Şimdi Ara

Yarın İlk Kez Uçak ile Yoluculuk Yapacağım Tavsiyeler ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Maul* (3 mesaj) Booker DeWitt (3 mesaj) bdeniz1997 (1 mesaj) Semert (1 mesaj) MağaraAdam (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (8 mesaj) Mobil (8 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yarın İlk Kez Uçak ile Yoluculuk Yapacağım Tavsiyeler ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2678 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Telefon artık kullanılabiliyor mu arkadaşlar ? tavsiyeleriniz nedir ilk kez uçak ile yoluculuk yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maul* -- 24 Ağustos 2017; 23:49:17 >



    |
    |
  • Binbaşı
    1983 Mesaj
    Hadi hayırlısı. Benim ilk uçak yolculuğum toplamda 3 uçak ile kıtalar arası olmuştu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1983 Mesaj
    Tavsiyem şimdiden online check-in yap. Otomatik atanan koltuk cam kenarı gelmezse çık bi yarım saat kadar sonra tekrar dene.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2678 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Check-In yaptım atanan koltuk dışında kolktuk seçimine 20 lira ücret istiyor pegasus o yüzden atanan koltuğu kullandım.
  • Binbaşı
    1983 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Maul*

    Check-In yaptım atanan koltuk dışında kolktuk seçimine 20 lira ücret istiyor pegasus o yüzden atanan koltuğu kullandım.

    Hangi koltuğu verdi? A ya da F ise cam kenarıdır.

    Edit: Su 3 liraydı en son.

    Bir dahaki sefere ya check-in başlar başlamaz yap ilk yolcuya 17F verir daima. (Acil çıkışın bir arkası sağ cam kenarı) Ya da baktın cam kenarı vermemiş işlemi onaylamadan çık biraz bekle başkası check-in yapsın o koltuğa. Tekrardan gir dene cam kenarı verene dek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Booker DeWitt -- 24 Ağustos 2017; 23:57:37 >
    |
    |
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Sakız al yanına çok yukarıda basınç oluyor sakız rahatlatır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    453 Mesaj
    İlk binişimde kalkışta beklemediğim için beynim yamulmuştu.Kalkışta böyle kafan sıkışıyor gibi gelecek.Çok rahatsız olursan gözlerini kapa düzelene kadar hocam.İlk seferde olur sonra alışırsın zaten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    529 Mesaj
    Allah uçak kazası vermesin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    150 Mesaj
    toplamda 2 kez yurtdısı tecrübem oldu hepside aktarmalı ucuslar . onun dısında yurtıcı bıkac tane oldu . ayın 15 inde almanyadan istanbul ankara ucusunu gerçekleştim. söyle söyleyim 3 4 saat sürüyor bi yurtdısı cidden sıkılıyorum. yurtiçi ucuslarını gerçek uçmak sayılır mı bilmiyorum ankara ist 35 dakika sürdü .

    Yurtdısında daha yüksekten gidiyor , belki daha hızlı gittigi oluyodur, en önemlisi türkiye üzerinde türbilans denilen bir olay yok. Avrupa ALp dagları üzerinden isviçreye indim. bir türbilans oluyor tarifsiz..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    624 Mesaj
    İnis kalkislarda elektronik cihaz kullanilmaz sabitlenince serbest zaten yurtici ucuslarda kalkip inmen yarim saat 10 dk kullaniyorsun. Yurtdisi ise pasaport bilmemne ugrascan destek oluruz forumca korkmuyorsan sorun yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    751 Mesaj
    15 kg nın dışında bagaj alma yanına (yurt dışı ise 20 kg sanırım) genelde 16-17 olunca pek sorun çıkarmıyorlar ama işini sağlama al. Geçen hafta bununla ilgili sorun yaşamıştım.
    Havalimanında yemek yeme baya pahalıdır mesela burger kingte whooper 30 tl idi
    telefonu ben uçak modunda kullanıyorum genelde bazıları onu bile yapmıyor ama bence uçak moduna alınmalı.
    Uçağa giderken yanına sıvı bir şey alma (deodorant, parfüm vs.) direk çöpe gider acımazlar.
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Uçağın tuvaletine işe. Gerçekten acayip zevk verdi bana.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    348 Mesaj
    uçağın kalkış anının tadını çıkar, uçak hızlanırken motorun çıkardığı o ses, uçağın burnu iyice havaya kalkmışken hissedilen g kuvveti paha biçilemez
    |
    |
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj
    Hostesler teklif ediyor hocam rahat ol



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    82 Mesaj
    ben de binecem de, şu check ini önceden yaptırmak falan ne iş? check in ne onu bile bilmiyorum. bi bilet verdiler, kalkış saatinden 2-3 saat önce havalimanında olacağım, orda check in yaptırıcakmışım. e bilet zaten. check in yerine e bilet belgesinin çıktısını verince biletimi vereceklermiş diyolar ama, check ini önceden yaptırın falan diyorlar ben bi kaç saat önce yapsam bi sıkıntı olur mu
  • Yarbay
    2678 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bdeniz1997

    ben de binecem de, şu check ini önceden yaptırmak falan ne iş? check in ne onu bile bilmiyorum. bi bilet verdiler, kalkış saatinden 2-3 saat önce havalimanında olacağım, orda check in yaptırıcakmışım. e bilet zaten. check in yerine e bilet belgesinin çıktısını verince biletimi vereceklermiş diyolar ama, check ini önceden yaptırın falan diyorlar ben bi kaç saat önce yapsam bi sıkıntı olur mu

    Teşekkürler arkadaşlar tavsiyeler için

    Check-In önceden internetten yaparsan havaalınında uğraşmazsın sıra beklemezsin rahat olur
    |
    |
  • Teğmen
    178 Mesaj
    kalkış anının keyfini çıkar, insanların, arabaların ve koca koca binaların yavaş yavaş küçülmesi muazzam onun dışında arabada yolculuk ediyosun gibi zaten



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.