Şimdi Ara

Xprime Oyuncu Koltukları (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.261
Cevap
30
Favori
124.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrsilver M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar efendim;

    Xprime Winner Modeli ile Xprime Omega Arasındaki en önemli fark kullanılan malzeme yapısındaki farklılıktır efendim. Winner Modelinde Fileli Kumaş Malzeme kullanılırken Omega Modeli Komple Kumaş malzemedir efendim. Fileli kumaş malzeme %100 Hava alan yapısı ile terleme sorunlarını 32° oda sıcaklığına kadar minimize eder efendim. Kumaş Modellerde ise 29° sıcaklığa kadar terleme sorunu yer almamaktadır. Deri Modellerde ise bu durum 20° sıcaklıkta dahii terleme sorunu yaşayabilirsiniz.

    Şu anda her iki modelde 65DNS olarak gönderim yapılmaktadır efendim.

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.
  • 8 eylülde sipariş ettiğim dirsek padi 5 gündür üretim aşamasında gözüküyor normal mi bu @Ofisel




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReiseReise -- 13 Eylül 2021; 21:31:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmshn

    Kendi koltuğumda kullanmak üzere Xprime Kol Dayama almıştım ama cırt bantlı gözükmesine rağmen bana lastikli geçirmeli geldi, kendi koltuğuma da geçme yerleri olmadığı için takamıyorum. Whatsapp'tan ve Instagram'dan yazdım dönüş olmadı. Telefonlarını aradım bakan olmadı. Konuyla ilgili destek rica ederim.@Ofisel


    xprime
    Xprime Pad Oyuncu Koltuğu Kol Dirsek Desteği
    https://xprime.com.tr/xprime-pad-oyuncu-koltugu-kol-dirsek-destegi-138.html

    Buna güncelleme olsun, haklarını vermek gerekir. Bu gönderiyi paylaştıktan sanırsam 1-2 gün içinde hemen Instagram'dan dönüş yaptılar. Mesajım spam'e düştüğü için gözden kaçmış. Bir beyefendinin telefon numarasını verip durumu izah etmemi istediler. Konuyu aktardığımda hemen aynı gün kargoya cırt bantlı olan model verildi. Yardımcı oldukları için çok teşekkür ederim.





  • ReiseReise kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Normal değil efendim. Aynı gün veya 2 iş gün içinde en geç çıkışı yapılmaktadır. Araya hafta sonu girmiş ise ve sipariş verdiğiniz günü de ekliyorsanız bu sonuca varmış olabilirsiniz. 1 iş günü 24 saat dolumu sonrası hesaplanmasından dolayı bir sonraki iş gününü saymanız gerekir. Hafta sonları iş gününde dahil değildir.

    Siparişiniz ile alakalı detaylı bilgi için lütfen 0850 302 10 83 whatsaap destek hattını mesai saatinde arayınız veya whatsaaptan yazabilirsiniz.

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.
  • cmshn kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Her Daim size destek olmak için buradayız efendim.

    Değerli geri dönüşünüz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.
  • Merhaba,

    GG mağazanız üzerinden XPrime King Fabric ürünü aldım, sonrasında farkını ödeyerek bel yastığını manyetik olan yastık ile değiştirmek için whatsapp hattına yazdım ama değişim yapılamayacağını, yastığı da ilave olarak alırsam bir miktar ücretin iade edilebileceğini paylaştılar. Tamam diyerek Xprime Pad Oyuncu Koltuğu Kol Dirsek Desteği ve XPrime MagneTherapy Bel Yastığı siparişini verdim ve tekrar iletişime geçtim. Sonrasında ürünlerin hepsini sitemizden almadığınız için ücret iadesi yapamayız dendi.


    Alım öncesinde müşteri hizmetlerini arayarak GG mağazasının size ait olup olmadığını teyit etmiştim. Şimdi ben bu koltukta bir sorun yaşasam koltuğu bizim sitemizden almadığınız için destek veremiyoruz gibi bir durumla mı karşılaşacağım?


    Müşteri temsilcisi arkadaşımız bunu baştan söyleseydi hiç aksesuar siparişi vermezdim. Site üzerinde iptal kısmını bulamadım. X103094 sipariş numaralı aksesuar siparişimi iptal eder misiniz?





  • Merhabalar;

    Biz sizinle ilk konuştuğumuzda da kendi sitemiz üzerinde işlem yapmanız halinde destek olacağımızdan bahsetmiştik. Gittigidiyor platformu ayrı bir platform olup Satış sözleşmesinde yer alan ürünü göndermek ile durumundayız. Hiç bir şekilde manuel işlem yapılamaz ve faturalandırılamaz.

