|
Arkadaşlar merhaba 27 yaşındayım Daha önce 3 yıl altın biriktirerek 800 bintlye araç aldım birazda kredi çektim tabi. Şuan yine her ay 3-7 bin tl arası birikim yapmayı planlıyorum ve bu parayı unutuyorum sanki harcamış ve gitmiş gibi. Aydan aya birikim miktarı değişebilir Bu şekilde hisse senedi biriktirmek mantıklı olur mu ? 40 45 yaşında kadar biriktirmek ? Tecrübeli abileri varsa dinlemek isterim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reodentreomantik -- 31 Ağustos 2025; 14:22:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







