Şimdi Ara

Yeni Audi A3 (MQB) -ANA KONU- (230. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.226
Cevap
148
Favori
673.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Yahu ambiente donanimda kapilar kilitlenince camlar otomatik kapanmiyor :) skoda fabiada ibizada bile var bu. Kilit acma tusuna uzun basinca camlar açılmıyor. Kullanim klavuzunda bu özellikten bahsedilmis ama calismiyor. Geri vitese alinca yan aynalar kaldirimi gosterecek sekilde aşağı hareket etmiyor ? Bu ozelliklerin aktive edilmesi mi gerekiyor?

    Hepsi oluyor hocam, aynanın geri viteste aşağıyı göstermesi için özellik açtırmanız lazım. 5 dk bile sürmüyor işlem süresi.

    Digerleri, yani ayna katlama ve camların anahtar ile kapanması/açılması normalde default gelir ama devre dışı kaldıysa kendiniz MMI'dan ayar yaparak devreye alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macro73 M kullanıcısına yanıt
    Ufak bir hatırlatma, klavuzu okuduysanız muhtemelen yazıyordur ama özelliğin çalışması için sürücü kapısındaki kontrol butonunun sağ aynayı gösteriyor olması gerekli.
    Bir de bazen kalibrasyon sorunu olabiliyor. Aynayı en aşağı ya da en yukarı konuma getirip bir de öyle deneyin.

    Hiçbiri çalışmazsa aracınızda bu özellik aktif değil kodlama ile açılması gerekli gibi duruyor.
  • 1.2 tfsi manuelle ilgili olarak bende birkaç şey şöylemek istiyorum. öncelikle vergisi üst gruba göre yılda 400 lira daha düşük. kaskoda aynı şekilde. 1.2 için ocak ayında en alt gruptan 500 liraya kasko yaptırdım. diğer üst gruptaki dizel aracımdan toplamda yıllık 1000 lira gibi tasarruf sağlamış oldum.

    araç ocakta ilk alındığında istanbul-afyon 5.7 gösterdi. daha sonra uzun yola çıkmadık. genel ortalama yarı şehir içi şu an için 5.7. ama uzun yolda hız limitleri dahilinde 5 e düşer. tabiki bastığınızda çok tüketebiliyor ama yine de 7 nin üzerine çıkacağını düşünmüyorum.

    çekiş olarak 110 beygir kesinlikle kağıt üzerinde kalmıyor hakkını veriyor. ama tahminim rampa tarzı yerlerde bi miktarda olsa güç kaybı olacaktır. ama dsg şanzımanlı alırsanız bunu pek hissetmezsiniz sanırım.

    aracın beğenmediğim tarafları ise vites aralıklarının kısa olması bu sebeple sürekli vites değiştirmek zorunda kalmanız. diğer vag grubu araçlardaki gibi arka koltuk arasındaki şaft milinin mekanı yer kaplaması ve bagajın dar olması.

    bunun dışında araçın sesinde, sürüşünde hiç pürüz yok. araç sizin komutlarınıza anında tepki veriyor. ayağınızı gaza bastığınızda gidiyor çektiğinizde duruyor. frenleme sistemleri çok iyi. son olarak 3-5 bin liralık farkla premium sınıf algısı satın almış oluyorsunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oruc1

    1.2 tfsi manuelle ilgili olarak bende birkaç şey şöylemek istiyorum. öncelikle vergisi üst gruba göre yılda 400 lira daha düşük. kaskoda aynı şekilde. 1.2 için ocak ayında en alt gruptan 500 liraya kasko yaptırdım. diğer üst gruptaki dizel aracımdan toplamda yıllık 1000 lira gibi tasarruf sağlamış oldum.

    araç ocakta ilk alındığında istanbul-afyon 5.7 gösterdi. daha sonra uzun yola çıkmadık. genel ortalama yarı şehir içi şu an için 5.7. ama uzun yolda hız limitleri dahilinde 5 e düşer. tabiki bastığınızda çok tüketebiliyor ama yine de 7 nin üzerine çıkacağını düşünmüyorum.

