Şimdi Ara

Yeni A4 1.8 T 120 BG

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakın bir arkadaşıma Yeni A4 1.8 120 bg almak üzereyiz.Forumun aktif üyelerinden sadece mulligun'da Yeni A4 var diye biliyorum ama onun ki 160 bg ve otm. vites.

    1.8 120 sahibi olan veya bu araçla test sürüşü yapan arkadaşlar varsa yorumlarını paylaşabilirler mi ??

    Konfor,yol tutuş,performans,yakıt gibi konularda bilgi verilirse çok yararlı olacaktır.

    İlginize teşekkürler



  • Ben geçen yaz test sürüşü yapmıştım. Ancak 2.0 TDI idi.
    İç mekan gerçekten çok güzel.
    Oturma ve sürüş pozisyonu mükemmel. Kokpit sanki "ben seninim" diyor.
    Hızlanması çok iyi (2.0 TDI). Yol tutuş ta mükemmel.
    Ancak yol şartlarına göre konfor azalabilir. Bozuk yollarda absorbsiyon çok iyi değil.
    Müzik sistemi tek başına bu aracı almak için geçerli neden olabilir. İçinde oturun başka birşey yapmanıza gerek yok. Şahsen bu arabayı alırsam eve çıkmak itemeyeceğimi düşündüm.
    Konfor durumunu anlamak için uzun mesafe kullanmak gerek herhalde.
  • 1.8t 120 hp.

    niye böyle bir motor tercih etti acaba audi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    1.8t 120 hp.

    niye böyle bir motor tercih etti acaba audi.

    aynen


    1.8T 120 hp
  • forumda A4 meraklısı yok sanırım
  • valla alın arkadaşım.120 bg de oldukça iyidir.a4 çok kaliteli bir araç.kendinizi uçak kabininde gibi hissediyorsunuz ve inanın daha sessiz.

    bg düşüklüğünü dert etmeyin.isterseniz 211 bg e kadar çıkartabiliyorsunuz.ben bile keşke 12o bg olanını alsaydın diye düşündüm.ama o zaman 120 liklerde m.tronic çıkmamıştı oyüzden alamamıştım.şimdi olsa kesinlikle 120 bg ve m.tronic olanını alırdım.

    güle güle kullanın şimdiden.
  • mulligun

    Yakıt ve performans konusunda net bilgi verebilirmisin??

    Ayrıca yol tutuş ve konfor konusunu da biraz anlatabilirsen çok iyi olur.

    Yarın birlikte gideceğiz ve büyük ihtimalle anlaşacağız.Arkadaşım bu konularda oldukça bilgisiz.İkinci el Bmw 3.16'dan zor vazgeçirdim.Şimdi aynı paraya A4 aldırmak üzereyim.Araba o kadar içime sindiki 1 hafta önce Yeni C5 almış olmasam gidip kendime alacağım.

    Bu kadar ısrar ediyorken üzülmesini istemem açıkçası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EIRP

    1.8t 120 hp.

    niye böyle bir motor tercih etti acaba audi.



    vw grubu 1.8 litre 125hp atmosferik motora sahipken neden 1.8 litre 120hp turbo yaptılar...???

    bunun nedeni audi mühendisleri esnekliği tercih etmiş, 1.8 turbo motor 120hp güç üretmesine rağmen 230nm tork üretebiliyor ve bu değer B6 kodlu 1.8 turbo 150hp olan (210nm) ve B7 kodlu 1.8 turbo 163hp olan (225nm) eski motorlardan daha iyi, direkt enjeksiyon sistemi sayesinde daha esnek vede daha güçlü olan motor aynı zamanda daha düşük yakıt tüketimine vede daha düşük emisyon değerine sahip..

    120hp güç 1.8 litrelik turbo için az gelebilir ama 230nm tork motorun hangi amaç için koyulduğunu dahada iyi açıklıyor, bunu en güzel şöyle anlarsın, eski 1.8 litre 125hp atmosferik motorun ürettiği 170nm torka karşı 230nm tork üretmeside zaten olayı daha iyi açıklıyor..






