Şimdi Ara

Yamaha D'elight (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
4
Favori
51.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dt.erdenay D kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı olsun.
    İlk motor için çok yerinde bir karar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt.erdenay

    bende yaklaşık 10 gün önce bir yamaha d'elight aldım. depo kaç lt dikkat etmedim ama, 20TL'ye doldu. Yaklaşık 90km yol yaptım ve ibre yarıya yaklaştı, kullanıcı önerilerine dikkat ederek hiç saatte 50km üzerine çıkmadım. arka fren güvensizliği konusunda diğer arkadaşlara katılıyorum, bence diğer bir eksisi de, aynaların arkayı göstermede bence yetersiz kalması (sanırım motorun genişliğini daha makul tutabilmek için çok dışarı doğru açılmamış)

    artıları ise; çok pratik, sessiz çalışan ve yakıt tüketimi olarak makul olması. benim ilk motorum ve ilk motor tecrübem, kıyaslayabileceğim sadece sürücü kursunun uyduruk sınav motoruydu. ilk motor olarak iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.

    Nereden ve plaka ruhsat vs tam olarak ne kadar verdiniz. Yaklaşık son üç dört haftadır aslında pcx 125 de karar kılmıştım. 2014 modeli mayıs sonunda gelecek diyen 2013 ile arasında hiç bir fark yok diyen vs ki diyen bayii elemanları. Canımı sıktı beni tanıyan ve motor kullanan arkadaşlarda spacy 110 işini görür onu al diyorlar ancak spacynin tipi çok hoşuma gitmiyor bugün yamaha bayisinin önünden geçerken hem bakayım modellere diyerek bayiye girdim. Vespa modeline çok benziyor ve spacye nazaran daha hoş. Bu model için 4750 + 700 plaka kasko ruhsat vs
    Xenter 150 için 7900 + 700 istedi. Peşin alırsam 105 tl de hediye çeki var. Kredi kartına vade farksız 5 taksit yapıyor ancak hediye çeki yok.
    Kredi kartınin kesim günü ayın 7'si dün olsaydı kesim motoru alacaktım hemen. Ama iyiki 7 si imiş en azından düşünme ve istişare günü oldu benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr_78


    quote:

    Orijinalden alıntı: dt.erdenay

    bende yaklaşık 10 gün önce bir yamaha d'elight aldım. depo kaç lt dikkat etmedim ama, 20TL'ye doldu. Yaklaşık 90km yol yaptım ve ibre yarıya yaklaştı, kullanıcı önerilerine dikkat ederek hiç saatte 50km üzerine çıkmadım. arka fren güvensizliği konusunda diğer arkadaşlara katılıyorum, bence diğer bir eksisi de, aynaların arkayı göstermede bence yetersiz kalması (sanırım motorun genişliğini daha makul tutabilmek için çok dışarı doğru açılmamış)

    artıları ise; çok pratik, sessiz çalışan ve yakıt tüketimi olarak makul olması. benim ilk motorum ve ilk motor tecrübem, kıyaslayabileceğim sadece sürücü kursunun uyduruk sınav motoruydu. ilk motor olarak iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.

    Nereden ve plaka ruhsat vs tam olarak ne kadar verdiniz. Yaklaşık son üç dört haftadır aslında pcx 125 de karar kılmıştım. 2014 modeli mayıs sonunda gelecek diyen 2013 ile arasında hiç bir fark yok diyen vs ki diyen bayii elemanları. Canımı sıktı beni tanıyan ve motor kullanan arkadaşlarda spacy 110 işini görür onu al diyorlar ancak spacynin tipi çok hoşuma gitmiyor bugün yamaha bayisinin önünden geçerken hem bakayım modellere diyerek bayiye girdim. Vespa modeline çok benziyor ve spacye nazaran daha hoş. Bu model için 4750 + 700 plaka kasko ruhsat vs
    Xenter 150 için 7900 + 700 istedi. Peşin alırsam 105 tl de hediye çeki var. Kredi kartına vade farksız 5 taksit yapıyor ancak hediye çeki yok.
    Kredi kartınin kesim günü ayın 7'si dün olsaydı kesim motoru alacaktım hemen. Ama iyiki 7 si imiş en azından düşünme ve istişare günü oldu benim için.



