Şimdi Ara

Xperia Z5 Premium garanti işlemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben sony Xperia z5 premium kullanıyorum.
    1 hafta önce telefonun sarjı tam olarak bitti ondan sonra iki sıkıntı baş gösterdi
    -Bataryam beklemede çok çabuk bitiyor telefon yeni format atıldığı halde gecede %70 den %20 ye iniyor
    -Hiç bir pc telefonumu görmüyor usb aygıt tanımlaması başarısız oldu diyor.Xp win7 win10 her türlü işletim sisteminde görmedi

    Telefon istanbul bilişimden alındı sony resmi distribitör garantili 2 yıl garantisi hala garantisi var


    Elazığda oturuyorum garantiye nasıl yollayacağım acaba?

    Bilen varsa yardım etsin teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeşim aynı sorun vardı ben de telefonu pc tanımıyor ve aynı sorundan dolayı hızlı şarj olmuyor. gece %60 da bırakıyordum sabah şarjı bitip kapanmış oluyordu. izmir teleservice gönderdim çünkü merkez orası önce usb şarj soketi değişti sorun düzelmedi sonra tekrar gönderdim anakart değişti sorun düzeldi. ve orjinal şarjla etmende önemli tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attsedat36

    kardeşim aynı sorun vardı ben de telefonu pc tanımıyor ve aynı sorundan dolayı hızlı şarj olmuyor. gece %60 da bırakıyordum sabah şarjı bitip kapanmış oluyordu. izmir teleservice gönderdim çünkü merkez orası önce usb şarj soketi değişti sorun düzelmedi sonra tekrar gönderdim anakart değişti sorun düzeldi. ve orjinal şarjla etmende önemli tabi

    Orjinalla sarz ediyorum zaten de kutudan çıkanla yarın garantiye yollayacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sony musteri hizmetlerini aramalisin. sana yardimci olacaklar ve yonlendireceklerdir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony avrasya garantili ise Teleservice üzerinden cihaz kaydı yapın . Sonra site sizi yönlendirecektir. Şarj soketinde bir sorun var gibi umarım sorununuz çözülür. Göndermeden önce birde telefonun şarjını bitirip kapalı bir şekilde %100 olana kadar bekleyin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.