Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

yasadisi mi ?

24
Cevap
0
Favori
367
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    arkadaslar bir kisinin fotografini mesengerde avatar olarak katmak yasaldisi midir eger kisi katmaktan hoslanmayip sikayet etmeye kalkisabilir mi bunu ogrenmek istiyorum?simdiden tskler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayramselman -- 9 Ekim 2004, 11:26:33 >



    |
    |
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    Kesinlikle Hayır .. Ne alakası var yaa
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    biraz aciklamasini yapabilirmisin neden hayir?
    |
    |
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    Özür dilerim. Soruyu yanlış anlamışım. Tabiiki yasaldışıdır. Kişi size dava bile açabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bayramselman

    arkadaslar bir kisinin fotografini mesengerde avatar olarak katmak yasaldisi midir eger kisi katmaktan hoslanmayip sikayet etmeye kalkisabilir mi bunu ogrenmek istiyorum?simdiden tskler....


    koyudugun resme ve o resmi koydugun adamın kişiligine bağlı
    adamın özü agaçtan geliyosa yani kalas sa kendileri sana dava acar...
    yasal dışıdır..
    ama genelde geyik amaçlı oldugu için okadarda kimse iplemez....
    |
    |
  • Binbaşı
    1838 Mesaj
    ühüüüü arkadaş bulma sitelerinde manken resimleri kullananlar o kadar var ki. eğer dava açsalardı şimdi milyarları götürürlerdi heralde...
    |
    |
    _____________________________
    | INTEL Core 2 Duo E6600 | ASUS P5B | 4 GB KINGSTON DDR2 1066 | PALIT 8600GT Sonic 256MB 128Bit | WD 1TB + SEAGATE 320GB | LG 22X DVD-RW | ANTEC Neo Power 480W Power Supply | LG L194WT 19'' WideScreen |
  • Er
    11 Mesaj
    yasal değildir ve cezası da ağırdır beyler çünkü bir suç vasıta kullanılarak yapılıarsa ve buda yayın vasıtalarıyla yayınlanırsa cezayı hesap edin merak edene detay yazayım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    44900 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: hukukçu

    yasal değildir ve cezası da ağırdır beyler çünkü bir suç vasıta kullanılarak yapılıarsa ve buda yayın vasıtalarıyla yayınlanırsa cezayı hesap edin merak edene detay yazayım



    +1 aman dikkat çok tehlikeli bi mesele
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    peki soyle bir soru daha sorayim ....email adresinde bulunan bilgilerle bir kisi o email adresinde bilgileri buluna karsi bir sikayette bulunabilir mi? benim dusunceme gore su ana kadar email adresindeki bilgilerin kisiyi yasal disi duruma surukleyecek kadar onemi olmadigi kanaatindeyim....sizin bilgilerinizi alabilirmiyim?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    676 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5306 Mesaj
    Ne demek kardeşim. Her türlü şeyi yasal kılıfa uyduruyolar. Bu mu kaldı...

    MESELA; yerde ben bi resim buldum. Çok beğendim avatarım yaptım. Resmin o kişiye ait olduğu hiç aklıma gelmedi..

    Yani şunu diyebiliriz:

    quote:

    Orjinalden alıntı: Pahjcp

    Kesinlikle Hayır .. Ne alakası var yaa
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Yasadışıdır ve kanunen cezası var..
    öyleki bir manken bile resmini kullandığın için dawa etme hakkı war ve telif hakkı istiye bilir ama hangi biriyle uğraşsınlar..

    sadece bu tür olaylar kişiselliğe döküldüğü zaman dawa konusu olabiliyor...
    |
    |
    _____________________________
    ANKARA/YENİMAHALLE
  • Yarbay
    4457 Mesaj
    Yasaldışı ne yaaa
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yasadışı olarak yazılmalıydı +1faruk
    |
    |
    _____________________________
    Forum, medenice söyleneni dinlemek, karşıt fikre saygı duyup, bilgi ve yorum sunma sanat ve ortamıdır.
    Bunun aksini yapanlar çağdışı kalmaya mahkumdur.
    Hare Krişna Hare Krişna *** Hare Rama Hare Rama
    Krişna Krişna Hare Hare *** Rama Rama Hare Hare
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Arkadaş yasal dışı olarak yanlış yazmış ama yasadışı olabileceğini anlayamadınmı yani
    |
    |
    _____________________________
    ANKARA/YENİMAHALLE
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    sende anladığımızı anlamadınmı yani..estetik güzellik diye birşey var gözün rahatszı olmuyorsa diyecek birşey yok sen öyle demeye devam et. tatmam mı aşrakdaşım selmamlar (son cümleyide biraz yanlış yazdım umarım anlaşılmıştır)
    |
    |
    _____________________________
    Forum, medenice söyleneni dinlemek, karşıt fikre saygı duyup, bilgi ve yorum sunma sanat ve ortamıdır.
    Bunun aksini yapanlar çağdışı kalmaya mahkumdur.
    Hare Krişna Hare Krişna *** Hare Rama Hare Rama
    Krişna Krişna Hare Hare *** Rama Rama Hare Hare
  • Yüzbaşı
    343 Mesaj
    ya arkadaslar neden bastan soylemiyorsunuz .. ayip oldu yaw :d ...
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yok ya önemli değil tipografik hatalar herzaman mümkündür ancak topic başlarına dikkat edersek daha iyi olur. Sevgilerle...
    |
    |
    _____________________________
    Forum, medenice söyleneni dinlemek, karşıt fikre saygı duyup, bilgi ve yorum sunma sanat ve ortamıdır.
    Bunun aksini yapanlar çağdışı kalmaya mahkumdur.
    Hare Krişna Hare Krişna *** Hare Rama Hare Rama
    Krişna Krişna Hare Hare *** Rama Rama Hare Hare
  • Yüzbaşı
    376 Mesaj
    ne var yav yanlış yazdıysa yani yasaldışı ha yasadışı
    |
    |
    _____________________________
    Ne demek istediğimi merak edenler hazine bulmak için profilimde ne demek istediğimi bulurlar kolay gele...
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Arkadaş faruk un avukatı heralde

    quote:

    Orjinalden alıntı: aymak

    sende anladığımızı anlamadınmı yani..estetik güzellik diye birşey var gözün rahatszı olmuyorsa diyecek birşey yok sen öyle demeye devam et. tatmam mı aşrakdaşım selmamlar (son cümleyide biraz yanlış yazdım umarım anlaşılmıştır)
    |
    |
    _____________________________
    ANKARA/YENİMAHALLE




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Paykasa
üniversite
SEO
Lastik Fiyatları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
3,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.