Şimdi Ara

Yamaha D'elight (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
4
Favori
51.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • stiperformance S kullanıcısına yanıt
    evet bayiye gidip baktığımda motorun aşırı küçük olduğunu gördüm. katalog çekimlerinde pigmeleri kullanmışlar galiba. uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor.

    neyse fiyat performans ve işletim giderlerinin ve boyunun boyuma daha uygun olduğu kanaatine vararak bi pcx aldım. @stiperformance
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufalu

    evet bayiye gidip baktığımda motorun aşırı küçük olduğunu gördüm. katalog çekimlerinde pigmeleri kullanmışlar galiba. uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor.

    neyse fiyat performans ve işletim giderlerinin ve boyunun boyuma daha uygun olduğu kanaatine vararak bi pcx aldım. @stiperformance

    Selam bufalu

    Öncelikle yeni motorunu güvenli ve iyi günlerde kullanmanı dilerim..

    Ancak bir honda fanı olarak bu görüşlerine katılmıyorum. Özellikle '' uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor. '' sözüne.

    Almayı düşünenler için bu bilgi biraz gerçek dışı kalıyor bence.. Kalite anlamında yamaha d'elight drenaj parçalarının sağlamlığı - kalitesi - boya işçiliği gerçekten çok iyi.
    Kalite yorumu yaparken sanırım sadece dış görüntüsünü baz aldığını düşünüyorum. Nitekim dış malzemelerinden hariç motor özellikleri - ateşleme - enjeksiyon ve kayış sistemleri aynı neredeyse birbirinin benzeri iki motor PCX güç olarak daha üstün tabii ki...

    Bunların dışında sizde olduğu gibi D'elight ın çok küçük olduğunu söyleyen kullanıcılar duyuyorum. Kullanıcı derken D'elight kullanıcısı değil forum kullanıcısından bahsediyorum tabii.

    Arada PCX kulanan fakat sıklıkla D'elight kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim. Boyutlarda kesinlikle abartılacak bir farklılık yok. PCX en olarak attığı farkla daha heybetli duruyor. Nitekim PCX in seledeki oturma mesafesi uzunluğu 74 cm. ( selenin en ön tarafındaki pah kısmını saymıyorum. Çünkü oturma alanı dışında ) D'elight ta ise 70 cm.

    2 tekerleğin dıştan dışa ölçümünde ise PCX 180 cm. iken D'elight 170 cm. civarında bir rakam veriyor. Sele yüksekliklerindede durum çok farklı değil PCX 76cm iken D'elight 75,5cm veriyor. Yani işin özü PCX de görüntüye heybet katmışlar. Drenajlar daha şişirilmiş. Kendi sitelerine girerseniz ayrıntılı ölçümler verilmiştir. Bunlar benim kullandığım motorlarda kendi yaptığım ölçümler. Son olarak ekleyeceğim boyu çok uzun olanlar için ( 180 cm den yukarı olanlar için söylüyorum ) gidon mesafesi D'elightta dez avantaj olabiliyor.

    Bence aradaki yaklaşık 2,500 TL lik farkı hesaba katarsanız. D'elight ın kendi kategorisinde iyi bir seçim nedeni olacağını söyleyebilirim. Ki D'elight ı space110 ile değilde PCX ile kıyaslıyorsak , bu D'elight için çok büyük bir + dır.


    Benim herzaman Honda tarafım daha ağır basar , ancak forumda bilgilenmek için dolanan arkadaşlarada mümkün olduğu kadar gerçeği yansıtmaya çalışıyorum. PCX şahane bir motordur. D'elight kaliteli ve çok hoş görünümlü bir kasaba kızıdır diyelim.
  • İstanbul içi yoğun kalabalık, gerektiğinde bisiklet ile dahi geçip parkedebilecek yer bulunamaz hale geldi. Delight Şehir içi için gayet ideal bir motosiklet.



    Delight'ın Vespa'ya göre boyut olarak biraz daha küçük ve alçak kaldığı doğrudur.

    15 yaşında 1.70 boyunda birisi Delight'ın üzerinde iken;
     Yamaha D'elight
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    İstanbul içi yoğun kalabalık, gerektiğinde bisiklet ile dahi geçip parkedebilecek yer bulunamaz hale geldi. Delight Şehir içi için gayet ideal bir motosiklet.



