Şimdi Ara

yeni astra 1.3 cdti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
1
Favori
39.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya naaptınız siz?

    ilk olarak hız manyakları hemen bu araba hakkındaki yorumlarını bıraksınlar gitsinler benzinli araçlara baksınlar!

    bu araba 1.3 dizel motoru ile şehiriçinde inanılmaz bir yakıt tüketimine sahip ben inşallah bu hafta alıcam. arkadaşımda var 0.13 YTL yakıyor kilometrede yani 13.00 ytl ile 100km gidiyorsunuz. bu arabanın bir rakibi vardır ford focustur oda bundan çok yakıyor
    dizel araba bu hantal olcak tabi ne bekliyordunuz

    ben günde 30 ytllik benzin harcamaktan bıktım şehir içi trafiğinde bu araba benim gibi insanlar için, siz benzinli alabilirsiniz




  • Arkadaşlar bende yetmez dedim mümkün değil dedim ve bugün bayideydim babama vectra baktık test sürüşüne çıktık vectranin test performansı orta düzeyde buldum arkasından bahsettiğimiz Astra 1.3 cdti test ettim arkadaşlar araca 3 kişi bindik ( babam 90 kilo + ben 90 kilo + satış yapan arkadaş 80 kilo = 260 kilo ) ileri altı vites çok farklı bir sürüş zevki vermiş ben çok beyendim ayrıca vites kolu kısa yapılmış vites geçişleri çok tatlı kısa vites oranları sayesinde araç çok rahat devirleniyor ve sizin dediğiniz gibi araç yıgılmıyor rampada 5 ten 6 attım araç hiç zorlanmadı. gerçekten çok farklı bir motor üretmişler düz yolda 5 viteste 120 ile giderken yol bilgisayarı 4.8lt anlık tüketim gördüm hatta çok daha az gaza yüklendigimde yolun durumuna baglı olarak 2.6 ya kadar düştü tabii bu sürekli bir tüketim degildi. Servis ve yanimda gelen arkadaş tanıdıgım oldugu için test sürüşünü epey bi uzun tuttuk araç benim beyenimi kazandı. araçta hız sabitleme yoktu fakat sinyal kolunu söküp o kısma hız sabitleme özelligi eklenebiliyormuş. uzun yolda 6.cı viteste hız sabitleme yardımıyla tahminen çok az bir yakıt degerine ulaşılır. bence araç motor performans ve ekonomiyi çok iyi harmanlamış bir şekilde size sunuyor. zaten geri kalan kısımları bildiginiz astra... keşke sedanıda olsaydı




  • 307 sıgılmıyorki.sen karışdır,dın galıba
    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    bence yetmez corsa dersen okeyde astra ağır araç 1.4 hdi 307 gibi yığılır
  • Bende Astra 1.3 CDTi Enjoy modelini test ettim bir süre. Gerçekten performası hiç 1.3 motor performansı gibi değil. Ben test ederken araçta 4 kişiydik. Özellikle dik yokuşlarda durdum ki, kalkarken zorlanacakmı diye. Valla bana mısın demedi, 1.6 benzinliden çok daha rahat ve güçlü kalkış yaptım. Ayrıca 1750 deviri geçtikten sonrada adamı koltuga yaslarcasına bir itişi var. Özellikle 2. vitesten sonra bu dediğim çok daha iyi anlaşılıyor. Ben 1.6 benzinli eski kasa astra kullanıyorum. Sanırım benim aractan daha performanslı bir motor. Bende alacağım kısmet olursa, ama cosmo modelleri daha gelmemiş onu bekliyorum. Zaten Opel gerçekteki satış şefi arkadaş, performasının benzinlisinden daha iyi olduğunu söylemişti.
  • Tek kelimeyle mükemmel diyorum.Allah bize bir tane nasip etti.İbre 2000 deviri geçince öyle bir koltuğa yapıştırıyorki F1 pilotu gibi hissediyorsun adeta.İç mekanı malzeme kalitesi ve mükemmel ötesi bir yol tutuş.Tek kelimeyle 10 numara bir araba.
  • Bizim ibiza da bile 1.4 75 beygir.1.3 e 90 beygir iyi sığmış.
    Arkadaşlar iyi de bu motor şehir dışında uzun yolda nasıl acaba araç çok bağırır mı 120 yi geçince?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NateHuffman

