Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Yabancı Dizi Sitesine Nasıl Belirli Bir Kitleye Ulaştırırım[YARDIM]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
424
Cevap
8
Favori
6.595
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yabancı Dizi Sitesine Nasıl Belirli Bir Kitleye Ulaştırırım[YARDIM]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    İyi geceler arkadaşlar.
    Ben arkadaşlarla yabancı dizi sitesi açtım,amacım siteye belirli bir izleyici kitlesi oluşturmak.Bunun için ilk olarak Facebook sayfası açtık.Şimdi bu işlerden anlayan abilerin yardımına ihtiyacım var önerilerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.Yabancı dizilerle ilgilenen arkadaşlar varsa pm atabilirim.
    Sitemizi sizin tavsiyeleriniz üzerinden geliştireceğiz en kısa sürede her türlü tavsiyeye açığız.

    Yaklaşık 1 ay önce bu konuyu açıp bir çok arkadaştan ve abiden tavsiye aldım.Konuyu açtıktan sonra sitenin belirli bir ölçüde hiti arttı ve sizin tavsiyelerinizi elimizden geldiği kadarıyla yapmaya çalıştık ve film sitesi de açtık.Şu anda amacımız popüler dizileri bitirip zamanla daha az hiti olan dizileri yüklemek.Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.Herkese teşekkür ederim yardımları için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freedom` -- 29 Ocak 2013; 0:20:45 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Haxenkoff

    Şimdi bölümleri sen sunucuya mı yükledin yoksa başka sunucudan iframe kodu ile mi bağladın?

    Başka sitelerden herhangi bir şekilde veri almıyoruz,bütün bölümleri kendimiz upload ediyoruz.İframe olarak 3-4 farklı video kaynaklarından aldığımız bölümler var.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    Siteyi pm atsana bi. Benim en çok dikkat ettiğim şey, sitenin tasarımı, reklamlar ve player.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj
    siteyi imzana koy arada tıklayan olur
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Masdera

    Siteyi pm atsana bi. Benim en çok dikkat ettiğim şey, sitenin tasarımı, reklamlar ve player.

    Pm atıldı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: At Düşkünü

    siteyi imzana koy arada tıklayan olur

    Ban yemez miyim ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    720p olması ve özellikle yurtdısında tutan dizilerin bölümlerinin bulunması.örnek verirsem homeland dizisi odulleri topladı ama bir iki site dışında yok hiç bir sitede
    _____________________________
  • Binbaşı
    1334 Mesaj
    Hocam sitenin tasarımı dizimag gibi olmuş öncelikle. Açılırken biraz uzun sürdü. Player olarak JW Player güzel olurdu. 360p seçeneğinde ama kalite 240p derecesinde. Altyazılar çok kötü olmuş. Şimdilik bunları görebildim.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NicolasBrody

    720p olması ve özellikle yurtdısında tutan dizilerin bölümlerinin bulunması.örnek verirsem homeland dizisi odulleri topladı ama bir iki site dışında yok hiç bir sitede

    Şu anda site çok yeni dizi eksiklerimiz var hatta.Amacımız en kısa zamanda tüm dizileri 720p kalitesine çıkarmak.Bugün Sherlock'u 720p yaptık.En kısa zamanda tüm dizileri 720p kalitesine çıkaracağız.Yorumun için teşekkürler.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Masdera

    Hocam sitenin tasarımı dizimag gibi olmuş öncelikle. Açılırken biraz uzun sürdü. Player olarak JW Player güzel olurdu. 360p seçeneğinde ama kalite 240p derecesinde. Altyazılar çok kötü olmuş. Şimdilik bunları görebildim.

    Hocam html5player kullandık başta ama geç yüklenme problemleri olduğundan kaldırdık.Video kalitesinede siteyi şimdilik doldurmak için 360 yükledik bundan sonra hepsini 720 yükleyeceğiz.Zaten son eklediğimiz videolar 720p.Yorumun için teşekkür ederim.
    _____________________________
  • Yarbay
    2402 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Freedom`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Masdera

    Hocam sitenin tasarımı dizimag gibi olmuş öncelikle. Açılırken biraz uzun sürdü. Player olarak JW Player güzel olurdu. 360p seçeneğinde ama kalite 240p derecesinde. Altyazılar çok kötü olmuş. Şimdilik bunları görebildim.

    Hocam html5player kullandık başta ama geç yüklenme problemleri olduğundan kaldırdık.Video kalitesinede siteyi şimdilik doldurmak için 360 yükledik bundan sonra hepsini 720 yükleyeceğiz.Zaten son eklediğimiz videolar 720p.Yorumun için teşekkür ederim.

    720p videoları kendi sitenize yükleyeceksinizde bu kadar trafiği nerden bulacaksınız acaba? Firmanız suspend etmesin sizi?
    _____________________________




  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    Siteyi bana da pm atar mısın?
    _____________________________
    I don't wanna die, i sometimes wish I'd never been born at all
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not
    Sons of anarchy var mi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Muco53

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freedom`

    quote:

    Orijinalden alıntı: Masdera

    Hocam sitenin tasarımı dizimag gibi olmuş öncelikle. Açılırken biraz uzun sürdü. Player olarak JW Player güzel olurdu. 360p seçeneğinde ama kalite 240p derecesinde. Altyazılar çok kötü olmuş. Şimdilik bunları görebildim.

    Hocam html5player kullandık başta ama geç yüklenme problemleri olduğundan kaldırdık.Video kalitesinede siteyi şimdilik doldurmak için 360 yükledik bundan sonra hepsini 720 yükleyeceğiz.Zaten son eklediğimiz videolar 720p.Yorumun için teşekkür ederim.

    720p videoları kendi sitenize yükleyeceksinizde bu kadar trafiği nerden bulacaksınız acaba? Firmanız suspend etmesin sizi?

    Trafik konusunda sağlam sunucu firmalarıyla çalışıyoruz ve Amerika lokasyonlu yedek sunucumuz var ve siteyi hazır sistemler kullanarak kurmadık,her modül sıfırdan yazıldı.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3014 Mesaj
    Pm alabilir miyim? Biraz zoriş çünkü dizimag ortalığı silip süpürdü. Ondan çok daha işlevli bir site yapmanız lazım ama onlar aklına gelen her şeyi yapmışlar zaten
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: the psikopat

    Siteyi bana da pm atar mısın?

    Pm attım fakat siteyi direk imzama koysam sıkıntı çıkar mı ?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    287 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hell's Angel's

    Sons of anarchy var mi ?


    Sony Of Anarchy en geç yarına eklenir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Freedom`

    quote:

    Orijinalden alıntı: NicolasBrody

    720p olması ve özellikle yurtdısında tutan dizilerin bölümlerinin bulunması.örnek verirsem homeland dizisi odulleri topladı ama bir iki site dışında yok hiç bir sitede

    Şu anda site çok yeni dizi eksiklerimiz var hatta.Amacımız en kısa zamanda tüm dizileri 720p kalitesine çıkarmak.Bugün Sherlock'u 720p yaptık.En kısa zamanda tüm dizileri 720p kalitesine çıkaracağız.Yorumun için teşekkürler.

    pmlesene dostum sana katkımız olur inş gönlünce olur
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1515 Mesaj
    pm at bakalım dostum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2001 Mesaj
    pm pm pm
    |
    |
    _____________________________
    Arrow Sons of Anarchy Breaking Bad Da Vinci's Demons Vikings Camp Chicago Fire Game Of Thrones Covert Affairs Lost Prison Break Shameless Skins
    Spartacus Goodwin Games Graceland Hart Of Dixie The Walking Dead Hawaii Five-0 Last Resort Orange Is the New Black Orphan Black OZ Pretty Little Liars
    Revenge Revolution Sleepy Hollow Banshee Teen Wolf The Following Under the Dome The Secret Circle Battlestar Galactica Dexter Agents of S.H.I.E.L.D
    The Blacklist Atlantis The Mentalist Intelligence Hostages Helix
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.