BPT (@bpthaber) on XtwitterAnkara Büyükşehir Belediyesi ekipleri, başıboş köpeği aldığı sırada bazı vatandaşlar tepki gösterdi. https://twitter.com/bpthaber/status/1733910103462477846Şu cazgırlar yüzünden kaç insan hayatını kaybetti. Hala aynılar. Evlerine almak yerine sokakları hayvanla doldurdular bir sürü kişinin canı yandı ancak hala aynı kokuşmuş zihniyet devam ediyor. |
|
_____________________________
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







