Şimdi Ara

yahu insan suratlı balık olur mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
1.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 31
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • kaotika (9 mesaj) dcocuk (7 mesaj) Deep Impact (5 mesaj) eDDiè (4 mesaj) byesiler (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> yahu insan suratlı balık olur mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5462 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İnternette dolaşırken insan suratlı balık bulundu diye haber gördum biraz araştırdım ne haberin kaynağı var ne bişey... Üstelik fotoğraflar da birbirine benzemiyor... bir tanesinin yüzgeçleri var diğerinin yok... haberin birinde diyor ki insan genleri ile balık genlerini birleştirmişler felan... Siz böyle bi şey duydunuz mu? bu haber ile ilgili daha ayrıntılı bilgi nerde bulabilirim?



    |
    |
  • Binbaşı
    1007 Mesaj
    bu ne yaw
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ÇOK YAKIŞIKLI BİŞEYMİŞ
    |
    |
  • Binbaşı
    1344 Mesaj





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Turco -- 21 Ocak 2005, 13:51:18 >
    |
    |




  • Yarbay
    3758 Mesaj
    pohoşop olma ihtimali %101
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    %102 DEĞİL KABUL ETMİYORUM NOT EMRAH
    quote:

    Orjinalden alıntı: pew

    pohoşop olma ihtimali %101
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    fotoshop yaf bu
    |
    |
  • Yarbay
    5462 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    diğer resimler: Paint ile alelacele kendim birleştirdim kusura bakmayın..

    |
    |
  • Yarbay
    3758 Mesaj
    anladığım kadarıyla hediyelik eşya yada oyuncak bunlar
    |
    |
  • Yarbay
    6963 Mesaj
    Bu ne yaw cenevara benziy
    |
    |
  • Yarbay
    3645 Mesaj
    Arkadaşlar ben TVde izledim az önce bu haberi, hiç de sanmıyorum hileli olduğunu. Bu arada o balık evrim geçirmiş diye düşündüm ben izlerken, sanki havuza bakan bir insanın yüzü balığa çıkmış, sürekli birileri gelip bakıyorsa biri o balığa onu yüzü çıkmış gibi.
    |
    |
  • Yarbay
    5462 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Gerçekten mi? hareketli film mi izledin yoksa sadece resimlerini mi gördün? Sana inandırıcı geldi m?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    730 Mesaj
    yav bunların hepsi erkek, bide dişilerine bakalım belki evleniriz falan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arctic -- 28 Ocak 2005, 19:37:32 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1285 Mesaj
    Başımıza taş yağıcak mı
    |
    |
  • Yarbay
    3645 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kaotika

    Gerçekten mi? hareketli film mi izledin yoksa sadece resimlerini mi gördün? Sana inandırıcı geldi m?


    Kanal D ve TRT haberlerde gördüm, bizzat havuzun içinde yüzerken çekmişler. Yalnız şunu söyleyeyim, izlerken insan beyni yadırgıyor görüntüyü, acayip hissediyorsun, hele balık bir sahnede kafasını suyun yüzüne çıkarınca, sudan bir insan yüzü çıkmış gibi gözüküyor, allak bullak oldum izlerken, Güney Kore'deymiş sanırım bu olay. Gerçekse mükemmel birşey ama boya da olabilir, balığa tatoo yapmış olabilirler ilgi çekmek için Bir de haberde "daha önceden böyle olmadığı, zamanla insan yüzü belirmeye başladığı" söyleniyordu, EVRİM!
    |
    |




  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    yusuf yusuf hamdi abi senmsin yoksa oo..

    ( şimdide hamdiler bana dava açarsa)
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    |
    |
  • Binbaşı
    1757 Mesaj
    fotoşop...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    aynı zaman da videoshop



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byesiler -- 28 Ocak 2005, 19:58:06 >
    |
    |
  • Yarbay
    3839 Mesaj
    photoshop değil, ben de gördüm Kanal D'de. Hareketli olarak gösterdiler ama ben çok da benzetemedim. Tamam biraz andırıyor ama Kanal D biraz fazla abarttı. Yok bilim adamları açıklama getiremiyormuş da falanda filan. Bilim Adamlarının da hiç bir işi yoktu da ciddi bir ilginçliği olmayan bu balıkların suratını inceleyecekti.

    Ya bu balıklar rastgele insan suratı olacağına şu haberi sunan hatunun suratına sahip olsalardı keşke. Hemen alır tüm gün seyrederdim. Off off



    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.