    çekiş olarak 110 beygir kesinlikle kağıt üzerinde kalmıyor hakkını veriyor. ama tahminim rampa tarzı yerlerde bi miktarda olsa güç kaybı olacaktır. ama dsg şanzımanlı alırsanız bunu pek hissetmezsiniz sanırım.

    aracın beğenmediğim tarafları ise vites aralıklarının kısa olması bu sebeple sürekli vites değiştirmek zorunda kalmanız. diğer vag grubu araçlardaki gibi arka koltuk arasındaki şaft milinin mekanı yer kaplaması ve bagajın dar olması.

    bunun dışında araçın sesinde, sürüşünde hiç pürüz yok. araç sizin komutlarınıza anında tepki veriyor. ayağınızı gaza bastığınızda gidiyor çektiğinizde duruyor. frenleme sistemleri çok iyi. son olarak 3-5 bin liralık farkla premium sınıf algısı satın almış oluyorsunuz.

    Istanbul-Afyon yolunu 3 kisi 2 bagaj ile 110-130 arasi CC ile sabitleyerek(Hiz sinirina gore arada 80'e indik) 5.1 litre yakti 1.6 TDI

    80 ile Istanbul'da trafiksiz gidince (bir kac yavaslama durma dahil) 3.5-4 litre mumkun fakat 110+ olunca 5 litreye geliyor

    Edit: 15.000 bakimindan sonraki ortalamam istanbul sehiricinde 6 litre tam olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuray -- 14 Temmuz 2016; 12:02:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Üstad GOLF babamdaydı,önlü arkalı geldik aynı yolu. Açıkçası 6.9 LT görmek beni de şaşırttı. Bunda etkenin biraz yüksek tempolu sürüş yanında aracın dolu ve klimanın açık olması etkili oldu sanıyorum ki. 1.2 TSi motor araçtaki yük artıp da klima binince beklenenden çok yakmaya başlıyor. İlk alım anında ödenen az bedel ile artısı eksisi aynı potada kavruluyor. Genele baktığımızda yokuş performansı vs. de dikkate alınınca benzinlilerde 1.4 TSİ / TFSi motor bence daha alınası. 1.5 TSi / TFSi geldiği anda bence yine cazip olan benzinli seçenek bu olacaktır.

    Katılıyorum. Ben 1.4 COD ile uzun yolda 6'yı hiç geçmedim. 5-6 arası değişiyor.
  • Dünden beri park sensörüne taktım kafayı sadece arka park sensörüm var (Ambition) ama ses hep sağ arkadan geliyor. Daha önceden sanki engele ne taraftan yanaşırsam oradan geliyordu diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    quote:

    Orijinalden alıntı: oruc1

    1.2 tfsi manuelle ilgili olarak bende birkaç şey şöylemek istiyorum. öncelikle vergisi üst gruba göre yılda 400 lira daha düşük. kaskoda aynı şekilde. 1.2 için ocak ayında en alt gruptan 500 liraya kasko yaptırdım. diğer üst gruptaki dizel aracımdan toplamda yıllık 1000 lira gibi tasarruf sağlamış oldum.

    araç ocakta ilk alındığında istanbul-afyon 5.7 gösterdi. daha sonra uzun yola çıkmadık. genel ortalama yarı şehir içi şu an için 5.7. ama uzun yolda hız limitleri dahilinde 5 e düşer. tabiki bastığınızda çok tüketebiliyor ama yine de 7 nin üzerine çıkacağını düşünmüyorum.

    çekiş olarak 110 beygir kesinlikle kağıt üzerinde kalmıyor hakkını veriyor. ama tahminim rampa tarzı yerlerde bi miktarda olsa güç kaybı olacaktır. ama dsg şanzımanlı alırsanız bunu pek hissetmezsiniz sanırım.

    aracın beğenmediğim tarafları ise vites aralıklarının kısa olması bu sebeple sürekli vites değiştirmek zorunda kalmanız. diğer vag grubu araçlardaki gibi arka koltuk arasındaki şaft milinin mekanı yer kaplaması ve bagajın dar olması.

    bunun dışında araçın sesinde, sürüşünde hiç pürüz yok. araç sizin komutlarınıza anında tepki veriyor. ayağınızı gaza bastığınızda gidiyor çektiğinizde duruyor. frenleme sistemleri çok iyi. son olarak 3-5 bin liralık farkla premium sınıf algısı satın almış oluyorsunuz.

