Şimdi Ara

yeni astra 1.3 cdti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
1
Favori
39.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  yeni astra 1.3 cdti

    bide burdaki araba benim olsa kötümü olurdu.ama 1.3 cdti olmasın tabi 1.9 150ps olsun
     yeni astra 1.3 cdti
  • opelde bu 1.3 cdti motorların 125beygirlik olanından var ama piyasaya suncakmı bilmiyorum.speedstarla deneme sürüşleri yapmışlardı hız rekorları falan elde etmişlerdi.alet harika bişey 1.3 16 125ps abi uçar adam bununla bide tork 300düdiye harlıyom
  • UMARIM YANLIŞ YAZMADIN 21.5 MİLYON KM
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw arkadaşlar 1.3 motordon 90 bg elde etmek teknoloji harikası değildir merak etmeyin bi süre sonrada 110 bg diye satarlar ama siz hiç düşünüyomusunuz böyle oldukça yani adamlar bg i ni arttırdıkça motordan yiyolar diye havadanmı geliyo bu bg ler.
    eğer öyle olsaydı f1 de kullanılan araçlarda 3 litre ama 900 bg gücünde .dikkat edin 2 yarışta motorlar bitiyor.eskiden 2.7 litre dizelin verdiği gücü şimdi 1.3 motorlar veriyor.ama o araçlar 1-21.5 milyon km yapıyor bunlar 250 binde biter .çünkü araçlo gücü üretmek için yıpranıyor.diğerleri güle oynaya sana 70 bg i veriyor.o yüzden 1.3 diye fındık motorlu bi arabaya binilmez bence.uzun yolda hiçbişeye benzemez o araç.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    yaw arkadaşlar 1.3 motordon 90 bg elde etmek teknoloji harikası değildir merak etmeyin bi süre sonrada 110 bg diye satarlar ama siz hiç düşünüyomusunuz böyle oldukça yani adamlar bg i ni arttırdıkça motordan yiyolar diye havadanmı geliyo bu bg ler.
    eğer öyle olsaydı f1 de kullanılan araçlarda 3 litre ama 900 bg gücünde .dikkat edin 2 yarışta motorlar bitiyor.eskiden 2.7 litre dizelin verdiği gücü şimdi 1.3 motorlar veriyor.ama o araçlar 1-21.5 milyon km yapıyor bunlar 250 binde biter .çünkü araçlo gücü üretmek için yıpranıyor.diğerleri güle oynaya sana 70 bg i veriyor.o yüzden 1.3 diye fındık motorlu bi arabaya binilmez bence.uzun yolda hiçbişeye benzemez o araç.

    kullandnmı kardeşim ona göre konuş.




  • benim arabadaki son durumu aktarıyorum

    araç 1600 km de

    yok bilgi ekranından aldığım verilerle 100 km de 5 lt yakıt tüketimi ( gidiş ve gelişte aynı yakıt tüketimi ancak giderken ortalama 120 km/h dönüşte ortalama 95 km/h hız ile)

    ilk aldığımda araba 6. viteste 3000 d/dk ve 160 km/h'in üzerine çıkmamıştı fakat geçen hafta 180km/h i geçmeyi başardım devir 4000 i görmemişti sanırım 190 ı geçebilir bir ihtimal 200 ü zorlar
  • selamlar anlatirmisin 1.3 CDTI yi biraz, yakit tüketimi nasil_?
    şehir içi ve dişi_?
    en yakin zamanda almayi düşünüyorum;
    opsiyonlardan hangilerini alirsam iyi olur_?
    hangi opsiyonlar gereksiz masraf çikarir

    birde aracin olumsuz taraflarini yazarmisin_?
    saygilar

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    benim arabadaki son durumu aktarıyorum

    araç 1600 km de

    yok bilgi ekranından aldığım verilerle 100 km de 5 lt yakıt tüketimi ( gidiş ve gelişte aynı yakıt tüketimi ancak giderken ortalama 120 km/h dönüşte ortalama 95 km/h hız ile)

    ilk aldığımda araba 6. viteste 3000 d/dk ve 160 km/h'in üzerine çıkmamıştı fakat geçen hafta 180km/h i geçmeyi başardım devir 4000 i görmemişti sanırım 190 ı geçebilir bir ihtimal 200 ü zorlar