  • 120lik A4 sahibi, @ycg61:
    1-
    quote:

    . arabamı agustos ayında aldım ve yaklaşık 6bin km yaptım. çok memnunum. uzun yolda şehir içinde gayet güzel kullanımı. kayacem e katılıyorum arabaya ayırdığın bütçen uygunsa mutlaka A4 alınmalı. aracın iki önemli özelliği var. bir farları ikincisi içteki renkli ekran. bu ikisi çok pahalıya kaçmadan iki paketle sağlanabiliyor. ben arabamı 38000 euroya almıştım. 66000 ytl e gelmişti. sanruf deri döşeme yok bende
    arabanın 120 olması gayet yeterli ve keyifli de. ancak chip tunnig uygulamasını bende düşünüyorum. 200 bg olabilir diyosunuz. yaptıran varmı? nerde yapılmış. bu uygulama için ABT- penta oto ile görüşmüştüm ama o adamları gözüm tutmadı. ve henüz yapılamıyo demişlerdi.
    aracın arka egzosuna koyurenk egzos başlıkları taktım çekebilirsem onun fotolarını eklicem.


    2-
    quote:

    . Ankarada Konya yoluna çıktım ve gölbaşı yönünde arabamı sürdüm. hafif yokuş yukarı 180 km hıza kadar çıktım. radyoyu kapadım ve arabanın sesini dinledim. mükemmeldi. asfalt kalitesi iyi olduğundan hiç yol sesi yoktu. o kadar rahat gidiyordiki araba, iyi ki audi almışım dedim. o hızlarda bu kadar rahat gidebiliyorsun.
    ben arabamı 66 bin YTL ye aldım. Türkiye koşullarında (%80 ötv!) , bana maksimum keyfi verebilecek, en ucuz aracı aldım diye düşünüyorum. dört dörtlük ve inanılmaz farklı , çığır açan bir dizaynı var arabanın. çok memnunum .. umarım benim gibi otomobillere aşık herkesin gönlüne göre araçları olur..


    2.0tdi sahibi, @kayacem:
    3-
    quote:

    Sevgili kaan arkadaşım bencede a4 alman en ıyı secım olur


    4-
    quote:

    esas onemli sorun kabin gürültüsü yani yol sesi çok bariz diger sorun rüzgar sesi alması bunuda dogus otodaki arakdaşlar sağolsun 2 sorunumada o sizin müşteri hassasyetniz diyip geçiyorlar ama sonradan ogrendımkı audi araçları araçlarının altında yalıtım malzemesi kuallnmıyormuş bunu soyleyen arkadaş maltepe erelin servis müdürü Murat salar bey.


    @kayacem aldı üye şu an arabasından baya soğumuş gürültüden dolayı galiba ve 5 serisi almayı düşünüyo.
    Linkler aşagıdadır:
    http://forum.donanimhaber.com/m_23937110/mpage_1/key_audi%2Ctdi//tm.htm#27118768
    http://forum.donanimhaber.com/m_28990612/mpage_1/key_//tm.htm#28996822

    Ben de sürdüm A4 ve aklımda kalanlar, yol tutuşu mükemmel, içi süper, dışı süper ötesi, konfor normal.




  • 120Hp yakıt tüketimiyle alakalı,hatta son derece az tüketiyordu testi vardı da nerede hatırlamıyorum şimdi...
  • @ kaya

    çok teşekkürler...fakat iki A4 sahibinde de sıkınıtılar olmuş...canım sıkıldı biraz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kadango

    120Hp yakıt tüketimiyle alakalı,hatta son derece az tüketiyordu testi vardı da nerede hatırlamıyorum şimdi...

    Audi gibi bir markanın müşterilerinin yakıtı 1. planda tutacağını sanmıyorum. 1.8 lt, turbo bir motor ve 120 hp güç. Şaka gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sar2te

    @ kaya

    çok teşekkürler...fakat iki A4 sahibinde de sıkınıtılar olmuş...canım sıkıldı biraz


    Rica ederim, bence biraz beklentiyle alakalı bu durum.
    Yani @kayacem de araçtan başlarda çok memnun olmasına ragmen zamanla içeri gelen rüzgar ve yol sesinden dolayı rahatsız olmuş. Nitekim şu an baktıgı araç da bmw 520d.
    Eger arabayı alacak olan arkadaşın kendini 2.el 316ya hazırladıysa bence 230Nm torkluk A4ten de memnun kalacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic


    quote:

    Orjinalden alıntı: kadango

    120Hp yakıt tüketimiyle alakalı,hatta son derece az tüketiyordu testi vardı da nerede hatırlamıyorum şimdi...

