Şimdi Ara

Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
4
Favori
20.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passatın iki nesil öncesinde sunduğu şeyler var sonra neden Passat kral, neyse bari VW, B8 bitince kalıbını filan vs versinde gözlerini hafif çekip yeni accord diye satsınlar.

    Boşa bütçe israfı yapmasınlar, kaynaklar doğru harcansın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Passatda uzaktan çalıştırma var mı ? kör nokta uyarı sistemi var mı ? şerit takip sistemi var mı ?

  • armyoflovers kullanıcısına yanıt

    Planet mlanet dişlisi değil. Toyota direct shift cvt yazarsanız çıkar.


    Launch gear eklemişler işte. Amaç cvt'nin birinci vites hantallığından kurtulmak daha verimli hale getirmek. Kırmızı ışık diyorsunuz, gerçekten çok açıklayıcı, çok teorik bilgi.


    Kalkışı dişli ile yapınca daha kısa kayış kullanabilmiş ve bu sayede verimi de yükseltmişler.


    Motorlu taşıtlar öğretmeni olmanız her şeyi biliyor anlamına gelmez. Bazı şeyler araştırma, merak, takiple olur.


    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandıEngineering Explainedyoutube
    Toyota's Direct Shift-CVT Has A First Gear For Starting Off EE Shirts! - http://bit.ly/2BHsiuo Recommended Books & Car Products - http://amzn.to/2BrekJm Subscribe for new videos every Wednesday! - https://goo.gl/VZstk7 People are often underwhelmed with the driving experience of a CVT, and initially, many CVTs were underwhelming. Toyota is changing that, with numerous improvements to their CVT to make shifts quicker, more precise, and more engaging to drive. And it's no longer just using a belt for accelerating. Starting from a stop, the CVT switches over to a direct gear drive, much like starting in first gear in a manual transmission. As the vehicle speed increases, the first gear is dropped and it switches over to belt drive, letting the CVT handle the higher speeds. The changes to their new continuously variable transmission result in better launch acceleration, faster shift speeds, and a greater transmission efficiency at all vehicle speeds. How is this possible? Check out the video for full details. Engineering Explained is a participant in the Amazon Influencer Program. Don't forget to check out my other pages below! Facebook: http://www.facebook.com/engineeringexplained Official Website: http://www.howdoesacarwork.com Twitter: http://www.twitter.com/jasonfenske13 Instagram: http://www.instagram.com/engineeringexplained Car Throttle: https://www.carthrottle.com/user/engineeringexplained Amazon: https://www.amazon.com/shop/engineeringexplained EE Extra: https://www.youtube.com/channel/UCsrY4q8xGPJQbQ8HPQZn6iA NEW VIDEO EVERY WEDNESDAY!
    https://www.youtube.com/watch?v=HanImTejIVM
    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı
    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandıtoyota motor corporation official global website
    Direct Shift-CVT: A New Type of Continuously Variable Transmission | Toyota's New Powertrain | TNGA | Mobility | Toyota Motor Corporation Official Global Website
    https://global.toyota/en/mobility/tnga/powertrain2018/cvt/




  • Araba devasa bişey... E segment boyutlarinda spor ama 4 kapılı bir sedan arayan için bicilmis kaftan.


    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı


    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 8 Ekim 2021; 17:48:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Birincisi ben bildiğimi iddia etmedim. 2 sokaklarda drag yarışları yapmıyoruz, tabi ki trafikten örnek vereceğim.

    Türkiye'de satılan e-cvt ler senin dediğin modelden değil. Buradaki modellerde yok. Abd versiyonu 2022 modellerde var.

    Yine söylüyorum cvt candır ama eksik yönleri vardır, firmalarda bunun üzerine çalışmaktadırlar. Manuel vites kutularından, sıradan otomatik vites kutularından geldik buralara buralardan nerelere gider bilinmez.

    Aracı ilk çıkığından beri severim cvt ile çok daha konforlu olmuştur. Keşke ucuz olsa da bizde alsak. Allah sahiplerine bağışlasın kaza bela vermesin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Hocam ben 0-100 le ilgili bir sey mi dedim.

    Hatta ozellikle belirttim 0-100 icin bir sey diyemem ama ayni motorlu CRV bana 190 hp performansini hissettirmedi dedim.

    Arkadas da CVTten dolayi dedi.

    Ben de evet CVT performans odakli bir sanziman degil dedim.


    CVT sanziman surus karakterinden dolayi sportifligi vermiyor. Performansa yonelik bir sanziman degil. Mesela 0-100 u ayni olan bir bmw F30 (veya x3 vs) ve bir CVTli Honda kullanin kime sorarsaniz bmw daha sportifti diyecektir.


    Adamlarda 1.5 e CVT koymus sport versiyona CVT koymamis mesela.



    Bu arada o listedeki araclardan Altima ve Legacy de CVT sanziman. Hocam sen de biliyorsun bu performans ve yakit tuketimi tam ters orantili. Kimi uretici yakit tuketimi icin kasiyor ve arac performansi torpuleniyor. O listedeki Toyota Camry bunlardan biri adamlarin amaci en az tuketen arac benim diyebilmek. O yuzden 200hp ile 0-100 de lsitede sonuncu mesela. Rav4 cogu zaman 800-1000 devirde geziyor. O devirde performans gelecegine inaniyor musun. Hayir ama dusuk tuketim geliyor.


