Şimdi Ara

Yeni Astra K 1.6 CDTI 136 HP Manuel UZUN DÖNEM YAKIT TUKETIMI VERİSİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
153
Cevap
5
Favori
14.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Benim bisiklet bile 3.2 litre yakıyor hocam öyle demeyin


    Kabak tadı da geldi; tam oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Al bunu bir kez daha gör de iyice hazmedeme



    Bu mesaja eklenen görseller:

     Yeni Astra K 1.6 CDTI 136 HP Manuel UZUN DÖNEM YAKIT TUKETIMI VERİSİ Yeni Astra K 1.6 CDTI 136 HP Manuel UZUN DÖNEM YAKIT TUKETIMI VERİSİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • canım benim ya
    biraz daha çalış 2.5 da yaparsın sen
  • neyse kaçtım ben
    ayıptır söylemesi gidip biraz gazlıycam
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    bu eskisi 1500'de şu kadar veriyordu, yenisi bu kadar veriyor bilgisi bir yerde yazılı mı, yoksa grafikten mi çıkarım yaptınız?
  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım yeni OPEL K nın az yakması sizi neden bu derecede üzüyor ve kızdırıyor..Yoksa akaryakıt bayiisiniz de satışlar azalacak diye mi dertleniyorsunuz?
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Grafikten çıkarım yaptım hocam. Ne yazık ki ne yeni ne de eski versiyonun kağıt üzerinde verisi yok. Fakat iki grafik de vauxhall'un sitesinden alınma ve iki motor arasındaki farka dair bir yazıyı şurada bulabilirsiniz;

    http://m.auto-types.com/autonews/daily-news-12521.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 6 Mart 2016; 13:48:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İsteyince az yakabilen bir arabaymış işte. Forum baltalı ilah kaynıyor.

    Normal kullanımda 7-8 litre yakan dizel mi olur? Dizel aracın amacı zaten az yakıt tüketmesi değil mi? Bence 7-8 litre gibi değerler sürüş tarzıyla alakalıdır. Kalkıştan itibaren gazı kökleyerek kullanınca değerler de artıyor. Şirket aracına eşşek niyetine binmekle kendi aracını özenerek sürmek arasında heralde çok fark vardır, bu fark yakıt tüketimine de yansıyacaktır.

    Belenenses'in yazdıklarını okuyunca direkt kuzenim aklıma geldi. O da şirket aracı i30 dizel kullanıyordu. Yakıt tüketimi ortalama 8.5'ti (ki biliyorsunuz crdi fazla yakmasıyla meşhurdur). Dediğim gibi kuzenimin sürüş tarzını çok iyi biliyorum. Genelde istanbul-ankara arasında 150-160 km/h nin altına düşmeden, kalkışlarda gaza yüklenerek kullanır. Eğer böyle bir sürüş tarzınız yoksa şehir içi de olsa 8 litre yaktırmak imkansızdır. Konuyu açan arkadaşın verdiği bilgiler bence güvenilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paul Klee -- 6 Mart 2016; 14:00:20 >




  • Verileri bilmem de göstergeler güzel olmuş.
    Neydi o boyası akmış kırmızı ispirto kalemli yazılar :)
    Kazasız belasız kullanin hocam. O güce bu tüketim hicbisey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence değerler çok başarılı, hayırlı olsun aracınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebati06

    İlk nesil CDTİ motorlar(2015 ortasından önce çıkanlar) hem dpf sıklığı hem de turbo arıza potansiyeli nedeniyl revize edildi. Bu aynı zamanda yakıt ekonomisini de arttırdı zira ilk nesin 1500 devirde 230 nm tork üretirken yeni nesil aynı devirde 270 nm tork üretmeye başladı. Aynı şekilde ilk nesil max tork olam 320'yi yaşnız 2000 devirde verirken artık 2000-2250 devir arasında verebiliyor. Dolayısıyla şuan yeni bir motordan bahsediyoruz diyebiliriz.

    Ben şuana kadar Dpf arızası almadım, biraz da lastiklerim sayesinde yalıtımdan da memnunum. Aracı üstünde bridgestone T001 gelmişti ve gerçekten kabin sesi fazlaydı sonrasında derhal satıp onları kışlık goodyear gen-1 taktırdım ve kabin sesi ciddi oranda azaldı. Agaj tarafından bir uğultu vardı o da iki taraflı bagaj havuzu sayesinde büyük oranda kesildi. Şuan taktığım goodyear Asymmetric 3 sayesinde de konfor optimum seviyeye yükseldi. Kışlıklarda hissettiğim ufak tümsekleri şuan çok hissetmiyorum. Yol tutuştan, performanstan ve ekonomiden çok memnunum. Elbette torpido ışığı, nispeten küçük bagajı, arka havalandırma ve kol dayama gibi eksikleri var. Ama arka koltuk ısıtmayı sunduğu için havalandırma eksiğini hissetmedik henüz. Yazın biraz daha hissedebiliriz onu da (:

