Şimdi Ara

Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
4
Favori
20.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Tam otomatiktir o


    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 8 Ekim 2021; 12:40:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Nasi 100 e kadar pek fark yok? 60kmh tan itibaren 10ar 10ar kmh farkla ayırmaya başlıyor civic. Dijital ekrandan takip et goreceksin.

    60a kadar dsg nin fişeklemesiyle ayni yuruyor 150lik leon, ondan sonra beygir faktörü devreye girince vtec ayırıp gidiyor.


    Ayni olay birebir passat ile accord arasinda da olacak. Passat dsg nin yuzu suyu hurmetine 60 a kadar yaninda yurur sonra accord ayırır gecer gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 8 Ekim 2021; 13:14:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cvt li d segmenti araçmı olur Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı  hondaya göre olur.550 bin tl yıllanmış tarihi esere veren olucakmı görücez.

  • Bu fiyatlara pahalı deniyor. Döviz böyle artarsa bu fiyatları çok ararız. Araba baz fiyatıyla yada yurt dışı fiyatına bakıldığında çok pahalı değil.Arabayı pahalı hale getiren bizim paramızın değerinin düşük olması.Bizim satın alma gücümüz çok düşük olunca bırakın arabayı iphone almak bile bizim için lüks oluyor.

  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt
    Niye olmasın ki? Segment ile vites kutusunun bağlantısı ne. ☺️

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt

    DSG.li oluyor da cvt.li niye olmasın ?

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Cvt şanzıman çok seri şanzımandır, seri derken, trafikteki normal kalkışlarda bahsediyorum ☺️ vites dişlisi ırtı bırtı yoktur. Vites numaraları da laf olsun diye konmuştur 😁 2 tane hidrolik olarak büyüp genişleyen kasnağı ve bir varyatör kayışı vardır. İstenen güce göre basit fizik kuralına göre (büyük dişliden küçüğe hız, tersinde tork elde edersin) çalışır.

    Kalkışlarda seridir ama sonradan yemez 😁 ani hızlanmalarda zayıftır (motora göre farklar ortaya çıkabilir) maksimum güç ve torka yüksek devirlerde ulaşır, motor bağırır. Ama şehir içinde 50 ile giderken de oto yolda 120 ile giderken de 2000dk/dk civarlarında gider dolayısıyla sabit hız ve yol koşullarında çok az yakar.

    Dsg ise bildiğin manuel vites kutusunun aynısı vardır. Sadece sen amelelik yapıp vites değiştirmez, debriyaja basmazsın. Senin yerine bunu robot yapar.

    Pedaldan kaynaklı zaman kaybını ortadan kaldırmak için 2 adet kavrama vardır (biri 1/3/5 diğeri 2/4/6. Viteslerde bekler) robot bunlar arasında geçiş yapar ve klasik devir kaybı pek fazla yaşanmaz, seridir, torku düşük devirlerde bile yüksektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armyoflovers -- 8 Ekim 2021; 14:25:0 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • TITANSTYLE T kullanıcısına yanıt

    D segmentin önceliği ne? Konfor. En konforlu şanzıman hangisi? Cvt. O zaman neden olmasın?

  • armyoflovers kullanıcısına yanıt

    Cvt kalkışlarda ve yüksek hızlarda, araç zorlanmaya başladığında en çok kaybı veriyor. Kalkışlarda seri falan değil. Devri bulması gerekiyor. Dişli sistemlerde 1. vites devri hızlı yükseltir ama cvt hemen yükseltemez. Araç çünkü tek vites gibi. Aynı vitesle kalkış da yapıyor, 200le de gidiyorsun.


    <quote>torku düşük devirlerde bile yüksektir.</quote>


    Şanzımanın torku olduğunu da ilk defa duyuyorum. Kaç nm torku var dsg'nin? Burada doğru cümle motorun gücünü kayıpsız aktarıyor olmalı. Arada bir konvertör vs yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 8 Ekim 2021; 14:37:47 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Cvt, manuel vitesten seridir, klasik otomatik vitesten seridir, belki dsg den seri olmayabilir. Yeniden söylüyorum, drag yarışından bahsetmiyorum, normal kullanışta trafikte lambada kalkışta. Bahsediyorum.

