Bildirim
Yeni 508 tavan üretim hatası (6. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Bu olaylar yüzünden sıfır araç alınsa bile insanın aracı ekspertize sokası geliyor.Araç alırsam ilk işim ekspertize sokmak olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim aklıma bişey geliyor ama...
Bu salaklar sol yan tarafın panelini 7mm hatalı kestirdikten sonra farkına varınca, parçalar yabana gitmesin diye ilk seri modelleri böyle birlestirmis olmasinlar
Gerçi sonradan o 7mm yükselti traşlanabilirdi belki boyaya gitmeden önce.
Ellerine siprali alıp traşlayiverselerdi ham iken.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 23 Mayıs 2020; 16:2:34 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Otobüste, kamyonda oluyor o dediğiniz ancak otomobilde yemez
Balyozla düzeltilen ne örme şasiler gördü bu gözler -
Ne bileyim aga başka bişey gelmiyor ki adamin aklına şaka gibi bi durum.quote:
Orijinalden alıntı: edgar1899
Otobüste, kamyonda oluyor o dediğiniz ancak otomobilde yemez
Balyozla düzeltilen ne örme şasiler gördü bu gözler
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Zamanında ne iş yaptığımı uzun uzun anlatmıştım size, ancak hesabı tüm kullananlar olarak okumadınız galiba, sürekli muhaha gifleri atan aranızda kimse ona sorun cevap verecektir. -
Bugün birçok yerli üretim otobüs firmasının herhangi birinin yan sac kapamasını kestirip, altından ortaya çıkacak profilleri incelersen demek istediğimi anlayabilirsin.
Hesabını şu az çok bilgi ve görgü sahibi seviyeli olan arkadaşa verir misin? Sen çekilmiyorsun çünkü. -
Kaç kişi kullanıyor ki bunun hesabını ?quote:
Orijinalden alıntı: edgar1899
Bugün birçok yerli üretim otobüs firmasının herhangi birinin yan sac kapamasını kestirip, altından ortaya çıkacak profilleri incelersen demek istediğimi anlayabilirsin.
Hesabını şu az çok bilgi ve görgü sahibi seviyeli olan arkadaşa verir misin? Sen çekilmiyorsun çünkü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi adıma birden fazla olduğuna eminim. Mesajların tek bir kişiden çıkmadığı çok aşikar. 10 yıldır üyeyim ilk defa birisini blokladım. -
Konuya davet ediyorum sizi -
Ekspertiz olmasa bile araç teslim almaya mutlaka refakat ücreti neyse verilip deneyimli bir kaporta boya ustasiyla gidilmeli. Mekanik ve elektronik aksam için zaten aracın garantisi var sorun olmaz.quote:
Orijinalden alıntı: ordinary man
Bu olaylar yüzünden sıfır araç alınsa bile insanın aracı ekspertize sokası geliyor.Araç alırsam ilk işim ekspertize sokmak olacak.
Bugün dolu bir D segment otomobilin neredeyse yarım milyona yaklaştığı piyasada kaportaciya vereceğiniz 200-300tl gozunuze batmasın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu duruma göre Pug 508'lerde ya bir serisinde ya da tamamında tam bilinmez ama tavanda hatalı üretim mi var? Bende de Pug 3008 var ancak bunu savunacak değilim, kimse zaten sahibi olduğu aracın markasını gereksiz yere savunmamalı. Peugeot'nun hatalı üretim varsa bu durumu telafi etmesi gerek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight_Hammer -- 23 Mayıs 2020; 18:48:37 > -
Bir bilen olarak cevaplıyayım :)quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Benim aklıma bişey geliyor ama...
Bu salaklar sol yan tarafın panelini 7mm hatalı kestirdikten sonra farkına varınca, parçalar yabana gitmesin diye ilk seri modelleri böyle birlestirmis olmasinlar
Gerçi sonradan o 7mm yükselti traşlanabilirdi belki boyaya gitmeden önce.
Ellerine siprali alıp traşlayiverselerdi ham iken.
Tavan sacı 3 mm kadar dar yapılmış.
Tavan sacı 3mm geniş olsa idi o kadar derine düşmeyip tam yerinde lazer kaynağı birleşimi olurdu.
Tamirli yani değişse idi, kaynak değil 2k yapıştırma tavan oacak idi.
2017 yılında dolu zamanı onlarca tavan yapıştırdım, ordan biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu millet bindiği araba markasına tapıyor.. Bende vw kullanıyorum ama kirk tane lanet huyu var.. Niye hala vw alıyorum cunku artik huyunu suyunu arizasini ve nasil ucuza yapılır biliyorum.. Yoksa pejo, ford vs vs hepsi aynı.. Vwde dsg varsa digerinde baska bisisi var.. Savunup durmayin su markalari artik yaa.. Yada bi markaya sallarken biraz daha tutarlı olun.. Fanatik olmayin adamlar milyar dolar kazanıyor sizin sayenizde..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön silecekler yagmur suyunu sol direge dogru toplar. Omuzdaki yükselti hızla giderken toplanan bu suya klavuz olusturur.
Sag tarafta bu çıkıntının olmamasının sebebi tavanın sagında toplanan suyun kendine klavuz cizgisi bulamayarak onden gelen ruzgar sayesinde tavanın sol arka tarafına doğru ilerlemesini sağlamaktır.
Camlarında direk olmayan bir arabada tavandaki su tahliyesi için ince tasarım detayları oluşturulmus.
Insanlar bu konuyu neden abartmış anlamıyorım. Bir de kafamızın basmadıgı bir seyi hemen hatali ilan etme huyumuz var.
Bircok otomobilde bu tarz ince detaylar oluyor ancak pek çok kişi farkında bile degil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaynak ?
Bence bu kişisel fikriniz ?
Neden hepsinde bu hata yok o halde ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSkyWalker -- 23 Mayıs 2020; 18:51:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X