    Bir test katalog verisinden 1 saniye daha iyi zaman yaptiysa bence beklemek lazim ayni sonucu 2-3 farkli test elde edebilecek mi? Adamlar neden bile isteye katolog verisini kotu yazmis acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 8 Ekim 2021; 17:59:34 >




  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Konvertör ilk kalkışta baskı balata gibi görev yapıyor kalktıktan sonra kendini kitliyor ve volanla aynı dönüyor, yani güç kaybı olmuyor tork konvertörden.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • armyoflovers kullanıcısına yanıt

    Cvt ile e-cvt bambaşka. Hibritlerde kullanılan sistem cvt gibi davranan ama farklı bir sistem. Elektrik motoru direk tekere güç veriyor, şanzıman yok.

    Bizdeki yarislerde, yeni corollalarda direct shift cvt var. 1.6 corollalara bakın, manuel 10.0saniye hızlanma verisi varken cvt 11.1sn idi. 1.5 motora geçince ikisi de 12.1sn oldu. Farkın kapanamsinin sebebi yeni dişli sistemli cvt.

    Cvt ben de çok seviyorum, çok konforlu ama kalkışı manuelden, diğer sanzimanlardan iyi değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg demek çift kavrama demek hyundai nissan reno vw seat skoda hepsinde var bu şanzıman tipi.yada tam otomatik insignia olur mondeo olur vs.tutupta cvt şanzıman performansı kıran aracı yavaşlatan bağırtan bu türdeki en ucuz mal edilen otomatik şanzıman tipi konmaz.kaldıki konfor diyorsunuz cvt de 5000 devirde bağıa çağıra giderken normal bir şanzıman vites atıcak bu scooter gibi bağırıp durucak.b c segmenti araçlarda ok ama üst seviyelerde olmaz.audi a8 mercedes s klasta cvt yapsın neden yapmıyor ?? neyse her kör satıcının kör alıcısı varmış demekki Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı 

  • neye göre en konforlu elektirik süpürgesi gibi scooter gibi devamlı bağıran bir motor konforlumu ?? 1 tane örnek verin üst segmentlerden tamam diyim.bi ara bu işi zaten audi yaptı 2000lerde ama hiç sevilmedi beğenilmedi üretimi bitti.bu cvt koyuyorsan o zaman 550 bin tl demiceksin 450 diceksin tam otomatik çift kavrama şanzımanlı araçlardan ucuza vericeksin ki tamam dicem.bu türlerin hepsi kaç kat daha pahalı bu cvt den salakmı öbür satıcılar onlarda 650 desin o zaman

  • armyoflovers kullanıcısına yanıt

    audi a8 mercedes s 760 manuel gördünmü hiç ?? bağlantısı işte o.araplar istiyor bi tek bunu özel olarak kişiye üretiyorlar seri çıkan bir durum yok.

    corsa cvt olsa olur focus cvt olsa olur bmw 320 cvt olsun bakalım kaç kişi satın alıcak ??

  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt
    Birader sen şakamısın ne 2000 leri. 2016 ya kadar A6 lar da bile cvt li olanlar var.

    A4 ü saymiyorum bile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Bir iki aya kalmaz düşer performans videolari tr de de.

    Hep beraber görürüz nedir ne değildir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Evet.

    Dedigim gibi ben 0-100 e bir sey demedim. Keske ulkemizde boyle sacma vergi sistemi olmasa da sportfilik isteyen 2.0t sini alabilse o zaman guzel olurdu.

  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt

    Turbo motorlu 190hp motor neden bagirsin? Cvt de bagirirsa hepsinde bağırır. Cvt atmosferiklerde çok kullanıldığı için herkes aynı sanıyor. Asıl bağıran şey atmosferik motor. Bunda turbo motor var, alt devirler canlı olur. Vites geçişi, kararsızlık, dişli vs olmadığı için de konforlu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya girmeden 500 binden aşağı değildir diye kafamdan geçirdim , yanıltmadı.

  • Bir Japon ve de özellikle Honda sever olarak nedense 1.5 turbo motorun efsanevi Honda uzun ömürlülüğü ve sorunsuzluğuna, özellikle de uzun dönem kullanımı sonucunda gölge düşüreceğine dair bir hissiyat var içimde. Evet, Skati amca ve Exotic Car gencimiz de bu yönde paylaşımlar yapıyor. 2.0 T için aynı şeyleri düşünmüyorum ama 1.5 T için bebeklik sıkıntıları (teething problems) aşılmış değil gibi düşünüyorum. Zaman gösterecek.

  • Dedim kesin vag maaşlı trolü yorum yapmıştır, yanılmadım. Adam vag gerçekleri olan dsg motor sorunları konularında yok,japon fransız araba konularında vag övmek için yarışıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu saatten sonra 500+ fiyata araç alınmaz. 700-800'e alanların vay haline. Arkadaş söylemiş. Ev alıp kiraya versen, araç kiralasan daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt

    Eski aracım 2015 model Audi A4 tü. Kullandığım en konforlu şanzıman net olarak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.