    Delight'ın Vespa'ya göre boyut olarak biraz daha küçük ve alçak kaldığı doğrudur.


    Kesinlikle sana katılıyorum. Aşağıdaki resimde 31 yaşında 1,76 cm boyunda birinin D'elight üzerindeki resmi..




     Yamaha D'elight
  • bu boyutta bu cc de bir scootet için kalite kokuyor demek yanlış olmaz galiba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu arada D'elight için yolcu sırt dayamalı çanta arıyorum. Önerilerinizi söylerseniz çok sevinirim. Orjinali yurt dışından getiriyor servisi ve sanırım 500,00 TL civarında imiş...
  • Tekrar Merhaba Arkadaşlar ,

    Önceki sorumda çanta sormuştum. Cevap gelmeyince kendim araştırıp buldum. Kendi servisinde kappa marka arka bagaj ve D'elight siyah ön spor cam taktırdım. Düşünenlere kılavuz olması açısından için motorun son halini gösteren bir resim koyacağım.

    Ancak önce uzun süredir yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımda bulunmadığımızı farkettim. Motoru aldığımdan beri tüm istatistiklerini tuttum. Bunu sizlerle paylaşmak isterim.
    Gün itibari ile 1000 km. rodaj dönemini geçmiş bulunmaktayım. Yakıt tüketimi istatistiklerini 90 km. den itibaren kesinlikle hatasız şekilde tuttum.

    1. 90 km. depoyu tamamen doldurdum.
    2. 230 km. depoyu tamamen doldurdum - 140 km. de 4,4 lt.
    3. 330 km. depoyu tamamen doldurdum - 100 km. de 4,4 lt.
    4. 437 km. depoyu tamamen doldurdum - 107 km. de 4,4 lt.
    5. 580 km. depoyu tamamen doldurdum - 143 km. de 4,4 lt.
    6. 697 km. depoyu tamamen doldurdum - 117 km. de 4,4 lt.
    7. 840 km. depoyu tamamen doldurdum - 143 km. de 4,4 lt.
    8. 1040 km. depoyu tamamen doldurdum - 200 km. de 4,4 lt.

    Yukarıdaki çizelgeye baktığımızda rodaj dönemindeki yakıt ortalaması 135 km. oldu. Ancak şunu belirteyim %90 oranla artçılı , toplamda 120 kg. civarı bir yükle seyir ettim.
    Ayrıca bu sonuçlarda net çıkan bir şey daha var. 60 ile 90 km. hızla 130 kg. yükle uzun mesafelerde menzil 180km. ile 200 km. arasında oynuyor. Fakat kasaba içinde tüketim artıyor. Rodajdan sonraki tüketim oranlarınıda paylaşmaya çalışırım.

    Aşağıdaki motorumun istediğim aksesuarlarını tamamladığım hali ile son görüntüsü. Çantanın D'elight deranjları ile uyumlu olan rengide var. Fakat temin etmek sıkıntılı.
    Ben aynalar ve diğer plastik aksam ile aynı mat siyah rengi tercih ettim.

    Aksesuar ve yakıt ile ayrıntılı sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.


     Yamaha D'elight
  • Merhabalar bende beyazını aldım 3 hafta önce. Ilk motorum olduğu için karşılaştırma yapamıyorum. Ama çok memnun olduğumu söyleyebilirim. Koruma demiri ve arwig topcase de taktırdım hazır almışken... gayet de hoş oldu

    Aynalardam yeterli verim alamıyorum. değiştirebilme şansımız var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedigo83

    Merhabalar bende beyazını aldım 3 hafta önce. Ilk motorum olduğu için karşılaştırma yapamıyorum. Ama çok memnun olduğumu söyleyebilirim. Koruma demiri ve arwig topcase de taktırdım hazır almışken... gayet de hoş oldu

    Aynalardam yeterli verim alamıyorum. değiştirebilme şansımız var mı?
    Merhaba ahmedigo83

