|
Merhaba. Babam uzaktan akrabamiz bir kisinin aracinda ucretsiz yolcu olarak sehirlerarasi yolculuk yaparken cevre yolunda sol seritteyken ondeki araca arkadan carparak kaza yapiyorlar. Babam kazada yaralaniyor. İman tahtasi olarak bilinen yerde kirik var. Hergun bi kac sigorta sirketi ariyor tazminat alalim diye . Bizde arac sahibinden rucu edilecegi duyumuna gore tazminata yaklasmiyoruz. Ancak sirketler sigorta firmasinin odeme yapacagi arac surucusunden alınmayacağını soyluyor. Kusurlu arac %100 bizimki. Nasıl bir yol izlememiz lazim. Tesekkurler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






