Şimdi Ara

Yeni 508 tavan üretim hatası (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
1
Favori
25.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Ön silecekler yagmur suyunu sol direge dogru toplar. Omuzdaki yükselti hızla giderken toplanan bu suya klavuz olusturur.

    Sag tarafta bu çıkıntının olmamasının sebebi tavanın sagında toplanan suyun kendine klavuz cizgisi bulamayarak onden gelen ruzgar sayesinde tavanın sol arka tarafına doğru ilerlemesini sağlamaktır.

    Camlarında direk olmayan bir arabada tavandaki su tahliyesi için ince tasarım detayları oluşturulmus.

    Insanlar bu konuyu neden abartmış anlamıyorım. Bir de kafamızın basmadıgı bir seyi hemen hatali ilan etme huyumuz var.

    Bircok otomobilde bu tarz ince detaylar oluyor ancak pek çok kişi farkında bile degil.
    İşte bu.

    Biliyordum mutlaka mantıklı bir açıklaması olduğunu. Göz göre göre 2020 senesinde böyle hata yapılmaz abi.

    Arabanın kapı camlari çerçevesiz olduğu için tavan suyu tahliyesi normal araçlara göre daha fazla önem arz ediyor haliyle. Yagmur yağdığında tavandan kapı camlarına akması su devirde amelelik olurdu zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • He canım binlerce mühendis,tekniker farkedemedi galerici eleman farketti bu hatayı.Kim bilir ne düşürdüler üzerine.
  • baltalı_ilah kullanıcısına yanıt
    O zaman bu söylediğiniz detay sağdan direksiyonlu araçlarda sağ taraftada olmalı,
    Söyledikleriniz mantıklı geliyor ama diğer passat cc ve bmw 4 serisindede böyle bir mevzu var mı araştırmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lionscoach -- 23 Mayıs 2020; 19:17:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Ön silecekler yagmur suyunu sol direge dogru toplar. Omuzdaki yükselti hızla giderken toplanan bu suya klavuz olusturur.

    Sag tarafta bu çıkıntının olmamasının sebebi tavanın sagında toplanan suyun kendine klavuz cizgisi bulamayarak onden gelen ruzgar sayesinde tavanın sol arka tarafına doğru ilerlemesini sağlamaktır.

    Camlarında direk olmayan bir arabada tavandaki su tahliyesi için ince tasarım detayları oluşturulmus.

    Insanlar bu konuyu neden abartmış anlamıyorım. Bir de kafamızın basmadıgı bir seyi hemen hatali ilan etme huyumuz var.

    Bircok otomobilde bu tarz ince detaylar oluyor ancak pek çok kişi farkında bile degil.
    Hocam Ay Yapım'a Senaristlik için başvurabilirsiniz.

    1- Çoğu tasarımcı zorunda olmadıkça asimetrik düzenlerden kaçınır. Madem tırnak içinde "dediğiniz gibi" sağ taraftan inen binen yolcu yok mu ? Tavan ıslandığında sağdaki kapılar açıldığı zaman oraya su damlamayacak mı ? Neden sağı ve solu eşit yapmak yerine bir tarafı aşağıda yapmışlar.
    Silecek yönü ne alaka ? Tavanın her yeri eşit şekilde ıslanıyor zaten. Silecekler suyu oraya itmesi ne mana ?

    2- Zaten araç hareket halinde aerodinami gereği tavanda su duramaz. geriye doğru akar gider.

    3- Hiç bir araçta ben böyle bir şey görmedim. Çerçevesiz camı olan araçlarda dahil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MyWorldLife -- 23 Mayıs 2020; 19:32:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Hocam Ay Yapım'a Senaristlik için başvurabilirsiniz.

    1- Çoğu tasarımcı zorunda olmadıkça asimetrik düzenlerden kaçınır. Madem tırnak içinde "dediğiniz gibi" sağ taraftan inen binen yolcu yok mu ? Tavan ıslandığında sağdaki kapılar açıldığı zaman oraya su damlamayacak mı ? Neden sağı ve solu eşit yapmak yerine bir tarafı aşağıda yapmışlar.
    Silecek yönü ne alaka ? Tavanın her yeri eşit şekilde ıslanıyor zaten. Silecekler suyu oraya itmesi ne mana ?