    Motor devrinin yükselmesi önemli değildir. O devrin tekerleklere ne kadar çabuk aktarıldığıdır önemli olan yoksa motor bağırır araç gitmez.

    Motorun ürettiği güç ve tork vardır, şanzıman ve diferansiyel bunları arttırarak tekerleklere iletir. Manuel viteste her dişlinin (vitesin) bir oranı vardır. Bunlar 1. Viteste yüksek (örn:3.25) (hatta en yüksek geri vitestir) iken vites yükseldikçe bu oran azalır, 6.viteste 0.8 gibi. Bu da 1 viteste motor dan tekerleklere daha fazla tork yansırken 6. Viteste motor devri tekerleklere daha fazla devir olarak (hız) olarak aktarılır.

    Cvt de ise bu olay sonsuzdur. Yani sonsuz tane vites oranı elde edebilirsin. Dsg şanzıman deminde yazdığım gibi bildiğiniz manuel vites kutusudur. Yapışık ikizler gibi düşünün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • önceki nesil CVT tam bir çöptü.bunda torka ve ısıya dayanımı artırmış olsalar iyi olur.gerçi hala tork yüksek sayılmaz.şanzıman yine narin olacak heralde.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    benim bildiğim cvt'de tork konvektör var...benim jazzda da var mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 8 Ekim 2021; 15:44:33 >
  • Daha araba gelmeden övgüler yergiler havada uçuşuyor , sonra bide baskalarini fanatiklikle suçlar bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Konvertör var. Doğrudan dişliye aktaramıyor. O yüzden kayıp var.


    Geldi mi accord maraş bayiine?

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    yarın bir uğramayı düşünüyorum, bakar yazarım burada.Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı 

    gerçi maraş honda bayi tam bir ruh ama neyse...

  • armyoflovers kullanıcısına yanıt

    Cvt seri falan değil. Özellikle kalkışlarda çok hantal. Kendi aracım cvt. Kalkışı kötü gerçekten. Manuel'den ya da dişli şanzımandan iyi olamaz. Sırf bu yüzden toyota cvt şanzımanına 1.vites dişlisi koydu. Kalkarken dişli ile kalkıp cvt'ye geçiyor.


    Benzer şekilde rüzgar direncinin arttığı hızlarda da kayıp yine artıyor. Yokuşlarda falan nazlanıyor. Tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar gibi.

  • EVet hocam CVT performansa yonelik bir sanziman degil.

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Hocam 10 ileri tam otomatik sanziman olmasi lazim.


    2.0T tam bir fiyat performans arabasi. Honda iyi is cikartmis bu versiyonda. (Turkiye icin demiyorum genelde)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 8 Ekim 2021; 16:48:26 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Benim aracım da cvt, trafik ışıklarında millet kalktığında ben 100mt ilerlemiş oluyorum ☺️ ayrıca Toyota'nın vites kutusunu da bizzat yerinde gördüm ve inceledim, normal cvt şanzıman var. Vites dişlisinden kastın planet dişli sistemiyse o bambaşka mevzu ☺️

    Ben motorlu araçlar teknolojisi öğretmeniyim (kesinlikle senden bilgiliyim diye söylemiyorum bunu kardeş sakın yanlış anlama) ama güzel, sağlam ve gideri olan bir vites kutusu bence. Elbette dezavantajları var. Mesela ben yokuşlu yollarda kullanmaktan nefret ediyorum, araç sollama da çekimser davranıyorum vs ama her türlü arkasındayım. Ezdirmem 😁😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hemican kullanıcısına yanıt
    Yahu 1.5t vtec cvt accord Abd de ne kadar rakibi varsa 0-60mph ta alayini tokat manyagi yapmis hala daha cvt performansa yonelik bir sanziman degil diyorsun


    Yeni 2021 Honda Accord Türkiye fiyatı açıklandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 8 Ekim 2021; 17:0:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.