Şimdi Ara

Yeni aldığım kasadaki fan çok ses yapıyor yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni aldığım kasadaki fan çok ses yapıyor yardım





    Arkadaşlar okla gösterdiğim yerdeki fan çok ses yapıyor.Anakartım asus b550m-k. Asus'un ai suite 3 programında fanları sessizde çalıştırıyorum gene ses yapıyor. Dediğim gibi kasa yeni geldi, toz dolma gibi bişi yok.Fanlara biraz yağ sürdüm gene işe yaramadı.





    Bide ekstra olarak ekran kartım 2 numarada gösterdiğim yerde takılı.Onun üstündeki soket boş.Boş olan soketi kapatmalı mıyım?



    İkisine ayrı ayrı yorum yaparsanız sevinirim




    Kasanın linki aşağıdadır



    https://www.incehesap.com/cooler-master-masterbox-mb511-argb-mcb-b511d-kgnb65-rga-mid-tower-gaming-kasa-fiyati-46552//




    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE




  • up

    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE
  • Fotoğraftaki kasayı kullanıyorum. Bahsettiğiniz fan kasa üzerinde gelen cooler master fanı ise çok sesli çalışan bir fan değil. Bir sorun olabilir fanda. Bios üzerinden fanların rpmlerini düşürebilirisiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fana sürdüğün yağ ayçiçek yağı ise ses yapması doğal. soğuk sıkım zeytin yağıyla yağlamalıydın.

    _____________________________
    ""nefret ettiğiniz insanla iyi geçinme çabasına siz medeniyet diyorsunuz, ben sahtekarlık diyorum. o yüzden anlaşamıyoruz.""


    -oscar wilde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scuderia.

    Fotoğraftaki kasayı kullanıyorum. Bahsettiğiniz fan kasa üzerinde gelen cooler master fanı ise çok sesli çalışan bir fan değil. Bir sorun olabilir fanda. Bios üzerinden fanların rpmlerini düşürebilirisiniz.

    hocam resimlerle anlatırmısınız yanlış birşey yapmak istemiyoırum



    @extagon güldürdün hocam Yeni aldığım kasadaki fan çok ses yapıyor yardım 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiazLou -- 31 Ekim 2020; 20:29:39 >
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE
  • Yeni aldığınız kasaya neden müdahale ediyorsunuz?
    Söküp servise gönderin baksınlar.
    Öndeki fanlardan birini söker egzoz yapar sorunsuz kullanırsınız.
    Servis değişim yapar gönderir seve seve.


    Ne rpm ayarı yapın nede müdahale edin böyle durumlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    14900k all core 6,0 ghz
    ram cl 36 7800 mhz
    asus z790 apex encore
    asus rog 3080
    corsair rm850
    benQ zowie xl2566k 360 Hz
  • Kullandığınız kasa resimde attığınız kasa modelimi ?
    Cooler master mb511 rgb
    Eğer evet ise egzoz fan olarak üzerinde gelen fanımı kullanıyorsunuz?
    Eğer cevabınız yine evet ise normalde sesli çalışan bir fan değil kendisi fanda bir problem vardır.
    Ama yinede biosa girerek fanın hızını düşürüp deneyin değişim olacakmı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scuderia.

    Kullandığınız kasa resimde attığınız kasa modelimi ?
    Cooler master mb511 rgb
    Eğer evet ise egzoz fan olarak üzerinde gelen fanımı kullanıyorsunuz?
    Eğer cevabınız yine evet ise normalde sesli çalışan bir fan değil kendisi fanda bir problem vardır.
    Ama yinede biosa girerek fanın hızını düşürüp deneyin değişim olacakmı.

    Evet hocam model o.Cooler master mb511 rgb


    Evet o fanı kullanıyorum.



    Hocam biostan manuel olarak fan hızlarını en düşüğe çektim şimdi daha iyi gibi.Tam emin değilim.



    @acura07 Hocam zaten pandemide kargo süreci sıkıntılı pc daha yeni geldi.Bir kaç hafta daha beklemek istemiyorum.Biraz ironi yapmışsınız hocam.Hem kasaya neden müdahale ediyorsunuz diyorsunuz hemde öndeki fanı sök/değiştir diyorsunuz.

    Dediğim gibi bi kaç hafta daha beklemek istemiyorum.Pc daha yeni geldi

    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiazLou

    Evet hocam model o.Cooler master mb511 rgb


    Evet o fanı kullanıyorum.



    Hocam biostan manuel olarak fan hızlarını en düşüğe çektim şimdi daha iyi gibi.Tam emin değilim.



    @acura07 Hocam zaten pandemide kargo süreci sıkıntılı pc daha yeni geldi.Bir kaç hafta daha beklemek istemiyorum.Biraz ironi yapmışsınız hocam.Hem kasaya neden müdahale ediyorsunuz diyorsunuz hemde öndeki fanı sök/değiştir diyorsunuz.

    Dediğim gibi bi kaç hafta daha beklemek istemiyorum.Pc daha yeni geldi



    Alıntıları Göster

    Fana müdahale ile fan sökmek çok farklı şeyler.

    Kasayı komple istemezler fanlarda sorun varsa

    Daha önce başınızdan böyle bişi geçmemiş olduğu için yazdıklarınızı çok şeyetmedim.


    İyi günler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    14900k all core 6,0 ghz
    ram cl 36 7800 mhz
    asus z790 apex encore
    asus rog 3080
    corsair rm850
    benQ zowie xl2566k 360 Hz




  • Aldığınız firma ile görüşün kasayı komple istemezler. fan hızını düşürsenizde performansından ödün veriyorsunuz sonuçta. Kasada sorun olmadığını fanda problem olduğunu belirtin. İdareten öndeki 3 fandan birini arka egzoz fanına takın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çok teşekkürler hocam ikinize de


    Pazartesi arayayım aldığım firmayı.Teşekkür ediyorum tekrardan



    @acura07 @scuderdia

    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.