Şimdi Ara

Yaz tatilimde bile sıkılıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Denize gidiyorum sıkılıyorum, eve geliyorum oyun oynuyorum yine sıkılıyorum. Kitap okuyorum sıkılıyorum. Bari ders calisayim dedim ondan da sıkıldım. Guya ne heveslerle geldim anasini satayim tatile girince uff ne kadar eglencem diye yine olmadi. Yaz tatilinde benim gibi sikilan var mi? Ne yapmak lazim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Bizde yanlış olmaz, olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur.
  • Hayat sadece cirkinsen sıkıcı. Obur turlu kendine yalan söylüyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben de aynı durumdayım sen yine iyisin denize giriyosun biz ankaradayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkesi mutlu eden seyler farkli.mutlu eden seyleri bul once sonrada onlari yapmak icin cabala ve onlari yap

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • soulflyyy kullanıcısına yanıt
    Denizsiz yerde yasayamaz olurdum herhalde her gun denize gidemesem kafama sikardim o ne la oyle topraktan sikilir insan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bizde yanlış olmaz, olmuşsa da yanlışlıkla olmuştur.
  • Üniversite ne güzeldi yemek temizlik okul ders bulaşık oyun falan derken zaman geçiyordu. Tatilde sabahtan akşama kadar boş boş oturuyorum. Okul başlasada gitsek artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tatilde market hariç dışarı çıkmadim babam sağolsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Okulda Çok Sıkılıyorum
    13 yıl önce açıldı
    Tatilde çok sıkılıyorum
    geçen yıl açıldı
    Avşa'da Geçen Yaz Tatilim
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Zengin değilsen yaz tatili sıkıcı bir olay zaten.


    Bu arada iş konusunda Ben Hafta içi 3 gün çalışıyorum çalışmak ayrı sıkıcı, iş bitiyor 4gün tatile giriyorum tatil ayrı sıkıcı, işi bile özlüyorum bazen sıkıcı olmasına rağmen.
    Pcde takılmaktan o kadar sıkıldımki , bodrumda duran dağ bisikletini çıkardım onu tamir ediyorum,kısa turlara çıkıyorum yalnız o bile sıkıcı canım ülkem sağolsun çöl gibi en yakın orman 50km uzakta yolu yok onunda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Long Island Iced Tea -- 14 Ağustos 2019; 20:50:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Long Island Iced Tea

    Zengin değilsen yaz tatili sıkıcı bir olay zaten.


    Bu arada iş konusunda Ben Hafta içi 3 gün çalışıyorum çalışmak ayrı sıkıcı, iş bitiyor 4gün tatile giriyorum tatil ayrı sıkıcı, işi bile özlüyorum bazen sıkıcı olmasına rağmen.
    Pcde takılmaktan o kadar sıkıldımki , bodrumda duran dağ bisikletini çıkardım onu tamir ediyorum,kısa turlara çıkıyorum yalnız o bile sıkıcı canım ülkem sağolsun çöl gibi en yakın orman 50km uzakta yolu yok onunda...
    Hafta içi 3 gün ne iş yapıyorsunuz ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hiko.

    Hafta içi 3 gün ne iş yapıyorsunuz ?

    Alıntıları Göster
    Sosyal Çalışma Programıyla (İŞKUR) bulduğum işte çalışıyorum hocam, üniversite hastanesinde çalışıyorum.destek elemanı olarak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yaz tatili ile bir nebze de olsa rahatlıyoruz hocam öyle düşün zaten yakında onj da elimizden alacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teşekkürler hocam
    _____________________________
  • yalnızsan sıkılırsın kanka
    _____________________________
  • Aramıza hoşgeldin.. bende öyleyim hoşgeldin kardeşim.. bende buradayım.. senin gibi..
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.