    Tek kelimeyle mükemmel diyorum.Allah bize bir tane nasip etti.İbre 2000 deviri geçince öyle bir koltuğa yapıştırıyorki F1 pilotu gibi hissediyorsun adeta.İç mekanı malzeme kalitesi ve mükemmel ötesi bir yol tutuş.Tek kelimeyle 10 numara bir araba.


    astrayı bende test ettim.. dışardan bakılınca 1.3 cdti motor yetersiz miş gibi geliyo ama arabayı sürünce gerçekten mükemmel bir motor olduğunu gördüm.. test eden arkadaşlar zaten yukarda yazmışlar.. bence önyargısı olanlar gidin test edin fikrinizi kesinlikle değiştireceksiniz
  • ilk çalıştırdığımda ve ilk hareket esnasında dizel sesini hissettim daha sonra araç içinde camlar kapalı iken dizelle alakalı hiç ses yoktu hatta 10 dk önce test sürüşüne çıktığım vectradan daha da sessizdi ben motor performansı olarak beyendim tabii alıp kullanan arkadaşlar daha da detaylı bilgi vericeklerdir.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stanislav Petrov -- 9 Şubat 2008; 21:16:22 >
  • BAKIN ARKADAŞLAR TEST ETMEK LAZIM, TEST ETMEDEN KONUŞMAK NE YAZIK Kİ OLMUYOR, DEDİKODU OLUYOR.

    BAKIN TETST EDEN ARKADAŞLAR, BENDEN ÖNCE MESAJ ATAN SON 4 ARKADAŞ, ARALARINDA BEĞENMEYEN YOK.

    BU MOTOR TETST EDENLERİN ÖN YARGILARINI EN FAZLA KIRAN MOTORLARDAN BİRİ....

    BENDE VAR.

    6. VİTESDE YAKMIYOR. 90-110 ARASI UZUN YOLDA 4.2-4.4 ARASI BİRŞEY YAKIYOR.

    6. VİTESDE DEVİR 1600, YAKMIYOR İNANIN Kİ.

    KİMSEYE İNANMAYIN, KENDİNİZ TEST EDİN VE ÖN YARGILARINIZI KIRIN.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stanislav Petrov -- 23 Eylül 2007; 0:59:08 >
  • arkadaşlar aracın performansına diyecek bişeyim yok çünkü kullanmadım ancak şunu belirtmek istiyorum:arkadaşım motor yenilemeci ve son zamanlarda çok fazla 1.3 lük motorun tamire geldiğini söyledi bilginiz olsun istedim...
  • nası yani aaraba hantalmı e büyük motor yok mu bu araba seçeneklerin de ozman da tasaruf olmaz di mi ama çok seri görüniyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aktifone

    ben bu arabadan aldım. salak gibi. saolsun bizim bilmiş aile sayesinde orda hazır elegans benzinli dururken onların sayesinde mecbur evet dedik. 1.3 bi kere 4 kişinin binmesine gerek yok klimayı açtınmı hafif bi rampada 1 ci vitesde kalkışta istop ediyor. bi ani bir hızlama yok 2 sn sonra devreye gidiyor. ama uzun yolda mütiş bas gitsin . 6 vites olmasıda çok iyi bir özellik . alan kişi 105 beygirlik bir arabadan iniyorsa almasın. bu aracı ama düşük bir arabadan bu araca biniyorsa 70 hp corsadan felan o zaman tavsiye ederim. çünkü araba işi direk psikolojik vucut alışana kadar 2 ay geçmesi gerek en az. neyse sonuç itibariyle aldık bu arabayı kullanıcaz artık. :( büyük ihtimallede 1000 km rahat yapar. 100 milyona 1000 km yapacak gibi. bi çeyrekle 250 yaptım.

    saygılar







    bende 1 ay önce aldım bayiden eve gelene kadar ağlayacaktım neredeyse. araba 2000 d/dk nın altında bir hiç ve bazen vites değişimlerinde sizi çıldırtabiliyor.

