Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

YA BU NASI GİDECEK!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> YA BU NASI GİDECEK!!!!!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    YA BU SİNİR ŞEY NASI GİTCEK ADAWARE VE SPY SWEEPER A TARATTIM Bİ SÜRÜ ŞEYİ KALDIRDIM...TEMPORARY İNTERNET FİLES I SİLDİM...TASK MANAGERDAN Bİ SÜRÜ ŞEY SONLANDIRDIM AMA BU GERİZEKALI ŞEYİ KALDIRAMADIM ....



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1121 Mesaj
    C:\Program Files/
    in içinde bir dosya olması lazım içinde .dll uzantılı dosya var onu silersen gider, veya.
    Masaüstüne sağ tıkla masaüstü/ Masaüstünü Özellştire tıkla, Web e gel Security seçeneğini devre dışı bırak veya sil..

    Kesin garanti vermiyorum ama bu yöntemler işine yarıyabilir..
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    spy sweeper ile tarat silmeden önce onun registry deki aderisini bak orayı bulup ordan sen manuel siliver...
    |
    |
    _____________________________
    Tıkla bloguma hayatına birşeyler kat. Mutlaka alacağın birşeyler olacak
    They don't care about us
    *** Hiç sorun değil biz herkesi umursuyoruz. Çünkü biz büyük bir milletiz. ***
    *** Düşersin ama kalkarsın, kaçırırsın ama yakalarsın, vazgeçmezsen başarırsın...***
  • Yüzbaşı
    367 Mesaj
    http://lop.com/new_uninstall.exe
    İşte burada arkadaş bu programı indir bir defa çalıştır. Sorun ortadan kalkıcak..... Yalnız çalıştırırlen o pencereyi kapat...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HMehmet -- 21 Aralık 2004, 9:24:21 >
    |
    |
    _____________________________
    Bilgi paylaşıldıkça kıymetlidir ve herkes paylaştığı kadar bilgilidir.
  • Yüzbaşı
    532 Mesaj
    teşkürrrr ediorum arkadaşlar sorun çözüldü lanet şeyden kurtuldum valla 2 gündür okadar çok taratıp temizledimki aleti sabunla yıkasam bukadar temiz olamazdı..ama her geçen dakika yenileri gelecektir eminim...kahrolsun spy yazılım (B)okları...
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1784 Mesaj
    aynı şey bana da oldu program alıcan dio silmek için ne aptal herifler
    |
    |
  • Binbaşı
    1784 Mesaj
    bu arada daha kolay bi yol sölim yazmayı unutmuşum
    masaüstüne sağ tuş yapın özellikler ordan masaüstüne gelin
    masaüstünü özelleştir e tıkayın açılan pencerede web kısmına tıklayı tik i veya oraya başka bişi yerleşmişse onu kaldırın çözülüo olay
    |
    |
  • Yüzbaşı
    877 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jxoch

    bu arada daha kolay bi yol sölim yazmayı unutmuşum
    masaüstüne sağ tuş yapın özellikler ordan masaüstüne gelin
    masaüstünü özelleştir e tıkayın açılan pencerede web kısmına tıklayı tik i veya oraya başka bişi yerleşmişse onu kaldırın çözülüo olay



    +1
    |
    |
    _____________________________
    Bazı kişiler için, toprağın altında olmak
    üstünde olmak kadar doğaldı.
    Bazı kişiler içinse toprağın üzerinde kalabilmek önemliydi.
    Çünkü onlara aşağılarda yer yoktu.

  • Binbaşı
    1121 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Montage

    C:\Program Files/
    in içinde bir dosya olması lazım içinde .dll uzantılı dosya var onu silersen gider, veya.
    Masaüstüne sağ tıkla masaüstü/ Masaüstünü Özellştire tıkla, Web e gel Security seçeneğini devre dışı bırak veya sil..

    Kesin garanti vermiyorum ama bu yöntemler işine yarıyabilir..



    Onu ben daha önce söylemiştim zaten...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5690 Mesaj
    arkadaş senin derdini bende yaşadım nasıl kaldıracaksın sölüom bak şimdi pc ye önce format çek bilgilerini cd r gibi bişi ile sonra format daha sonra win dows kur oldu biiti siteye felan bağlanmazsın bidaha panda2004 ü kulan adware hiç bişe yaramaz
    saygılar sx1 devam ___________
    |
    |
    _____________________________
    G.S.S YE GARABETİNE HAYIR ....
  • Binbaşı
    1784 Mesaj
    ohhoosen her spyda format atarsan yalan olursun hayatın windows xp kur ekranına baka baka geçer yazık günah walla
    |
    |
  • Çavuş
    40 Mesaj
    porno içerikli sitelere girmeyin olsun bitsin!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1333 Mesaj
    sana sorcak değil arkadaşlar nereye girceklerini arkadaş nweuninstall. çalışıyor ben denedimbendede ctrl+alt+del yaptıgımıda iexplore çıkıyodu habire yok etti
    |
    |
  • Yarbay
    2945 Mesaj
    bence en iyi cozum kullandiginiz web tarayicisindan ActiveX benzeri guvenlik ayarlarini duzenlemek. icerigine guvenmediginiz sitelerde de ActiveX in calismasini onlemek
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Herşeyi Bilen Adam

    sana sorcak değil arkadaşlar nereye girceklerini arkadaş nweuninstall. çalışıyor ben denedimbendede ctrl+alt+del yaptıgımıda iexplore çıkıyodu habire yok etti

    Sazanlık yapma koçum, herşeyi bildiğinimi sanıyosun? gireceksin madem önlemini alda gir, ondan sonrada yok öyle yok böyle deme.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,311
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.