Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirdi | TELESERVICE | Tüketici Mahkemesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
3
Favori
7.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azsussan

    Cihazlar su gecirmez degil suya dayanikli. O reklamlara da inanmayin. Bu telefonu legene su doldurup yuzdurmeyin. Onunla banyo yapmayin. Cesme altinda yikamayin. Bu suya dayaniklilik telefona su dokulmelerinde, yagmur altinda kullanmaya olanak tanir. Havuzun icinde foto cekmeye degil. Adamlar masraf cikartmak icin bahane ararken yazik etmeyin telefonlariniza.

    Bak hocam eğer durum senin dediğin gibi olsaydı bu Sony Mobile denen firma ürünün reklamını yaparken su dökülmesine ve yağmur altında kullanmaya yönelik reklamlar yapmalıydı. Adamlar resmen havuzun altında video çekiyorlar ve bir bardak dolusu suda telefon açıkken arama geliyor gibi reklamları var. Ayrıca sitelerinde de 30 dk boyunca suya dayanıklıdır yazıyor. Tamam senin dediğin doğru olabilir ama bu reklamlar ve satış personellerinin anlattıkları insanları yanıltıyor ve kandırıyor. Bu durumda da mağdur olan arkadaşlarımıza haklarını aramaları doğuyor. Aşağıdaki video ları incelerseniz ne demek istediğimi anlarsınız.

    http://www.sonymobile.c...oducts/phones/xperia-z/ (Sony nin resmi stesinde de suya 30 dakika dayanıklıdır yazıyor.)

    https://www.youtube.com/watch?v=5qi2oc7CW_A

    https://www.youtube.com/watch?v=guOkVMWqP90

    https://www.youtube.com/watch?v=gWysHOjl95E

    https://www.youtube.com/watch?v=nDuYUlHc1r4




  • Arkadaşlar sony reklamlarını ve mağduriyetinizi bildiren bir e-posta yı aşağıda vereceğim adrese mail atın lütfen. Sony uğraşsın artık.

    Başvuru formu ile ilgili olarak yaşanan sorun nedeni ile başvurularınızı geçici bir süre için rok@rok.org.tr adresli e-postamıza iletmenizi rica ederiz
  • Merhaba arkadaşlar. Çok değişik bi durumla karşı karşıyayım. Konu hakkında bilgili olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    Geçen haftasonu(10.05.2014) ofiste çalışırken Xperia Z model telefonumun üzerine kahve döktüm(Kahve soğuğa yakın ılıktı), haliyle önce peçete ile kuruladım telefonu sonra da musluk suyunun altına sokarak telefonu temizledim. Haliye su geçirmez bir telefona sahip olduğumu düşündüğümden gayet rahattım. Telefonu temizlerken kapakları kontrol ettiğimi de belirteyim. Aradan 1 saat geçmeden telefon sapıtmaya başladı ve kapandı. Sonra bir baktımki kamerelarda sudan dolayı buğulanma olmuş. Telefonu açmaya çalışmadım, eve gelip pirinç kutusuna soktum ki içeride kalan buğuyu alır umudu ile. 1 gün beklettim telefonu. Akabinde telefon açılmadı. Garantiye verdim telefonu ve bu akşam dönüş yapıldı bana. 1.721,00 TL tamir ücreti olarak. Şaka gibi bir ücret gördüğünüz üzere. Aynı modeli sıfır almak istesem 1.450 TL gibi bir bedel ödeyecekken bana çıkardıkları tamir masrafı oldukça gülünç geldi. Ardından 2. bir mesaj aldım eğer talep edersem 1.736,00 TL bedel ödeyerek telefonunun yenilenebileceği doğrultusunda. En nihayetinde gün içerisinde telefonu teleserviceden aldım. açmaya çalıştım açılmadı. eve geldim 15 dk kadar şarza taktım bildirim ışığı yanıyodu. biraz daha bekledim ve telefonu açmaya çalıştım. Şaka gibi ama telefon açıldı, kamerasında hiç bir problem yok, ekran gayet stabil ancak hoparlörler patlamış gibi ses veriyor. Yasal olarak hakkımı arayacağım ama ne gibi bir yöntem izlemem gerektiği konusunda fikrim yok. Sonuçları ne olur bu konu da da fikrim yok. konu başlığında yer alan doc belgelerini indirdim o doğrultuda bir şikayet dilekçesi ile hakem heyetine başvuruda bulunmayı planlıyorum.
     Xperia Z Su Geçirdi | TELESERVICE | Tüketici Mahkemesi




