Şimdi Ara

xXX FUJIFILM ' X ' İnceleme ve Paylaşım XXx

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.874
Cevap
92
Favori
398.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 502
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1029
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 50 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 616
  • Favoriye Eklediklerim 98
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • jimi1984 (1029 mesaj) PHI (537 mesaj) Fujifilm Türkiye Mrk. (537 mesaj) Ed - (504 mesaj) skid_row (496 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1968 mesaj) Mobil (1442 mesaj) Tablet (348 mesaj) (1 mesaj) Mini (126 mesaj) Uygulama (128 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj

    Hocam valla bunu bilmiyordum sitesinde uygun kartlarda baktığım modeli gordum ancak son kullanici deneyimi de önemli tabii Sandisk suan 250TL Amazon'da alip kurtulabilirim aksi halde akrabami beklemek zorunda kalacağım :))




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jimi1984 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2508 Mesaj

    Ben Lexar 128 kullanıyorum. Sorun yaşamadım. Ben de hafıza kartlarında sandisk mafyasına karşı önyargılıyım adamlar dünyada tekel olma yolunda hızla ilerlediler rakipleri yok gibi bi şey.
    |
    |
    jimi1984 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1854 Mesaj

    x-t30 icin dummy battery onerisi alabilir miym? Turkiyede satan bir yer var mi?

  • Yarbay
    19730 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jimi1984

    Lexar kartlar ile Fujilerin kanı pek uyuşmuyor. Çok fazla hata yaşayan gördüm sebebini de hiç anlamadım. Bu yüzden Lexar a karşı ön yargılıyım :)

    4K kayıt için 90mb yazma hızı yeterli. @ozturert dediği gibi seri fotoğraf çekimi çok fazla yapmayacaksan UHS II kartlara pek ihtiyacın olmaz.

    Bende 32gb bi lexar var herhangi bir sorun yapmadı şimdiye kadar deneme amaçlı almıştım ama sandisk çoğu zaman ilk tercihim olur bu konularda.

    |
    |
  • Yarbay
    5219 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackwar19

    x-t30 icin dummy battery onerisi alabilir miym? Turkiyede satan bir yer var mi?

    Fujifilm Kadıköy showroom'da görmüştüm. İstersen bir soruştur derim.


    @NevNiyaz


    Valla dediğin gibi adamlar mafya :D :D Lexar a karşı ön yargım ise 2014-2016 yılları arasında oluştu :) Sonrasında bir sorun sıkıntı duymadım ama ön yargı işte :D :D

    Flaşlardan da Nissin den çekinirim bu yüzden :)

    |
    |
    Bahsedilenler: NevNiyaz
  • Teğmen
    109 Mesaj

    Merhaba arkadaşlar, cuma gününe x-t2 (kesin) ve 18-55 mm ( kesin değil) ile aranıza katılacağım inşallah.

    Fiyat performans ürünü hafıza kartına ve taşıma çantasına ihtiyacım var. Memnun kaldığınız ürün varsa link atarsanız memnun olurum.

    İlk makinem ve lensim olacak. Daha çok portre çekeceğim 18-55 ile mi başlasam bilemedim bu kombinde ucuza gelecek o yüzden soruyorum.

    Bütçeyi zorlayıp prime lens almam gereklimi sizce ? Satıcı 34mm 1.4 ve 50 mm f2 yi araştır dedi. Sonra karar veririz dedi sizlere de danışmak istedim.

  • Yarbay
    3123 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkoteam

    Merhaba arkadaşlar, cuma gününe x-t2 (kesin) ve 18-55 mm ( kesin değil) ile aranıza katılacağım inşallah.

    Fiyat performans ürünü hafıza kartına ve taşıma çantasına ihtiyacım var. Memnun kaldığınız ürün varsa link atarsanız memnun olurum.

    İlk makinem ve lensim olacak. Daha çok portre çekeceğim 18-55 ile mi başlasam bilemedim bu kombinde ucuza gelecek o yüzden soruyorum.

    Bütçeyi zorlayıp prime lens almam gereklimi sizce ? Satıcı 34mm 1.4 ve 50 mm f2 yi araştır dedi. Sonra karar veririz dedi sizlere de danışmak istedim.

    Simdiden hayirli olsun. XF18-55mm lens kit lens olarak gecse de keskinligi ve AF performansi gercekten iyi bir lens uzmeyecektir. Bu lensle baslayip bir sure exif bilgilerinden en cok kullandiginiz aciyi saptayarak da secim yapabilirsiniz mesela.

    Direk prime/sabit aciyla baslamak ilk basta zorlasa da gozu egitme acisindan epey faydali olacaktir tabi ki. Bu noktada 50mm dar kalabilir. (1.5 crop nedeniyle) 35mm f1.4 ise sokak icin ideal keskinligi sahane lenslerden. Portre agirlikli calisacaksaniz guzel tercih olacaktir. Ben de bu opsiyonu secerdim.


    Sandisk extreme pro 64gb sd kartlarda amazonda HB'da da acayip guzel indirimler denk geliyor alabilirsiniz.


    Sirt cantasi ariyorsaniz tamrac hoodoo 20 derim. İcindeki f.makinasi bolumu komple cikip ayrica tasinabiliyor omuz cantasi gibi.

    Omuz cantasi olacaksa Pacsafe urunleri su an cok avantajli. Devami mihtemelen gelmeyecek ve cok kaliteliler. Camsafe Lx3 ve Lx4 modellerini tavsiye ederim.


