Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (208. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
175
Favori
930.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kayhan K kullanıcısına yanıt
    Kayhan hocam,

    Nasıl oldu? Nereden aldınız? Yardımcı olabilir misiniz? Link verebilir misiniz? Immobilizer çip'i nasıl çıkardınız, nereye monte ettiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kayhan K kullanıcısına yanıt
    Orinal Anahtarin parçalarını sustaliya mi monte ettiniz.

    Bahsedebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu şekilde bir video buldum. Sanırım yardımcı olabilir.
    1:05'de yaptığı chip çıkarma işlemi en kritik noktası. O modüle zarar gelmemesi gerekiyor.

  • Sürüş esnasında akü voltajını çakmaklıktan ölçüp takip ettim.
    Araç alternatörü aküyü şarj etmek için, akıllı bir sistem kullanıyor. Şöyle ki:

    - Aracı ilk çalıştırmada, herşey normal, akü 13.8, 14.2 arasında bir voltaj ile şarj oluyor.
    - Eğer akü voltajı yeterli ise, ilk kalkış anında, alternatör aküyü şarj etmeyi kesiyor. Bu esnada akü voltajının 12.2V'a indiğini gözlemledim. Sanırım en fazla 5-10sn için.
    Dolayısıyla alternatörü güç gitmediği için, araç hızlanması daha iyi oluyor
    - Araç belli bir hıza ulaştıktan sonra, tekrar akü normal şarj koşullarında şarj oluyor 14.2V.
    - Yokuş aşağı gaz vermeden inişlerde veya herhangi bir yol durumunda frene basınca akü 14.8V ile şarj olmaya başlıyor.
    Dolayısıyla boşa giden frenleme enerjisini en üst düzeyde kullanıp, aküyü çok hızlı bir şekilde şarj ediyor.

    Bu akıllı şarj sistemi sayesinde, yakıt tüketimini iyileştirmeye çalışıyor.
    Vitara hakkında bu şekilde bir bilgi bulamadım. Bulabildiğim bir bilgi aşağıdaki gibi:
    http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/2945759434DDE6E8714173.pdf
  • Hesaplayan adam, bende ilk başta o video sandım ama bizim anahtarın içi farklı, videodaki swift için galiba. Bizim anahtardaki elektronik kutunun köşesinde çıkıntı var. Şu video bizimki galiba. Kolay gelsin. Bu arada bilmediğimden bi soru soracam, immobiliser normalde anahtarın içinde ama yenisine aktarırken onu tellerle dışarı alıyor neden ? Direk o şekilde transfer etsek olmaz mı? Kolay gelsin

    Video başlığı şu, 10.57 saniyelik bi video;



    New Maruti Suzuki Ciaz, Grand Vitara Brezza, Baleno Flip Key

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mzsaglam M kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bahsettiğiniz uzatma yapılan yeri gördüm.
    Sanırım immobilizer chip'i anahtardan uzakta kalıp, araç okuyamadığı için yaklaştırmak gerekiyor.
    Siz önce yeni anahtar içine bu işlemi yapmadan transfer edin. Eğer zaten okuyamaz ise araç yeni yapılan anahtar ile çalışmayacaktır.
    Eski anahtarda da bir kesme delme işlemi yapılmadığı için, uzaktan kumanda devresini eski anahtar içine kolaylıkla geri alabilirsiniz.

    Edit: Bahsedilen video




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 21 Mart 2017; 19:7:11 >
  • boş anahtar kabını bugün sipariş verdim gelince deneyeceğim fakat videodaki uzatma işlemini yapmak gerekecek sanırım. bir bakalım ne olacak.
  • kayhan K kullanıcısına yanıt
    selam immobilizer kablo ile uzatma şeklinde yaptınız değil mi? yoksa direk takınca çalıştı mı?
  • muressi M kullanıcısına yanıt
    eğer eliniz yatkın değilse, hiç riske girmeye gerek yok. burası 50 TL'ye yapıyor, gayette güzel çalışıyor.

    www.agtanahtar.com
  • evet fakat istanbulda değilim bu sebeple kendim yapacağım yada burada yaptıracağım.
  • Merhabalar, Ford kuga ile bu araç arasındayım. Sizlerden rica etsem biraz daha spesifik ve ikna edici bilgi verebilir misiniz.

    Özellikle istanbul içi yakıt tüketimi ve arazide 4x4 modunda çekişi nasıl, güç kaybı oluyor mu vs?
  • Gravol G kullanıcısına yanıt
    hangi model?
    glx veya S?
    farklı motorlara haliyle çekişlere sahip......