    Kızıltopraktaki delta motor dan aldım. plaka, ruhsat, sigorta vs 700TL ye mal oldu. ve sanırım notere de 80TL gibi bişey vermiştim. Bana da 2014 ve 2013 model arasında bir fark olmadığını bayideki yetkililer söyledi, aslını astarını çok bilemeyeceğim. Fuarda sergilenen model de benimkiyle aynıydı, ama kaç model olduğuna dikkat etmedim. Rakam olarak da kredi kartı tek çekim 4500TL ödedim. Ben bayiden (satış temsilcisi davut) ve motorumdan çok memnunum, ama diğer markalar nasıldır, tamamen tecrübesiz olduğum ve direksiyonuna oturduğum ilk motor olduğu için kıyaslama yapamayacağım.




  • çok teşekkürler yanıtınız için.


    2014 ile 2013 arasındaki fark derken aslında honda pcx i kastetmiştim. forum sitelerinde ve yabancı sitelerde 2014 honda pcx e beş altı özellik eklenmiş. Türkiyede ise bize mayıs sonu gibi gelir 2014 kasa ama hiçbir fark diyerek ya yalan söylüyorlar. Yada türkiye ye 2014 model gelmeyecek sanırım.

    Kredi kartı ekstre kesim tarihi 7 mart o yüzden bekliyorum ve biraz daha araştırma yapıyorum. Görüntü olarak gayet güzel bir motor d'elight. Bir yanım spacy alacağıma bunu al diyor ve ağır basıyor. diğer yanımda acele etme zaten ehliyetinin çıkmasına iki üç hafta var diyor.

    Bu motor sevdası cidden delilikmiş. Direksiyon sınavında bile süre 30 dakika değilde iki saat olsa yine dolaşırdım.

    Aslında istediğim özellik daha çok
    ara ara takım elbise ile kullanacağım için scooter,
    görüntü hoş olsun. Honda Spacy'e bu yüzden biraz soğuk bakıyorum.
    güvenli park yerim ve garaj olmadığı için apartman önüne kilit, branda ve alarm ile bu sorunu çözmeyi düşünüyorum.
    çok fazla para vermek istemiyorum şu an için motora en fazla 5500 civarı olmalı
    En önemlisi Bana tamirdi vs idi sıkıntı çıkarmasın. Düzenli ve titiz kullanırım. Bakımlarını ihmal etmem hayatta.
    Üst model veyahut istediğim zaman 2. el pazarı daha rahat satılabilsin. Hemen satılmasa bile üç dört ay içerisinde elimden çıkabilmeli. (kymco bile hoşuma gitmişti ama ikinci el pazarı bayağı zayıf anladığım kadarıyla o yüzden bu modeli de es geçtim.)
    gidip dönüş hafta içi 14 ila 16 km arası yol yapacağım. Hafta sonları keyfe keder belki kullanırım. Şehir dışına büyük ihtimal pek çıkmam ki şehir dışı için sanırım 150 cc bir motor almak daha mantıklı. Bu yüzden işimi 110 cc ve üzeri görür diye düşünüyorum.

    Aksilik olmazsa fikirlerim değişmez ise d'elight da karar kılacağım sanırım.

    Garaj ve site gibi güvenli park yeri olmayan arkadaşlar acaba kilit, branda alarm hangi model ve özellikte karar kıldınız.

    Tabi montdu, kask dı bunları da almış değilim. motoru aldığım gün bunlarıda alacağım ama bayi yerine farklı dükkanlardan almayı öneriyer birkaç arkadaş. Hele bi motor olsun evin önüne bir park edeyim de sonrasında onlar kolay diyerek şimdilik sallıyorum bu ekipmanları. Ama ucuz kask alma ve çene açılır kask yerine tam kapalı kask önerdiğini gördüm hep kişilerin.

    Biran öne motora kavuşma hevesi içerisindeyim. Cidden deli bir sevdaymış bu motor. Ufak motorda olsa büyük motor da olsa güzel bir sevda. Heleki istanbul trafiği için güzel bir sevda. Keşke türkiyede vergisiydi vs di daha cazip hale gelsede kişiler tek kişilik araba kullanacağına araba yerine motora binseler trafik bir nebze olsun rahatlar.

    Herkese keyifli sürüşler.




