Şimdi Ara

Yardıran fıkralar ! (yenileri eklendi) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
411
Cevap
26
Favori
53.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezegenci

    aynen
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur610


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan szl

    Temel'in babası vefat eder... Cenazeye gelen bir aile dostu Temel'e sorar: -Nasıl oldu? -30.kattan aşağıya düştü... -Vah vah desene çok feci ölmüş... - Yok yok öyle ölmedi... Tam yere düşecekken manavın tentesine çarpıp tekrar yükseldi... -Vah Vaah! Daha şiddetli çakıldı o zaman? -Yok! Karşıdaki kasabın tenteden zıpladı bu sefer karşı binanın çatısına... -Demek çatıya çarpıp öldü. -Yok ya! Çatıdan yuvarlanıp elektrik tellerine gitti... -Deme ya! Çarpıldı o zaman... -Yok canım teller yaylandı babamı 200 metre yukarı fırlattı. -200 metreden yere çakıldı öyle mi? Yazık... -Yok ya yine en baştaki bakkalın tenteye.. -Orada mı öldü? -Yooo... Oradanda yine kasaba... En sonunda bunalan adam Temel'e bağırarak sordu; -Nasıl öldü bu adam? -Baktık durmuyor... Vurduk!

    cok iyi





    _____________________________
  • Şehmuuuuuuuuuuuuusssssssssssss
    _____________________________
    "Duamdaki gözyaşım kadar edepliydi içime düşen aşkın. Ey benim beşeri aldanışım, ben seni kalbime koyana sevdalıyım"
    =Hz. Mevlana=
  • Temel'in eczanesine genç ve güzel bir kadın girmiş. Tartının üzerine çıkıp parayı atmış.
    Okuduğu rakamı beğenmemiş. Mantosunu ve ceketini çıkarmış ve para atıp tekrar tartılmış. Yine sıkılmış. Eteğini de çıkarınca, Temel atılmış, parayı atmış, -Devam edin. Bundan sonrası müesseseden.
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • Vahşi batıda kovboyun biri hışımla kalabalık bir bara dalmış ve kükremiş :
    "benim dışarıdaki atımı kim boyadı lan !"
    Tüm barsa sessizlik olmuş, piyano susmuş, herkes tedirginlikle sağa sola bakmaya başlamış.
    Ses çıkmayınca azılı kovboy yine kükremiş :
    "kim boyadı læ benim atımı, son kez uyarıyorum, ortaya çıkmazsa hepinizi sıradan geçirecem !!!" demiş
    Sessizlik sürerken arkalardan hafiften bir sandalye gıcırdaması duyulmuş ve ayağa 2,20 mt boyunda 450 kiloluk bir yarma kalkmış.
    "ben boyadım lan sibop, ne var !!!?"
    Titremeye başlayan kovboyumuz çaktırmadan cevaplamış :
    "eheuhe bişi yok ya, ikinci kat boyayı ne zaman atacaktınız, onu soracaktım"
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • Genç erkeğin biri birgün yolda otostop çekiyor, bir süre sonra kamyonun biri durup genci alıyor.
    Yolda muhabbet ederken kamyoncu;
    -geçen yine senin gibi bir genci arabaya aldım, azcık muhabbet ettikten sonra neyaptı biliyormusun?
    genç sorar; - neyaptı?
    Kamyoncu: -Osurdu pezevnk
    Genç: -Sen neyaptın?
    Kamyocu:-Neyapacam kamyonu yolun sağına çekip miktim tabiki
    Genç; -İyi yapmışsın ibn.ye der
    Neyse bir süre daha muhabbet ettikten sonra kamyoncu etrafı koklayarak sorar:
    -Osurdunmu sen?
    Genç korkuyla karışık;
    -Yok abi valla osurmadım
    Kamyoncu direksiyonu sağa kırarak
    -OSURDUN OSURDUUUUUNNN..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahadirr34 -- 22 Mayıs 2011; 1:40:56 >
    _____________________________
    Hayatta 3 önemli şey vardır ama hiçbirini hatırlamıyorum
  • Denizci uzun bir aradan sonra azmış bir şekilde evine dönerken ilk fırsatta çocukları uyutup karısıyla işi pişirmenin planlarını yapar,
    eve geldiğinde görürki kaynana,kayınbaba v.s.misafirler yatılı gelmiş, neyse akşam yemeğine otururlar, karısı tabaklara çorba koyarken denizcinin üzerine döker,
    denizci karısına
    -'temiz elbiselerimin yerini gösterde değiştireyim' der
    aradan bir süre geçer ve kayınbaba evin küçük oğluna annenle babanı çağır yemekler soğumadan yesinler der,
    çocuk anne babasının yanına giderki kapının aralığından baktığında ne görsün baba anneyi mikiyor,
    çocuk nefes nefese koşarak salona gelir ve misafirlere derki;
    -dikkatli olun sakın çorbayı dökmeyin
    Misafirler neden diye sorduğunda Çocuk;
    -çünkü babam çorbayı dökeni mikiyor....
    _____________________________
    Hayatta 3 önemli şey vardır ama hiçbirini hatırlamıyorum
  • ayy gül gül öldüm ya hepsi süperdi elinize sağlık
    _____________________________
    Bir DH atasözü derki: "Hit gelecek yerden tavuk esirgenmez"