    yazılım güncellemesi ile j kasada aynı oldu




  • Teşekkür ederim arkadaşlar,
    Çok daha iyileri en hayırlı haliyle sizin olur inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Yazılım güncelleme bildiğim kadarıyla Dpf ve turbo sorununu çözmek içindi sadece tork eğrisi motorun iç dinamiğiyle alakalı olabilir. Zira verdiğim linkte ve gm'in açıklamalarında motorun yeniden tasarlandığı yazıyor. Hatta yazana gore mühendisler motor çıktıktan sonra da üzerinde çalışmaya 1 seneye yakın devam etmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: sebati06

    Hocam sanirim skaa yapiyorsunuz? Gitmissiniz manuel tuketimin paylasildigu konuda otomatik aracin tuketimini paylasip hakli cikmaya calisiyorsunuz.

    ortalama da 0.6 fark ediyormuş , valla ben değil opel öyle söylüyor
    https://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/02_Specsheets/yeni_astra_hb_specsheet_10_2015.pdf

    Şimdi arabayı kullanmadım kimseye haklı haksız demiyorum da, oradaki farkın 0,6 olduğuna inanıyorsan oradaki ortalama 3.9 yazan tüketime de inanman gerekiyor. He eğer bunu yapmıyorsan (ki fabrika verileri gerçeği yansıtmaz) o zaman arkadaşın doğru söylediğini kabul etmek zorundasın.




  • Ort. Devir 2000 bandını gecmiyorsa
    Ort hiz 60 km/h ise
    Yoldaki egim orani az ise

    Bu degerler normal. Bana 19 km/h ort. Degerler lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • juke sero kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yapayım ortalama hızı 19'a denk getirmek için sizin için parkur mu hazırlayayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 6 Mart 2016; 14:34:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paul Klee

    İsteyince az yakabilen bir arabaymış işte. Forum baltalı ilah kaynıyor.

    Normal kullanımda 7-8 litre yakan dizel mi olur? Dizel aracın amacı zaten az yakıt tüketmesi değil mi? Bence 7-8 litre gibi değerler sürüş tarzıyla alakalıdır. Kalkıştan itibaren gazı kökleyerek kullanınca değerler de artıyor. Şirket aracına eşşek niyetine binmekle kendi aracını özenerek sürmek arasında heralde çok fark vardır, bu fark yakıt tüketimine de yansıyacaktır.

    Belenenses'in yazdıklarını okuyunca direkt kuzenim aklıma geldi. O da şirket aracı i30 dizel kullanıyordu. Yakıt tüketimi ortalama 8.5'ti (ki biliyorsunuz crdi fazla yakmasıyla meşhurdur). Dediğim gibi kuzenimin sürüş tarzını çok iyi biliyorum. Genelde istanbul-ankara arasında 150-160 km/h nin altına düşmeden, kalkışlarda gaza yüklenerek kullanır. Eğer böyle bir sürüş tarzınız yoksa şehir içi de olsa 8 litre yaktırmak imkansızdır. Konuyu açan arkadaşın verdiği bilgiler bence güvenilir.

    İmkansız lafı fazla iddaalı olmuş. Arabaya cok yaktirmak illa ki son sürat gideceksin demek degil. İstanbulda trafikte dur kalk yapın ya da köprü trafigine girin 6.5 7 den asagı yakmaz en idda lı dizel bile.

    B sınıfları bile 6 litreden asagi düsmüyor istanbulda. C sınıfları icinde bu deger 6.5 7 ortalama. Bunun asagısı gören ya istanbul da degildir ya da sürekli bos yolda kullanıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Eksik yazmışım. Kuzenim istanbulda yaşıyor ben ankaradayım. Ortalama yakıt tüketiminin çoğu uzun yolda olduğu için yüksek hızı örnek verdim. Yoksa çok yoğun trafikte 6-7 litrenin normal bir değer olduğunu biliyoruz merak etmeyin.
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Ne şans li bir yerde yaşıyorsunuz. Ozel Parkur a gerek yok. Ist gelin yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • juke sero kullanıcısına yanıt
    Istanbul trafigi fena tabi; ankarayla karşılaştırılamaz ama ankara da yabana atılacak bir yer feğil. Hafta içi iş giriş çıkış saatlerinde neredeyse 1 saatten once çankayada 6-7 km gitmek çok zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.