    Öncelikle güvenli sürüşlerde kullanman dileğimle ( En baştan belirteyim bayiilerinde söylemiyorlar. Üstündeki Maxxis lastiklerle ıslak zeminde çok çok çok dikatli ol inanılmaz kayıyor. )

    D'elight ın en çok göze çarpan 2 sıkıntısından biri aynalar. ( Diğeri ıslak zemindeki lastiklerin facia yol tutamayışı )

    Aynalar ile ilgili şunu söyleyebilirim. Servisi ile görüşmelerimde ona muadil yada yedek parça adı altında başka bir ayna yok. Gerçi D'elight ın orjinalinde krom retro tarzı aynaların olması gerekirdi diye düşünüyorum. Her neyse yapılabilecek en pratik çözüm ayna koluna ek yaptırmak. Burada bir arkadaşım yaptırdı. Ondada beyazı var.

    Fakat ben aynaları kombine kullanarak idare ediyorum. Çok büyük sıkıntı yaşamıyorum. Biraz alıştım. Ama tahminimce biraz zaman geçtikten sonra krom ayna aksesuar olarak çıkacaktır. Yağ çubuğu tıpasına kadar krom aksesuarı çıkmış durumda çünkü :)
  • merhaba arkadaşlar.
    06.06.2014 tarihinde kahverengi d'elight'ımı teslim aldım. bayi koruma demiri takmış ben de çıkarmayın dedim. ama koruma demiri başka bir motora ait. yine de ilk motorum olmasından dolayı korktum düşerim falan diye. kalmasını istedim. ilerleyen dönemlerde krom orijinal tüm aksesuarları takmayı düşünüyorum. motoru ilk aldığımda servisteki çocuk 20 lira istedi benzin için. verdim nekadarını harcadı bilmiyorum :)))) ama depo doluydu. kullanma kitapçığındaki rodaj dönemi tavsiyelerine uyarak ilk 150 km çeyrek gaz ile gittim. 30 km/h hız çok komik oluyordu. yanımdan e bisikletler geçiyordu. ). ama 150 km yi tamamladıktan sonra yarım gaz yapmaya başladım şimdi 50-60 km/h süratle gidiyorum. 500 km ye kadar böyle.
    motor çok hafif rüzgarda sağlam sallanıyor. aynalar büyük problem. 20 yıldır araba kullanıyorum. alışmışım aynalara bunda yarım görüyorum. trafikte bazen yanımda araba olduğunu sesinden anlıyorum.
    kask bu scooter için çok büyük çünkü fullface konusunda satıcım çok ısrarlı davrandı. görenler biraz abarttığımı söylüyor. ama güvenlik herşeyden önce gelir.
    gelelim motora. motorsiklet sessiz. ışıklarda beklerken arka freni bıraktığımda titreme oluyor. nedenini bilmiyorum. bir de granajı ile gidonun arasından gelen rüzgar direk dizlere vuruyor. hava serin iken oldukça rahatsız ediyor. lastikler kaymak için sabırsızlanıyor. özellikle arka freni ani şekilde sıkarsanız hemen kaymaya başlıyor. 131 kilometrede benzin ibresi sona dayandı. daha gider miydi bilmem ama garanti olsun diye 20 liralık benzin aldım. depo doldu. çabuk hızlanıyor. görüntüsü çok hoş ve dikkat çekiyor. şimdilik söylenebilecekler bunlar.
  • Yani ne yaptıysam arka freni sıkarak arka tekeri kaydıramadım. Çünkü frenler çok zayıf. Yani bunu bilinçli olarak mı yapmışlar bilmiyorum. Neticede çok hafif bi motor olduğu için arka fren güçlü olsa sıktığımızda direk kızaklar gibi geliyor. Bunun önüne geçmek için bilerek zayıf bırakmış olabilirler.

    Lastik konusunda; Yağmurlu havada da kullandım. Güven vermediği doğru. Fakat bi kayma prroblemi de yaşamadım. Bilmiyorum belki de yorumların etkisiyle ben çok tırsak kullanmışımdır. Neticede ilk motorum ve olabildiğine temkinli kullanmaya çalışıyorum. Apaçilik yapıcak yaşı da geçtik zaten. Kuru havalarda zaten problem çıkarmadığını söylüyorlar. Bu yazı rahatlıkla aynı lastiklerle geçirebilirim.

