Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
18
Favori
25.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar Sony xperia z telefonumu sıvı teması sonrasında THH'ne baş vurmam sonrası,adıma olumlu karar çıktı ve telefonu aldığım bayiden ücretini iade aldım,ilgilenenlere önemle duyrulur ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam.Mutlu bir son. Hakkınızı sonunda almanız iyi olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semazen77

    Selam arkadaşlar Sony xperia z telefonumu sıvı teması sonrasında THH'ne baş vurmam sonrası,adıma olumlu karar çıktı ve telefonu aldığım bayiden ücretini iade aldım,ilgilenenlere önemle duyrulur ...

    Hocam parayı kredi kartına mı ödediler? Yoksa kartsızmı verdiler?
    Peşinmi verdiler taksitlemi verdiler?
    Birde tüketici hakem heyetine başvurduktan sonra ne kadar süre beklediniz?

    Bende başvuracağım hakem heyetine trlefonum xperia m2, bir yıl içinde 5 kere arıza yaptı o yüzden.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kvk yı arayıp biraz sert konuşun bana 0 z2 verdiler dedim ya yenisi ya parası yada tüketici heyetine giderim ne siz uğraşın ne ben
  • z3c cihazım su geçirdi ve teleservice değişim yapacağını söyledi. yasalara göre bu durumda iade hakkım da mevcut ama teleservice bunu yapmıyor. bu yüzden THH'ne başvurdum. en az 6 ay en fazla 1 yıl sonra karar çıkar dediler.
  • Arkadaşlar Tüketici Hakem Heyeti kararını aldıktan sonra paranızı almak için hiç uğraşmanıza gerek yok. Zaten yeterince beklemişsiniz bu tip şirketlere güzel bir ders vermek gerekiyor. Tüketici hakem heyeti kararını alıp icraya koyuyoruz diyelim ki fatura iade tutarı 1800 TL, bu süreç sonucunda vekalet ücreti vs ile yaklaşık 2500 bin TL para çıkıyor iadeyi yapmayarak sizi süründüren şirketten. Bu konuda yardıma ihtiyaç duyanlar özel mesajdan ulaşabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Augias -- 19 Ağustos 2016; 16:35:13 >
  • 28/04/2015 tarihinde aldığım z3 compact cihazım aldıktan 4-5 ay sonra ekran açılması sorunu başladı, sevise verdim sıfırıyla değiştiler, sonra yeni telefon yine aynı arızayı yaptı, tamir edildi ve tekrar aynı arızayı yaptı .Biraz araştırdım ki bu telefonun kronik problemi bu arızalar.3.kez ankara teleservice ye vermemde 22 iş günü olmuştu ki gitti 23/10/2015 tarihinde Tüketici hakem heyetine başvurdum, 2 gün sonra arızadan telefonu aldım yine arıza ekran olduğu gibi açık , utanmadan geri vermeye çalıştılar iade ettim , tekrar tamir edildi iyi kötü elime geçti telefon kullanmaya devam ettim.Fakat hakem heyeti süreci ilerledi ve 10/03/2016 tarihinde karar çıktı 29/03/2016 da telefonu istekleri üzerine kvk ya iade ettim para 8/4/2016 da hesabıma yattı , 1 sene de telefonu kullandım acı tatlı günlerimiz oldu,yani demem o ki devlet var arkanızda başvurunuzu yapın bozuk felan kullanın telefonu, sonra haklıysanız illaki paranızı alacaksınız. (karar çıkınca arkadaşım yurt dışından geliyordu 2350 tl ye 6s 64 GB getirttim tadından yenmiyor :) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bekarov -- 9 Nisan 2016; 10:55:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Arkadaşlar Tüketici Hakem Heyeti kararını aldıktan sonra paranızı almak için hiç uğraşmanıza gerek yok. Zaten yeterince beklemişsiniz bu tip şirketlere güzel bir ders vermek gerekiyor. Tüketici hakem heyeti kararını alıp icraya koyuyoruz diyelim ki fatura iade tutarı 1800 TL, bu süreç sonucunda vekalet ücreti vs ile yaklaşık 4000 bin TL para çıkıyor iadeyi yapmayarak sizi süründüren şirketten. Bu konuda yardıma ihtiyaç duyanlar özel mesajdan ulaşabilirler.

    Hocam peki hakem heyeti süreci sürüyorken telefonu servisten teslim alabilirmiyiz? bazıları cihazı teslim alırsanız para iadesi hakkınız gider, bazıları cihazı alabilirsiniz sorun yok diyorlar. 2 aydır telefonsuz dolaşmak gerçekten can sıkıcı.
  • Size para iadesi yapılıncaya kadar telefonun sizde durması gerekiyor.
  • Arkadaşlar aynı arıza bende de oluştu 3 kez servis tamir etti gönderdi ki hepsinde de değişim talebim oldu.
    Bana verilen cevap ise aynı hatayı 4 kez yaparsa değişim hakkınız oluyor.
    Son servis dönüşünde telefonu kullanmadan paketinden çıkarıp direk su dolu bardağa koydum. Sonuç telefon su geçirdi.
    Servise değişim talebiyle gönderdiğimde telefon "tuzlu suyla temasından dolayı garanti dışı kalmıştır" diyor.
    İnsanı resmen enayi yerine koyuyuyor bu tilki kurnazları. 4 kere bekliyorsun değişim hakkı için hakkı kazanınca kullanıcı hatasından dolayı garanti dışı diyorlar. Bir daha sony veya kvk mı AMAN AMAN. yanından bile geçmem.

