Şimdi Ara

Yardıran fıkralar ! (yenileri eklendi) (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
26
Favori
53.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toclase39


    Evli bir kadın varmış ve de 3 sevgilisi varmış.Bir gün kocası işe gitmiş ardından ilk sevgilisi gelmiş kadının,malatyalı elma kralıymış ve 1 çuval elma getirmiş.Tam işi fırına verirlerken kapı çalmış,Kadın kocam geldi diye atılmış hemen adamı yatağın altına saklamış.Ama gelen ikinci sevgilisi muğlalı muz kralıymış,oda 1 çuval muz getirmiş.Bunlar yine işi tam kaynatmışken kapı çalmış kadın yine atılmış kocam geldi diye adamı hemem perdenin arkasına saklamış,ama yine gelen kocası değil,diyarbakırlı karpuyz kralıymış.Koskocaman bir karpuzu getirmiş eve,yine tam zevkin doruklarına varıcaklarken kapı çalmış kadın kocam geldi deyip adamı dolaba saklamış,harbiden de kocası gelmiş.Kocası karısını çıplak görünce şüphelenmiş muzu elmayı ve de karpuzu görünce aldatıldğını anlamış.Acayip sinirlenmiş bu elmayı kim getirdi diye bağırmış,elmacı korkmus çıkmış.Kızgın koca elmaları elmacıya teker teker arkadan sokmuş.Sonra muzları almış bağırmış kim getirdi diye 1-2 bağırmadan sonra çıkmış onada muzları sokmuş.Sonra karpuzu almış,bunu kim getirdi diye bas bas bağırmış ama kimse çıkmamış tekrar tekra bağırmış yine çıkmamış.Sonra dolaptan bir kafa belirmiş''Dilim Dilim sokucaksan çıkarım demiş''


    süper yaa
    _____________________________
  • Iki tane gay varmis. Biri digerine demis ki "sana bir bilmece sorcam, bilirsen sen beni si.ersin, bilemezsen ben seni si.erim" diger gay olur demis.
    birinci gay sormus "damda gezer, miyav diye oter. nedir bu?" ikinci gay "timsah!" demis. birinci gay "bildin, dogru" demis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herr18 -- 15 Ağustos 2011; 6:45:23 >
    _____________________________
    Konu hortlatma üstadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roman abramovic

    İşadamı, ofisinde geç saatlere kadar sekreteri ile ciddi ciddi çalışır. Geç olmuştur, günün yorgunluğuna ek olarak acıkmışlardır. “Hadi çıkalım artık, gidip bir şeyler yeyip evlerimize gidelim” çıkarlar, bir lokantada iyi bir akşam yemeği yerler, biraz da alkol alırlar, sora işadamı, sekreterini evine bırakır.

    O ara, sekreter, nezaketen, bir kahve içmek isteyip istemediğini sorar. İşadamı da neden olmasın diye düşünüp kabul eder. Kahveyi içki takip eder, içkiden sonra ruhlar ısınır ve birlikte olurlar. İşadamı kalkar, evine gider. Sabah 04 civarıdır. Arabayı parkeder, cebinden bir tebeşir çıkartır, ceketine pantolonuna bir kaç çizik atar biraz tebeşir tozu serper ve içeri girer.

    Karısı ayakta beklemektedir. “Neredeydin ?” diye sorar. İşadamı da “Aysel’le geç saate kadar çalıştık, sonra yemeğe gittik, onu eve bıraktım yemekten sonra, ama beni kahve içmeğe çağırdı, kahveydi, sohbetti, içkiydi derken kendimizi yatakta bulduk, ancak toparlandım, geç kaldım, özür dilerim karıcım” der. Karısı “Yalancııııı ! Yine bütün gece o zibidi arkadaşlarınla bilardo oynayıp bira içtin dimi ! sen adam olmayacaksın ruhun serseri senin!”