    belki ben babamın bindiği 1.9 cdti vectra ya alıştığım için kötü geliyordur ama şu bir gerçek bu motor bu arabayla gitmiyor. yada tam tersi

    bir çeyrekle 250 km yaptım demişsin ya bu beni kahretti çünki ben 1000 km yol yaptım (1.5 depo ile) ve 1/2 depo ile ancak 350 km gidebiliyorum ortalama yakıt tüketimini 6.8 lt/100 km nin altına düşüremedim. (sanırım bu motora alışamadım henüz)

    uygun hız/vites oranına alışmak gerek kullanırken gözüm sürekli anlık yakıt göstergesine kayıyor ve bu çok kötü hissettiriyor

    kısaca ben bu arabadan memnun değilim. bağzı olumsuzluklardan bahsedeceğim

    * sabahları ilk çalıştırması sorunlu 1, 2 kez marş basmak gerekiyor yada en az 2 kez ısıtma yapmak
    * sürücü koltuğu gıcırtı yapıyor ( bunu birkaç yerde daha okudum)
    * vites değiştirirken devri 2000 in altına düşürürseniz araba durmaya çalışıyor ( çünki turbo 2000 devir civarı devreye giriyor)
    * arabada cep telefonu koyacak bir göz vs bile yok ( gülmeyin ben telefonumu koyabilmek için göğüse kaydırmaz koymak zorunda kaldım)
    * yokuşlarda kesinlikle zorlanıyor
    * sadece uzun mesafelerde yakıt tasarrufu sağlıyor ( ben sürekli okula gidip geldiğim ve düşük hızda kullandığım için fazla yakıyor ama uzun mesafede yani sık sık durup hız düşürmeniz gerekmediği durumlarda yakıtı oldukça tasarruflu)
    * belki bunada güleceksiniz ama tasarımdan kaynaklandığını düşünüyorum arka camı aşırı kirleniyor hafif bir yağmurda hemen kirlenip temizliğe ihtiyaç duyuyor ve arka sileceği yeteri kadar geniş bir alanı temizleyemiyor
    * koltukları yeterince sarmıyor

    gelelim pozitif özelliklerine

    * iç plastik kalitesi ve işçiliği çok iyi
    * ses sistemi tatmin edici
    * panaromik sunroof çok başarılı perdesinin elektrikli olmasıda konfor açısından çok iyi
    * vites geçişleri başarılı ve konforlu ( bu vites kutusu daha güçlü bir motorda çok daha başarılıdır eminim)
    * nedense çok fazla pozitif özellik bulamıyorum
    * ama tasarımı gerçekten güzel

    sonuç olarak eğer güç ve hız sizin için önemli değilse ben vasat kullanıma alışırım diyorsanız sık vites değiştirmekten rahatsız olmazsanız alabilirsiniz.

    ben C4 ile astra arasında kalmıştım ve babamın 2. el kaygısı nedeniyle bu arabayı aldım ilk fırsatta bu 2. el avantajını kullanmayı düşünüyorum.


    TEST SÜRÜŞÜ YAPMADAN SAKIN ALMAYIN.
    İMKANINIZ VARSA EN AZ 1 GÜN KULLANIN ÇÜNKİ İLK İZLENİMİ HOŞUNUZA GİDEBİLİR SONRA BENİM GİBİ PİŞMAN OLABİLİRSİNİZ.

    DIŞI SENİ YAKAR İÇİ BENİ DEYİMİ BENİM DURUMUMU EN İYİ AÇIKLAYAN CÜMLEDİR

    keşke cam tavanlı C4 alsaydım

    birde onların forumunu okuyun adamlar yere göğe sığdıramıyor arabayı




  • unutmuşum

    yukarıda bir arkadaş bahsetmiş

    gerçekten diesel bir motor için kabin oldukça sessiz yani motor sesi neredeyse içeri gelmiyor fakat içeri normalden fazla lastik sesi alıyor bu sorun vectra B lerde de vardı

    büyük jant+lastiğin de dezavantajı bu

    çok şey beklemezseniz pişman olmazsınız

    haaaa

    birde MP3 çalar olayı var tartışılmaz 1 numara C4 lerde bile yok
    ( standart olarak yani. orada da komik bir durum var C4 lerdeki kimi setler MP3 çalarken kimi çalmıyor ve bunun neye göre değiştiğini bilen yok şans işi yani )

    birde gümüş gri renkte aldıysanız ve arabanız temizse yoldan geçerken arabanıza gıpta ile bakan çok olur
    burada da bir şımarıklık sözkonusu gördüğünüz gibi

    arabamı sevmeye mi başladım ne





  • bu arada astrası ile el freni çekip dönüş yapan var mı

    ben denemedim çünkü daha önce vectrada el frenini çektim ve hiçbirşey olmadı ( ayrıca el freni bozulmuştu teli uzamıştı )

    opel el frenini sadece araba dururken sabitlemesi için imal etmiş servis teli değiştirirken söylemişti

    soruyu genişleteyim astra ile artistik hareketler yapan var ise bana biraz bilgi verbilir mi

