|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
YARGI YAYINLARINDAN HİÇBİR ŞEY ALMAYIN
1 Mobil
-
-
Katılıyorum dil bilgisi ve paragraf soru bankalarını almıştım çok fazla yanlış soru vardı çoğu sorunun da cevap anahtarı hatalıydı ve sorular garipti. Para vermiş olsam da çözünce kendimi kötü hissettiğimden çözmemeye karar vermiştim öylece bırakmıştım. Verilen paraya yazık utanmıyorlar da o kitapları basıp satmaya.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
İsin komik tarafi bu firma taaa ben ygs lys calisirken yani 2014 ve sonrası zamanda da böyleydi
10 senede kendilerine kattiklari tek şey aker kartal
Onun da sadece sozel mantik anlatımı bulunmaz hint kumasi yoksa kalan videolarinda iş yok
Yazık ki ne yazık
Yedi iklimden 3 4 tane cikmis sorular kitabi aldim diğer derslerden vatandaslik haric sorun yoktu onda da sadece çözümde yasanin degistigini yazmayo unutmuşlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN-------------------------- -
Ögretmenlik için de kötü bence Yargı
Gy gk için hadi çözülür de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hocam türkçe tarih coğrafya tavsiye verin bu saatten sonra çıkmış mı çözmek lazım
1 ay kaldı çoğu konu duruyor en verimli nasıl olur
_____________________________ -
Tarih için Ahmet Uğur Karakuza tekrar videoları veya uzun videoları
Türkçe artık çok konu gitme bence her gün 1 tane 30 soruluk Türkçe denemesi + dilbilgisinden en çok çıkan konulardan birkaçı + yazım yanlislari çalış
Coğrafya bence Mehmet egit değil, Engin de değil Bayram Meral tekrar olabilir eski videoları falan
Çıkmis çözmek bence artık çok mantıklı değil. Türkçe için mantıklı ama
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Tamamdır hocam teşekkür ederim. Hayırlı bayramlar
_____________________________ -
Up
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN-------------------------- -
Kaynaklarını kullanmadım ama YouTube kanalı fena değil genel olarak. Özellikle Tarihte Celal hoca favorim. Tarih dinlerken asla sıkılmıyorum. Onun sayesinde sınavda iyi netler geliyor denemede.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
RAMAZAN YETGİN
ALANINDA YETGİN
KİMSE BU ADAMI GEÇEMEZ BOŞA ZAMAN KAYBEDİYORSUN OK
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN-------------------------- -
Ramazan yetginin kitaplarını ezberleyerek tarih öğrenirsen iyide video anlatımlarında çok boş yapıyor ders dışı genel kültür şeylerde anlatıyor kültür geliştirmek istesek yöre belgeseli izleriz video konu anlatım değil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bunun dedigi adam daha cok zaman kaybettiriyor
Örnek
gezgin__99youtubeEski videolardan bir toplama (Bölüm 3) Yavuz Sultan Selimhttps://www.youtube.com/watch?v=IsoF5y-rguE&feature=youtu.be
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
-
Güncel
Bu yarginin 2 yedi iklimin 3 tane cikmis soru kitabi var bende
Yediiklimin kalitesi en az 10 kat daha iyi kagidi bile daha kaliteli
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN-------------------------- -
_____________________________ -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
-
Yargının iki ciltlik bir Edebiyat Öabt'si vardı. Bence güzeldi ama pegem de güzeldi. Edebiyat Öabt için pegeme öncelik verilmesi kaydıyla pegem ve yargıya bakılabilir. Pegemin eğitim bilimleri çok ağır ama. Gy gkde çok kalitesiz olmadığı sürece kaynak fark etmiyor.
_____________________________ -
Hocam Ramazan Yetkin'in öyle anlatmasının sebebi, beni dinleyen öğrenciler sıkılmasın. Tarih'i anlatırken beni dinleyen öğrenci, tarih ne kadar zevkli bir dersmiş desinler diye öyle anlatıyor. Misal hocam bizim okulda bir tarih hocası vardı. Kötülemek için söylemiyorum, çok sevdiğim bir hocaydı. Kişilik olarak çok iyi bir hocaydı ama anlatım tekniği çok kötüydü. Direk düz bir şekilde robot gibi anlatıyordu. En çok sıkıldım ders, o hocanın dersiydi. 2-3 gün önceden diyordum Perşembe günü tarih dersi mi varmış. Şimdi 80 Dakika geçmek bilmez.
_____________________________ "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü." -
Tarihi anlatmak için Tarihi gerçek anlamda içselleştirip sevmek gerekiyor, sadece iş olarak görülürse sıkıyor insanı hocam.
_____________________________ -
Arada anlatırda 20 dk lik videoyuda 47 dk ye çıkaracak kadar anlatmazsın
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
O konuda haklısınız hocam. Ama anlatan öğretmeninde sevdirmesi lazım. Robot gibi, dümdüz anlatmaması lazım. Anlatırken araya yorum katması, bazı olayları anlatırken hikayeleştirip anlatması lazım. Ramazan Yetgin bu dediğimi yapıyor. Adamı o açıdan takdir ediyorum. Anlatırken çok yorum katıp, boğmuyor insanı, robot gibide anlatmıyor. Adam dengeli bir şekilde tarihi sevdirecek biçimde anlatıyor.
_____________________________ "Bin Cihana değişmem, şu öksüz Türklüğümü." -
herhangi bir hoca başka bir derste boş yapsa anlamam ancak tarih gibi full ezber olan şeylerin akılda daha iyi kalması için bazen boş yapmak faydalı olabiliyor bence
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5AD328FB9 -- 23 Haziran 2024; 13:47:13 >_____________________________
Benzer içerikler
- 345 ayt matematik deneme pdf
- apotemi tyt türkçe deneme cevap anahtarı
- fixdual kullananların yorumları
- ayt fizik sözel konular
- bilgi sarmal deneme sonuçları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt






