![]() Arkadaşlar okla gösterdiğim yerdeki fan çok ses yapıyor.Anakartım asus b550m-k. Asus'un ai suite 3 programında fanları sessizde çalıştırıyorum gene ses yapıyor. Dediğim gibi kasa yeni geldi, toz dolma gibi bişi yok.Fanlara biraz yağ sürdüm gene işe yaramadı. Bide ekstra olarak ekran kartım 2 numarada gösterdiğim yerde takılı.Onun üstündeki soket boş.Boş olan soketi kapatmalı mıyım? İkisine ayrı ayrı yorum yaparsanız sevinirim Kasanın linki aşağıdadır |
|
_____________________________
AMD Ryzen 5 3500X 3.60GHz - Asus Prime B550M-K AMD B550 Soket AM4 DDR4 4600(OC)Mhz - 2 x Adata XPG Gammix D30 8GB 3200MHz CL16 Ram -Asus Dual-RTX2060-O6G-EVO - Adata SWORDFISH 500GB 1800/1200MB/ Cooler Master MasterBox MB511 ARGB - MSI Optix G27CQ4 27" 165Hz 1ms 2k monitör -Logitech G332 kulaklık - LOGITECH G602 WIRELESS GAMING MOUSE
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler







