Şimdi Ara

ya bu pokeye ne oldu!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
11
Cevap
0
Favori
198
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    beyler ben giremiyorum loginde tıkanıyo sizdedemi oluyor??*



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1199 Mesaj
    yooo ben girdim
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ytf

    beyler ben giremiyorum loginde tıkanıyo sizdedemi oluyor??*



    walla bende giriyo
    |
    |
    _____________________________
    nick=scrow

    [email protected]
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım

    bu arada giriyor hatta 1 serverdayım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    928 Mesaj
    girio bi sorun yok
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    611 Mesaj
    bendede çok yavaş girio
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1047 Mesaj
    mozilladagirmiyo iki saattir yeniden deneyine basıyom
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    947 Mesaj
    bende de girmiyor
    |
    |
    _____________________________
    Biz de bilirdik sevgiliye ekran kartı almasını lakin elektirikler gitti verdik psu parasını
  • Teğmen
    184 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: B$RnMéRt

    selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım

    bu arada giriyor hatta 1 serverdayım


    BENDE 1. SERVERDEYDİM AMA YİNEDE AĞIR ÇALIŞIYODU HATTA ARTIK HİÇ AÇILMIOOOOOOOOOOO
    |
    |
    _____________________________

    Shiny Gengar




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    8 lvl natu ile trainabrayı yendim son pokede bozuldu s... server
    |
    |
    _____________________________
    Üyeye hakaret eden, haksız yere mesajlarını silen, soru ve sorunlarına çözüm getirmeyen, bu sorun ve sorunlarıyla ilgili açtığı başlıkları kitleyen yöneticiler gerekli cezayı almadığı sürece...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: B$RnMéRt

    selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım

    bu arada giriyor hatta 1 serverdayım



    haş geldin aramıza
    |
    |
    _____________________________
    nick=scrow

    [email protected]
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
haberler
Canlı Tv izle
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.