  • bu sayfada ve önceki sayfada sorularının cevaplarını bulabilirsin

    araba hakkındaki gözlemlerimi bir önceki sayfada aktardım

    ve bunlara ek olarak arka yaylardan rahatsız edici derecede gıcırtı geliyor ( iniş ve binişlerde)

    benim aracın enjoy + spor paket ( çelik jant sis farı vs) bu arabaya daha üst bir donanım paketi almaya değmez bana kalırsa 1.3 diesel almaya değmez sakın ola ki yakıt tasarrufu iyi diye almayın bu arabayı yakıtta tasarruf edebilmek için bile dikkatli kullanmanız gerek ki hangi arabada dikket ederseniz önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz.




    quote:

    Orjinalden alıntı: kadiragdas

    selamlar anlatirmisin 1.3 CDTI yi biraz, yakit tüketimi nasil_?
    şehir içi ve dişi_?
    en yakin zamanda almayi düşünüyorum;
    opsiyonlardan hangilerini alirsam iyi olur_?
    hangi opsiyonlar gereksiz masraf çikarir

    birde aracin olumsuz taraflarini yazarmisin_?
    saygilar

    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    benim arabadaki son durumu aktarıyorum

    araç 1600 km de

    yok bilgi ekranından aldığım verilerle 100 km de 5 lt yakıt tüketimi ( gidiş ve gelişte aynı yakıt tüketimi ancak giderken ortalama 120 km/h dönüşte ortalama 95 km/h hız ile)

    ilk aldığımda araba 6. viteste 3000 d/dk ve 160 km/h'in üzerine çıkmamıştı fakat geçen hafta 180km/h i geçmeyi başardım devir 4000 i görmemişti sanırım 190 ı geçebilir bir ihtimal 200 ü zorlar






  • Ben anlamadım şimdi 1.3 cdti ı tasarruf için almayın demişsin yani çok mu yakıyor. tasarrufdan başka bi sebeple alınmazki o motor.

    İnip binerken arkadan bende de ses geliyordu ama yaylardan değil frenden geliyordu. elfrenini indirdiğim zaman ses kesiliyordu. İlerleyen zamanlar yok oldu ses. Hehralde balatalar yeni olduğu için yapıyordu die düşündüm bende.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00


    benim aracın enjoy + spor paket ( çelik jant sis farı vs) bu arabaya daha üst bir donanım paketi almaya değmez bana kalırsa 1.3 diesel almaya değmez sakın ola ki yakıt tasarrufu iyi diye almayın bu arabayı yakıtta tasarruf edebilmek için bile dikkatli kullanmanız gerek ki hangi arabada dikket ederseniz önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz.








  • sık sık uzun yola gidiyorsan tercih edebilrsin ancak şehir içi kullanımda aşırı hantal ve ekonomik değil dur-kalk olayı ayrı bir eziyet haline getirilmiş diyebilirim


    quote:

    Orjinalden alıntı: berk984

    Ben anlamadım şimdi 1.3 cdti ı tasarruf için almayın demişsin yani çok mu yakıyor. tasarrufdan başka bi sebeple alınmazki o motor.

    İnip binerken arkadan bende de ses geliyordu ama yaylardan değil frenden geliyordu. elfrenini indirdiğim zaman ses kesiliyordu. İlerleyen zamanlar yok oldu ses. Hehralde balatalar yeni olduğu için yapıyordu die düşündüm bende.



    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00


    benim aracın enjoy + spor paket ( çelik jant sis farı vs) bu arabaya daha üst bir donanım paketi almaya değmez bana kalırsa 1.3 diesel almaya değmez sakın ola ki yakıt tasarrufu iyi diye almayın bu arabayı yakıtta tasarruf edebilmek için bile dikkatli kullanmanız gerek ki hangi arabada dikket ederseniz önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz.










  • Arkadaşlar aldanmayın. 1.3 dizel 90 ps mkullanıcısı olarak söylüyorum. Arabamdan çok memnunum. Belki

    forumda da okumuşsunuzdur. Test edenlerde beğeniyor.

    Astranı 1.6 motor performansıda bellidir. dizel astra yokuş yukarı ve ara hızlanmalarda benzinliyi devirir Ki

    devirdi de. Biliyorsunuz geçen hafata arkadaşın arabasının enjoy astra easytronic burada satıyorduk.

    Arabalarımızı kaç kerer test ettik. dediğim konularda benim kisi daha iyi...

