Şimdi Ara

Yalnızlıktan bıktım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 10
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • nicksizayı (5 mesaj) MynheerVenom (4 mesaj) Battlefield Maşuku (1 mesaj) Kabus00 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (2 mesaj) (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yalnızlıktan bıktım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Var mı benim gibi yalnızlıktan bıkan ? Üni 3.sınıfım inanılmaz sıkıldım. İşi düşünce arıyor millet anca.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    tinderda takıl gunubirlik kız arkadaşlar edin hem yalniz kalmazsın hem guvenin yerine gelir birazdaha

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Er
    13 Mesaj

    Çok yalnızım çook


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MynheerVenom

    tinderda takıl gunubirlik kız arkadaşlar edin hem yalniz kalmazsın hem guvenin yerine gelir birazdaha
    Kuzey güneye sardım o da manyak etti adamı daha kötü oldum resmen. Tinder değilde bir hal hatır soranımız olsa yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nicksizayı -- 11 Haziran 2021; 0:13:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Er
    0 Mesaj

    daha da manyak olursun soyliyim ben sana bende bi ara 2haftada 84 bolum bitirdim evde teror estiriyordum :p daha sakin diziler bul

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nicksizayı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hahssh kuzeyleştim biraz ama iyi oldu gibi. Yalnız tribe giriyorum o kötü.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MynheerVenom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj

    sana bi güney bulmak lazımki tam olsun simay kolay ferhatta kolay

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nicksizayı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Kırolaştım valla evde simay benim karım lan diyorum arada.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MynheerVenom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj

    hacı 2 sene onceki beni goruyorum suan ... Ben simay diye gezmiyodum ama istemsizce telefomu tek parmakla tutmaya baslamistim 1haftada zor duzelttim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nicksizayı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1438 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Valla bırakamıyorum da diziyi sarıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    MynheerVenom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    223 Mesaj
    Hangi şehirde yaşıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.