    Siz ürünün koltuğunu GG üzerinden sipariş verip Xprime Magnetherapy Bel yastığını bizim sitemizden siparişinizi verdiğinizde; Oyuncu Koltuğunun Bel yastığınının arasındaki bedel farkının iadesini yapamıyoruz. ( Bu durum Hukuki Mali yönden platform farklılığı sebebi ile yapılamaz) Gittgidiyor parçalı iadeye izin vermemek ile birlikte böyle bir şeyi asla kabul etmemektedir. Xprime MagneTherapy ürününü ise ayrı bir platform olan bizim sitemizden alıyorsunuz.

    Bakıldığında Tek Firma fakat Platformlar farklı. Bahsettiğimiz İade ve Normalde aldığınız ürün yerine MagneTaherapy Yastık Platform farklı olmasından dolayı hukuki ve garanti bazında yer almamaktadır.

    Ayrıca Gittigidiyor ve Kendi sitemiz ayrı platformlar olup personelleri de farklıdır. Mali ve Hukuki yönü farklı olması yanı sıra Fabrika tek fakat personelleri dahii farklıdır.

    Siparişinizi verirken Gittigidiyor üzerinden Koltuk Siparişinizi vereceğinizi ve Gittigidiyor sitesinde satışta yer almayan Xprime MagneTherapy yastığı belirtseydiniz zaten size yapılamayacağının bilgisi verilirdi.

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ofisel -- 19 Eylül 2021; 1:19:12 >




  • Ofisel kullanıcısına yanıt

    İlk konuştuğumuzda böyle bir bilgi verilmedi, siz ürünleri satın alın sonrasında bize yazın yardımcı oluruz dendi ve ben tüm alımları yaptıktan sonra, bizim sitemizden almadığınız için yardımcı olamayız dendi. İstenirse görüşme kaydını da paylaşabilirim.


    İade yapılması veya yapılmaması çok umursadığım bir durum değil fakat alıcıları yanlış bilgilendirmemelisiniz. Birçok platformda satış yapan sizlersiniz, ben arayıp gittigidiyor mağazası size mi ait diye sorduğumda, evet ama oradan aldığınız ürünler için yardımcı olamayız denseydi onu da anlardım.

  • Merhabalar;

    Forum üzerinden paylaştığımız tüm bilgiler sadece resmi, sitemizde geçerlidir. Eğer geçmiş görüşmeleri de incelersiniz hiçbir platform paylaşılmamakta olup işlemlerine ulaşılamamaktadır. Bizim Whatsaap hattımız ile yaptığınız görüşmelerde gene tüm bilgiler sadece sitemiz için geçerlidir. Yani siz gittigidiyor veya hepsiburada da bizim whatsaap destek hattımızı göremezsiniz. Platformlar müşteriler ile bu verileri paylaşmadığı gibi görüşme yaptığınız platformlar baz alınmalıdır.

    Bahsi geçen iade işleminin veya ilgili aksiyonun mali yönden alınabilmesi açısından resmi online sitemizden veya Mağazalarımızdan işlem yapılması gerekmektedir.

    Gittigidiyor, Hepsiburada, Trendyol, N11, Amazon, PTTAVM ve bir çok platformda yer almaktayız ve tarafımıza aittir lakin pazaryerlerinde sipariş geldiği gibi gönderimi zorunludur. Üründe hiçbir değişiklik yapamazsınız. Ayrıca bu Pazaryeri platformlarının siparişlerinin takibi ve üretimde işleme alan departmanımız dahi farklıdır.

    Bizler 17 Yıllık Koltuk Üreticisi firmasıyız efendim. Bazı Ofis Koltuklarında Adetli alımlarda Kartela ve Renk seçeneği özel olarak sunulmakta olup bu veriler sadece Ofisel.com sitemizde işlenmektedir. Müşterilerimizin Pazaryeri platformunu talep etmesi halinde ilgili durumlar ile ilgili yardımcı olamadığımızı özellikle belirtmekteyiz. Yani genelde müşterilerimiz Whatsaap destek hattımızdan iletişime geçtiğinden gene Whatsaap destek hattımızın bağlı olduğu sitemizden işlem yapmaktadır. Aksi durumu belirttiklerinde olabilecekleri ve olamayacakları açıkça müşterilerimize belirtmekteyiz.

    Yaşadığınız durumundan dolayı özür dileriz lakin diğer platform siparişinizi iptal ederek online sitemizden işlemi tamamlamanız halinde bahsi geçen destek verilecektir.