    Istanbul-Afyon yolunu 3 kisi 2 bagaj ile 110-130 arasi CC ile sabitleyerek(Hiz sinirina gore arada 80'e indik) 5.1 litre yakti 1.6 TDI

    80 ile Istanbul'da trafiksiz gidince (bir kac yavaslama durma dahil) 3.5-4 litre mumkun fakat 110+ olunca 5 litreye geliyor

    Edit: 15.000 bakimindan sonraki ortalamam istanbul sehiricinde 6 litre tam olarak.

    A3 1.2 s tronic düşünüyorum. 2009 -- 2012 modellerine bakıyorum.
    Bu aracın;
    - Yakıtı nasıldır
    -Şanzuman sorunu yaşatma olasılığı var mıdır.
    - Güncel piyasa değeri ne kadardır.
    ev iş 2 km. Yılda ortalama 6.000 ile 8.000 km arası yol yaparım.
    Eşim de kullanacağindan otomatik olacak. Performans hiç farketmez benim için. Memur olduğumdan ekonomik olarak yaklaşıyorum. Yakıt, vergi, F/P ve sorunsuzluk açısından bana uygun geliyor.

    Birde bu araç neden piyasada çok az sayıda .
    Malum siteden arıyorum sadece 5 tane çıkıyor.
    Tutulmadımı
    Fazla üretilmedimi
    yada herkes çok memnun da kimse satmıyor mu.
    Kullanıcılar ve bilgisi olanlardan yorum lütfen.
    Araştırdıysam da pek detaylı bilgi sahibi olamadım.
    Aynı bütçe ile Biraz daha yüksek model 1.2 DSG Golf veya leon mu baksam yoksa.
    bilgisini paylaşanlara şimdiden teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavigökyüzü -- 14 Temmuz 2016; 21:44:36 >
  • Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mavigökyüzü M kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamışsam düzeltin lütfen ; A3 bakıyorsunuz 2009 - 2012 model ama 1.2 TFSi. 1.2 TFSi sadece 2015 model ve sonrasında bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?


    Ayna joistickini R konuma getirin, araç çalışırken vitesi R konuma getirin. İstediginiz açıda ayarlayın. Sonra vitesi D konuma alın. Normale dönecektir. Hem şanziman hem de ayna joisticki R deyken de aşağıya bakacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?


    Ayna joistickini R konuma getirin, araç çalışırken vitesi R konuma getirin. İstediginiz açıda ayarlayın. Sonra vitesi D konuma alın. Normale dönecektir. Hem şanziman hem de ayna joisticki R deyken de aşağıya bakacaktir.

    Üstad cevap için teşekkür ederim. Sinyal ledlerinin sirayla içten dışa dogru yanıp sonmesi vagcom ile acilabiliyor mu? Yoksa bu özellik makyajli a3 ile mi gelecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?


    Ayna joistickini R konuma getirin, araç çalışırken vitesi R konuma getirin. İstediginiz açıda ayarlayın. Sonra vitesi D konuma alın. Normale dönecektir. Hem şanziman hem de ayna joisticki R deyken de aşağıya bakacaktir.

    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavigökyüzü -- 14 Temmuz 2016; 21:37:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    Yanlış anlamışsam düzeltin lütfen ; A3 bakıyorsunuz 2009 - 2012 model ama 1.2 TFSi. 1.2 TFSi sadece 2015 model ve sonrasında bulabilirsiniz.


    evet hocam 2010 11 ve 12 model 1.2 tfsi olanları var .
    Manuel olarak bulunabildiği halde s tronic ise piyasada az sayıda mevcut..

    bu arac hakkında yukarıda yazdıgım konularda yorumlara ihtiyacım var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavigökyüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    Yanlış anlamışsam düzeltin lütfen ; A3 bakıyorsunuz 2009 - 2012 model ama 1.2 TFSi. 1.2 TFSi sadece 2015 model ve sonrasında bulabilirsiniz.


    evet hocam 2010 11 ve 12 model 1.2 tfsi olanları var .
    Manuel olarak bulunabildiği halde s tronic ise piyasada az sayıda mevcut..

    bu arac hakkında yukarıda yazdıgım konularda yorumlara ihtiyacım var..


