Şimdi Ara

Yeni 508 tavan üretim hatası (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
282
Cevap
1
Favori
25.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Bu mesaj silindi.
    Hani şu çok övündüğün VAG grunundan Sıfır araç aldım,bak neler çıktı,
    hani kaporta sorunu yok diyorsun ya,al aşağıda fotoları var.

    ondan bundan duymadım,ben bizzat yaşadım,

    Yeni 508 tavan üretim hatası

    Bak naapmışlar,vidaları sökmüşler üstünede aracın rengi ile alakası olmayan,FIRÇA ile boya çalmışlar,kıl izleri gözüküyor

    Yeni 508 tavan üretim hatası
    sol ön direk kaputla birleşme yeri
    Yeni 508 tavan üretim hatası
    sağ ön direk kaputla birleşme yeri
    aradaki farka bak

    Yeni 508 tavan üretim hatası
    Yeni 508 tavan üretim hatası
    Yeni 508 tavan üretim hatası

    Çamurluk vidalarını hepsini sökmüşler,yani çamurluğu komple sökmüşler,geri takmışlar,bazı vidalara aynı fırça ile beyaz boya sürmüşler,bazılarına sürmemişler

    Yeni 508 tavan üretim hatası

    ayar yapacam diye sol arka kapının vidasını MENTEŞEDEN sökmüş hayvanlar,sonra geri sıkmışlar,sürücü kapısı ile arka yolcu kapısı direk kısmında birbirini kasmaya devam ediyordu,servise bunun için iki kere gittim,genede düzeltemediler.

    Yeni 508 tavan üretim hatası

    Bu olaylardan sonra aracımı Pilot Garage Ekspertize götürdüm,araç bide çiftkat boyalı çıktı,ekspertizin demesine göre Ford ve VAG grubu araçların çoğu böyle,450-500 mikron bile çıktığı oluyor,fabrikada 3-4 kere boyuyorlarmış,demek boyama kalitesinde bi sıkıntı var ki adam 3-4 kere boyuyor,boya tutana kadar yani.

    Onun dışında araç sıfırdan beri sağa çekme problemi var,servis kabul etmedi,sanayiye götürdüm artık,adamlar ne kadar ayarlasada düzelmedi,direksiyon kutusu bozuk çıktı,Doğuşoto tabiki kabul etmedi,ön trimlerden tıkırtı sesleri bitmedi,Doğuşoto yalıtım yaptım diye heryerine kumaş bant yapıştırdı aracın.

    Dayanamadım aracı 3000 km de sattım,gittim PSA grubu bir araç aldım,ohh dedim,artık böyle şeyler yaşamıyorum.

    Üstelik bu VW araç dünyanın en eski ve büyük otomobil fabrikasında üretilmiş,WOLSBURG üretimli,VW de öyle 2012 ve öncesi kalite,tok kapı sesi falan yok,her kapıdan ayrı ses geliyor,hatta benim sol arka kapıyı hızlı vurarak kapatmazsan kapanmıyordu.

    işte sattığım araç,VW Tiguan

    Yeni 508 tavan üretim hatası

    dışı seni içi beni yakar,

    bak sen bide şu konuyu incele,adam VW fabrikada çamurluk vidasını sıkmayı unutmuş
    https://forum.donanimhaber.com/dogus-otomotivden-sifir-arac-aldim-camurluk-ve-kaput-sokulmus-takilmis-cikti--139103528



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lionscoach -- 26 Mayıs 2020; 19:10:30 >




  • lionscoach L kullanıcısına yanıt
    Eğer sonradan hasar görmeyip fabrikadan bu şekilde çıktıysa bu hatasından dolayı VAG’ı kınıyorum.

    Patlak DSG, kanguru TSI gibi sorunları da kınıyorum.

    Tüketiciye eziyet eden tüm firmaları kınıyorum. Pasata vasat derdim, beğenmezsen karıyla satarım.

    bu arabayı satsan %100 kar edersin.
    Ama Yamuk tavan 508 ise zararına satılacak muhtemelen, pek tutulmadı BİLE.
  • Hiç fransız aracım olmadı daha önce, doğru dürüst binmedim de. Yeni 508i bayide test ettim, içini dışını tasarımını fazlasıyla beğendim. Ama bütçem yetmedi maalesef. Umarım bu fiyatları biraz düşürür de alabiliriz belki Olsun da yamuk olsun sıkıntı değil
  • 3008 kullanıyorum. A sütundaki trim birleşim yerleri, kabul edilemeyecek durumda. Cam tavandan sızan sudan, güneşlik civarı leke olmuştu. Serviste halledildi. Hafızalı koltuğun bel desteği her binişimde sonuna kadar şiştiği için arkadan açılmıştı. Servis çözdü.
    Yeni 508'i yolda gördüğümde dönüp dönüp bakıyorum. Bundan sonra da tavana dikkat edeceğim. Ama işçiliği daha kaliteli bir Passat mı 508 mi diye sorsalar. Tereddüt dahi etmem.
    Araç işi mantık işi değildir. Bu paraları bu araçlara bağlayıp, masraflarına katlanmayı kimse mantıkla açıklayamaz.

