Yazılımda banka sektörü
1 Mobil
-
-
maaşlar ve şartlar iyi de kullandığı teknolojiyi nabacan. hangi teknolojiyi kullanmaları da ekibe ve projeye göre değişiyor. pek gelişime açık da değil sıkı regülasyonları var. sistemleri de doğal olarak çok bürokratik
_____________________________ -
Startup bakın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
Savunma sanayi gibi yani
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
3.sınıfta startuplara girilir mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
yani benzer.
benim ilgimi ikisi de çekmiyor ama savunma sanayi bir tık daha iyidir.
_____________________________ -
napcan startupta?
bizim arkadaş girmiş üstü sınıftan, sadece yemek kartı veriyorlarmış ayda 4 bin.
_____________________________ -
Ayda 4 bin ne, 2-3 yıl öncesinde kalmışlar onlar
Good startup kastediyorum ben tabii ki, kötüsünü değil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
İşte kendini geliştirmeye müsait cart curt
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hocam sizce en erken kaçıncı sınıfta startuplara girmek mümkün ve mantıklı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
"startup girmek" derken staj/iş kastediliyor değil mi?
.1. sınıfta oyun şirketinde "staj" yapan öğrenci görmüştüm. Daha çok medya içeriklerine bakıyordu ama hiç yoktan iyidir, CV kasıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
Köleliğe kılıf o.
iş kurarsam ben de öyle yaparım gerçi. Kendini
geliştirme adı altında yemeğini suyunu ver çalışsınlar😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
startupta çalışmasan neyde çalışacan 3.sınıfta? Kim alır başka? Sen ne öneriyon
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Evet hocam staj veya iş olarak.
Büyük ihtimal 1 ve 2.sınıflar erkendir ama 3.sınıftan itibaren ders programı da müsaade ediyorsa yapılabilir bence. İnş yaparız yani ne diyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
ben lisansta temel teknik becerileri güçlendirmekten yanayım. sadece tecrübe ile o havalı ileri seviye işlere geçemezsin. 4. sınıfta part-time çalışırsın belki ama çok da elzem değil.
biraz da ne yapmak istediğine bağlı bu. master doktora istiyorsan research, yüksek gpa, hoca ile çalışma, faang istiyorsan son sınıfta yks'ye çalışır gibi leetcode çözme, türkiye'de kalmak istiyorsan aday mühendislik programları.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7F987C698 -- 21 Eylül 2025; 14:31:58 >_____________________________ -
ücretsiz (4k-6k) part time yapınca gelen pişmanlık hissi
Hocam dediğiniz klasmanda startupı bulacağız da, işe gireceğiz de ik nazını aşacağız da uzun iş. Bu tarz bir startupta mülakat sürecinde yaşadığım olay aklıma geldikçe hala gülüyorum :D
Temizinden kurumsalda part time yapmak en mantıklısı, hem daha esnek çalışma imkanı sunuyorlar hem de güzel para veriyorlar. Bu ülkedeki startupların çoğu kan emici, sizin bahsettiğiniz klasmandaki yer sayısı bir elin parmağını geçmiyor ne yazık ki.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Egon_Krenz -- 21 Eylül 2025; 14:33:51 >_____________________________ -
Kurumsalların birçoğu 3 4 birlikte alıyor ama tabi kendi içinde 3. Sınıf sayısı daha azdır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Yaparsın hocam yapılmayacak bir iş değil.
Başarılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
"bir elin parmağını geçmiyor" ben de onları kastediyorum...
ODTÜ CENGaver de bir elin parmağını geçmiyor, 100 kişi bir dönem
Startup derken bir tanım yapayım, demek istediğim küçük şirketler aslında, max 100 150 diyelim. (Ki bu bile epey fazla oldu, daha az...)
İkisinin de kendi avantajları var, ben "startup ile geldim, startup ile giderim kardeş" diyerek kapatıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Software Engineer
METU CENG '25 -
valla hocam onlar kebap zaten, güzel para + iyi tecrübe. ekip de iyiyse değme keyfime. Bildiğiniz firmaları bu değerli camiadan esirgemeyin
_____________________________
Benzer içerikler
- özcan aykın ayt fizik pdf
- istanbul üniversitesi yatay geçiş
- ayt fen deneme önerileri
- arca savunma maaşları
- töder sonuç
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