    Varmış evet malum siteye baktım ve görünce şaşırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavigökyüzü

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    Yanlış anlamışsam düzeltin lütfen ; A3 bakıyorsunuz 2009 - 2012 model ama 1.2 TFSi. 1.2 TFSi sadece 2015 model ve sonrasında bulabilirsiniz.


    evet hocam 2010 11 ve 12 model 1.2 tfsi olanları var .
    Manuel olarak bulunabildiği halde s tronic ise piyasada az sayıda mevcut..

    bu arac hakkında yukarıda yazdıgım konularda yorumlara ihtiyacım var..


    Bence bu araç yerine 1.2 TSi DSG GOLF baksaniz daha iyi olur. Model yılı da daha yeni olacak. Yapılacak km de fazla değil üstelik. 2013 Nisan sonrasi üretim DSG lerde şanzımanın mineral yağı sentetik yağ ile değiştirildi. Bu değişiklik sonucu mekatronik arızası yansımasi epey azaldı. 2014 model 1.2 TSi DSG bir GOLF sizi fazlasıyla memnun edecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumunuz ve bilgi paylaşımınız için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macro73


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?


    Ayna joistickini R konuma getirin, araç çalışırken vitesi R konuma getirin. İstediginiz açıda ayarlayın. Sonra vitesi D konuma alın. Normale dönecektir. Hem şanziman hem de ayna joisticki R deyken de aşağıya bakacaktir.

    Üstad cevap için teşekkür ederim. Sinyal ledlerinin sirayla içten dışa dogru yanıp sonmesi vagcom ile acilabiliyor mu? Yoksa bu özellik makyajli a3 ile mi gelecek?

    Kodlama ile olacak bir is degil. Kodlama ile asagidaki benim yaptigim olabilir sadece

    http://youtu.be/65yQFW1OdRg
    http://youtu.be/3ad8eXhyi4k



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kur 2,89tl de sabitlediler mi ?
    bende yılsonu gibi almayı düşünüyorum 1,6tdi ambition yada ambiante indirim yada kampanyalar var mı? güzel fırsatlar varsa eğer yıl sonunu beklemeyeden alayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray


    quote:

    Orijinalden alıntı: macro73


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: macro73

    Camlarin otomatik acilip kapanmasi olayini mmi menusunden hallettim. Sag ayna ayar butonunu saga cevirince yana ve yukari yöne hareket ediyor. Aşağı yöne ayarlayıp hafizaya almak mi gerekiyor? Birseyi yanlis mi yapıyorum çözemedim?


    Ayna joistickini R konuma getirin, araç çalışırken vitesi R konuma getirin. İstediginiz açıda ayarlayın. Sonra vitesi D konuma alın. Normale dönecektir. Hem şanziman hem de ayna joisticki R deyken de aşağıya bakacaktir.

    Üstad cevap için teşekkür ederim. Sinyal ledlerinin sirayla içten dışa dogru yanıp sonmesi vagcom ile acilabiliyor mu? Yoksa bu özellik makyajli a3 ile mi gelecek?

    Kodlama ile olacak bir is degil. Kodlama ile asagidaki benim yaptigim olabilir sadece

    http://youtu.be/65yQFW1OdRg
    http://youtu.be/3ad8eXhyi4k




    Kodlama ile benim aracımın arka sinyalleri iç dış olarak yanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen bu şekilde yanmakta ve beyaz aracıma çok ama çok yakışıyor önleri yapmadım ben ama o da güZel

    https://m.youtube.com/watch?v=wfoVy4ifpGU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.