    Ayna konusu ise en sıkıntı çektiğim konu. Genetik olarak omuzlarım biraz genişçe. dolaysıyla arkayı görmek için resmen yana doğru kaykılmak zorunda kalıyorum. Sıkıntı yoksa tekrar normal oturuş pozisyonuna dönüyorUm. Yani bir şekilde bu duruma bir çözüm bulmam gerekiyor.

    Genel itibarıyla motorumdan çok memnunum. aldığıma hiçbir zaman pişman olmadım. Şehir dışında bir ilçede yaşadığım için resmen elim ayağım oldu 1 ayda. Ön havuzlukta çok büyük bi kaç koliyi bile taşıyabildim. aklında hiçbir zaman motor alma düşüncesi bile olmayan insanlar sayemde motosiklet araştırır oldular. Herkese tavsiye ediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedigo83

    Yani ne yaptıysam arka freni sıkarak arka tekeri kaydıramadım. Çünkü frenler çok zayıf. Yani bunu bilinçli olarak mı yapmışlar bilmiyorum. Neticede çok hafif bi motor olduğu için arka fren güçlü olsa sıktığımızda direk kızaklar gibi geliyor. Bunun önüne geçmek için bilerek zayıf bırakmış olabilirler.

    Lastik konusunda; Yağmurlu havada da kullandım. Güven vermediği doğru. Fakat bi kayma prroblemi de yaşamadım. Bilmiyorum belki de yorumların etkisiyle ben çok tırsak kullanmışımdır. Neticede ilk motorum ve olabildiğine temkinli kullanmaya çalışıyorum. Apaçilik yapıcak yaşı da geçtik zaten. Kuru havalarda zaten problem çıkarmadığını söylüyorlar. Bu yazı rahatlıkla aynı lastiklerle geçirebilirim.

    Ayna konusu ise en sıkıntı çektiğim konu. Genetik olarak omuzlarım biraz genişçe. dolaysıyla arkayı görmek için resmen yana doğru kaykılmak zorunda kalıyorum. Sıkıntı yoksa tekrar normal oturuş pozisyonuna dönüyorUm. Yani bir şekilde bu duruma bir çözüm bulmam gerekiyor.

    Genel itibarıyla motorumdan çok memnunum. aldığıma hiçbir zaman pişman olmadım. Şehir dışında bir ilçede yaşadığım için resmen elim ayağım oldu 1 ayda. Ön havuzlukta çok büyük bi kaç koliyi bile taşıyabildim. aklında hiçbir zaman motor alma düşüncesi bile olmayan insanlar sayemde motosiklet araştırır oldular. Herkese tavsiye ediyoruz.

    Selam ahmedigo83

    Bende arka fren anlamında zayıf olduğunu düşünüyordum. Ön disk fren gayet sağlıklı çalışıyor. Neyse akabinde 1000 km. bakımda arka fren için ayar yapılmasını rica ettim. Ancak deneme sürüşünde arka tekerin fazla kızakladığını gördüm ki yol kuruydu. Kaygan zeminde çok daha fazla kızaklayabileceğini hisstettim. Sonra tekrar düzelttirdim. Şu an ön ve arkayı kombine olarak kullanıyorum. Dikkat edersen artçı ile olduğunda arka fren daha performanslı oluyor.

    Bunun dışında aynaya çözüm olarak kolları uzatmanı öneririm. Daha önceki mesajlarımdada belirttim. Düzgün bir işçilikle dipten kaynakla uzatarak , Lastiklerini oturtunca hiç belli olmuyor.

    Lastik konusunda ıslak zeminde hırçın kullanmaman iyi olmuş. Çünkü hiç başarılı değil ıslak zeminde. Lastikler kaliteli ancak kuru zemin için geçerli. Bende dediğin gibi yazı çıkarıp kışa tutuşu yüksek bir lastik tercih edeceğim.

    Ayrıca yakıt tüketimi ile ilgili bilgi verirsen kıyaslama şansımız olur.

    Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stiperformance

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedigo83

    Yani ne yaptıysam arka freni sıkarak arka tekeri kaydıramadım. Çünkü frenler çok zayıf. Yani bunu bilinçli olarak mı yapmışlar bilmiyorum. Neticede çok hafif bi motor olduğu için arka fren güçlü olsa sıktığımızda direk kızaklar gibi geliyor. Bunun önüne geçmek için bilerek zayıf bırakmış olabilirler.

    Lastik konusunda; Yağmurlu havada da kullandım. Güven vermediği doğru. Fakat bi kayma prroblemi de yaşamadım. Bilmiyorum belki de yorumların etkisiyle ben çok tırsak kullanmışımdır. Neticede ilk motorum ve olabildiğine temkinli kullanmaya çalışıyorum. Apaçilik yapıcak yaşı da geçtik zaten. Kuru havalarda zaten problem çıkarmadığını söylüyorlar. Bu yazı rahatlıkla aynı lastiklerle geçirebilirim.

    Ayna konusu ise en sıkıntı çektiğim konu. Genetik olarak omuzlarım biraz genişçe. dolaysıyla arkayı görmek için resmen yana doğru kaykılmak zorunda kalıyorum. Sıkıntı yoksa tekrar normal oturuş pozisyonuna dönüyorUm. Yani bir şekilde bu duruma bir çözüm bulmam gerekiyor.

    Genel itibarıyla motorumdan çok memnunum. aldığıma hiçbir zaman pişman olmadım. Şehir dışında bir ilçede yaşadığım için resmen elim ayağım oldu 1 ayda. Ön havuzlukta çok büyük bi kaç koliyi bile taşıyabildim. aklında hiçbir zaman motor alma düşüncesi bile olmayan insanlar sayemde motosiklet araştırır oldular. Herkese tavsiye ediyoruz.

    Selam ahmedigo83

    Bende arka fren anlamında zayıf olduğunu düşünüyordum. Ön disk fren gayet sağlıklı çalışıyor. Neyse akabinde 1000 km. bakımda arka fren için ayar yapılmasını rica ettim. Ancak deneme sürüşünde arka tekerin fazla kızakladığını gördüm ki yol kuruydu. Kaygan zeminde çok daha fazla kızaklayabileceğini hisstettim. Sonra tekrar düzelttirdim. Şu an ön ve arkayı kombine olarak kullanıyorum. Dikkat edersen artçı ile olduğunda arka fren daha performanslı oluyor.

    Bunun dışında aynaya çözüm olarak kolları uzatmanı öneririm. Daha önceki mesajlarımdada belirttim. Düzgün bir işçilikle dipten kaynakla uzatarak , Lastiklerini oturtunca hiç belli olmuyor.

    Lastik konusunda ıslak zeminde hırçın kullanmaman iyi olmuş. Çünkü hiç başarılı değil ıslak zeminde. Lastikler kaliteli ancak kuru zemin için geçerli. Bende dediğin gibi yazı çıkarıp kışa tutuşu yüksek bir lastik tercih edeceğim.

    Ayrıca yakıt tüketimi ile ilgili bilgi verirsen kıyaslama şansımız olur.

    Teşekkürler...

    Arkadaslar cuma gunu beyaz delight i mi aldim. 4800 tl ye satin aldim. Alirken satici alis faturasindan motor bilgilerini yazarken bir ara yan odaya gecti. Fatura masada acik olunca bakamadan edemedim. Bir kac gun once yamaha istanbul merkezden gelmis motor ve kdv dahil 4116 TL ye almislar. Otv yi de eklerseniz bayi 4800 e aldigi motordan tam 339 TL kazanabiliyor. bu nedenle cok pazarlik yapmanin manasi yok. Alir almaz 500mt ileriden benzin aldim 16,5 Tl benzin aldi. Haftasonu 100 km yol yaptim ibre hala full e yakin duruyor. Bu haftasonu anlayacagim bakalim kac km de isik yanacak. Simdilik cok ama cok memnunum. Hizlanmasi rahatligi gayet iyi. Haftaya izlenimlerimi yazarim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt tüketimine çok dikkat etmedim açıkçası. Sonuçta rodaj dönemindeyiz. Ancak 1000km sonrası sağlıklı veri alabiliriz diye düşünüyorum. Bir de hani ölçüm yapmak amacıyla not almıştım bi ara km yi. Ama hemen akabinde artçıyla Antalya/Çıralı tarafına gittiğimiz için boşa gitti yine. tam dolu depoyu artçısız bi şekilde bitiremedim bi türlü.
    165km gittiğimi hatırlıyorum. belki zorlasam bi 10-15 km daha giderdi ama riske girmeye değmez dedim. 79 kiloyum bu arada.

