Şimdi Ara

Yeni ADSL internet aboneliğinde acayip hız sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
88
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 ay öncesine kadar TTNET'ten tam hızda 16 Mbit ADSL bağlantısı kullanırken telefon ve internet aboneliğini iptal ettirdik. Dün Netspeed'ten 16 Mbit sınırsız ADSL aboneliğim başladı. 75 TL aktivasyon ücreti ve 56 TL abonelik ücreti kesilecek. (taahhüt vermedim) Kabloyu da ankastreye kadar getirip bırakıyorlar; elektrikçi çağırıp 70 TL'ye bağlattım. Sonuç? 1 Mbit'in altında bir bağlantı hızı. Netspeed destek hattı yardımcı olmaya çalıştı ama "bizden giden 16 Mbit sizde 14-15 Mbit kayıp görünüyor, sorun kablolarınızda olabilir" dedi. Daha 2 ay öncesine kadar TTNET'te aynı kablolarla tam hız sorunsuz internet kullanırken neden böyle bir şey olsun? Bağlantıyı yaptırdığım elektrikçiyi arayıp durumu anlattım; o da "istersen kabloyu ankastreden eve kadar komple yenileyeyim, ama TTNET dışındaki operatörlerle böyle sorunlar yaşayan yüzlerce müşterim var, TTNET'ten şaşmayacaksın" deyip noktayı koydu. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Ben şimdiden sorun düzelmezse ay sonunda aboneliği kapattırmaya karar verdim bile. Çünkü durumu düzeltmek adına benim yapabilecek bir şeyim yok gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 15 Ocak 2019; 21:39:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • modem arayüzünde hat değerleri ne durumda?
  • zeki1981 kullanıcısına yanıt
    Yeni ADSL internet aboneliğinde acayip hız sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hat değerlerin güzel.

    bu değerler ile 65 70 mbps alabilmen gerekir.
    sen hizmet aldığın firma ile görüş
  • zeki1981 kullanıcısına yanıt
    Başka başlıkta bu hat değerlerine felaket demişlerdi. Netspeed ile görüştüm; "kablolarınızı kontrol edin, ankastreye gelen kabloya modemi direkt bağlayıp hat değerlerine bir de öyle bakalım" dediler. Ben de aboneliği kapattırmaya karar verdim, çünkü düzeltebileceklerini düşünmüyorum. Sorunun kendilerinden kaynaklı olduğunu kabul etmiyorlar. Halbuki TTNET ile aynı kablolarla 16 Mbit ADSL hattı tam hızla kullanıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 18 Ocak 2019; 10:19:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesai

    Başka başlıkta bu hat değerlerine felaket demişlerdi. Netspeed ile görüştüm; "kablolarınızı kontrol edin, ankastreye gelen kabloya modemi direkt bağlayıp hat değerlerine bir de öyle bakalım" dediler. Ben de aboneliği kapattırmaya karar verdim, çünkü düzeltebileceklerini düşünmüyorum. Sorunun kendilerinden kaynaklı olduğunu kabul etmiyorlar. Halbuki TTNET ile aynı kablolarla 16 Mbit ADSL hattı tam hızla kullanıyordum.
    benim değerlerime bak hattım75 mbps ye kadar vdsl destekliyor.

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 14 hours: 45 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 3.186 Mbps 24.650 Mbps
    Actual Net Data Rate: 3.072 Mbps 24.576 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 29.3 dB 22.8 dB
    Actual Delay: 0 ms 8 ms
    Transmit Power: 6.5 dBm 13.9 dBm
    Receive Power: -4.1 dBm 6.2 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 3.0 symbols
    Total Attenuation: 10.6 dB 7.7 dB
    Attainable Net Data Rate: 32.712 Mbps 76.600 Mbps




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.