    25000 km de arabası ve 2125 L benzin yakmış bu güne kadar (istanbul şehir içi). Bu da 8.5 L/100km eder.

    Easytroniz düz vitesle aynı hatta şehir içi biraz daha az yakar. Bakın opel sayfası.

    Dizel astranıjn motoru yeterince iyi, kendisi zaten iyi. Bende 5 aydır var ve kullanıyorum. 6 vites olayı devir

    kaybetmiyor vites artırınca.

    Yakıt ise iyi, İstanbul gerçek şehir içi: 6.3 l/100km

    Şehir dışı 130-140 km hızla 5.2 L/100km

    şehir dışı 90-100 km hızla 4.2 L/100 km.

    Gerçek denenmiş değerlerdir.

    SONUÇ: bENZİNLİ ASTRA 8.5 L x 2800= 240 bin lira yakıyor.
    DİZEL ASTRA 6.4 X 2300 = 140 bin lira

    Yılda 20 bin km yaparsan 2 milyar kardasın ve dizel benzinli farkını kapatırsın.

    Ehh arkadaşta zaten filo indirimi aldığı benzinli astra yı satıyor ve dizel alıyor...




  • arkadaslar

    bu yakıt olayında gercekten iş çığrından çıktı.dünyanın en pahalı akaryakıtını kullanıyoruz.rafineri çıkış maliyetinin 3 katı fiyatla akaryakıt alıyoruz.yine bu forumda arkadaslarla bu olayı tartısıyorduk.degil hidrojen hava yada su ile calisan bir sistem geliştirilse yine bizler türkiyede en pahalı su ve havayı almak zorunda kalırdık vergilerden dolayi.cunku bizler olayın kolayına kacıyoruz nedir olay ,dolaylı vergi tahsil etmek o kadar kolaydır ki;ötv yi 3 puan arttır al 1 milyar dolar.diger ulkelerde dolaylı vergilerin toplam vergilerdeki payı yüzde yirmilerde.konu dagıtmadan hükümet neyapsın dunyada akaryakıt fiyatlari artiyor diyenlere lafım;devlet denen bu kadar fazla vergi alıyro diye sormak istiyorum hani benzinin lt si 1 dollar olsa italya olurduk diyenler.

    çözüm:arkadaslar tepki koymalıyız.önerim 5.ayın 5'inde saat 5 ten itibaren bir hafta arabalarimizin kontaklarını kapatalım ve bu süre boyunca akaryakıt almayalim gerekirse bunu 15 gune cıkartalım.
    bu olayı herkes iki arkadasina sms yoluyla bildirse 5-6 günde çığ gibi zincirleme büyürüz.

    tepki koymazsak benzini korkarım yılsonunda 4ytl den alacaz. hadi büyüyelim




  • Geçen Haftasonu milyonlarca km opel testi kampanyasında astra 1.3 cdti'ı 1 gün test etme imkanı buldum. Araç essantia versiyonuydu. Arabanın içi gerçekten çok düz cep telefonu koyacak biz göz olmaması çok ilginç. Ayrıca baz version olduğu için mi bilmiyorum camların açılıp kapanması da kolay değil. Bende polo 2006 var o daha kullanışlı bu konuda.

    Forumda arkaşdaşlardan çok duyduğum performans sorunun özellikle test etmek için kardeşimle beraber alibeyköy yokuşuna çıktım bir kaç kez durup kalktım sanki gaza basmadan kalkıyo gibi geldi. Ayrıca 3 kişi ile otobandan silivriye gittim bence çok iyi hızlanıyordu. Yanlız kınalıya doğru bi yokuşda polo tdi beni sıkıştırdı :)

    Ben arabayı çok beğendim bence yeterli ataklığa sahip sonuçta profesyonel yarış aracı almıyoruz ekonomi + performans arabası olarak ideal sanırım

    Yanlız kliması rezaletti. 4. seviyede bile soğutmuyodu üstelik hava o kadarda sıcak değildi geçen hafta istanbulda.