    Tebesir tozu nie Serpio Anlamadim gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    ★ Corsair Severler Derneği ★ Corsair Fan Club ★
    Intel Core i5 4670K@4.6 GHz || MSI Z87 G45 Gaming || Asus GTX 780 DirectCU II || GSkill RipjawsX 8GB 1600MHz CL9 || Samsung 840 EVO 250 GB SSD || Seagate Expansion Desk 2 TB HDD || Corsair Carbide 400R 750W || Corsair Hydro H100i || AOC E2461Fwh
  • İki Diyarbakır'lı İstanbul'dan sosyetik Kadın getirtiyorlar. Kadınlarından birinin köpeği var adı cico, bunlar ilkin yemeğe gidiyorlar. Oturuyorlar yemek söylüyorlar
    kadınlardan biri diyor ki;
    -ayyy benim cicom acıkmıştır
    Diyarbakırlı oflaya puflaya gidiyor cicoyu arabadan alıyor getiriyor ona da bir kuşbaşı söylüyorlar. Yemek geliyor bizimkiler daha çatalı eline almadan cico lap diye bitiriyor hemen yemeğini.
    Kadın diyor ki;
    -ayyy cicom çok acıkmış, bir tane daha kuşbaşı söyleyelim
    Bir tane daha söylüyorlar yemek geliyor cico gene lap diye bitiriyor bu arada kadınlar lavaboya kalkıyor, makyaj tazelemek için.
    Fırsat bu fırsat bizim Diyarbakır'lı köpeğe bir tane tekme atıyor ve diyor ki;
    -ekmekle ye orispi çociii ekmekle yee :))
    _____________________________
    Hayatta 3 önemli şey vardır ama hiçbirini hatırlamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Preso

    İki komsu kadın hafta sonu kocaları olmadan yemeğe cıkmışlar. Yemekten
    sonra bara falan derken sabaha doğru iyice sarhoş eve yürümeye başlamışlar.
    İyice sıkıştıklarını farketmisler ama etrafta tuvalet de bulamamışlar.
    Mezarlığın yanından geçerken biri "hadi burada çisimizi yapalım kimse
    görmeden" demiş. Başka çare de yok, korka korka girip bir kenarda islerini
    bitirmişler. Temizlenmek için birsey bulamadıklarından biri külotunu
    çıkarıp kullanmış, digeri eve böyle dönemem diye oradaki çelenklerden
    düsmüs bir bandi alip kullanmis. Eve gidip uyumuslar, sabah kocalardan biri
    uyanip karisini donsuz olarak sizmis görünce telefona sarilip öbürünü
    aramis:
    - yahu biz fena boynuzlandik galiba. karim eve sabaha karsi ve donsuz
    olarak donmus...
    - Sen gene iyisin, bizimkinin kiçina "seni asla unutmayacagiz" diye bir de
    kart yapistirmislar..



    KooP KooP
    _____________________________
    Aldanma insanların samimiyetine,
    Menfaatleri uğruna ederler vecde.
    Cenneti vaad etmeseydi eğer,
    Allah'a bile etmezlerdi secde.
  • İngiliz, Fransız ve Türk 3 fare barda oturup sidik yarıştırıyorlarmış.

    İngiliz bir bardak viski istemiş bir dikişte yutmuş ve demiş ki
    - Bir fare kapanı gördüğümde altına yatıp ayağımın ucu ile basıyorum. Kapanın bari gelince 20 tane bench press yapıp sonra peyniri alıp gidiyorum.

    Fransız 2 kadeh burbon istemiş, hepsini bir dikişte bitirdikten sonra demiş ki:
    - Fare zehri gördüğüm zaman mümkün olduğunca topluyorum evde ezip onu toz haline getirip sabah kahvemin içine atıyorum ki kafa yapsın diye.

    Bunlar Türk fareye dönmüşler birasını bitirdikten sonra Türk fare demiş ki:
    - Sizlerle uğraşamayacağım şimdi eve gidip kediyi s..mem lazım.

