Şimdi Ara

Yeni 508 tavan üretim hatası (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
1
Favori
25.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konuyu öne çıkaralım lütfen mağdurlar adına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Oturdum biraz üstün körü inceledim.
    Talisman içinde aynı şeyler söylenildi , ne oldu ?
    Latitude , lagunayla aynı kaderi paylaştı.
    Görürsün bak 508 de hedeflenen satış rakamlarını elde edemeyecek ve üretimi sonlandırılacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Bu bahsettiğiniz kamber açısıdır ve arka tekerleklerde özellikle verilir. Bazı modellerde, kullanılan süspansiyon da önemli bir etken tabi, viraj yol tutuş yeteneği fazla olsun diye bu açı çok verilir. Focus, Civic gibi modellerde mesela bu açı dikkat çekicidir.
    Haklısınız Civic'de arka tekerleklere hafif şekilde negatif kamber açısı verilmiş durumda. Aracın içindeki ağırlık arttıkça veya virajlarda yük bindikçe kamber açısı sıfırlanıyor. Böylece tekerlekler yere daha iyi tutunmuş oluyor ve viraj performansı da iyileşiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Oturdum biraz üstün körü inceledim.
    Talisman içinde aynı şeyler söylenildi , ne oldu ?
    Latitude , lagunayla aynı kaderi paylaştı.
    Görürsün bak 508 de hedeflenen satış rakamlarını elde edemeyecek ve üretimi sonlandırılacak.
    Üstün körü oturduğunuz arabayı satın aldım. 8bin km kullandım.

    Yazılanlar, sağından solundan yakalasmiyor.
    Herkes almasın zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu hatanın üretim anında farkedilmemesi imkansız.

  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Tavan 7 mm Yükseklik sizde var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Haklısınız Civic'de arka tekerleklere hafif şekilde negatif kamber açısı verilmiş durumda. Aracın içindeki ağırlık arttıkça veya virajlarda yük bindikçe kamber açısı sıfırlanıyor. Böylece tekerlekler yere daha iyi tutunmuş oluyor ve viraj performansı da iyileşiyor.

    Alıntıları Göster
    Negatif kamberde aracin ağırlığı arttıkça açı sifirlanmaz tam tersi daha da artar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerodinami ile alakalı bir şey olabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz da 508 sahiplerinden yorum alsak olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Aynen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Tavan 7 mm Yükseklik sizde var mı ?
    Hayır yoktu. GT modeliydi benim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 24 Mayıs 2020; 20:51:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birgarip2019 kullanıcısına yanıt
    Bilinçli tasarım diyenlerin iddiası doğru değil o zaman

    Bazılarında hatalı üretim var

    Sizinki gibi hatasız olanlar da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Yanlışım varsa düzeltebilirsiniz multilink süspansiyonda ağırlığa göre dengeleme söz konusu diye biliyorum. Ayrıca araç boşken arkadan gözle rahat gördüğümüz negatif kamber durumunu araç doluyken göremedik. Eğer bir miktar düzeltmiyorsa göz yanılsaması olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Yanlışım varsa düzeltebilirsiniz multilink süspansiyonda ağırlığa göre dengeleme söz konusu diye biliyorum. Ayrıca araç boşken arkadan gözle rahat gördüğümüz negatif kamber durumunu araç doluyken göremedik. Eğer bir miktar düzeltmiyorsa göz yanılsaması olabilir.
    Göz yanilsamasidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Oturdum biraz üstün körü inceledim.
    Talisman içinde aynı şeyler söylenildi , ne oldu ?
    Latitude , lagunayla aynı kaderi paylaştı.
    Görürsün bak 508 de hedeflenen satış rakamlarını elde edemeyecek ve üretimi sonlandırılacak.
    Araç şuan Passat ve Superb’ den sonra 3.konumda satışlarda bu sene. 3 serisi ve C serisini geçmiş durumda. Talisman ile kıyaslamak komik olmuş biraz kusura bakmayın. Renault zaten D segmeninde ne yaptığı belli olmayan bir marka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Pejunun ne yaptığı belli mi 😂
    Caps aldım üretimi durdurulup , peju çöplüğüne karıştığında atacağım.
    İnş buralarda olursunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Pejunun ne yaptığı belli mi 😂
    Caps aldım üretimi durdurulup , peju çöplüğüne karıştığında atacağım.
    İnş buralarda olursunuz.
    Üretimi 5 sene sonra yeni kasa geldiğinde durur anca 😂 çok beklersin yani 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Aldım bunuda , izninizle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Aldım bunuda , izninizle.
    Tabiki alabilirsiniz 👍🏻😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    İçi su dolup göl olan ve sahiplerini bıktıran ama ülkemizde maalesef gözü kapalı alıcısı olan markadaki kusurlar insanların gözüne batmazken, kusurlu bir üretimin bu kadar gündemde tutulması garip.
    bu hata değil , ondan çok daha fazlası, aracın dengesinde bile sorun olabilir. tarafiğe çıkması tehlikeli olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.