  • biraz araştırma yapıyorumda sanırım genel sorun olarak arka frenler çok iyi değil, çukurlara girmemek gerekiyor. bir depo benzinle 150 km civarı gidilebiliyor.

    ikinci eli çok hızlı satarmı bilemiyorum. Arkadaş terazi burcuda değilim ki kararsız olayım. Ama insan acıyor birden al 5500 ver. daha 500 km olmadan tüh ya keşke şunu alsaydım deyip en az bin tl zararla satmak. ki hemen piyasası olur mu onuda bilemiyorum.
  • arkadaşlar d'elight la 840 km ile depoyu doldurdum 960 km de şbre sondaydı tekrar doldurdum 20 lt lik 4 lt re buda demek oluyor 20/120=0.166 kuruş yakıyor ama ben biraz sert kullanıyorum motoru düz yolda 70-80 falan rodaja pek bakmıyorum o yüzden yakıtta artıyor tabiki
  • motorun tasarımı çok güzel, hatta mükemmel ama bu motor biraz daha cüsseli olmalıydı. bence o zaman daha çekici olabilirdi.
  • benim başıma şöyle bişey geldi; benzin deposunda ibreyi sıfırda gördüm, ama ışık yanmadığı için durumun aciliyetini kavrayamadım. neyseki motor benzin istasyonuna 100m mesafede durdu da, uğraşmak zorunda kalmadım (benzin ışığına aldanmamak lazım)

    böylece 40TL benzinle, sonuna kadar kullanarak 340km gidebildiğimi test etmiş oldum. daha önce de bahsetmiştim, motorun en önemli sorunu aynaları, arkayı pek iyi göstermiyor, ama onun dışında ben hala çok memnunum.
  • Merhaba Arkadaşlar

    30 Mart itibari ile bende Yamaha D'elight kullanan arkadaşlar arasına katıldım.

    Almayı düşünen arkadaşlar için tecrübelerimi paylaşmak istedim.

    Motoru İzmir yamaha yetkili bayisi izmotodan aldım.

    Ayrıca arka - ön krom koruma barları ve krom gidon topuzu aksesuarlarınıda aldım.

    Liste fiyatları
    Krom gidon topuzu 50 TL
    Krom koruma barları ( Set ) 350 TL
    Motor : 4600 TL

    Fiyatlandırmaya girmişken Ruhsat plaka masrafları bilgisinide vereyim.
    Motoru zaten ÖTV ve KDV dahil alıyorsunuz.Yapacağınız tescil - ruhsat - plaka gibi işlemleri ben kendim hallettim ve bir gün sürdü ( İzmir - Alaçatıda )

    Önce sigortacıya gidip 260 TL verdim. ilk sigorta ücreti yüksek oluyor.
    daha sonra sigortacıdan ek-1 dosyası hazırlamasını istiyorsunuz. Hazırlayıp dosya olarak verdiği Ek-1 için 30 TL
    Trafik tescile bu dosyayı vermeniz yeterli trafik tescil sizden 163 TL masraf istiyor.
    Son olarak plaka için 20 TL veriyorsunuz.

    Yani bana ortalama 5500 TL gibi bir rakama mal oldu. Aksesuarlar dahil.

    Kullanım aşamasına gelince. Motoru İzmir Bayraklıdan - Alaçatıya getirdim. yaklaşım 100 km. İlk kullanım olarak sele oldukça raha geldi. Motor sesi yol boyunca hiç rahatsız etmedi ( çalıştığını bile anlamıyorsunuz ) Performans olarak rodaj döneminde olduğu için 60km yi geçmedim. Direnaj malzemeleri çok kaliteli. Başka bir arkadın söylediği gibi geri görüş açısı biraz dar. Ama çok rahatsız edecek kadar değil. Bagaj içine tam kask sığmıyor. Yarım kask rahatlıkla sığıyor. Ama uzunlamasın geniş bir bagajı olduğunu söylyeyim. Bir çok malzeme alıyor içine. Yakıt olarak rodaj döneminden sonra net rakamlarıda paylaşırım. Ama bu konu içinde belirten arkadaşlar gibi 2 LT gibi olacağını tahmin ediyorum. Fabrika verileri 100 km de 1,8 LT ( Bayisindeki ilgili arkadaşda söyledi )


    Sormak istediğiniz birşey olursa veya aklıma gelenleri zaman buldukça paylaşırım.