    Fakat konu sahibini, sıfır fiyat konusunda da gördüm. Sanırım tepki almakla tatmin olan biri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Fransızların DIN’ı para mı yani hocam
    Aynen.
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Ya bence sen kullandığın arabanın forumlarında gez. Bir hata varsa vardır savunduğumuzu mu gördün? Aklın çalışmıyor mu yazdıklarım hakkında. Ben sana laf söylüyorum , arabayı asla savunmadım ki. Derdin burda polemik yaratma peşinde koşmak. Sanki görüşlerimizi dinleyipte aa pardon öylemiymiş veya bu arabayı alacakmışta gelmiş buralarda dolanıyormuş gibi davranmaya çalışma. Basit hesap peşinde koşup durma.
  • 1 tane sıkıntı bir araçta görülmüş adam "pejo fabrikaları kapansın" demiş
  • yuhh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderweb

    1 tane sıkıntı bir araçta görülmüş adam "pejo fabrikaları kapansın" demiş
    Kör değilseniz sahibinden i açıp bütün Yeni 508'lerin tavanına bakabilirsiniz.
    Hepsinde var. Konuda da paylaştım.
  • daha foruma youtube videosu koymayı beceremez açar konu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Bu mesaj silindi.
    O kadarını bilemeyeceğim, dediğim gibi araştırmak lazım. Diğer 508’ lere bakmak lazım.
  • Çok dikkat edin bütün fabrikasyon araçlarda illaki problemler oluyor.

    3008 imde birleşim yerleri hatalı gibi mesela. Civic te c sütunu, kaporta saç kalınlığı, vag grubunda kronik dsg problemi. Eşeledikçe daha neler neler çıkar.

    Bence bir insan şikayetvara bakıp veya bu foruma bakıp araç almamalı. Çünkü dört dörtlük araç istiyorsan bu sana baya pahalıya patlar. Ayrıca düzeltilemez problemlerde değil.

    Kaldı ki yeni platformlarda illaki hatalar olur. Her markada. Önemli olan vag grubunun dsg de yaptığı gibi yıllarca bu duruma lakayt kalmamak. Fedback leri dikkate alanlar.

    Ayrıca 508 de en büyük sıkıntı o değil. Bence direksiyon. Çünkü 1.85 üzeri kişilerde yapısından dolayı büyük problem teşkil ediyor. 3008 de koltuğun konumlandırılmasından dolayı bu problem yok.
  • bende345 kullanıcısına yanıt
    Konu sahibi ben değilim Hocam

    Konu sahibine haksızlık etmeyelim :)
  • Peugeot olduğu için hiç şaşırmadım. 2 hafta evvel bir WhatsApp grubunda görmüştüm. Aracı bu halde olup üzerine 250k üzeri para veren her mağdur mahkemeye gitse ve ben hakim olsam, bu soruna karşı vereceğim tepki:

    Yeni 508 tavan üretim hatası
  • Hatadan ziyade aerodinami vs için yapılmış olabilir mi? Bana pek hata, önemli bir şey gibi gelmedi.

    Subaru xv aracımda da ön kapıda var. Ön taraf yaklaşık 1 cm içeride duruyor. Bariz işçilik hatası bendeki çünkü diğer taraf düzgün :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bence bu arabanın tavaninda işlem var. Bu arabanın fabrikadan böyle çıkmasının imkanı yok. Tavana macun cekerken yan profilin kot farkini yedirmişler. O yüzden bi tarafta çıkıntı yok.

    Fotoğraflar sanayide çekilmiş zaten.

    Alıntıları Göster
    Hocam merhaba.

    Birincisi fabrikadan o şekilde çıkmasına gayet imkan var. Bu forum neler neler gördü. Sadece Pug değil birçok marka. Pug bu işin necasetini çıkarmış sadece. Kontrol kesinlikle yok. Makina mühendisi arkadaşım var. Bu konulara meraklı ve ölçümcü. Mesleği bu. Milimetrik hesaplamalar ve aksam toleransları ile uğraşan ileri seviye makinalar geliştiriyorlar. O bile oha, yuh dedi. Normalde üretim bandından inmesi imkansız ama iniyor.

    İkincisi işlem gördüyse fabrikada görmüştür ama tutmamıştır. Zira piyasada birçok 508'de bu sorun var. Hepsi gidip yepyeni araca durup dururken sözleşmiş gibi tavanına niye işlem yaptırsın?