    [etusch'dan alıntıdır]
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ne.Var.La

    br gün 85 yaşndaki bir adamın 25 yaşnda bir karısı varmş. Kadın hamile ve kocasıyla brlkte giderler hastaneye. Sonra doktor kadının kocası olan 85 yaşndaki adama gider ve başlar anlatmaya: bak amca birgün dedemle ben ava çktık. Dedem yaşlı oldugu içn silah yerine bastonunu aldı. Bir iki saat dolandıktan sonra birtane geyik gördük ve dedem bastonunu kaldırıp ateş etti ve geyiği vurdu. Yaşlı adam doktora - olurmu öyle şey evladım baston hiç ateş edermi başkası vurmuştur dedi. Doktorda yaşlı adama yanıt olarak: bende onu demek istiyorum amca başkası vurmuştur.


    ahahhaha :D
    _____________________________

    Zaten aşklar hep yalan dolan sonu hep acı hüsran
    Bize her sevdadan geriye kalan sadece Galatasaray
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaqqaL

    Bir Tanede Benden Olsun Dedim


    Tarihte ilk kez Erzurum'a ayna gitmiş.
    Adamın biri aynayı görüp eline almış.
    Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini.
    Adam:- 'Ey gidi gardaşımm.. Seni bi daha görmek nasipte varmış'!
    Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine.
    Karısı bakmış adam bi şeye sarılıp uyuyor.
    Aynaya bakmış bir kadın! 'Allah belaağı vireee, bu garı da kim?
    Bi boka da benzese' diyerek feryat figan evden çıkmış, muhtara gitmiş.
    Kadın:- Mığdar, benim herif beni bu çirkin garıyla aldatii.'
    Muhtar aynaya bakmış. Sonra düşünceli düşünceli:
    - 'Yav bu garıdan çok gavata benziir'! :))


    _____________________________
  • iyi fıkralar var
    _____________________________
  • Temel'in eşi Fadime domuz gribi olmuş.
    Cemal yolda giderken arkadaşı Temel'e rastlıyor, soruyor, senin hanım nasıl oldu?
    Temel :"Gribi geçti, domuzluğu kaldı"
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vraxin

    İlkokula yeni başlayan Mehmet peltekmiş.
    Öğretmeni tahtaya "Kedi şu sütü iç" yazmış, ve Mehmeti kaldırmış
    -Mehmetçiğim bu yazıyı okur musun lütfen?
    Mehmet okumaya başlamış
    -Teti tu tütü tit
    Çoçuğun problemini bilmeyen öğretmeni onun dalga geçtiğini sanmış ve hafif sinirli bir şekilde doğru okumasını istemiş.Mehmet tekrar okumuş
    -Teti tu tütü tit
    Öğretmen bu sefer iyice sinirlenmiş ve bağırarak Mehmet doğru oku şunu demiş
    Mehmet bu sefer kaşlarını çatarak :
    -Anatını tittiğimin tetisi tittene tu tütü!


    Yarıldım akşam akşamm ya.
    _____________________________
    Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi
  • Bir gün tavşan ormanda koşu
    yapıyormuş. Yolda esrar içen
    zürafaya rastlamış.
    -Zürafa kardeş bırak böyle
    şeyleri gel koşup sağlıklı
    yaşayalım demiş,
    ve koşmaya başlamışlar. İleride
    kokain çeken file rastlamışlar.
    -Fil kardeş bırak böyle zararlı
    şeyleri gel koşalım sağlıklı
    kalalım demişler, başlamışlar 3ü
    koşmaya.
    Az ileride eroin vuran aslana
    rastlamışlar,tavşan:
    -Aslan kardeş bırak böyle zararlı
    şeyleri gel koşalım demiş.
    Aslan gerinmiş tavşana bir
    yumruk patlatmış..
    zürafa sormuş:
    -Aslan kardeş niye vurdun
    tavşana?
    Aslan cevap vermiş:
    -Bu manyak ne zaman extasy
    içse bütün ormanı peşine takıp
    koşturuyor…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10*krALex*1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: chakra

    Temel Afrikaya safariye gider ve maalesef aslan avındayken bir grup
    aslanın saldırısına uğraması sonucu kolları, bacakları ve cinsel
    organi kopar.

    O ilkel kosullarda uzun operasyonlar sonucunda Temel'in kopan bacaklarının
    yerine panter
    bacakları, kopan kollarının yerine maymun kolları, kopan çükünün
    yerine de fil hortumu takılır.