    düzeltme: hakem heyeti başvuru formu oralarda var mı biz mi hazırlayıp götüreceğiz. hangi belgeler gerekli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conqierors -- 13 Ağustos 2016; 14:47:34 >
  • Augias kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba.
    Bana da thh den telefon için para iadesi cikti. Telefonu kutusu aksesuarları herseyi ile mi gönderilmesi gerekli acaba. Bende başka şarj aleti var işte kulaklık yok. Cevaplarsaniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ellekem kullanıcısına yanıt
    Öyle de yapabilirsiniz kararı icraya da koyabilirsiniz; böylece fatura tarihinden itibaren faiziyle talep etmiş olursunuz.
  • Peşin aldım arkadaşım,hakem heyeti kararını yanlış hatırlamıyorsam 2,3 ay bekliyorsunuz ama sizin adınıza olumlu yanıt geliyor merak etmeyin.Telefonu aldığınız bayi ya yenisiyle yada parasını vermesi ile ilgili karar çıkıyor.Ben para iadesini istedim çünkü iPhone 6 aldım ve çok memnunum:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Augias

    Öyle de yapabilirsiniz kararı icraya da koyabilirsiniz; böylece fatura tarihinden itibaren faiziyle talep etmiş olursunuz.

    Hocam bu konuda detaylı bilgi nereden alabilirim? İcradan sonra paranın ele geçmesi ne kadar sürer ve telefonu bu süreçte ne zaman karşı tarafa teslim ediyorum? Fatura tarihinden itibaren faiz derken telefonu aldığımız tarihten mi bahsediyoruz? Fırsatınız olduğunda dönüş yapabilir ya da doğru bilgiye ulaşmam için birkaç anahtar kelime söyleyebilirseniz çok memnun olurum, teşekkürler.
  • Selamlar birsey sormak istıyorum,yardımcı olursanız sevinirim..Şimdi aynı problem benim basıma da geldı.teleservıce köşesindeki minik darbeden kaynaklı su almış diyip,2200 tl ıstedı ve anakart oksitlenmiş dedi.ben tuketıcı hakem heyetıne tum evraklarla basvurdum Sorum şu,telefon hıc acılmıyor,telefoncu bır tanıdıgım var onda ucuza yaptırabılırım 100-200 lıraya falan fakat önumuzdekı surecte thh bilirkişiye yollarsa telefonu, telefon calısıyor dıye görüp basvurumu reddedebılır...Yok telefonu tamır ettırmesem oksitlenme,ordakı su ile birlikte küflenıp 3-4 ay ıcınde(karar cıkana kadar) tamamen anakart yok olabılır.(bırde ustune thh den talebım ret yerse ,telefonda tamamen kullanılmaz kalacak.Yanı ne yapacagımı bılemedım,bir ıhtımal ben telefonu yınede yaptırayım,bılırkısı ısterse sarjı tamamen bıtırıp gotururum dedım,ama o zaman da bılırkısı sarja takıp acmaya calısırmı..yoksa sadece kasayı mı kontrol eder bılemedım.fıkır verırsenız sevınırım..tesekkurler..

    Not:Telefon ılk basta ekran goruntusu yoktu ama parmak okuyordu.veya resetleyınce tıtrıyordu.Artık hıc bır tepkı yok.sarj bıle almıyor.belkı acılır dıye 3 gun prıncte beklettım ama acılmadı.




  • smartsmart S kullanıcısına yanıt
    ret cevabına ne dayanak verdıler..yanı sızın hatanız ne ımıs de ret olmuş.
  • konu olumlu sonuçlandı kendi adıma. 5S takas ile değiştirdiğim garantili sony Z3 telefonun fatura bedelini iade aldım. yaklaşık 2300 tl gibi bir şeydi tam hatırlamıyorum. Güzel oldu benim açımdan. bir daha sony almayı düşünmüyorum ya da alacaksam araştırıp en sorunsuz modeli alınabilir.
    herkes peşini bırakmasın ve yaşadıkları gerçek mağduriyeti açıkça belirtsinler. ya tutarsa hesabı ile başvurursanız sonuç alamayabilirsiniz. sonuçta bunlara avukat, müdür vs gibi adamlardan oluşan komisyonlar karar veriyor.
  • conqierors kullanıcısına yanıt
    Gözünüz aydın. Hayırlı olsun. En azından sizde rahatladıdnız. İşte biz değil sony kaybetti. Ben o kadar dil döktüm ama umursamaz müşteri hizmetleri olunca sonuç böyle oldu. Tek isteğim herkes hakkını arasın da şunlara para kaptırmasın.
  • Selamlar benim de telefonum su geçirdi. Vodafone bayisinden almıştık ve doğrudan oraya götürdük. Orada sorunları yazıp 18.07.17 tarihinde aldılar ve telefon dün (07.08.2017) tarihinde sıvı teması nedeniyle garanti dışı denerek elime geçti. hesapladığımda 20 iş gününü doldurmuyor. yine de thh ye para iadesi için başvurabilir miyim?
  • sanırım bu sony de bir problem var ben cidden beğenerek aldığım sony xz cihazımı dün havuzda 2dakika durduğum zaman içine su aldı ulan yirmağa gidiyorum eyyyy diye bağırdım bir de artislik yapıyordum iphonecular nerede diye bunu halledip bir tane iphone alıcağım ne kadar çabuk şarjı bitse de iphonenin yapacak birşey yok androidler ile uğraşmaktan sıkıldım
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.