu an kullandığım araçta xenon far ve cam tavan var, xenon farın aydınlatmasından memnun değilim bir de bazen cam tavan ufak gıcırtılar yapıyor.

    neyi doğru yaptım bilmiyorum ama dikkat ettiğim üç şey var, ilk olarak trafik çok sıkışıksa vitesi s'ye alıyorum hemen 2'ye atıp yarım debriyaj yapmaması için, ikincisi yine sıkışık trafikte öndeki araba biraz ilermeden frenle yavaş yavaş ilerlemiyorum özellikle yokuşlarda öndeki arabanın biraz uzaklaşmasını bekliyorum yine yarım debriyajda kalmasın diye, son olarak bir de arabayı park ettikten sonra vitesi boşa alıp el frenini çekip sonra p'ye getiriyorum şanzımana yük binmemesi için, bu söylediklerimi eski arabamda da yapıyordum. Bunları aman dsg başımı ağrıtmasın diye değil arabalarımı koruyarak kullanmak bende bir huy olduğu için yapıyorum, tek istediğim arabalarımı 200 bin km kadar sorunsuzca kullanmak sonuçta ciddi paralar veriyoruz bu arabalara.

    ben deneyimlerimi aktarmak istedim kendimce, teşekkür ederim.

    bende sıfır aldığım araba da dsg nin sorun çıkarmaması için çok dikkat ediyorum. ama park ettiğimde önce el frenini çekip sonra P ye alıyorum N ye hiç almadan. yanlış bir uygulama mıdır bu?
    bir de sıkışık trafikte S ye bende alıyordum ilk başlarda ama 1 den 2 ye geçiş D ile aynı gibi S de. 2 den 3 e geçiş farkediyor sadece yada bana öyle geldi bilmiyorum. bu yüzden trafikte Manuel'e alıyorum ama doğru bir uygulama mıdır onu da bilmiyorum. bilen arkadaşlardan cevaplar gelirse sevinirim.

    Merhabalar,

    vitesi boşa alıp ayağınızı frenden çektiğiniz zaman ön tekerlek boşalacak ve tüm yük el freninde kalacaktır şanzımana yük binmez, bu aslında dsg'ye has bir şey değil ilk arabam palio'ydu onda da aynı şeyi yapardım manuel viteste. arada yıl farkından dolayı bir fark var mıdır bilmiyorum ama ben S'ye aldığımda 2'ye çok daha geç atıyor, belki yazılımsal bir fark vardır aramızda 2014 eylül trafiğe çıkışlı aracım. manuele almak konusunda yararı var mıdır zararlı mıdır bilemiyorum ama bence kullanmayın öyle, bunu sadece madem öyle neden otomatik araba aldık diye kendimize sormayalım diye söylüyorum o kadar da değil bu arabadan onbinlercesi her gün İstanbul trafiğinde bir kısmı filo aracı tabiri caiz ise eşşeğe biner gibi biniliyor o insanlara bile dayanıyor sonuçta bu kadar üstüne düşmeyin, kendinizi yormadan ufak tefek şeylere dikkat edin yeterli olur bence. ben audi araçlarımı hep maslak Doğuş'a götürdüm, asla Sanayi'ye sokmadım, oradaki servis danışmanımla kardeş gibi olduk artık bayramlarda falan araşıyoruz o noktaya vardı olay. ona sormuştum ben ne yapayım diye el freni olayı hariç hemen hemen bunları söylemişti, bende zaten öyle kullanıyorum dedim o zaman sorun yaşamazsın eski arabanı nasıl kullandıysan öyle devam dedi. forumda pek çok kez okuduğum kavrama ömrü 40.000 hatta daha az mekatronik 60.000 civarı bozuluyor yazılarını okuyunca bende korktum elbette ancak 60.000 km bitti 61 yaklaştı henüz bir titreme vuruntu vs bir şey yaşamadım zaman zaman agresif kullandığım da oluyor. belki bu biraz şans işi bilemiyorum.

    Aracınızı yıllarca sorunsuz kullanmanız dileğiyle.




  • graystorm kullanıcısına yanıt
    Hic okumayip cevapta vermeyebilirsiniz sorun degil de belkide bu segmentte uzun yol tecrubemin olmadigi arac yokken sizin bu yoruma bu sekilde okumadim bile diyerek olan cikisinizi anlamıyorum. Kaldiki altimda makyajli a3 varken marka avukatligi yapmiyorum. Size daha acısını soyleyeyim tr pazarından cekilen chevrolet'in cruze koltuklari bile bu aracin koltuklarindan cok daha ergonomik. Hicbirzaman internetten video izleyip makale okuyup bu arac iyi su arac kotu seklinde yorum yapmadim. Aksine gidip bizzat inceleyip uzun yol surusu yaptim. Ve meslegim geregi otomotiv sektorunde fazlasi ile bulundum. Aracimi almadan 2 hafta once tekrar son karar niteliginde ford, skoda, honda, opel, vw, renault markalarinin ayni segment araclarini tek cumartesimde planli olarak test surusune ciktim ki ayni anda farklari gorebileyim diye. Yorumlara baksam en begenmedigim arac olan yeni megane i almistim. O sebepten subjektif bakmamak gerektigini dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kursunsuz K kullanıcısına yanıt
    Mazda 3 ile ilgili gercekten hicbir bilgim yok. Nedense mazdaya hic sicak makmadim ki tamamen on yargim kaynakli bir durum. Firsatim olursa tecrube etmeye calisacagim fakat suan icin yorum yapabilecek hicbir bilgim yok. Siz kullaniyorsaniz bizleri bilgilendirebilirsiniz. Sahsim adina memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lady Gagalayan kullanıcısına yanıt
    Hocam auto hold bazen kullanisli bazende kullanissiz olabiliyor aslinda ama isiklarda ve yokuşta cok buyuk nimet diyebilirim. Fakat aslinda auto holdun yuklenmis oldugu baska bir gorev var. O da aracin kalkislardaki cift kavramali şanzuman sisteminin kararsizligini ortadan kaldirarak baski balatalarin kisa vadede zarar gormesini engellemek amaclidir. Auto hold olmayan araclarda baski balata omru cok daha azdir. Bu sebepten mekanik arizaya mahal vermeme adina auto holdu kullanmanizda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.