  • merhabalar
    Geçen km'ye oranla otomobil bakım ücretlerini aşan bakım ücretleri nedeniyle kıl olduğum aprilia scarabeo mu sattım. Arada şehir dışına da çıkıyorum diye almıştım bu motoru. şimdi sadece şehir içinde kullanacağım bir motor ararken çevremin yoğun baskısı ile pcx alsam mı diyordum. Açıkçası retro görünümlü motorları daha çok seviyorum ve bu yüzden pcx görünüm olarak beni cezbetmiyor, 2014 modellerin farklı olup olmadığı,150 lik versiyonun gelip gelmeyeceği konusunda herkesin farklı şeyler demesi de canımı sıktı açıkçası.

    Neyse, bir de Yamaha bayiine uğrayıp Xcity ye bakayım dedim ama delight'ı gördüm ve çok hoşuma gitti, x city de şehir içi için büyük ve hantal bir motormuş gibi görünüyor. Çok uzun yol yapmayacak kişiler için motorun sıvı yerine hava soğutmalı olmasının, motorun bakım giderlerini karmaşıklığını dolayısıyla sorun çıkartma riskini azaltacağını düşünüyorum. Yanılıyor muyum. Maksimum 20 km'lik mesafeler için nasıl bir scooter sizce delight. BU arada boyumun 190 kilomun 95 olduğunu ekleyeyim.

    Bir de Yamaha ile daha önce müşerref olmuş arkadaşlardan, servis kalitesi, yedek parça stoğu konusunda yamaha hakkında yorumlarını almamız mümkün mü acaba?




  • Hocam Delight senin için biraz küçük değil mi? Bayide denediniz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufalu

    merhabalar
    Geçen km'ye oranla otomobil bakım ücretlerini aşan bakım ücretleri nedeniyle kıl olduğum aprilia scarabeo mu sattım. Arada şehir dışına da çıkıyorum diye almıştım bu motoru. şimdi sadece şehir içinde kullanacağım bir motor ararken çevremin yoğun baskısı ile pcx alsam mı diyordum. Açıkçası retro görünümlü motorları daha çok seviyorum ve bu yüzden pcx görünüm olarak beni cezbetmiyor, 2014 modellerin farklı olup olmadığı,150 lik versiyonun gelip gelmeyeceği konusunda herkesin farklı şeyler demesi de canımı sıktı açıkçası.

    Neyse, bir de Yamaha bayiine uğrayıp Xcity ye bakayım dedim ama delight'ı gördüm ve çok hoşuma gitti, x city de şehir içi için büyük ve hantal bir motormuş gibi görünüyor. Çok uzun yol yapmayacak kişiler için motorun sıvı yerine hava soğutmalı olmasının, motorun bakım giderlerini karmaşıklığını dolayısıyla sorun çıkartma riskini azaltacağını düşünüyorum. Yanılıyor muyum. Maksimum 20 km'lik mesafeler için nasıl bir scooter sizce delight. BU arada boyumun 190 kilomun 95 olduğunu ekleyeyim.

    Bir de Yamaha ile daha önce müşerref olmuş arkadaşlardan, servis kalitesi, yedek parça stoğu konusunda yamaha hakkında yorumlarını almamız mümkün mü acaba?

    X-City kullanmış biri olarak kesinlikle X-City alın derim. Sizin kalıbınızdaki biri için ideal bir makina, daha konforlu sürüşü olan bir makina görmedim şimdiye kadar. Şuan x-max 400 kullanıyorum ama x-city i arasıra özlemiyor değilim.




  • Şirinevler'de bulunan Yamaha bayiine gittim. Orada yoktu motor, hepsini satmışlar, inceleyemedim ama ben bayii hakkında yazmak istiyorum; gitmeyin oraya, alışveriş yapmayın oradan. Bu meşhur; sanki müşteri değilmişsiniz de, borç istemeye ya da dilenmeye gelmişsiniz gibi muamele orada da mevcut. Satış sorumlusu yoktu, bir yere kadar gitmişti, oradaki bir eleman ilgilenmeye çalıştıysa da, çocuğun yapabileceği bir şey yoktu. İçeride ofisinde oturan sümsük (herhalde müdür) yerinden kalkmaya tenezzül etmeden ukala ve ters(!) bir şekilde bağırarak müdahale etmeye ve hem bize cevap vermeye, hem de çocuğa ''şunu yap, bunu yap, telefonunu al'' gibi emir vermeye başladı. Arkadaşım adamı dövmek istedi, o derece yani, ben sakin kaldım. Böyle ukala ve terbiyesizlerden çok var. Tek yapılacak olan ise oradan alışveriş yapmamaktır. Satış yapmayı, müşteriyle konuşmayı ne zaman öğrenecek bu motosiklet satıcıları? (İstisnai insanları tenzih ederim!)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufalu

