Şimdi Ara

Yakıt tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir akrabamiza aldik yakin zamanda. Almadan once arastirdik. Facebook gruplarindan youtube videolarina kadar, hatta o videolara yapilan yorumlara kadar inceledik.


    Yakıtindan ve gidişinden çok memnundu hemen herkes.


    Şehir içi 7-8 litre, çok trafik olursa 9 litre civarı yakiyordu kullanicilarina gore.


    Arac 11-12 litre yakiyor İstanbul sehir icinde. Bu az yakiyor diyenlere madalya mi takiyorlar? Veya nasil bir sahiplenme, toz konduramamaktir bu?


    Uzun yol denenmedi ama muhtemelen o da 6 lt den asagi inmez gibi.




    < Bu konunun sahibi Admin iken Admin tarafına aktarılmıştır -- May 28 2021 11:14PM >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Adam fabrika verisi 7 buçuk litre olan arabayla şehir içi 6 litre yakıyorum diyor, ortalama hızına bakıyorsun 60 km. Sever misin sabaha mı bırakırsın. Evinden çıkıp aynı şehirdeki işine Çevreyolunda trafiğe takılmadan 50-60 km hızla gidip geliyor ve bunu şehir içi verisi zannediyor. Zeka o biçim.
  • Bi foto alalım da bakalım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    𐰤𐰀:𐰢𐰆𐱃𐰞𐰆:𐱅𐰇𐰼𐰚𐰇𐰢:𐰓𐰃𐰘𐰀𐰤𐰀
  • Adam fabrika verisi 7 buçuk litre olan arabayla şehir içi 6 litre yakıyorum diyor, ortalama hızına bakıyorsun 60 km. Sever misin sabaha mı bırakırsın. Evinden çıkıp aynı şehirdeki işine Çevreyolunda trafiğe takılmadan 50-60 km hızla gidip geliyor ve bunu şehir içi verisi zannediyor. Zeka o biçim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt

    Aklıma bir üye ve açtığı konu geldi son günlerde açılan bir konuydu.

    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagızalp

    Adam fabrika verisi 7 buçuk litre olan arabayla şehir içi 6 litre yakıyorum diyor, ortalama hızına bakıyorsun 60 km. Sever misin sabaha mı bırakırsın. Evinden çıkıp aynı şehirdeki işine Çevreyolunda trafiğe takılmadan 50-60 km hızla gidip geliyor ve bunu şehir içi verisi zannediyor. Zeka o biçim.
    Aynen oyle

    Hicbir benzinli araba sehiricinde 10lt den assagi yakamaz. Benzinli motorun dogasina aykiri.

    Yakiyorum diyenin sehirici kavrami bozuktur, hatalidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • Fabrika verileri sinekten yağ alınırcasına yapılıyor.Fabrika verilerine inanmayın,şehirden şehire bile fark eder senin vitesi kaçıncı devirde attığına da göre de değişir.Fabrika verisi ancak sürekli dikkat edilirse ve fabrikanın uygun gördüğü koşullardaysa tutturulur.

    _____________________________
  • Hangi şehirde, hangi şartlarda kullandığınıza bağlı değişir. Ortalama hız düştükçe tüketim artıyor. Bende 1.6 otomatiği var daha 10 lt altına düşmedim. Yazın 10-12, kışın 11-14 lt duruma ve şartlara göre. Uzun yolda 5.5-6.5 lt yakıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
    "...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.”

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Doblo yakıt tüketimi
    8 yıl önce açıldı
    Amarok Yakıt tüketimi
    11 yıl önce açıldı
    POLO YAKIT TÜKETİMİ
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Aynen oyle

    Hicbir benzinli araba sehiricinde 10lt den assagi yakamaz. Benzinli motorun dogasina aykiri.

    Yakiyorum diyenin sehirici kavrami bozuktur, hatalidir.

    Alıntıları Göster
    Motora göre değişir 1.2 benzinli turbosuz 90bg cvt şanzıman 7 lt görmedim hiç bir zaman


    Yakıt tüketimi

    Yakıt tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 28 Mayıs 2021; 21:17:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aman egea Facebook grubunda yazmayın sakın yakarlar sizi :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Omoda
  • Civic RS'e 6 lt yaktıran arkadaş bu Egea'yı kullansa, 7-8 lt değerlerini belki o görebilir Yakıt tüketimi 

    _____________________________
    Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım.
  • Otomatik ise normal. Manuel ise sürücü anormal. Hakkı 8 9 litre arası

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kimse yoğurdum ekşi demiyor çünkü.

    Bende 2020 Polo 1.0 Tsi var. Manuel. VAG fanlarına kalsa şehiriçi 5.5-6 lt yakıyor ama şehiriçi 25 km ortalama hızda klima açık araba 8 lt yakıyor.

    Eski arabam Opel Astra 1.6 cdti da 7 lt’den aşağı yakmazdı. Başkasına sorsan 5 lt yakıyor diyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    Kimse yoğurdum ekşi demiyor çünkü.

    Bende 2020 Polo 1.0 Tsi var. Manuel. VAG fanlarına kalsa şehiriçi 5.5-6 lt yakıyor ama şehiriçi 25 km ortalama hızda klima açık araba 8 lt yakıyor.

    Eski arabam Opel Astra 1.6 cdti da 7 lt’den aşağı yakmazdı. Başkasına sorsan 5 lt yakıyor diyordu.
    25kmh ortalama hiz bile sehirici degildir.


    Gercek sehirici sartlari;

    max 15kmh ortalama hiz
    her 1km de bir trafik lambasi
    Her 500mt de bir yaya gecidi

    Seklindedir. 3. Vitesin yukarisini ve 50kmh ın ustünü göremezin bile.

    Ve bu sartlarda da hicbir benzinli araba 10lt altinda yakamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)
  • O dediğin ‘sıkışık trafik’. Şehir içi trafiği için 20-28 km arası idealdir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.