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.




  • Ofisel kullanıcısına yanıt

    Anlıyorum, sırtlık ve kolluğun iptalini sağladık. Koltuk siparişimi halen geçerlidir.


    İyi günler.

  • 1.95 boy 120 kılo. Hangi koltuğu önerirsiniz ? @Ofisel

  • KaplanGiray K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar efendim;

    Uygun Olan Modelleri ve linkleri altında paylaşıyoruz efendim.

    Xprime TitanXL Modelimiz sizin için uygundur;https://xprime.com.tr/xprime-titan-xl-kumas-oyuncu-koltugu-5500-gt-135.html

    Xprime King Fabric Oyuncu Koltuğu Uygundur;https://xprime.com.tr/407-xprime-king-fabric-oyuncu-koltugu

    Xprime Cool Serisi Uygundur;https://xprime.com.tr/418-xprime-cool-kumas-oyuncu-koltugu

    Xprime Hero Serisi Uygundur;https://xprime.com.tr/408-xprime-hero-oyuncu-koltugu

    Xprime Pubg Serisi Uygudnur;https://xprime.com.tr/412-xprime-pubg-oyuncu-koltugu

    Saygılarımızla;

    OFİSEL A.Ş.




  • Xprime Oyuncu Koltukları

    2020 ekim ayında aldığım xprime king de 1 sene dolmadan deride çatlaklar meydana gelmeye başladı. Normal gelmedi bana açıkçası. Kullandığınız malzemenin bu kadar dayanıksız-kalitesiz olmasını beklemiyordum. Hani 2-3 sene kullanınca normal karşılanabilir ama 11 ayda, günde maksimum 2 saatlik kullanımla böyle olmasının takdirini size bırakıyorum.

    @Ofisel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dreadanor kullanıcısına yanıt
    Sadece Oyuncu Koltuğu Modellerinde değil Deri Malzeme yer alan tüm modellerde aşağıdaki talimatlar geçerlidir. Sitemizde aynı bakım talimatlarıhttps://ofisel.com/blog/73_oyuncu-koltugu-bakimi-nasil-yapilmali.html Linkinde belirtilmiştir. Vücudumuzdaki derilerde olduğu gibi aynı şekilde Deri Malzeme yer alan koltuklarda da aynı şekilde bakım ihtiyacı yer almaktadır. Aşağıdaki Bakım ve mekanik bakım talimatları ile koltuğunuzun bakımını düzenli olarak yapılması gerekmektedir.


    OYUNCU KOLTUĞU BAKIM TALİMATLARI
    Günümüzde artık Evlerde, Ofislerde, Çalışma Alanlarında, Oyun Alanlarında ve Oyun Salonlarında en sık kullanılan Oyuncu Koltuğu Modelleri hakkında en çok ihtiyaç duyulan Bakım Talimatlarını detaylı olarak sizler için derledik.

    Her ürün bir bakım gerektirir lakin Oyuncu Koltuğu hayatımızda kullandığımız ve en uzun süreleri üzerinde geçirdiğimiz koltuklar arasında 1. Sıradadır. Bu sebepten dolayı Oyuncu Koltuğu ürünlerinin de bir bakıma ihtiyacı vardır.

    1.DERİ BAKIM TALİMATI
    Ürünlerimiz eğer deri malzeme yapısını destekliyor ise özel bir bakım talimatı gerekmektedir. Aynı Bakımı Arabalarda kullanılan deriler ve çantalar içinde gereklidir. Xprime Oyuncu Koltuğu modellerimizde kullanılan deri Yüksek PU Değerine sahip olup piyasada yer alan en kaliteli deri malzeme kalitesine sahiptir. Bu deriler Suni Deri olarak geçmektedir lakin vücudumuzdaki derilerden pek bir farkı yoktur. Yani ellerimizi eldiven kullanmadan Kimyasal bir temizlik maddesi içerisine temas ettirmemiz halinde elimizde ciddi çatlamalar meydana gelir. Aynı Şekilde Oyuncu Koltuklarınızı temizlerken kesinlikle kimyasal Temizlik Maddesi ile silmemeniz gerekmektedir.