    Rodaj dönemine alabildiğince dikkat ediyorum zaten. 565km yol yapmama rağmen daha gazı tamamen açmadım. 80e de bi kere çıktım. Rüzgar kimi zaman ciddi sorun haline gelebiliyor. Çok fazla da çıkacağımı zannetmiyorum zaten 80in üzerine.

    Arwig marka topcase taktırmıştım alırken. Seyir halinde biraz ses yapıyor. keşke daha pahalı olan giwi falan alsaydım diye düşündüm. pahalı olan daha iyidir düsturundan hareketle.

    Alet beyaz, koruma demirlerim siyah. Kimi arkadaşların koruma demirleri parlak aliminyum tarzı bişey. Sanki biraz daha zengin göstermiş aleti.

    Alet kabaca 5400 e mal oldu. kaskım da 2014 model nolan n43 air. o da 675 tl. motorun üzerinde bi parça sırıtabiliyor aslında. hani bi BMW r1200 GS daha iyi giderdi o kaska.
  • arkadaşlar dün 169 km deyken ibre sona geldi. ve depoyu 20 tl ye doldurdum. ilk sarfiyat 132 km idi. yalnız motorun arka frenini bırakınca sekmesi yani biraz titremesi bir türlü geçmiyor. yolum bayi tarafına da düşmüyor ki baktırayım. bu normal mi çok merak ediyorum. bu deneyimi fark eden arkadaşlar var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halitalkan

    arkadaşlar dün 169 km deyken ibre sona geldi. ve depoyu 20 tl ye doldurdum. ilk sarfiyat 132 km idi. yalnız motorun arka frenini bırakınca sekmesi yani biraz titremesi bir türlü geçmiyor. yolum bayi tarafına da düşmüyor ki baktırayım. bu normal mi çok merak ediyorum. bu deneyimi fark eden arkadaşlar var mı?

    O tamamen normal bir tepki , duruşlarda arka freni sıkman gerekiyor. Anladığım kadarı ile motorun kulaklardan esnemesinden kaynaklanıyor. Servisi ile görüştüm normal bir durum, D'elight kullanan diğer arkadaşlarımda da var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedigo83

    Arwig marka topcase taktırmıştım alırken. Seyir halinde biraz ses yapıyor. keşke daha pahalı olan giwi falan alsaydım diye düşündüm. pahalı olan daha iyidir düsturundan hareketle.


    Çanta demiri ve çanta kaça mal oldu ?

    Bende bayisinden kappa marka taktırdım. Şu an için hiç ses sorunu yaşamıyorum. Demir + Çanta 550,00 TL civarına geldi bana...
  • topcase bağlantı demiri + yan koruma demirleri: 100 tl
    topcase arwig: 100 tl

    giwi çantanın beyazı yoktu. siyahı vardı o da 240 tl idi zannedersem. Antalya/Nebioğulları
  • Şu Delight kullanicilarindan ricam onboard video cekme imkani olanlarin çekip youtube a koymalari. Dönüp dolasip ayni videolari izlemekten sıkıldık :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler herkese selam,

    ben de 2 senelik bir motosiklet sürücüsüyüm. yamaha yzf r-125'imi satıp d'elight alacağım kısmetse. :) artçılı sürüş yapabilmek maksadıyla.

    bir sorum var, racing motosikletimde çok hissetmiyordum ama bu rüzgar yeme mevzusu çok kafamı kurcalıyor. ne yani şimdi siz köprüden/viyadükten falan geçerken cidden çok mu etkileniyorsunuz rüzgardan? hani bazen çok rüzgarlı olduğunda yzf r-125 ile de bir miktar etkileniyorsun, motosikleti şeritte tutmakta zorlanabiliyorsun ama bu çok ciddi rüzgarlarda oluyor.

    bu konuda tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.