Bildirim
Yağmurda ilk sürüş deneyimi ve bisikletim


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
" Fren gücü %60 azaldı. "
Soruyolar, neden Hidrolik Disk Frenli bisiklet için diretiyorsun, V fren iyidir, bakımı kolaydır ucuzdur diyorlar. Sebebi bu işte tam olarak. Hidrolik Diskte bu kadar güç kaybı olmuyor, yağmurdan çamurdan etkilenmiyor bu denli.
-Konuya dönecek olursak, ilk ıslak yol deneyiminiz olmasına karşın iyi fazla sövmüyorsunuz. Genelde ilk defa yağmurda bisiklet süren arkadaşlar, sitem eder
Termal giysiler almaya dikkat ediniz, terlemeye karşı etkilenmemek için. Ve tabiki terleyip, hasta olmamak için.
Keyifli sürüşler. -
quote:
Orijinalden alıntı: Engineer !
" Fren gücü %60 azaldı. "
Soruyolar, neden Hidrolik Disk Frenli bisiklet için diretiyorsun, V fren iyidir, bakımı kolaydır ucuzdur diyorlar. Sebebi bu işte tam olarak. Hidrolik Diskte bu kadar güç kaybı olmuyor, yağmurdan çamurdan etkilenmiyor bu denli.
Bir ekleme de ben yapayım bu muhabbete;
V-Frenlerin yağışlı havalarda performans kaybı yaşamasının nedeni, jantların esas alınmasıdır. Sepken yağışlarda yağmuru yiyen, biraz derince su birikintisine girdiğinde ne var ne yoksa ıslanan jantlar doğal olarak işlevini yeri getirmekte zorluk yaşar. Oysa Disk frenler, v-frenler gibi jant yüzeyi ile yüz göz olmadığı için normal şartlara daha yakın bir performans gösterirler. Bu sadece yağışlı havalarda değil, çamurlu arazilerde ya da kuru toz/toprak kaplı zeminlerde de böyle. Bunu yazmaktaki sebebim de herkes fren sistemlerini mukayese ederken "x sistemli frenler daha iyi onu al." der, hiç kimse nedenini niçinini belirtmez. Merak eden varsa ya da şans eseri denk gelen biri olursa bu mevzunun bilincinde olsun diye yazdım.
Tabi bu durum disk frenli kullanıcıların, yağışlı havalarda hoyratça kullanabileceği anlamına gelmesin. En ufak bir kontrol kaybında olmadık sonuçlar doğabilir. Her şeyin başı dikkat.
-
kask kafayı terletmiyor mu? -
Yağmurda giydiğim kombinasyon basket şortu+ fermuarlı hırkam. Kulaklığı takar sahilde usul usul sürerim. Yağmuru seviyorum ıslanmaktan korkuyorum, kimseyi de takmam anı yaşarım.
V fren sistemin iyi değil, akort ayarım tam değil bu yüzden frenler gevşek fakat gerçekten çok memnunum frenlerden. Bisiklette kendiliğinden gelen pabuç ile vasattı ama baradine 959v alınca muhteşem bir değişim oldu olumlu yönde, 2 kat azaldı fren mesafem. Downhill yapmadıkça çokta gerekli bir şey değil disk frenler, iyi bir pabuç ve orta derece kaliteli v fren sistemi ile çok iyi performans alabilirsiniz. Hemde daha güvenli, cep dostu ve kolay kullanımlı olur.
@Engineer ! -
quote:
Orijinalden alıntı: Anticitizen One
kask kafayı terletmiyor mu?
Sadece ön ve arka kısım terliyor ki bu da diğer bölgelerin terlemesine göre hiçbirşey bence, hem yağmur da geçirmiyor..Bu kaskı diğer delikli bisiklet kasklarından daha rahat ve güvenli buluyorum. -
Fren kartuslarini degistir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
Fren kartuslarini degistir
Fren kartuşu ne demek acaba balata-pabuç adlı şeylerden mi bahsediyorsunuz? Bisikleti alalı 1 ay olmadı, daha erken diye düşünüyorum onlar için. -
quote:
Orijinalden alıntı: RolePlayGamer
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
Fren kartuslarini degistir
Fren kartuşu ne demek acaba balata-pabuç adlı şeylerden mi bahsediyorsunuz? Bisikleti alalı 1 ay olmadı, daha erken diye düşünüyorum onlar için.
Yagmurda fren performansini artirmak icin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
quote:
Orijinalden alıntı: RolePlayGamer
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
Fren kartuslarini degistir
Fren kartuşu ne demek acaba balata-pabuç adlı şeylerden mi bahsediyorsunuz? Bisikleti alalı 1 ay olmadı, daha erken diye düşünüyorum onlar için.
Yagmurda fren performansini artirmak icin
Hocam şöyle çok pahalı olmayan kartuş önerin var mı ? Önü de arkayı da değiştirip uzun süre kullanmak istiyorum. Bisikletin üzerinde gelenler daha 9. gün olduğu halde performansını kaybediyor, sanırım çok yokuş inmekten ve İstanbul'un malum trafiğinden
-
quote:
Orijinalden alıntı: PhotoBy_Anonim
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
quote:
Orijinalden alıntı: RolePlayGamer
quote:
Orijinalden alıntı: PwaGG
Fren kartuslarini degistir
Fren kartuşu ne demek acaba balata-pabuç adlı şeylerden mi bahsediyorsunuz? Bisikleti alalı 1 ay olmadı, daha erken diye düşünüyorum onlar için.
Yagmurda fren performansini artirmak icin
Hocam şöyle çok pahalı olmayan kartuş önerin var mı ? Önü de arkayı da değiştirip uzun süre kullanmak istiyorum. Bisikletin üzerinde gelenler daha 9. gün olduğu halde performansını kaybediyor, sanırım çok yokuş inmekten ve İstanbul'un malum trafiğinden
baradine 3 renk
-
Hocam bisiklet çok şık beğendim aynasıydı çamurluğuydu gayet güzel olmuş
Bu arada v-fren yağmurda tutmuyor önermesine pek katılmıyorum,
V-frenin ıslanması için tekerleğin jantının suda kalması gerekmiyor mu?
Ki öyle yağmurlu bir yerde yağmur halen yağıyorsa hd frende gayet fazlasıyla ıslanır,
+Zeminde yaklaşık 5cm su olan bir yolda 2 tekerlekli bir aracın fren performansı ne kadar olur,
+ her zaman en tehlikeli yol, tozlu yola yeni yağmur yağmış zamandır cila gibi kaymaktadır.
İstanbul köprü geçişinde 3 kez yağmur yağdı özellike yokuşlarda 1-2 cm su akıntısıyla beraber gittik frenlerimde hiçbir sorun yaşamadım, sadece eğer çapraz bir şekilde (önteker kayarsa) veya arka teker sağa sola çektiğinde toparlamada sorun yaşadım 4 kez düşme tehlikesi geçirdim düşmedim durduğum yerde geldi biri çaktı bana öyle düştüm.
Yani ekipmanınıza göre yolu ''göz önüne '' aldığınızda ekipmandan ziyaden kullanmanız önemli V veya HD fren tabiki farkediyor ama aradaki fiyat ve bakım onarım farkına günlük kullanımda bana göre değmeyecektir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X