    İki canta da magazalarda var.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    109 Mesaj

    Teşekkür ederim hocam : )

    |
    |
    GullyFoyle kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3123 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkoteam

    Teşekkür ederim hocam : )

    Rica ederim

    |
    |
  • Yarbay
    2530 Mesaj

    arkadaşlar 16-80 f4 lensim için 72mm çapında uv filtre ve lens temizleme kiti ihtiyacım var, ne tavsiye edersiniz?


    amazon türkiyede satılan hyl pro marka uv filtre 32 tl, nasıl iş görür mü?

    variable nd filtreside 70 tl.

    yada fuji shoplarda satılan haida var 109 tl

    |
    |
  • Yarbay
    5613 Mesaj

    http://hlypro.com/urunler/


    Tek yazan spesifikasyon vida çapı iken ne denilebilir ki...


    UV filtrede önemli olan ışık geçirgenlik oranı. Kötü verilerde bir iki stop aydınlık kaybedebilirsiniz. Yine ucuz olan, ama bilindik markalar gayet iyi oranlar verebiliyor. Yani filtrede en pahalıları almıyorum ama en ucuzlara da gitmem. Hoya, Zeiss, Rodenstock en iyilerinden ama B+W, Polaroid, Tiffen, Cokin, 3M falan da gayet yeterli bence. Tabii büyük çaplarda insan iki defa düşünüyor, haklısınız.


    Oradan yine daha önceden hiç duymadğım K&F Concept diye bir markanın ND filtresini almıştım. Aslında Hoya istiyordum ama ellerinde yoktu, tavsiye ettiler. Hem mekanik (vidası, sıkılığı vs) hem de optik olarak iyi çıktı.


    Bu halde ben olsam fujifilm'in tedarik ettiklerine daha çok güvenirdim. Talep için ucuz aksesuarları buluyorlar ama kendi ürünlerini kötü gösterebilecek şeyleri pek getirmiyorlar sanki.





  • Yarbay
    2530 Mesaj

    haklısın hocam, uv filtreyi fujishoptan almaya karar verdim,haida marka 109 tl,

    variable nd filtreyi amazondan hlypro aldım 67 tl ye   bugün fiyatı 130tl olmuş

    |
    |
    Karbon 12 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    109 Mesaj

    arkadaşlar şu ürünün aynısından teknosa da gördüm 95 tl ye aldım, X-T2 için yanlış almadım umarım.

    https://www.amazon.com.tr/SanDisk-Ultra-Memory-100MB-Class/dp/B07YFGGPH3

  • Yarbay
    19730 Mesaj

    Kullanabilirsin hocam uyumlu.

    |
    |
    darkoteam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    109 Mesaj

    Teşekkürler hocam :)

    |
    |
    Glorfindel1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5613 Mesaj

    Denk gelince bu konuyu hatırladım, bir değerlendirmek istersiniz belki. "Haze" dediği UV puslanması.


    https://www.gittigidiyor.com/antika-sanat/canon-72mm-haze-1-filtre_pdp_592399661

    |
    |
    Magnat_HiFi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3123 Mesaj
    |
    |
  • Yarbay
    19730 Mesaj

    Herkese selamlar, Şöyle bir sorum var arkadaşlar, Şimdi makinamı uzun süre açmayınca ayarları tamamen sıfırlanıyor bunun olmaması için ne yapmam gerekiyor?

    Pilini çıkarıp beklettiğim içinmi oluyordur acaba diye düşünüyorum, Sıfırdan sürekli ayar yapmak istemiyorum 

    |
    |
  • Yüzbaşı
    668 Mesaj

    Hocam bilginiz vardir diye düşündüğümden sormak istedim bilgisayara aktarma yapmak icin kartimi cikardim, videoyu aktardığımi düşünüp vidoeyu actim neyse baktim video belli zaman sonra donmaya basladi falan ben de tamamdir kapatip acarim dedim herhalde laptopta bir sikinti oldu, neyse kartin içinden videoyu sileyim dedim baktim masaustundeki de silindi demek ki dosya tam iletilmemis ben de Sandisk'in icinden cikan yazilimla kurtarmak istedim ancak kalan dakika 52 diyor bu dogru mudur karta bir zarari olur mu bu işlemin?

    Edit: 50dk lik bir sürenin ardından başarıyla videoyu geri getirdi valla helal olsun efsane programmis 3gb video sonuçta

    @GullyFoyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyüp1907 -- 6 Aralık 2020; 17:40:52 >
  • Yarbay
    3123 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eyüp1907

    Hocam bilginiz vardir diye düşündüğümden sormak istedim bilgisayara aktarma yapmak icin kartimi cikardim, videoyu aktardığımi düşünüp vidoeyu actim neyse baktim video belli zaman sonra donmaya basladi falan ben de tamamdir kapatip acarim dedim herhalde laptopta bir sikinti oldu, neyse kartin içinden videoyu sileyim dedim baktim masaustundeki de silindi demek ki dosya tam iletilmemis ben de Sandisk'in icinden cikan yazilimla kurtarmak istedim ancak kalan dakika 52 diyor bu dogru mudur karta bir zarari olur mu bu işlemin?

    Edit: 50dk lik bir sürenin ardından başarıyla videoyu geri getirdi valla helal olsun efsane programmis 3gb video sonuçta

    @GullyFoyle

    Enteresan bir durum olmuş. Geçmiş olsun geri getirebildiğinize sevindim. Program gerçekten iyi. Bu arada okuyucuda sorun olmasın?





Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.