Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

ya bi allahın kulu da yardım etsin yeter ya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
212
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> ya bi allahın kulu da yardım etsin yeter ya
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1508 Mesaj
    ya beyler herkes bişeylere bakıyo 3 tane forum actım 3 haftadır kimse yardım etmiyo ya.
    fifa2004 yüklemek istiyorum 3660 a dosyalar hazır hepsini atıyorum oyunlar klasörüne fifa2004 adı altında ama hiçbişey yapamıyorum hangi dosyayı acmaya calıstısam olmadı bişey olmuyo bunu sis yapıp mı atmam lazım ne yapmam lazım bi anlatın ya sis olmayan oyunları nası yüklceüm



    |
    |
  • Yarbay
    7352 Mesaj
    arkadaşım sen ne yükledin anlamadım yani blz oyunumu yoksa crackli fifa mı?yani neyi nereye yükledin biraz yazsan yardımcı olalım.dosya isimlerinide yaz yani...
    |
    |
  • Yarbay
    3076 Mesaj
    senin nasıl yaptıını anlamadım ama ben en bastan anlatayım oke ?? ilk olarak indirdiğin fifa2004 un icinde 2 klasör olamsı lqğzım biri 6rav yazıyo öbürüde libs yazan oke 6rav yazanı telde e:\system\apps nin icine koplacan klasör halinde oke libs yazanıda e:\system\ in icne atıcan oda klasör halinde olucak sonra teli kapa ac oyunun logosu cikar oynarsın bide 3660 da calıyıyomu bilmiyorum fifa fakat yüklemesi bole oluyo he bide oyunu acmadan önce ultra mp3 ü acaman lağzım 6600 da onsuz calısmıyo oke bye&smile...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    valla bende fifa 2004 var ve ultramp3 yüklü bile de?il. bence 3660 da %95 çal??maz.ço?u n-gage oyunu gibi manyak ram istiyor çünkü. bir de yeni bir ?ey farkettim, 66 ya yeni versiyon yükletince bir çok n-gage oyunu sorunsuz çal??maya ba?lad?.çok ilginç
    |
    |
  • Yüzbaşı
    958 Mesaj
    arkadaşım biraz daha açık yazar mısın???
    |
    |
  • Binbaşı
    1508 Mesaj
    ya bablar şimdi içinde sadece bir klasör var meta-inf diye gerisinde de dosyalar var a.class b.class bilmem ne class sora .png uzantılı dosyalar var.meta-inf içinde bi de tane manifes.mf diye dosya var ben bunları aynen zip şeklinde atıp oyunlar klasörüne extract ettim.meta-inf i acmaya calıstım acmadı.fifa2004.class diye dosya var o da acmadı siz oyunları nerden yüklüyosunuz?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    icinde class dosyalari varsa bu n-gage icin olan fifa degil, java fifadir. muhtemelen tepeden gormeli dandik bir oyun icin bu kadar kasmana gerek yok.
    |
    |
  • Yarbay
    7352 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by supergokhan</i>
    <br />ya bablar şimdi içinde sadece bir klasör var meta-inf diye gerisinde de dosyalar var a.class b.class bilmem ne class sora .png uzantılı dosyalar var.meta-inf içinde bi de tane manifes.mf diye dosya var ben bunları aynen zip şeklinde atıp oyunlar klasörüne extract ettim.meta-inf i acmaya calıstım acmadı.fifa2004.class diye dosya var o da acmadı siz oyunları nerden yüklüyosunuz?
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    belliki winrar kullanıyosun.winrarı sil baştan yükle.yüklerken sana hangi tip dosyaları extract ediyim die sorar ve hepside işaretlidir default olarak.sen sadece jar ın yanındaki işareti kaldır ve tekrar kur.bu şekilde yapmazsan extract ettiğin dosyaların içinden meta-inf falan gibi garip isimleri olan dosyalar çıkar.
    |
    |




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
google reklamları
üniversite
haberler
Masal
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.