    Eski çağlarda ejder, kaplana denk görülen tek yaratıktı.
  • Yavru kutup ayısı bir gün abisine gider ve sorar:
    -Abi ben kutup ayısımıyım?
    abisi:
    -tabi olum ne sandın şekline bi bak der ve başından savar,
    yavru kutup ayısı bir süre sonra annesine aynı soruyu sorar, annesi;
    -tabi be üzerindeki kürke bi bak der ve başından savar,
    yavru ayı düşünceli düşünceli ortalıkta dolaşırken babası bu halini görür ve;
    -oğlum herkese ben kutup ayısımıyım diye sorup duruyorsun,ne o şüphenmi var diyince yavru ayı;
    -Üşüyom .mına koyiim der..
    _____________________________
    Hayatta 3 önemli şey vardır ama hiçbirini hatırlamıyorum
  • hahaha... buna çok güldüm
    _____________________________
  • Seyyar satıcı köy köy dolaşırken, arabası arıza yapmış.. İlerde yanan ışığa yürüyünce, bir çiftlik eviyle karşılaşmış. Kapıyı çalmış. Yaşlı bir adam açmış.. Buyur etmiş..
    "Akşam yemeği masada, bana katıl. Geceyi de burda geçirebilirsin.. Ama sana şunu söyleyeyim ki, bu evde iki yatak odası.. Birisi benim.. Öteki 20 yaşındaki, sarışın, bomba gibi oğlumun.."
    "Aman tanrım" demiş, seyyar satıcı.. "Ben yanlış fıkraya geldim.."
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • Rezerve.

    Edit: Hep bunu yapmak istemişimdir.
    _____________________________
  • Temelle dursun siperlerde bekliyorlarmış... Temel birden ben iki dakka aha da şu ağacın oraya işeyip geleyim demiş... Sonra gidip pantolonu indirmiş tam huzura ermişken yılanın teki Temel'in şeyini sokmuş... Dursun hemen gelmiş Temel'in yanına bakmış Temel dursun hemen komutanı ara o bilir napacağını demiş...

    Dursun hemen aramış... Komutanına sorunca komutan ona yılanın soktuğu em em tükür demiş... Dursun koşa koşa Temel'in yanına gidip yaşlı gözlerle:

