Şimdi Ara

Yazılımda banka sektörü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiyedeki banka sektörü nasıldır yazılım için? Hangi teknolojileri kullanıyorlar, gelişime açık bir sektör mü, maaş durumları, çalışma şartları nasıl?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • maaşlar ve şartlar iyi de kullandığı teknolojiyi nabacan. hangi teknolojiyi kullanmaları da ekibe ve projeye göre değişiyor. pek gelişime açık da değil sıkı regülasyonları var. sistemleri de doğal olarak çok bürokratik

    _____________________________
  • Startup bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • Savunma sanayi gibi yani


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    3.sınıfta startuplara girilir mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    yani benzer.


    benim ilgimi ikisi de çekmiyor ama savunma sanayi bir tık daha iyidir.

    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    napcan startupta?


    bizim arkadaş girmiş üstü sınıftan, sadece yemek kartı veriyorlarmış ayda 4 bin. 

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ayda 4 bin ne, 2-3 yıl öncesinde kalmışlar onlar


    Good startup kastediyorum ben tabii ki, kötüsünü değil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • İşte kendini geliştirmeye müsait cart curt


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    Hocam sizce en erken kaçıncı sınıfta startuplara girmek mümkün ve mantıklı olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    "startup girmek" derken staj/iş kastediliyor değil mi?


    .1. sınıfta oyun şirketinde "staj" yapan öğrenci görmüştüm. Daha çok medya içeriklerine bakıyordu ama hiç yoktan iyidir, CV kasıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    Köleliğe kılıf o.


    iş kurarsam ben de öyle yaparım gerçi. Kendini

    geliştirme adı altında yemeğini suyunu ver çalışsınlar😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • startupta çalışmasan neyde çalışacan 3.sınıfta? Kim alır başka? Sen ne öneriyon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    Evet hocam staj veya iş olarak.


    Büyük ihtimal 1 ve 2.sınıflar erkendir ama 3.sınıftan itibaren ders programı da müsaade ediyorsa yapılabilir bence. İnş yaparız yani ne diyim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    ben lisansta temel teknik becerileri güçlendirmekten yanayım. sadece tecrübe ile o havalı ileri seviye işlere geçemezsin. 4. sınıfta part-time çalışırsın belki ama çok da elzem değil.


    biraz da ne yapmak istediğine bağlı bu. master doktora istiyorsan research, yüksek gpa, hoca ile çalışma, faang istiyorsan son sınıfta yks'ye çalışır gibi leetcode çözme, türkiye'de kalmak istiyorsan aday mühendislik programları.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7F987C698 -- 21 Eylül 2025; 14:31:58 >
    _____________________________
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    ücretsiz (4k-6k) part time yapınca gelen pişmanlık hissi


    Hocam dediğiniz klasmanda startupı bulacağız da, işe gireceğiz de ik nazını aşacağız da uzun iş. Bu tarz bir startupta mülakat sürecinde yaşadığım olay aklıma geldikçe hala gülüyorum :D


    Temizinden kurumsalda part time yapmak en mantıklısı, hem daha esnek çalışma imkanı sunuyorlar hem de güzel para veriyorlar. Bu ülkedeki startupların çoğu kan emici, sizin bahsettiğiniz klasmandaki yer sayısı bir elin parmağını geçmiyor ne yazık ki.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Egon_Krenz -- 21 Eylül 2025; 14:33:51 >
    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt
    Kurumsalların birçoğu 3 4 birlikte alıyor ama tabi kendi içinde 3. Sınıf sayısı daha azdır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • songünorganik kullanıcısına yanıt

    Yaparsın hocam yapılmayacak bir iş değil.


    Başarılar  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • Egon_Krenz E kullanıcısına yanıt

    "bir elin parmağını geçmiyor" ben de onları kastediyorum...

    ODTÜ CENGaver de bir elin parmağını geçmiyor, 100 kişi bir dönem  


    Startup derken bir tanım yapayım, demek istediğim küçük şirketler aslında, max 100 150 diyelim. (Ki bu bile epey fazla oldu, daha az...)


    İkisinin de kendi avantajları var, ben "startup ile geldim, startup ile giderim kardeş" diyerek kapatıyorum  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Software Engineer
    METU CENG '25
  • YaralıPanda kullanıcısına yanıt

    valla hocam onlar kebap zaten, güzel para + iyi tecrübe. ekip de iyiyse değme keyfime. Bildiğiniz firmaları bu değerli camiadan esirgemeyin  

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.