Şimdi Ara

Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Bir süredir ipucu görselleriyle karşımıza çıkan yeni 2022 Hyundai Elantra N bugün resmi olarak tanıtıldı. Yeni Elantra N, diğer aile üyelerinde gördüğümüz mavi rengi, sportif detayları ve daha fazla güçle geldi.



    Yeni Elantra N özellikleri



    Yeni Elantra N'in kaputu altında aşina olduğumuz 2.0 litre turbo dört silindirli ünite bulunuyor. 5 mm daha büyük kompresör çarkına sahip olduğu belirtilen motor 276 beygir güç ve 392 Nm tork üretiyor. Üretilen güç ve tork ön tekerleklere 8 ileri ıslak çift kavramalı otomatik veya 6 ileri manuel şanzımanla aktarılıyor. Diğer N modellerinde de gördüğümüz N Grin Shift modu açık olduğunda motor kısa süreliğine 285 beygir güç üretiyor ve bu sayede Elantra N'in 0-100 km/s hızlanması 5.3 saniye sürüyor.



    Ayrıca Bkz.Artan otomobil fiyatları tüketiciyi kiralamaya yöneltti



    2022 Hyundai Elantra N'de Koreli markanın "N Corner Carving Differential" adını verdiği elektronik limitli kaydırmalı diferansiyel bulunuyor. Launch Control, yani kalkış kontrol sisteminin de bulunduğu performanslı sedanın DCT ile kombine edilen versiyonlarında yukarıda bahsi geçen N Grin Shift'in yanı sıra N Power Shift ve N Track Sense Shift gibi modlar da görmekteyiz. Otomobilin bir diğer özelliğiyse ağırlığı 1.7 kg civarında düşüren ve yanal tutunmayı iyileştiren bir entegre aks sistemine sahip olması.



    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Performansa yardımcı olmak için şasi güçlendirmesi yapılan ve elektronik kontrollü süspansiyonla donatılan yeni Elantra N'in fren sistemindeyse 360 mm diskler görev alıyor. Elantra N'de kabin içerisine yapay motor sesi yansıran N Sound Equalizer sistemi de mevcut. Bu sistem, normal sürüş seslerinin yanı sıra TCR yarış araçlarının sesini de taklit edebilecek ve sürücü tarafından ayarlanabilecek. Bunun yanı sıra egzoz sisteminde de güncellemeler mevcut.



    Yeni Elantra N'in dış tasarımında Michelin Pilot Sport 4S lastiklerle çevrili 19 inçlik jantlar ve kırmızı fren kaliperleri dikkat çekiyor. Bunun yanı sıra daha agresif ön ve arka tampona sahip aracın ön lip, marşpiyel ekleri ve arka difüzöründe de kırmızı detaylar görmekteyiz. Siyah arka spoyler ve büyük egzoz çıkışları da göze çarpan diğer detaylar arasında. İç mekandaysa N modellerine özel göstergeler ve ayarlar sunan ekranların yanı sıra spor koltuklar bulunuyor.



    Yeni 2022 Hyundai Elantra N ilk olarak Güney Kore'de ardından diğer pazarlarda satışa sunulacak. Fiyatı henüz belli değil fakat ABD'deki fiyatının 35 bin dolar civarında olması bekleniyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri









  • hyundai yıllardır güzel motor üretiyor kimse de eleştirmiyor ki. t-gdi olsun crdi olsun güzel motorları var. eleştirilen yönü elantra'da aynı motor olmasına rağmen getirmeden çok yüksek fiyata satmaya çalışması.

    ama toyota çağ dışı doğruya doğru. gören de 3.5 v6 motorlarını corolla'ya koyuyor zanneder. adamların çok güzel şanzımanları da var. anca lexus'a ve dış markalara reva görüyor.

    ha bu arada, kendileri de akıllanmış olacak ki son tanıttığı land cruiser'a bu sefer çift turbo koymuş. üstüne üstlük bunu hibritleyip lexus'ta 750h olarak satmayı da düşünüyor.

    bize de bari 1.5 hibrit corolla getirsin. hibritsiz hali yeterince kötü.