    Bir de aklıma geldi, acaba aynı araçlar Avrupa'ya da gönderildi mi? Yani toplu bir sıvama ve tüy dikme olduysa ve bunu fabrikada bile bile Türkiye gibi hak arama konusunda bitik ülkelere kitleme yoluna gittiler mi? Ona da bakmak lazım.

    Bu bir Epic Fail'dir. Hep temkinli yaklaştığım bir marka olarak şaşırmadım.

    508 alanlara geçmiş olsun.

    Mahkemeye gitmeden Peugeot asla araç değişimine gitmez. Bunu da söylemek isterim. Türkiye'deyiz malum.

    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Mayıs 2020; 14:59:55 >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Selamlar.

    Tavanda işlem vardır derken diğer 508 lerde de aynı durumun olduğunu bilmiyordum. Arkadaşlar biraz önce paylasinca gördüm.

    Evet son duruma bakılırsa 508 modelinin karoserinde üretim hatası var gibi maalesef. Ama bir yanım da hala mantıklı bir açıklaması var mıdır, bilerek mi böyle yapmışlardır acaba diye düşünmeden edemiyor.

    Tavanı sağ ve sol panellere eğri birleştirmek, doğru birlestirmekten daha zor cunki. Bu parçaların hepsi bilgisayar destekli makinalarda milimetrik kesiliyor parçaları birbirine hizasiz kaynatmak normalinden daha çok uğraştırır adamı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Selamlar.

    Tavanda işlem vardır derken diğer 508 lerde de aynı durumun olduğunu bilmiyordum. Arkadaşlar biraz önce paylasinca gördüm.

    Evet son duruma bakılırsa 508 modelinin karoserinde üretim hatası var gibi maalesef. Ama bir yanım da hala mantıklı bir açıklaması var mıdır, bilerek mi böyle yapmışlardır acaba diye düşünmeden edemiyor.

    Tavanı sağ ve sol panellere eğri birleştirmek, doğru birlestirmekten daha zor cunki. Bu parçaların hepsi bilgisayar destekli makinalarda milimetrik kesiliyor parçaları birbirine hizasiz kaynatmak normalinden daha çok uğraştırır adamı
    Evet hocam ama robotu programlayan kodlayan yazılımcıdan tut, tavan panelini kaynaklayan robotun kalibrasyonunu yapan mühendise kadar bir yığın ihmal potansiyeli olan kademe var. Peugeot bunu soruşturmasını yapar ama bu aracı yüksek bedel ödeyip alan Türk vatandaşlarına olan oldu.

    Üstteki mesajımda ilave yaptım. Acaba aynı orantısız araçlar Almanya, İngiltere, Fransa etc. diğer ülkelere de bu şekilde gönderildi mi yoksa acaba farkedilmesine rağmen sadece Türkiye vb. tüketici haklarının zayıf olduğu ülkelere mi kitlediler üretim zayiatı ayağından ve çaktırmadan? Bunu bilmiyoruz, yabancı forumlara bakmak lazım.

    Peugeot krank mili boşluğunu kalıpta düzgün ayarlayamayıp komple sandık motor değişimine gitmek zorunda kalacak kadar üretim denetimini boşlamış bir markadır. 208 modelinde şahit olmuştum ama tüm VIN numaralarında da yoktu. Bu da inşallah az sayıda üretime yansımıştır.

    Gerçekten yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Mayıs 2020; 15:6:11 >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aslında avrupa ikinci el oto websitelerinden satılık 508 lerin fotolarina bakinilabilir aynı durum.onlarda da varmı diye.

    Eğer varsa bir nebze iç ferahlatır. Ama eğer yoksa geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Hatadan ziyade aerodinami vs için yapılmış olabilir mi? Bana pek hata, önemli bir şey gibi gelmedi.

    Subaru xv aracımda da ön kapıda var. Ön taraf yaklaşık 1 cm içeride duruyor. Bariz işçilik hatası bendeki çünkü diğer taraf düzgün :)
    Hocam asıl Peugeot bu bariz üretim kaynaklı asimetri sorununa dair insanları salak yerine koyup aerodinami, tasarım estetiği zart zurt diye yutturma yoluna mı gidecek yoksa delikanlı gibi kabullenip evet mıçtık sıvadık ve konuyu araştırıyoruz, sonraki üretimler için düzelteceğiz deyip mevcut araç sahiplerine 1 bardak soğuk su mu ikram edecek? Veya zaman mı kazanacak? Araç değişimini zaten unutun. Göreceğiz.

    Civic C sütunu konusuna sonuç bakımından oldukça özdeş bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Mayıs 2020; 15:48:1 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.