  • ya kesinlikle yenisini vermesi gerekiyor işte bu yüzden bu şirketlerin markaların hiçbirinisini sevmiyorum her türlü sertifikaları almışlar ama su geçirince değiştiremeyiz her markanın böyle bir şerefsizliği var hakkınızı sonuna kadar savunun ama o telefonu gene yenisini ile değiştirsinler yada cretini geri versinler




  • Benimde Sony smartwatch 2 akıllı saatim su geçirdi ben simdi servise yollicam ama sorun olarak ne yazım zaten değişim yapmazlarsa senin dilekçeyi kendime gore çevirip thh başvuracağım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aynı benimde telefon su almış garantiye verdik yapmadılar Thh ye gönderdik thh bize olumsuz sonuç verdi ama itiraz edebiliyormuşuz sizce etsem dava bana döner mi?
  • Arkadaşlar aynı benimde telefon su almış garantiye verdik yapmadılar Thh ye gönderdik thh bize olumsuz sonuç verdi ama itiraz edebiliyormuşuz sizce etsem dava bana döner mi?
  • Merhaba Arkadaşlar Teleservice Mağduru Olarak Yazıyorum.

    24.06.2015 Tarihinde Vodafone'den fatura tarifesine ek olarak Sony Xperia Z3 marka ve model telefon aldım. Telefonu bayide açmalarını istedim yoğun olduklarını açamayacaklarını söylediler. Israr etmeme rağmen telefonun fabrikadan kontrol edilerek paketlendiğini hatalı çıkmasının mümkün olmadığını söylerek telefonu elime sıkıştırıp gönderdiler. Neyse eve geçtim kutusundan çıkardım sim kartı taktım ve çalıştırdım. Telefon internete bağlandığında otomatik olarak güncellemeye başladı neyse güncellemeler falan bitti. Sonra telefonun sol çitasında küçük bir açıklık gördüm ve su geçirmez özellikte olduğunu düşünerek satın aldım bayiiye gittim. Bayi çalışanı telefonu aldı ve çitaya tırnağıyla dokundu, sol çita komple yerinden ayrıldı. Daha sonra yüzsüzce utanmazca telefonu düşürdüğümü iddia etti, orada adamın ağzını burnunu kıracaktım zor tuttum kendimi. Değiştirmelerini istedim olmaz dediler servise göndermemi söylediler. Daha sonra alın servise gönderin dedim, biz gönderirsek sıfırı 1 ayda zor gelir dediler. Eğer ben götürürsem en geç 1 haftaya kalmaz sıfırını vereceklerini söylediler. Devamında Teleservice Ankara Necatibey şubesine götürdüm, telefonun 1 hafta içinde geleceğini söylediler. Şuan Teleservice'ye telefonu vereli 40 güne yaklaştı ayrıca Teleservice ve Sony'nin yasal süreleri doldu. Teleservice, Sony ve Vodafone'yi defalarca aradım sonuç alamadım. Firmaların müşteri hizmetleri konuşmalarını kısaca aşağıda özetliyorum.

    Vodafone: Biz bişey yapamayız beyfendi biz telefonu sattıktan sonra gerisi bizi ilgilendirmez Teleservice ile görüşün.
    Teleservice: Biz telefon değişimini ilettik biz bişey yapamayız herşey Sony'e bağlı onlar ne zaman gönderirse bizde size o zaman göndeririz.
    Sony Mobile: Stoklarda sizin telefondan mevcut değil, gelmesi uzun sürerse aldığınız yerden para iadesini alın, ya da dava edin diyorlar.
    Vodafone: Telefonu iade etmek istiyorum, öyle bir durum mevcut değil beyfendi Teleservice'yi bekleyin diyor. Kısaca Vodafone diyor ki o parası sizden s.... s.... alacağız.

    -Bu üç firmanın arasına sıkıştım kaldım. Hangisini dava edeyim diye düşünüyorum ya da hepsini mi dava etsem. Dava etsem süreç nasıl olur nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
    -Arazi Mühendisi olduğum için kamerası iyi ve dayanıklı bir telefon tercih ettim, telefonsuzluk iş konusunda beni çok mağdur etti, tazminat davası açabilir miyim?

    Bu arada : Vodafone - Teleservice - Sony bu üçlü arasına düşmeyin adamdan kan alıyorlar kan.

    Teleservice'den uzak durun, Sony rezil bir firmaymış, Vodafone Köprü Başında ki Deli Dumrul Telefonu sana sattım ne yaparsan yap o parayı senden alacağım diyor.

    Cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim.





     Xperia Z Su Geçirdi | TELESERVICE | Tüketici Mahkemesi




  • Dava sonucu ne oldu hocam?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.