    Neyse, bir de Yamaha bayiine uğrayıp Xcity ye bakayım dedim ama delight'ı gördüm ve çok hoşuma gitti, x city de şehir içi için büyük ve hantal bir motormuş gibi görünüyor. Çok uzun yol yapmayacak kişiler için motorun sıvı yerine hava soğutmalı olmasının, motorun bakım giderlerini karmaşıklığını dolayısıyla sorun çıkartma riskini azaltacağını düşünüyorum. Yanılıyor muyum. Maksimum 20 km'lik mesafeler için nasıl bir scooter sizce delight. BU arada boyumun 190 kilomun 95 olduğunu ekleyeyim.

    Bir de Yamaha ile daha önce müşerref olmuş arkadaşlardan, servis kalitesi, yedek parça stoğu konusunda yamaha hakkında yorumlarını almamız mümkün mü acaba?


    Yamaha D'elight diz yüksekliği anlamında sorun yaratabilir. Ben 1,75 civarındayım. 1,83 boyundaki bir arkadaşım bindi çok sıkıntı yaşamadı. Genel anlamda çok başarılı bir motor. Fakat daha iri cüsseli kişilerde gidonun diz yüksekliği anlamında sorun yaratabilir. Öncelikle deneyin..




  • Evet bugün itibari ile 3. kez depomu doldurdum. 22 TL ye tam doluyor. Daha hala rodajda fakat 1 depo ile 150 km. mesafe yaptım. Uygun kullanım ve rodajdan sonra 200 km ye yaklaşacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stiperformance

    quote:

    Orijinalden alıntı: bufalu

    Neyse, bir de Yamaha bayiine uğrayıp Xcity ye bakayım dedim ama delight'ı gördüm ve çok hoşuma gitti, x city de şehir içi için büyük ve hantal bir motormuş gibi görünüyor. Çok uzun yol yapmayacak kişiler için motorun sıvı yerine hava soğutmalı olmasının, motorun bakım giderlerini karmaşıklığını dolayısıyla sorun çıkartma riskini azaltacağını düşünüyorum. Yanılıyor muyum. Maksimum 20 km'lik mesafeler için nasıl bir scooter sizce delight. BU arada boyumun 190 kilomun 95 olduğunu ekleyeyim.

    Bir de Yamaha ile daha önce müşerref olmuş arkadaşlardan, servis kalitesi, yedek parça stoğu konusunda yamaha hakkında yorumlarını almamız mümkün mü acaba?


    Yamaha D'elight diz yüksekliği anlamında sorun yaratabilir. Ben 1,75 civarındayım. 1,83 boyundaki bir arkadaşım bindi çok sıkıntı yaşamadı. Genel anlamda çok başarılı bir motor. Fakat daha iri cüsseli kişilerde gidonun diz yüksekliği anlamında sorun yaratabilir. Öncelikle deneyin..

    Sizin boyunuz için bu scooter nasıl? Ben de 1.75 civarındayım da.




  • Orijinalden alıntı: USS Enterprise

    Sizin boyunuz için bu scooter nasıl? Ben de 1.75 civarındayım da.


    Benim için çok rahat kesinlikle gidona çarpma veya sıkıntılı bir sürüş yaşamıyorum.
    Hazır konu sürüş konforundan açılmışken seleninde gayet rahat olduğunu söyleyebilirim. İzmir Bayraklıdan - Alaçatıya kadar ortalama 100 km. gibi bir mesafeyi duraklamadan geldim. Herangi bir rahatsızlık hissetmedim. Önceki kullandığım Nostalji 125 e göre kıyaslarsam , çok esnek ve hızlı tepki veriyor. Çok dar yerlerden geçiş ve kısa mesafe dönüşleri çok iyi. Şu an 250 km. yi tükettim. Herangi bir eksisini hissetmedim. Sadece yan ayna görüş mesafe açısı biraz dar , fakat sorun yaratacak cinsten değil. Süspansiyon anlamında birşeyler söylemek gerekirse , ben Alaçatıda kullanıyorum. Burada asfalt yok desem yeridir. Her yer arnavut kaldırımı ( küp şekilli olanlardan). Hissettiğim sanırım arka süspansiyon biraz sert ( artçı olduğunda arka süspansiyon daha başarılı ). Fakat yolların çok bozuk olmasına rağmen sürüş kalitesini kesinlikle bozmuyor.




