Şimdi Ara

xxx

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Ankara İlan Türü #Satılık Ekran Kartı #Ekran Kartı
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • xxx
    Sistem Notu : Bu ilan ikinci el kuralları dahilinde yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arteffeck -- 25 Aralık 2015; 23:32:03 >



    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 4 ürün

    _____________________________
  • ö.m.
    _____________________________
  • Merhaba İşinizi görürse kullanmakta olduğum ASUS HD7790-DC2OC-2GD5 ekran kartını 240 tl den verebilirim.

    sadece kart mevcut. 02.10.2013 vatan faturalı ve 3 yıl garantili olduğundan 1 yıl kadar garantisi mevcut.
    _____________________________
  • Hocam elimde 2015 nisan ayında vatan bilgisayardan aldığım MSİ gtx 750 2gb 128bit DX.11 ekran kartım var. Kutusu ve garantisi mevcut. İstersen fotoğraflarını atabilirim. Duşunursen fiyatını pm atabilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arteffeck

    BAŞLIKTADA BELİRTTİĞİM GİBİ HS 7790 GTX750 V.B. TARZI EKRAN KARTI ALINACAKTIR. FULL KUTULU GARANTİLİ FATURALI EKSİKSİZ BELGELİ ÜRÜNLER İLK TERCİHİMDİR.
    HD 7790 NIN VATANDA SIFIR SATIŞ FİYATININ 270TL GİBİ BİR FİYATTA OLMASI SEBEBİYLE 2.EL İÇİN BUNA GÖRE FİYAT TEKLİFLERİNDE BULUNUN ABUK SABUK TEKLİFLER DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.

    ANKARA İÇİ ELDEN TERCİH SEBEBİDİR.ŞEHİR DIŞI REFERANSLARA BAKARAK ÖNCE KARGO VEYA HAVALE ŞEKLİNDE KONUŞULUR..
    Sistem Notu : Bu ilan ikinci el kuralları dahilinde yoruma açıktır.

    Sanırım bu mesaj çoook eskiden kalma? Vatan'da 270 TL'ye 7790 varsa hemen taksitle alayım, benimkini satıp yeni kart almak yerine crossfire yapayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Babamın öğrettiği bir atasözü: "Aptallarla tartışma. Etraftakiler aradaki farkı anlamayabilirler."
  • arteffeck kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Bence 7790 200, GTX 750 225, GTX 750 Ti 250 gideri var ikinci elde. 260 ve 360 da 250 eder. 7790'la aynı GPU, aynı performans. 2GB olanlara bakılabilir. Artık 1GB VRAM az geliyor. Bu arada ben 7790'ı satmaktan vazgeçtim. Derdim CPU imiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Babamın öğrettiği bir atasözü: "Aptallarla tartışma. Etraftakiler aradaki farkı anlamayabilirler."
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    xxx
    10 yıl önce açıldı
    Plaka Konusu 34 ALI XX
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.