|
online işlemler uygulamasında tarifeler paketleri tıkladım hat faturasız olduğundan üste sana özel faturalı tarifeler diye bi şey yazıyor görmüşünüzdür yanlışla ona elim dokunmuş işleminiz başarılı gibi bi şey yazdı şimdi faturalıya bunlar beni geçirir mi bu kadar basit midir faturalıya geçmek aklıma takıldı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