  • Orijinalden alıntı: stiperformance

    Orijinalden alıntı: USS Enterprise

    Sizin boyunuz için bu scooter nasıl? Ben de 1.75 civarındayım da.


    Benim için çok rahat kesinlikle gidona çarpma veya sıkıntılı bir sürüş yaşamıyorum.
    Hazır konu sürüş konforundan açılmışken seleninde gayet rahat olduğunu söyleyebilirim. İzmir Bayraklıdan - Alaçatıya kadar ortalama 100 km. gibi bir mesafeyi duraklamadan geldim. Herangi bir rahatsızlık hissetmedim. Önceki kullandığım Nostalji 125 e göre kıyaslarsam , çok esnek ve hızlı tepki veriyor. Çok dar yerlerden geçiş ve kısa mesafe dönüşleri çok iyi. Şu an 250 km. yi tükettim. Herangi bir eksisini hissetmedim. Sadece yan ayna görüş mesafe açısı biraz dar , fakat sorun yaratacak cinsten değil. Süspansiyon anlamında birşeyler söylemek gerekirse , ben Alaçatıda kullanıyorum. Burada asfalt yok desem yeridir. Her yer arnavut kaldırımı ( küp şekilli olanlardan). Hissettiğim sanırım arka süspansiyon biraz sert ( artçı olduğunda arka süspansiyon daha başarılı ). Fakat yolların çok bozuk olmasına rağmen sürüş kalitesini kesinlikle bozmuyor.

    Teşekkürler cevabınız için. Ben de bu scooter'ı almayı düşünüyorum. Hem ucuz hem de kaliteli daha ne olsun.




  • Arkadaşlar,

    İstanbul'dayım.

    Bende bu scooter'den almak istiyorum.

    1- Test sürüşü yapabileceğim ve tüm aksesuarları ile birlikte alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir bayi varmı?

    2- TR'den alacağımız Delight modeli hangi ülkede üretiliyor.

    3- Ayrıca; kullanan arkadaşlar lastikleri konusunda ne düşünüyorlar, virajda, dönüşlerde, ıslak ve kaygan zeminde tutunma nasıl?

    Yardımlar için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 13 Nisan 2014; 22:28:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Arkadaşlar,

    İstanbul'dayım.

    Bende bu scooter'den almak istiyorum.

    1- Test sürüşü yapabileceğim ve tüm aksesuarları ile birlikte alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir bayi varmı?

    2- TR'den alacağımız Delight modeli hangi ülkede üretiliyor.

    3- Ayrıca; kullanan arkadaşlar lastikleri konusunda ne düşünüyorlar, virajda, dönüşlerde, ıslak ve kaygan zeminde tutunma nasıl?

    Yardımlar için teşekkürler.

    Hoşgeldin dhkn ,

    Bildiğim kadarı ile sorularına cevap vermeye çalışayım.

    1. Ben izmirde yaşıyorum. Fakat bu motoru alan bir kaç arkadaşım Gazi Osman Paşa Küçükköy bayisinin gayet ilgili olduğunu söylediler. ( Ben izmir izmotta o ilgiyi bulamadım )Aksesuar larının orada motor üstünde sergileniyormuş ( Bagaj Hariç ) , deneme sürüşünüde yaptırıyorlar.. Ayrıca bu linkte D'elight aksesuarlarına göz gezdirebilirsin.

    http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/scooters/125cc/d-elight.aspx?view=accessories&partcode=1WC-F6246-Q3-CR


    2. Benim bayiisinden aldığım bilgiye göre japon üretimi. Ancak Tayland'da kendi fabrikaları var bir kısım üretim orada gerçekleşiyor. ( Zaten Yamaha ve bildiğin japon motor üreticileri kalitesini ülkeye göre değil , kendi standartlarına göre belirlemiş durumdalar.


    3. Lastiker MAXXİS marka ( Vietnam Üretimi ) 90 / 90 - 12 Tubeless ( iç lastiksiz ) Benim kullandığım ortamda yollar kumlu ve asfalt yok. ( Arnavut Taşlı ). Kuru ve toprak zeminde çok başarılı. Aldığımdan beri ıslak zeminde çok fazla tecrübem olmadı. Ama bazı denk geldiğim zamanlarda herangibi sıkıntı hissetmedim.


    Başka sorun olursa yardımcı olurum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.