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aşağı yukarı karar kıldım diyebilirim bu araç için peki sizce 1.4 mü 1.6 glx 4x4 mü?



    Sun roofdan bağımsız yanıt verin lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ısrarla 1.4 S derim.
    Daha dün İzmir Alsancak otodan bir doktor arkadaş vitara bakıyormuş aradılar, görüşümü sordular.
    1.4S dedim, 140hp ve 220 tork ile araç hakettiği motorla donanmış.Atik, çevik, hızlı.
    eğer uzun yol, arazide kullanacaksanız kesinlikle 1.4.
    yokuşlarda, rampalarda nazlanmadan vites değiştirmeden ok gibi çıkıyor,
    araç sollarlen, ani manevralarda pişman etmez.
    üstelik renk ve iç donanım tasarımı çok daha iyi görünüyor.

    kolay gelsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arka stop farı için LED ampül aldım.
    Philips Vision LED. Philips olduğu için gözüm arkada kalmayacak https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-stop-light-tail-light-LED-RED-LIGHT-12836-S25-P21W-5W-12V-BAY15D-12836REDB2/32657784459.html
    Takipli posta olmasına rağmen yaklaşık 1.5-2 ay civarında geldi. Parlaklığı normal ampül ile aynı. Dolayısıyla fotoğraf çekmedim.
    Enerji tüketimi normal ampül ile kıyaslandığında 1/10 yani tek bir normal ampül 21W iken, led ampül 2W ile aynı parlaklığı sağlıyor.
    Park modu ise, 5W yerine 0.3W enerji tüketimi var.
    Ben aldığımda 15.99$'dı. Bazen 15.79$ civarına iniyor. Mobil uygulamada genelde bu indirim oluyor.
    7. yıldönümü nedeniyle 15.59$ olacakmış.

    Ürün linki:http://www.philips.com.au/c-p/12836REDB2/vision-led-signaling-and-interior-led-lighting



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplayanAdam -- 24 Mart 2017; 17:25:43 >
  • Sevgili arkadaşlar yaklaşık 2 aylık 2.000km.de vitara s sahibiyim. Bu sabah egzos çıkışında ve içinde kurum biriktiğini fark ettim. Çıkan dumanın renginde bir anormallik yok ama onca yıllık araç kullanıcısıyım ilk kez benzinli bir arabada böyle bir olayla karşılaşıyorum.

    Siz de böyle bir olay gözlemlediniz mi ya da sebebi nedir bileniniz var mı..

    İyi forumlar....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gravol G kullanıcısına yanıt
    aradaki tork farkı çok 1.4s kullanmadım ama bence serilik isteniyorsa kesinlikle 1.4
  • Arkadaşlar vitarada sunroof kapaliyken içeriye yağmur kar suyu alıyor mu birde LPG taktiraniniz varmı nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deliyurek569

    Arkadaşlar vitarada sunroof kapaliyken içeriye yağmur kar suyu alıyor mu birde LPG taktiraniniz varmı nasıl?

    Sunroof kapalıyken içeriye herhangi birşey almaz hocam, LPG'ye gelince Zavoli, BRC, Atiker gibi bir sürü marka LPG taktıran kişi gördüm henüz sorunla karşılaşmadım, facebook grubunu da inceleyebilirsiniz bu konuda (2016 Suzuki Vitara Kullanıcıları)
  • Selamlar,



    Bayadır forumda yoktum ve görüyorum ki halen 3000d/d dan sonra aracın içeri motor sesi aldığı konuşuluyor. Öncelikle arkadaşlar bu kağıt üzerinden bakarak karar verilecek bir konu değildir. Çünkü motor sesi var, motor sesi var. 1.9 TDI'da motor sesi alıyor, Lamborghini Huracan'da alıyor onu ne yapacaksınız?



    Aracın motor sesi şu an piyasaki bir çok arabadan daha iyi, inanmayan eğer izin veren bayi var ise test sürüşünde 140-180 yaparak anlayabilir. Ara hızlanmalar birçok diğer araç kullanıcılarını üzüyor



    Yani diyeceğim odur ki kesinlikle motor sesi kafa ütüleyen cinsten değil, denemek karar vermek serbest. Ama lütfen burada iki üç kişiden duyup yazarak insanların aklını karıştırmayın.

    Ama, "ben motor sesini, gücünü hissetmek istemiyorum" derseniz Yaris Hybrid bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SezerDogan -- 26 Mart 2017; 14:44:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.