  • gözlerim kanadı...

  • Hyundai, Toyota atmosferik çağ dışı motor üretiyor anca diyen arkadaşlar artık anlamıştır herhalde.


    Onlar sadece atmosferik üretmiyor. Sizin paranız atmosferiklere yetiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jquidd -- 14 Temmuz 2021; 14:23:25 >
  • seat leon ile honda civic karışımı gibi olmuş yeni nesil araçlar teknoloji ve üretim teknikleri geliştikçe artık çok fantastik olabiliyorlar. Biraz daha sade araç tasarımı seviyorum ben ama meraklısına da hitap eder bu form.

  • N lineları da N tasarımlı alma şansı sunsalar iyi olurdu. 2.0 motor TR'de boşa masraf.

  • veee türkiyeye gelmeyecek.

  • direksiyon biraz daha iyi olabilirmiş. 3008 direksiyonu gibi şekilli.

  • Ülkemize gelmeyecek en yakışıklı Hyundai modellerinden biri olmuş. Özellikle ilk defa arka tasarımı abuk durmayan bir Hyundai görmek sevindirdi. Öğrenecekler bu işi Fransızlardan.

  • Bu araba TR ye gelirse Bağdat Cad. ve Bostancı sahilinde telef olmadık adam kalmaz.Yeni 2022 Hyundai Elantra N tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri 

  • hyundai yıllardır güzel motor üretiyor kimse de eleştirmiyor ki. t-gdi olsun crdi olsun güzel motorları var. eleştirilen yönü elantra'da aynı motor olmasına rağmen getirmeden çok yüksek fiyata satmaya çalışması.

    ama toyota çağ dışı doğruya doğru. gören de 3.5 v6 motorlarını corolla'ya koyuyor zanneder. adamların çok güzel şanzımanları da var. anca lexus'a ve dış markalara reva görüyor.

    ha bu arada, kendileri de akıllanmış olacak ki son tanıttığı land cruiser'a bu sefer çift turbo koymuş. üstüne üstlük bunu hibritleyip lexus'ta 750h olarak satmayı da düşünüyor.

    bize de bari 1.5 hibrit corolla getirsin. hibritsiz hali yeterince kötü.

  • Daha iğrenç bir tasarım olamazdı herhalde

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu adamlar gözleri kısık diye böyle tasarımlar yapabiliyor anlamıyorum.Bi bakın yaptığınız tasarımlara açık gözünüzü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Araç beyaz,syah rengi ile muazzam ötesi duruyor. O altta ki simsiyah tampon sadece beyaz ve siyah renge yakışıyor çünkü. Haricinde altta ki simsiyah tampon uyumsuz duruyor. Haricinde söyleyecek bir şey yok zaten,sesine ve performansına doyum olmayacak klasik bir N :) 35 bin dolara düşünmeden alacağımız araç Türkiye'ye 1 milyondan giriş yapar 2000cc motor vergisi nedeniyle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pilamimarsu -- 14 Temmuz 2021; 21:53:44 >
  • Tasarımı çok hoş olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai eski tasarımları ne güzeldi son kasalarda iyice bozdular tasarımlarını. 2011-2015 yılları Hyundai için dönüm noktası olan ve en iyi tasarımlara imza attığı yıllardı marka ondan sonra çok bozdu tasarımlarını

  • toyota ve hyundai. bir türlü tasarım yapmasını öğrenemediler.

  • Keskin hatlı seviyoruz, ama bu da işin suyunu çıkarmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla futuristik olmuş.

  • Arka tasarım çok fena, bence arkası efsane iyi. Ön tasarım da arka tasarıma göre bir o kadar kötü. Herhalde böyle çok iyi oldu deyip çıtayı indirmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkayjan -- 15 Temmuz 2021; 02:26:26 >
  • Arka tasarımı yapan kişi ön’ü çizmeden işi bırakmış gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.