< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı (9. sayfa)
-
-
O zaman sıkıntı youtube da neyse detaylı test gelsin bakalım artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Babasinin hayrina konusuyor ya ordakiler.
Hele iclerinden biri 9.6sn demiş. Bunlar da inceleme yapiyorum diye geziyorlar işte.
En sonunda sahalara indirecekler beni.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Passat variant verisine bakıyorsunuz sanırım her seferinde
Attığım broşürde 20. Sayfada 8.7 diyor sedan passat için.
Zaten ekran görüntüsü de attım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Honda basın bülteni verisi zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
0-100 icin bir sey diyemem ama ayni motoru Crvde kullandim bana 190hp gibi hissettirmedi. Sanirim arac yakit tuketimi odakli konfigure edilmiş ama isin ilginci tuketimi de yuksek..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her 2 arabaya 4 kişi ve bagaj koyun 0-100 hızlanmalar arasındaki farkı görürsünüz.tek şöför ağırlığı ile performans mukayese edilmez.42 beygir az değil ,10 beygirlik fark bile araç yüklüyken çok şey değiştirir.
-
her 2 araca 4x75 kg yolcu + 50 kg bagaj koyup vurun rampaya.350 kg lik fark at ile eşek arasındaki farkı hissettirir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pars.42 -- 8 Ekim 2021; 9:4:47 > -
Passatın verilerini vw.nin sitesinden aldığını söylüyorsun. Hondanın verilerini de honda türkiye sitesinden alman lazım. İlla passat accorddan daha iyi mi dedirtecekcin ? aynı kasada ufak değişiklikler yapan bunu yıllrdır satan passat yerine özgün tasarımı olan, motoru daha güçlü accordu her türlü tercih ederim.
-
Bu fiyata bu araci alacagima superb temiz ikinci el veya c5 aircross exclusive tam full ikinci el temiz arac alirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Olabilir, dikkat etmedim. Honda tr açıklasın, daha net belli olur.
Accord 8.9 > passat 8.7. Accord 8.9 yazsa da pratikte 8'e yakın olur. Passat 8.7 diyorsa 9 sn de hızlansa başarıdır. Vw'nin avrupada kağıt üzerine oynadığı bariz belli. Bir de tek kıstas 0-100 olamaz. Ara hızlanma, yüklü, yokuş vs her türlü accord avantajlı olur.
Bu videoda da 8.9 diyor, 8.41 de hızlanmış.
-
DS3 için fiyat alan var mı acaba, var mı cazip bir şeyler?
-
Burada herkesin atladığı bir mevzu var DSG faktörü.
Cvt şanzımanlar gücünü tam yere veremez bunu herkes bilir zaten o yüzden Passat ile accordun arasında ciddi performans farkı yok kağıt üzerinde.
DSG evet daha sorunlu bir şanzımandır fakat gücünü yere en kayıpsız olabildiğince aktarır.
Yani passatla accordun arasındaki krank gücü farkı 40hp ama tekerlekte fark 10hp ya vardır ya da yoktur.
Bugün spor otomobillerde bile gücünü yere kayıpsız aktarması için çift kavramalı şanzımanlar kullanılıyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yav arkadaşım paylaşmıyor honda Türkiye ne yapayım.
Adam gibi firma olup paylaşsınlar broşürü bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu aracı alacak olan biraz imajı, ismi, duruşu için alır. Skoda ile citroen ile kıyaslanmaz bu açıdan, farklı kulvar. 900bine mercedes alacağıma 500bine superb alayım, citroen alayım demez bence kimse. Ama accord, 508, passat tercih edebilir. Daha prestijli, sevilen modeller.
-
O kadar fark olması imkansız. Cvt'nin sıkıntısı kalkışlar. Evet, cvt'de kayıp var ama devri sabitlemesi de cvt nin dsg ye karşı avantajı. Araç en optimum gücünü 5200-5400 arasında veriyor diyelim. Dsg vites değişimlerinde o aralığın dışına çıkarken cvt o aralıkta sabitliyor. Motorun en optimum gücünden faydalanıyor. Aşağıdaki videoya bakın mesela. Cvt hep 5bin devir üzerinde, dsg 4binlere düşüyor. Cvt devrini bulunca alıyor götürüyor.
H2H RACEyoutubeHonda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT 182 hp Seat Leon 1.4 TSI 150 PS DSGhttps://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DjdbAjzpHCvg&q=EgQuLZpEGKL3_4oGIhARZeNJPD9pwSv8nNDaI7mMMgFy100'e kadar pek fark olmazken 100'den sonra bariz şekilde farkı açıyor civic. Cvt'de bahsettiğiniz gibi kayıp olsa 100'den sonra fark açılmaz.
Accord lansmanında kalkışların iyileştirildiğini vs söylemişler. Toyota cvt'lerinde 1.vites dişlisi kullanıyor artık. Öyle eskisi gibi kayıplar kalmadı cvt'de.
-
Millet babasinin hayrina konuşuyor gene. Yok krankta fark 40hp imiş tekerde anca 10hp cıkarmış falan. Sabah sabah iyi güldüm
2.0t versiyonu birebir aynı gücteki bmw 3.30 a neler yapiyor izleyin bakalim... Turbo Vtec ne demekmiş, biraz bilginiz olsun.
Velhasıl kelam birebir ayni gucteki bir bmw ye bunu yapan accord, kendinden 40hp daha güçsüz passatı ne hale getirir artık siz düşünün. Ya da ben soyleyeyim, iflahını keser. Şamar oğlanına çevirir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 8 Ekim 2021; 12:5:22 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu kadar param yok zaten olsada bunu almam octavia daha güzel hem tasarım hem donanım
-
2.0 da cvt yok yalnız 8 ileri tam otomatik var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayir 10 ileri cvt var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X