    önden çekiş bu işi biraz zorlaştırıyor da

    çok fazla cesaret edemiyorum.

    ileride imkanım olursa sırf hız tutkumu tatmin etmek için 2. el bir CIVIC alıp modifiye edeceğim

    bu araba beni erken yaşlandıracak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    Olur olur bal gibi olur acayip performanslı bişi o mühendislik harikası, Fiatın aylarca reklamını yaptığı dizelde uzay çağı dediği motor bu ama gerçekte Paliolara falan bunu koymuyor, Paliolara 70bg lik olanı koyuyor bu canavar bir motor 1.6 motorlardan daha iyiir bu
    Torku acayip yüksek baksana canavar bu canavar

    Kg su kaç bu astra nın??Ya bi de bu astra kompakt sınıf bi araç golf gibi.Golfun bile dizeli 1.9lt den başlıo.Ama astraya utanmadan 1.3 koymuşlar.B sınıfı bi araç olan ibiza1.4 tdi nin bile torku 195.Astraya bu motor yakışmıor bence.En az 220-240 nm tork olmalıydı..Ha 200 nm tork bu arabaya YETER
    Ama performans beklenmemelidir.Ben şahsen illa astra alacak olsam 1.6 twinport alırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Loop -- 12 Nisan 2006; 11:22:55 >




  • buaracın amacı çok fazla hız yapmak yada seri sollamalar yapmak değil.amaç ekonomi.vede şehir içi ve şehir dışı tükeytimi gerçekten çok iyi.sadece ilk kalkışta bi hantallık var ki bunu biçok insan anlayamıyo bile.devirlenmeye başladığında geriye doğru gidiyosunuz.vede bu aracın frenlerini seviyorum ben.çok iyi frenleri var.4disk fren ama bu sınıfta vede üst sınıflarda spor arabalar hariç bukadar iyi fren performansı olan başka bitane daha araç yok.alıcak arkadaşım gönül rahatlığıyla arabayı alabilir kesinlikle sorunuz az yakan vede bakım masrafları düşük olan bi araç vede 1250cc olduğu için en düşük vergi dilimini ödüyo buda bir artı.birde bu aracı pefo 307 1.4 hdi gibi sakın olaki görme.alakası yok ondan çok daha iyi bir motoru var.vde fabrka verileri hızlanma süreleri zaten opelde 4-5snye kadar daha iyi.pejo gitmiyo ama bu araba öyle değil.bastığın zaman çok iyide gidebiliyo.




  • abi Opelllll ya
  • var abi biz yaptık ama bi önceki kasa astra cd ile.ama şimdiki kasa ile yapanda gördüm.gecen sene uludağ üni şenliklerinde bitane ankara plakalı ultra mavi aynı bizim arabanın ankara plakalısı babsıın fazla parası olduğunu düşündüğümüz bi arkadaş bi asılmıştı el frenine nolduğunu şaşırdık ama güzel bişey vardı araba takma atmadı.başka araba olsa garanti giderdi.baya hızlı gidiyodu vede birden sola çevirdi el freniyle araç yapışıyo yere resmen ama tabi her araç için riskli bunlar ama bizim arablar gerçekren iyi!
    quote:

    Orjinalden alıntı: ilkersahin00

    bu arada astrası ile el freni çekip dönüş yapan var mı

    ben denemedim çünkü daha önce vectrada el frenini çektim ve hiçbirşey olmadı ( ayrıca el freni bozulmuştu teli uzamıştı )

    opel el frenini sadece araba dururken sabitlemesi için imal etmiş servis teli değiştirirken söylemişti

    soruyu genişleteyim astra ile artistik hareketler yapan var ise bana biraz bilgi verbilir mi

    önden çekiş bu işi biraz zorlaştırıyor da

    çok fazla cesaret edemiyorum.

    ileride imkanım olursa sırf hız tutkumu tatmin etmek için 2. el bir CIVIC alıp modifiye edeceğim

    bu araba beni erken yaşlandıracak





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.