    Temel memlekete döndügünde halini gören arkadaşı Dursun sorar:
    - Ula Temel nedur ha bu hal ?
    Temel :
    - Sorma Dursun, ama Allaha sukur panter kibi koşayrum, maymun kibi
    tırmanayrum, ha bi tek şu çükümden şikayetum vardur.
    Dursun:
    - Haçan niyedur ?
    Temel:
    - Ula nerde bir tutam ot görse alip dötüme sokayi..



    10 numaraymış saolasın



    BU gerçekten güzeldi
    _____________________________
    Türk'e yar olmayan dünyanın eksenini kıracağız and olsun.
  • Üç arkadaş tren istasyonuna gitmişler İçlerinden biri gişeye yaklaşıp
    bilet almış ve trenin kalkmasına ne kadar zaman olduğunu sormuş
    - Bir saat on beş dakika
    Arkadaşlarına dönmüş:
    - Daha çok var, hadi gidip şu karşıki kafede çay içelim Oradan
    buradan derken lâf lâfı açmış Birden tren düdüğüyle kendilerine
    gelmişler Koşarak dışarı fırlamışlar ama, nafile Tren
    kaçmışSormuşlar:
    - Sonraki tren ne zaman?
    - Bir buçuk saat sonra
    Yine dönmüşer kafeye Yine çay, yine lâf ve derken yine düdük sesi
    Koşmuşlar ama bu defa da treni kaçırmışlar Bir saat sonra bir tren
    daha varmış Dönmüşler kafeye Ama bu kez uyanık duruyorlar Trenin
    sesini duyar duymaz kalkmışlar ve koşmaya başlamışlar İçlerinden
    ikisi; biri bir vagona, diğeri baska vagona zar zor yetişmiş Üçüncü
    ise geride kalmış ve yetişememiş Bir süre dövündükten sonra başlamış
    katıla katıla gülmeye Durumu gören istasyon memuru dayanamayıp sormuş:
    - Hem treni kaçırdın hem gülüyorsun!
    - Nasıl gülmeyeyim! Onlar beni uğurlamaya gelmişti
    _____________________________
  • Süper fıkralar var beyler gülmekten inanın beynim uyuştu artık..
    _____________________________

    . . . . > > > . . . Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene . . . < < < . . . .

  • Temel bir gun hamama gider Herkezin uzerinde
    pestemal vardir ama temelin
    uzerinde bir gazete kagidi sarilidir .... Temel
    e sorarlar
    - Temel hayirdir niye pestemal degilde gazete
    kagidi
    Temel cevap verir:
    -Oglum medya herseyi buyutuyor..

    _____________________________
    Tek Sevdamız BEŞİKTAŞ




    Not: Bu Hesap Ortak Kullanılmaktadır
  • _____________________________
    PSN : AFD1903
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ## ReckLeSs ##

    Bir gün tavşan ormanda koşu
    yapıyormuş. Yolda esrar içen
    zürafaya rastlamış.
    -Zürafa kardeş bırak böyle
    şeyleri gel koşup sağlıklı
    yaşayalım demiş,
    ve koşmaya başlamışlar. İleride
    kokain çeken file rastlamışlar.
    -Fil kardeş bırak böyle zararlı
    şeyleri gel koşalım sağlıklı
    kalalım demişler, başlamışlar 3ü
    koşmaya.
    Az ileride eroin vuran aslana
    rastlamışlar,tavşan:
    -Aslan kardeş bırak böyle zararlı
    şeyleri gel koşalım demiş.
    Aslan gerinmiş tavşana bir
    yumruk patlatmış..
    zürafa sormuş:
    -Aslan kardeş niye vurdun
    tavşana?
    Aslan cevap vermiş:
    -Bu manyak ne zaman extasy
    içse bütün ormanı peşine takıp
    koşturuyor…


    İyiydi
    _____________________________
    PSN : AFD1903
  • :D baya güldüm cidden güzeldi
    _____________________________
    "Aslında herkes dahidir. Ama siz kalkıp bir balığı, ağaca tırmanma yeteneğine göre yargılarsanız, tüm hayatını aptal olduğuna inanarak geçirecektir."
  • Çok süperdi hepside sagolun arkadaşlar tek tek çok eglendim ya
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.