Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

YARIN TELEFON ALIYORUM(SX1,6230,P800)YARDIM!!!

32
Cevap
0
Favori
294
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> YARIN TELEFON ALIYORUM(SX1,6230,P800)YARDIM!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Arkadaşlar symbiansız telefon canıma tak dedi.Özellikle msnsiz ve de müziksiz yapamıyorum.Aklıma bu telefonlar takılıyor.Ancak 6230da symbian yok ama boyutu küçük birde bu telefonda msni yükleyemez miyiz?Bugün elime bir sx1 aldım bayağ bir kurcaladım.Ön yüzdeki tuş takımı pek hoşuma gitmedi anca telefon genel olarak çok güzel.Birde bir efsane diyebileceğimiz bir telefon p800.Yarın bu telefonlardan biri alınacak.Sx1'i en ucuz 610 milyona buldum garantili.
    Bu arada bu tarz topicler çok açıldı gibi yalnız gerçekten çok kararsız kaldım.HELP!!!!



    |
    |
  • Uzman Mobil
    6577 Mesaj
    SX1 derim sebeplerini okumuşsundur... p800 işadamı telefonu büyük bi telefon ben ce değmez..

    6230 u bilmiyorum..
    |
    |
    _____________________________
    Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
  • Yarbay
    3118 Mesaj
    3 ü arasandan tercih yapacak olursak ben sx1 derim...
    |
    |
    _____________________________
    Arbeit Macht Frei
  • Binbaşı
    1789 Mesaj
    sx1 derim 3 unun arasında.
    |
    |
    _____________________________
    Moskova’daki o herife, Kalinin midir? Stalin’midir, ne Allah’ın belâsı ise, o herife söyleyin, biz Türkler asırlarca Rusya’nın göbeğinde rakı içmiş milletiz! Gerekirse gene içmesini biliriz!
  • Binbaşı
    1595 Mesaj
    Bencede SX1 al. Keşke P900 falan deseydin. Kardeş biraz daha bekle P910 çıkınca P900 ucuzlar onu alsana.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    pratik rahat bi telefon istiyosan symbian önemli deilse 6230 kesinlikle
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Aslında en çok merakım şu:6230la msne bağlanabilir miyim?bana gün içinde msn çok lazım oluyor.agile messenger gibi bunun javalısı var mı?Eğer yoksa sx1de karar kılıyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    2500 Mesaj
    SX1
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    yaw polat ne diyon yaw ?? adamda zaten 6230 warmış :)) bi daha alsın 2 tane olsun :)) ... Öle okumadan 6230 yazılmaz yaa işte Biz Onun için SX1 diyoruz ya javalısı zor bulunur bencede sx1 al agile msngeri de yükle kullan ne güzel :))
    hatta mp3 de lazımsa bi tannede mmc kart al 128-256 tak oh mis gibi bundan iyisi SX2 :)))
    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar bilirsen bil konuştukların karşındakinin anlayabildiği kadardır!
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    bu arada sx1 ekran olarak beni 6600dan daha fazla tatmin etti.yalnız şu tuş takımları ve dış gövde sanki kopacak ya da kırılacakmış gibi duruyordu.sonucta herkes kullandığına göre de bir şey olmaz herhalde.
    |
    |
  • Binbaşı
    1960 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: esoly

    yaw polat ne diyon yaw ?? adamda zaten 6230 warmış :)) bi daha alsın 2 tane olsun :)) ... Öle okumadan 6230 yazılmaz yaa işte Biz Onun için SX1 diyoruz ya javalısı zor bulunur bencede sx1 al agile msngeri de yükle kullan ne güzel :))
    hatta mp3 de lazımsa bi tannede mmc kart al 128-256 tak oh mis gibi bundan iyisi SX2 :)))


    kardeş başlıga bakarsan 3ünden birinde karar kılamamış gibi gözüküyo arkadaş 6230um var dememiş yanlış anladıysam affola
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1707 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: corleone

    bu arada sx1 ekran olarak beni 6600dan daha fazla tatmin etti.yalnız şu tuş takımları ve dış gövde sanki kopacak ya da kırılacakmış gibi duruyordu.sonucta herkes kullandığına göre de bir şey olmaz herhalde.


    Bisiy olmaz SX 1 e :) Ama Alman mali almani tavsiye ederim..

    Bu arada SX 1 cok iyi bir secim olur
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    10063 Mesaj
    SX1
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Bugün bir yer bana sx1in kutusundan sadece kulaklıkla data kablosu cıkıyor dedi.Hafıza kartı içinde gelmiyormuş.Acaba bayiden kaynaklı mı yoksa genelde mi böyle?
    |
    |
  • Yarbay
    2634 Mesaj
    haf1za kart1 ç1km1yo içinden ben en ucuz 590 gördüm ama 580 -570 e filan bulursun bencede sx1 sx1 SX1 SX1
    |
    |
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Şu an eskişehirdeyim.Dükkanlardan nakit olarak 670 milyondan aşağı bulamadım.Ancak loxxa.comdan 610 milyona alacağım.Ya da istanbula ya da ankaraya gideceğim.Oralarda nerede bulabiliriz?bilen arkadaşları bekliyorum.
    |
    |
  • Teğmen
    181 Mesaj
    sx1 3 hafta önce 590 mil. du.şimdi 570 civarı falandır.garantili.
    sx1 gibi telefon varmı yaw!!!!!!
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3155 Mesaj
    Abi 570e nerede bulabilirim.Carrefour teknosa ya da ismi cismi belli bir turkcell extradan mı yoksa dogubanktan garantili mi?bana net bir yer söyleyebilir misiniz?
    |
    |
  • Yarbay
    10063 Mesaj
    Kvk veya genpa garantili al. bence kvkdan al
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1062 Mesaj
    sx 1.........dogubanktan bulursun...
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.