    Ayrıca opel mar satış elamanları kadar kaba insan görmedim bizim bankada olsa saniyesinde şutlanırlar. Aracın kliması iyi değil dedim ( Araç 15.000 km) Yeni bir araca bakabilirmiyiz diye sordum bana klima nasıl kullanıllır hakkında ders vermeye kalktı. Poloma binince ilk iş klimayı test etmek oldu eve gidene kadar üşüdüm :)




  • Bu ay sonunda milyonlarca km opel testinden bi 1.3 astra cdti alıcam.Aracı çok merak ediyorum.Forumda okuduğum kadarıyla iki kullanıcısı var.Biri iyi ,diğeri kötü diyor ama genel olarak heralde iyi bir dizel. Almanyadaki opel meselesinden bahsedilmiş.. Almanyada piyasa Mercedes ve Bmw birde Vw gen.O yüzden opel de alt sınıfa hitap ediyor gibi bi sonuç çıkıyor ortaya.Bu demek değilki Opel dandik.Gayet iyi ve sağlam bir araç bence.1.3 motor astra gibi bir araç için tabiki ağır gibi görünüyor.Fabrika verilerine göre 13.7 saniyede 0-100 yapıyor.Biraz ağır tabi kabul etmek lazım.Fakat sağlamlık ve konfor açısından gayet iyi.Performans ve yakıt açısından başarılı ve almaya değer bir araç.İstanbul içinde ideal çünki en çok yakıt dur kalklarda yakılır.Dizel bir araç heralde benzinliye göre bu durumda daha az yakar zaten uzun yolda 90 ı geçmedikçe genelde arabalar fazla yakıt yakmaz.O yüzden değerlendirmenin sadece uzun yola veya şehir içine göre yapılması yanlış.Sonuç olarak dizel araçlar ş.içide ş.dşıda az yakar....İlla vites atma dan dert yanan varsa o zaman dizel otomatik alır ve keyfine bakar.Benim için otomatik vites önemli değil diyenlerde kesesine göre bi dizel veya benzinli alır...Ayrıcawww.sikayetimvar.com adresinin incelerseniz en çok şikayet Opel de var.Kötü diye söylemiyorum.Türkiyedeki Fiat araçları düşmanlarınında Fiat ve Opel arasındaki şikayet oranlarını göze almalarını rica ediyorum...




  • bence doğru bir karar vermişsiniz.hem vergi hemde yakıt konusunda insanları mutlu ediyo.bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.


    quote:

    Orjinalden alıntı: eamyraen

    Bu ay sonunda milyonlarca km opel testinden bi 1.3 astra cdti alıcam.Aracı çok merak ediyorum.Forumda okuduğum kadarıyla iki kullanıcısı var.Biri iyi ,diğeri kötü diyor ama genel olarak heralde iyi bir dizel. Almanyadaki opel meselesinden bahsedilmiş.. Almanyada piyasa Mercedes ve Bmw birde Vw gen.O yüzden opel de alt sınıfa hitap ediyor gibi bi sonuç çıkıyor ortaya.Bu demek değilki Opel dandik.Gayet iyi ve sağlam bir araç bence.1.3 motor astra gibi bir araç için tabiki ağır gibi görünüyor.Fabrika verilerine göre 13.7 saniyede 0-100 yapıyor.Biraz ağır tabi kabul etmek lazım.Fakat sağlamlık ve konfor açısından gayet iyi.Performans ve yakıt açısından başarılı ve almaya değer bir araç.İstanbul içinde ideal çünki en çok yakıt dur kalklarda yakılır.Dizel bir araç heralde benzinliye göre bu durumda daha az yakar zaten uzun yolda 90 ı geçmedikçe genelde arabalar fazla yakıt yakmaz.O yüzden değerlendirmenin sadece uzun yola veya şehir içine göre yapılması yanlış.Sonuç olarak dizel araçlar ş.içide ş.dşıda az yakar....İlla vites atma dan dert yanan varsa o zaman dizel otomatik alır ve keyfine bakar.Benim için otomatik vites önemli değil diyenlerde kesesine göre bi dizel veya benzinli alır...Ayrıcawww.sikayetimvar.com adresinin incelerseniz en çok şikayet Opel de var.Kötü diye söylemiyorum.Türkiyedeki Fiat araçları düşmanlarınında Fiat ve Opel arasındaki şikayet oranlarını göze almalarını rica ediyorum...