    Audi gibi bir markanın müşterilerinin yakıtı 1. planda tutacağını sanmıyorum. 1.8 lt, turbo bir motor ve 120 hp güç. Şaka gibi.


    Yurt dışında vergiler genelde motor hacmine göre alınmadıgından dolayı, motorun 1.8T olup da sadece 120hp üretmesinin bir zararı yok. Önemli olan çevreci ve dolayısyla da ekonomik olabilmesi. Bunu yaparken de performanstan ödün vermezsen 10numara oluyo. 230Nm torkluk bu araç da bunu başarabilmiş bir araçtır.

    Ona bakılırsa BMW de yeni motor çıkardı 116d 2.0cc hacminde motora sahip ama 116hp. En az yakan ve en çevreci dizellerden birisiymiş.




  • audi nin a serisi bütün araçlarına hastayım,ama çok pahalı oluyor keretalar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789


    quote:

    Orjinalden alıntı: sar2te

    @ kaya

    çok teşekkürler...fakat iki A4 sahibinde de sıkınıtılar olmuş...canım sıkıldı biraz


    Rica ederim, bence biraz beklentiyle alakalı bu durum.
    Yani @kayacem de araçtan başlarda çok memnun olmasına ragmen zamanla içeri gelen rüzgar ve yol sesinden dolayı rahatsız olmuş. Nitekim şu an baktıgı araç da bmw 520d.
    Eger arabayı alacak olan arkadaşın kendini 2.el 316ya hazırladıysa bence 230Nm torkluk A4ten de memnun kalacaktır.


    Yeni A4 de 2.el olacak zaten...ama henüz 10.000 km'de ve 2009 model...performans konusunda 3.16'ya oranla memnun kalacağına eminim ama arkadaşım A4'ün Bmw'ye göre sıkıntı yaratma ihtimalinin daha yüksek olduğunu düşünüyor...yahu araç o kadar güzel ki 1 haftalık C5'i elden çıkarsam ben alacağım arabayı

    Doğuş'ta test aracı olarak 2.0 TDI bulunduğu için 1.8T'yi test etme şansım olmadı...ama 160 sahibi mulligun bile "keşke 120 alsaymışım" dediğine göre (sebebi fiyat farkıdır sanıyorum) iyidir diye tahmin ediyorum...en iyisi yarın gidip uzun test sürüşü teklif edip sonra karar vermek olacak




  • www.turbofsi.net
    Burada ayrıntılı bilgiyi ve soru sorabileceğiniz bi çok Audi kullanıcısını bulabilirsiniz. Benim kişisel tavisyem ise kesinlikle alın demek olur. Bi kere aracın konsolu müthiş. Hakkaten uçak kokpiti gibi nerdeyse. Yalnız bi noktaya dikkat edin. konsolun uçak kokpiti gibi olması için yani vitesin yanındaki düğmelerin olması için navigasyon paketini almanız lazım diğer türlü konsol çok basit ve sade duruyor. A4 alıp da o vitesin yanındaki düğme opsiyonunu almazsanız büyük hata etmiş olursunuz.
    Şimdiden hayırlı olsun.
  • http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=487960
    Bu kullanıcının profilinden bakabilirsin.
  • turbo-fsi ikilisi gerçekten iyi iş çıkarıyor,

    audi'nin 1.8t 120 hplik makinayı hem kullanım kolaylığı, hem ekonomik hem de dayanıklılık sağlayacağını düşünmesinden olsa gerek.

    bence asıl sorulması gereken ve şüphe uyandıran 1.4 tfsi 122 hp yi passat'ta kullanmakta sakınca görmeyen vw 'nin neden audi a4'e bu motoru koymayıp, 1.8 tfsi'a yeni bir versiyon geliştirme gereği duymasıdır.
  • Yeni Kasa a4 gerçekten mükemmel bir araç... ancak, 1.8 t "120" bg olayını ben de anlayamadım...

    ben alacak olsam, 1.8 tfsi 160 bg olanı tercih ederdim...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.