    Oyuncu Koltuğu Deri Bakım Talimatı


    Oyuncu Koltuklarınız için bizim kesinlikle önerdiğimiz Araçlarda Kullanılan Deri Bakım Kitleri yer almaktadır. Yapı marketlerde hatta bazı gross marketlerde bile bulabileceğiniz türden bakım setleridir. Genel de Oto Bakım Ürünlerinin bulunduğu reyondan tedarik edebilirsiniz. Bu Deri Bakım Kitleri Ellerimizi nemlendirmek için kullandığımız kremler gibi Oyuncu Koltuğumuzun derisini besler ve Çatlamasını, Dökülmesini önler. Derinizin ömrünü uzatır. Bizim önerimiz Ayda 1 Kere Oyuncu Koltuğunuzun Bakım ve temizliğini sadece bu kit ile yapmanızdır. Evlerinize gelen temizlikçiler bunları bilmez ve masanızı silmiş olduğu kimyasal bez ile koltuğunuzu da silebilir. Kimyasal Madde ile temas etmesi halinde hemen arkasından deri bakım kiti ile bakımını gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Aksi halde Koltuğunuzun derisinin ömrünü ciddi anlamda azaltmış olacaksınız. Bizim önerimiz evlerinize gelen yardımcılara evin temizlik talimatını vermeniz ve koltuğunuzu ve bunun gibi hassas bakım gerektiren malzemelerin bakımı kendisinin veya hiçbir şekilde temizliğini yapmaması ve bakım ve temizliğini size bırakması yönündedir.

    2.MEKANİK BAKIM TALİMATI
    Oyuncu Koltuğu Modelleri çok komplike ürünlerdir. Yani size sağladığı yüksek hareket kabiliyeti yanı sıra mekanik aksamı çok fazla olan ürünlerdir. Oyuncu Koltuğu Modellerinin alt alanların da yer alan mekanizma içerisinde Dikey döşenmiş Alüminyum Plakalar yer alır. Bu alan 2 Ayda bir yağlanması önerilmektedir. Bazen Fabrikadan çıkışında yağı eksik olabilir ve gıcırdama sesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Bu durum için de hemen yağlama işlemi yapılması gerekmektedir. Fabrika çıkışında yağlama işlemini bizim yapmamız halinde ürünlerin kargo ile taşınmasında yağın akması ve Oturma, Sırt alan derilerine bulaşması söz konusu olabiliyor ve bu durumda Mekanik Yağ deri üzerinde kalıcı leke bırakabiliyor. Bu sebepten dolayı fabrikadan çıkışında yağlama işlemi yapılmamaktadır. Yağlama ve Bakımı çok kolaydır. Bizim önerimiz WD40 Sprey yağlayıcı Modellerini tercih etmeniz yönündedir. Hem Kalite hem de kullanım kolaylığı ile yağlama işlemini kolaylıkla yapmanıza imkan sağlamaktadır. 180° Geriye Yatma özelliğine sahip Oyuncu Koltuğu modellerinde Yan mekanizma alanı da 4 Ayda 1 Kere Yağlanması gerekmektedir.

    Oyuncu koltuğu Mekanik Aksamlarının Periyodik Bakım talimatları

    Mekanizma Alanına erişmek için yan kol kapaklarının bulunduğu alanda tıpalar vardır. Bu Tıpaları Falçata, Bıçak veya kesici bir alet yardımı ile çıkarabilirsiniz. Bı tıpaları çıkardığınızda karşınıza Yıldız veya Alyan vidalar çıkacaktır. Alyan olması halinde ürün ile tarafınıza gelen alyan parçayı kullanabilirsiniz. Bu alandaki vidaları da çıkardığınızda Sağ tarafınızda Yaylı bir sistem göreceksiniz. Bu alanı yağlamanız gerekmektedir. Sol Tarafta ise herhangi bir yay yer almamasından dolayı ses yapacak tek alanı eklem bölgesi olup ses duymanız halinde açabilirsiniz. Genelde bu alan ses yapmamaktadır.

    Yukarıda belirtildiği şekilde bakım talimatlarının yapılması halinde hiçbir sıkıntı ile karşı karşıya kalmayacaksınızdır. Bu bakımları yapmadığınız takdirde yaşanacak sorunlar garanti kapsamına dahil değildir.

    En Çok yapılan hatalardan bir tanesi bir ürünü satın aldığınızda 2 Yıl her şeyine garantisi olduğu algısıdır.

    Bu algının kesinlikle kasıtlı olarak düşüldüğünün farkındayız. Sonuçta böyle bir garanti kapsamı dünyanın hiçbir bölgesinde hiçbir kategorideki ürün skalasında yer almamaktadır. Mekanik ve fabrikasyon arızalar garanti kapsamında değerlendirilmekte olup Kullanıma bağlı oluşan sıkıntılar ve Kırılma, Çatlamalar garanti kapsamı dışındadır. Bu durum iade ve Garanti Sayfasında belirtilmiştir.




  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.