|
Gece karanlıkta taşın üzerinden geçtim ve nasıl olduysa lastiğin yanağını yarmış ve hemen durup stepneyi taktım. Lastikçiye götürdüm ve yama yaptı ama tutmadı. Bu lastik tamamen bitti mi? Hiçbir şekilde tamir olmaz mı? Lastiği Ekim gibi aldım 5000 km anca yapmışımdır belki. Lastik kış lastiği 195 55 16 .Lastik tamir olmazsa; 1)Sıfır lastik alsam olur mu? Çift mi değiştirmem gerekiyor? Diş derinlikleri gitmiş midir? 2)Aynı marka model çıkma lastik alsam nasıl olur? Lastik uzmanlarından cevapları bekliyorum. Lastik markası Goodyear Ug8 |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