  • bence doğru bir karar vermişsiniz.hem vergi hemde yakıt konusunda insanları mutlu ediyo.bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.yada elegance modelini alıp xenon paket ekletmeniz vede bej deri yaptırmanız.araçta siyah yada mavi olursa içide tamamen bej çok iyi oluyo.birde bi not aktarmak istiyorum. 1.3dizel 1.6ya göre daha pahalıdır.ancak şöyle bişeyde var bu aracın arka tekerlerdede disk fren var.1.6 esp olmayan modellerde
    arkalar kampana.vede bnzinli motorlarda kaput altında keçe denilen malzeme yok.dizellerde var.1.6larda 5vites 1.3lerde 6vites.sadece bu farklar bile fiyatını çok rahat çıkartıyo motoru işin içine katmadan.vede bişey daha belirtmeliyim dizellerde frenler arkalarında disk olmasından dolayı türkiyede satılan esp olmayan astralara göre daha iyi.bizzat bu farkı yaşıyorum 2 aracımda.

    quote:

    Orjinalden alıntı: eamyraen

    Bu ay sonunda milyonlarca km opel testinden bi 1.3 astra cdti alıcam.Aracı çok merak ediyorum.Forumda okuduğum kadarıyla iki kullanıcısı var.Biri iyi ,diğeri kötü diyor ama genel olarak heralde iyi bir dizel. Almanyadaki opel meselesinden bahsedilmiş.. Almanyada piyasa Mercedes ve Bmw birde Vw gen.O yüzden opel de alt sınıfa hitap ediyor gibi bi sonuç çıkıyor ortaya.Bu demek değilki Opel dandik.Gayet iyi ve sağlam bir araç bence.1.3 motor astra gibi bir araç için tabiki ağır gibi görünüyor.Fabrika verilerine göre 13.7 saniyede 0-100 yapıyor.Biraz ağır tabi kabul etmek lazım.Fakat sağlamlık ve konfor açısından gayet iyi.Performans ve yakıt açısından başarılı ve almaya değer bir araç.İstanbul içinde ideal çünki en çok yakıt dur kalklarda yakılır.Dizel bir araç heralde benzinliye göre bu durumda daha az yakar zaten uzun yolda 90 ı geçmedikçe genelde arabalar fazla yakıt yakmaz.O yüzden değerlendirmenin sadece uzun yola veya şehir içine göre yapılması yanlış.Sonuç olarak dizel araçlar ş.içide ş.dşıda az yakar....İlla vites atma dan dert yanan varsa o zaman dizel otomatik alır ve keyfine bakar.Benim için otomatik vites önemli değil diyenlerde kesesine göre bi dizel veya benzinli alır...Ayrıcawww.sikayetimvar.com adresinin incelerseniz en çok şikayet Opel de var.Kötü diye söylemiyorum.Türkiyedeki Fiat araçları düşmanlarınında Fiat ve Opel arasındaki şikayet oranlarını göze almalarını rica ediyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Real®

    4 kişi binicen o arabaya vurucan rampa yokuşa görücen çekiyormu çekmiyormu çekmez hacılarrr

    BES KİŞİ BİNDİK BAGAJDA GAYET DOLUYUDU COK GÜZEL CIKTI ...
  • bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.yada elegance modelini alıp xenon paket ekletmeniz vede bej deri yaptırmanız.araçta siyah yada mavi olursa içide tamamen bej çok iyi oluyo.birde bi not aktarmak istiyorum. 1.3dizel 1.6ya göre daha pahalıdır.ancak şöyle bişeyde var bu aracın arka tekerlerdede disk fren var.1.6 esp olmayan modellerde
    arkalar kampana.vede bnzinli motorlarda kaput altında keçe denilen malzeme yok.dizellerde var.1.6larda 5vites 1.3lerde 6vites.sadece bu farklar bile fiyatını çok rahat çıkartıyo motoru işin içine katmadan.vede bişey daha belirtmeliyim dizellerde frenler arkalarında disk olmasından dolayı türkiyede satılan esp olmayan astralara göre daha iyi.bizzat bu farkı yaşıyorum 2 aracımda.
    astra dizel iyi tercih