    2- Zaten araç hareket halinde aerodinami gereği tavanda su duramaz. geriye doğru akar gider.

    3- Hiç bir araçta ben böyle bir şey görmedim. Çerçevesiz camı olan araçlarda dahil.

    Alıntıları Göster
    İngiltere versiyonlarda da sag direk yuksek dileyen kontrol edebilir.

    Senaristlik falan; bir şeyi de geyiğe almayın, kucumsemeyin.

    Hep siz biliyorsunuz siz haklısınız. Siz gormediyseniz oyle bir sey yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine kendi markası gibi sahiplenip boş marka kavgası başlamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 sahibi birisine yazdım kendi aracında böyle bir problem yokmuş (belkide var ama bu kadar bariz değil coronadan sonra gider bakarım) ama 508 grubunda bu durumu fark edip şikayet eden kişiler varmış. Belirli bir üretimde böyle hatalar var galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    508'i zaten allure'dan aşağı almazdım şahsen. 508-passatla ilgili zaten 1 mesajım yok. Zevk meselesi, isteyen istediğini alır zaten.

    2018de sıfır golf aldım, 1 yıl kullandım satıp 2016 308 aldım. Golfü kötülemek şöyle dursun hakkını teslim ederim mevzusu gelince. Ha 308 de başka bir araç ve kafama 1 tık daha yatıyor. Onlardan da önce Astra J vardı Ceed vardı.. sıraya koyduk biniyoruz gibi yani.

    Ramazanda Focus almaya çalıştık alamadık arkadaşıma. Hiç takıntı yapmadık gittik Egea aldık. Fiyat avantajını gördük 3008 aldık halaoğluna. Geçen hafta az daha bi Grandland alacaktık. Ramazana girmeden Corolla Vision otm aldık... Adam kalkmış bana Psa manyağı muamelesi yapıyor 😀

    Fanatizimden kastım, kafaya bi şeyler takmış, satamadığı araçlar yüzünden bi strateji belirlemiş öyle gidiyor. Bi forum zevkimiz vardı şu seviyesizliğe kurban gitti.

    Bir de işini güzel görüyor, işine gelmeyen mesajları sildiriyor. Bir mesajım vardı buna cevap niteliğinde ama uçmuş sebepsiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 23 Mayıs 2020; 21:0:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu üretim hatası değil.
    Meyil yapılmış, yağmurlu havalarda suyun kolay akıp gitmesi için.
  • Tek araçta değilde belli bir seride hata olduğu anlaşılıyor. Böyle birşeyin hata olması imkansız gibi duruyor. Muhtemelen tavan sacını hatalı kestiler bir şekilde kullanma yoluna gittiler. Yok silecek yönüymüş filan hiç mantıklı değil her aracın tavanında iki tane yağmur kanalı varken bir tek peugeout mühendisleri mi silecek yönünün farkına varmış? Araba park halinde sağanak yağmur yağarken araç sahibi tavandaki suyu üfleyerek mi soldaki yağmur kanalına yönlendirecek. Hiç mantıklı değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 23 Mayıs 2020; 22:5:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 bin altına satsınlar ben alırım
    Ne olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    Yağmur için meyil bu şekilde yapılmaz önden arkaya doğru meyil veririlir genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Eğer sonradan hasar görmeyip fabrikadan bu şekilde çıktıysa bu hatasından dolayı VAG’ı kınıyorum.

    Patlak DSG, kanguru TSI gibi sorunları da kınıyorum.

    Tüketiciye eziyet eden tüm firmaları kınıyorum. Pasata vasat derdim, beğenmezsen karıyla satarım.

    bu arabayı satsan %100 kar edersin.
    Ama Yamuk tavan 508 ise zararına satılacak muhtemelen, pek tutulmadı BİLE.
    Burada bile hala vw tiguan’ın bu sorunlu halini bile 508’den daha iyidir gibi yazıyorsun.

    Valla ne diyeyim, Almanya’nın orta halli vw’sini ülkemizde premium bmw ya da Mercedes’e eş değer gören kitleye örnek olarak gösterilebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    50 bin altına satsınlar ben alırım
    Ne olmuş
    Civic'i öyle mi aldın ?

  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Benim görüşüm bu yönde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.