    Ula Temel Geberecen Allah rahmet eylesin demiş..
    _____________________________
  • Çanakkale'de bir kadın, kucağındaki süt bebeğiyle otobüse biner. Yanına da iri kıyım bir adam oturur.
    Otobüs Ezine'ye ulaştığında kadın çocuğunu emzirmek amacıyla memesini çıkarır ve çocuğun ağzına verir. Ancak çocuk memeyi emmek istemez.
    Kadın kızar ve sert bir sesle;
    -Al yoksa amcaya veririm!..
    Adam, göz ucuyla bakar ve önüne döner...
    Ayvacık'a geldiklerinde kadın yine memesini çıkarır ve çocuğu yine emzirmek ister, çocuk yine emmez ve yine ayni azarı işitir bebek..
    -Al yoksa amcaya veririm.
    Bu sahne otobüsün durduğu her merkezde tekrarlanır.
    Küçükkuyu, Altınoluk, Güre, Akçay derken
    Edremit'e kadar gelinir.
    Edremit'te de kadın;
    -Al yoksa amcaya veririm, diyince adam patlar..
    -Hanım, hanım yeter artık!.. Vereceksen ver.
    Ben taa Ayvacık'ta inecektim, buralara kadar geldim...
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • Adam geç saatte zil zurna sarhoş eve geldi. Karısı uyuyordu. Tuvalet
    ihtiyacını giderdikten sonra karısının yanına geldi ve kadını
    uyandırdı.
    - Karıcığım,
    - Ne var ?
    - Sen ne mükemmel bir kadınsın be, birtanesin.
    - Ne oldu gene ?
    - Ne olacak tuvaletimize o otomatik lambayı ne zaman taktırdın ?
    Harika olmuş.
    - Ne diyorsun sen ne lambası ?
    - Valla ne bileyim hayatım, tuvaletin kapısını açınca ışık yanıyor
    kapatınca sönüyor.
    Bunu duyan kadın öfkeyle yerinden fırladı :
    - Allah belanı versin pis sarhoş yinemi buzdolabına işedin !
    _____________________________
    Bir DH atasözü derki: "Hit gelecek yerden tavuk esirgenmez"


    Eski çağlarda ejder, kaplana denk görülen tek yaratıktı.
  • Temel bir gün yanina torununu almis ve askerlik anilarini anlatmaya baslamis: > > - Pen askerlik yaparken savas çikti ve pizi savasa cönderdular. Nasil savasiyoruz, nasil savasiyoruz. Aslanlar cibi.
    - Tüsmanlari pir pir öldüreyruz. Derken pir gün pusuya düstük ve bizi esir aldular. Cünler sonra düsman ordularinin komutani geldi:
    - Iki seçeneginuz var. Ya hepinizi öldürürüz, ya da tecavüz ederuz, dedi.
    Temel`in torununun gözleri parlamis:
    - Ee sonra.
    Temel, lafi agzindan kaçirdigina pisman:
    - Sonra hepimizu öldirdüler.....
    _____________________________
    Hayatta 3 önemli şey vardır ama hiçbirini hatırlamıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirr34

    Temel bir gün yanina torununu almis ve askerlik anilarini anlatmaya baslamis: > > - Pen askerlik yaparken savas çikti ve pizi savasa cönderdular. Nasil savasiyoruz, nasil savasiyoruz. Aslanlar cibi.
    - Tüsmanlari pir pir öldüreyruz. Derken pir gün pusuya düstük ve bizi esir aldular. Cünler sonra düsman ordularinin komutani geldi:
    - Iki seçeneginuz var. Ya hepinizi öldürürüz, ya da tecavüz ederuz, dedi.
    Temel`in torununun gözleri parlamis:
    - Ee sonra.
    Temel, lafi agzindan kaçirdigina pisman:
    - Sonra hepimizu öldirdüler.....

    İyiydi.
    _____________________________
  • çok güzeller, ellerinize sağlık
    _____________________________
  • puhahahah süper yaa çok güldüm
    _____________________________
    Tanrının Elinden Yazılan Mektubum Ben..
  • Bayan Jones "Akıntım var" şikayetiyle doktora gitmiş.. Doktor tamamen soyunup muayene masasına yatmasını söylemiş, Bayan Jones denileni yapmış, Doktor lastik eldivenlerini ellerine geçirmiş, kadının "Özel bölge'sine elleriyle masaj yapmaya başlamış.. Birkaç dakika sonra "Nasıl hissediyorsunuz?" diye sormuş.. "Harika..!" demiş kadın, "Acayip zevk alıyorum.. Ama gitmeden kulağımdaki akıntıya da bakarsınız değil mi?
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.