  • astra 1.3 cdti ben de geçen hafta test ettim enjoy+spor paketli modeli için 36000 ytl fiyat verdiler. motoru hemen her koşulda denemeye çalıştım alt devirlerde verimsiz devir yükselip turbo devreye girince performans çok güzel normalde vites küçülterek(4.vites) çıkılan bir bayırda da 5.vites 100den 130a kadar çıktı daha da çıkıyordu ve 6 vites oluşu yakıt tasarrufu açısından önemli fakat gpunto 1.3 90hp multijet aynı motor fakat değişken geometrili turbo var ve alt devirleri daha iyi turbonun devreye girdiği yeri hissettirmiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.yada elegance modelini alıp xenon paket ekletmeniz vede bej deri yaptırmanız.araçta siyah yada mavi olursa içide tamamen bej çok iyi oluyo.birde bi not aktarmak istiyorum. 1.3dizel 1.6ya göre daha pahalıdır.ancak şöyle bişeyde var bu aracın arka tekerlerdede disk fren var.1.6 esp olmayan modellerde
    arkalar kampana.vede bnzinli motorlarda kaput altında keçe denilen malzeme yok.dizellerde var.1.6larda 5vites 1.3lerde 6vites.sadece bu farklar bile fiyatını çok rahat çıkartıyo motoru işin içine katmadan.vede bişey daha belirtmeliyim dizellerde frenler arkalarında disk olmasından dolayı türkiyede satılan esp olmayan astralara göre daha iyi.bizzat bu farkı yaşıyorum 2 aracımda.
    astra dizel iyi tercih



    1,6 benzinli olanı kaç liraya aldın arkadasım yani alış ve ödeme şartlarını acıklarsan sevinirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HeaDMasH


    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    bizde şu anda 2tane astra var. ikside 2005 yeni kasa njoy+sp. bitanesi 1.6twinport diğeride 1.3cdti.şunu sölemeliyimki dizel sadece kalkarken biraz ağır kalıyo 1.6 motora göre ama dewrini alınca benziliden daha iyi çekişi var emin olabilirsiniz.2aracıda test edin farkın ne kadar az olduğunu göreceksiniz.opel almanyada alt sınıfa hitap ediyo gibi bişey yok.vw almanya genelde opelden fazla satıyo çünkü vw alman hükümetinin vede pazarlama stratejisinide iyi yapıyolar ancak diğer avrupa ülkelerine bakacak olursanız opel daha fazla satıyo.özellikle astra modeli almanyadan başka diğer tüm ülkelerde golfe göre daha çok satıyo.fiyatlarn aynı olduğunu göze alacak olursak dandik demek olmaz herhalde buna.ki kendimiz kullanıyoruz bu araçları.uzun yol konforu çok iyi.özellikle araç 180-190da giderken bile sarsmıyo güven veriyo.opelciler ne dediğimi anlamıştır.kalite olarak sınıfındaki en iyi araçlardandır.be tek rakibini golf olarak görüyorum(ki bence golften daha kaliteli uzunca araştırarak almıştık 1.6astrayı) ancak golftede 1.6dan düşük bi dizel yok.ki buda 1.3dizel motorlu astrayı bence rakipsiz yapar.motor gücünü beğenmezsenizde chip tuning gibi uygulamalarlada takviye yapabilirsiniz motora.focus2 megane2yle karşılaştırasını yapan arkadaşlar araçların arasındaki farkı söleyeceklerdir.focusun konsol ortadaki sony haricinde bi zarafet yok.megane zaten bi garip. eğer maddi olarak sorun olmazsa bence 1.3cdti cosmo+sunroof+cosmo paket al derim.dizellerde cosmolar gelen yoğun talep üerine yeni getirilmeye başlandı.indirimle 40civarına albilirsin buı aracı.vede full+full bi aracın olur.hem az yakar hemde görünümü süper olur.cosmonun özelliklerini sayarsam çok uzar.en iyisi gidip kendinizin inlemesi.yada elegance modelini alıp xenon paket ekletmeniz vede bej deri yaptırmanız.araçta siyah yada mavi olursa içide tamamen bej çok iyi oluyo.birde bi not aktarmak istiyorum. 1.3dizel 1.6ya göre daha pahalıdır.ancak şöyle bişeyde var bu aracın arka tekerlerdede disk fren var.1.6 esp olmayan modellerde
    arkalar kampana.vede bnzinli motorlarda kaput altında keçe denilen malzeme yok.dizellerde var.1.6larda 5vites 1.3lerde 6vites.sadece bu farklar bile fiyatını çok rahat çıkartıyo motoru işin içine katmadan.vede bişey daha belirtmeliyim dizellerde frenler arkalarında disk olmasından dolayı türkiyede satılan esp olmayan astralara göre daha iyi.bizzat bu farkı yaşıyorum 2 aracımda.
    astra dizel iyi tercih



    1,6 benzinli olanı kaç liraya aldın arkadasım yani alış ve ödeme şartlarını acıklarsan sevinirim

    opelde zaten indirim var sitesine felan göz atarsan bulursunnn ..




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.