Şimdi Ara

XPERIA Z KULLANICILAR KULÜBÜ

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
39.254
Cevap
175
Favori
1.137.243
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Ben herdaim burdayım yorum yapmasamda.

    Eyvallah abi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4611 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melo1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensmcr

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    İlk zamanlar forumda söyleye söyleye dilimde tüy bitmişti, toplam 100 lira verip mutlaka dock ve kablosuz kulaklık alın kapaklardaki conta yıpranır deliler gibi pişman olursunuz diye ama gerçi sakalımda var pek diyen olmamış sanırım nadirde olsa kapaklar eskidi kendi kendine açılıyor diyenleri goruyorum. 50 liraya dock satılıyordu o sıralar ve 50 lirayada bh 111 satılıyor kablosuz kulaklık. orjinal kulaklık gibi kaliteli ve ses seviyesi baya iyi istediğiniz kulaklığı takabiliyorsunuz ama mikrofonsuz her kulaklık takılıyor zaten dahili mikrofonu vardı vs demiştim.

    100 lira verip kapakları hiç açmadandan kullanmak eskitmemek varken sonradan bir sürü masraf yapıp zaman harcamakta var. Valla nerdeyse bir buçuk senedir kapakları hiç açmadım şarj kapağı bile zorlamadan açılmıyor çok memnunum suya sokarken içim rahat havuzda top gibi kullanıyorum telefonu utanmasam Her zaman söylüyorum eğer yeni telefon alanlar varsa mutlaka şarj için dock ünitesi alsınlar hem kullanışlı hızlı takılıyor kablo filan uğraştırmıyor hemde usb şarj contası eskimez hemde ilerde başınız ağrımaz

    Benim contanın birazı zarar görmüş kulaklık bölümünde Su geçirmiş ama bir sorun yok tel de. Yeni kapak alıcam nasıl takabilirim o kapakları?

    Garantisi varsa servise ver, elin yatkın ise kapakları ve arka kasa kapağının yapışkan contasından satın alarak kendin yap ama baya dağıtman gerek telefonu sadece arka kapağı sökmek yetmiyor. Hassas bir sürü parça vardır daha fazla zarar verme ihtimalin yüksek. En iyisi servise vermek ama kasa kapağını hepsi dandik takıyor su geçirme oranı çok yüksek. Kapaklar için servise ver servisten sonra kasa kapağını yeni orjinal yapışkan contası ile sen tak ebayda bulabilirsin

    prof.exx arka kapak contası ve kapağıyla birlikte değiştirdiler benim daha önce de paylaşmıştım ..
    servisde sanırım değişim var , çünkü bi arkadaş da beyaz kağıtların hafif kırmızı olduğunu yazmış ama yine de içinde değişim olduğunu yazmııştı ...
    ilk önce servisi deneyip daha sonra kendi imkanlarınızı deneyin bence..
    birde su testi yapıldı diye bile not düşmüşler kağıda o çok hoşuma gitti bütün kapakların contası kaya gibi ynilenmiş...
    saygılar

    o sıralar teleservice elamanlarının kafası iyiymiş galiba Normalde bütün müşterileri şikayetçi. Bence istisnalar kaideyi bozmaz ben servise verecek olsam gelince kesin yine kendim değiştirirdim ama sorun yoksa iyi dostum sevindim inşallah hep böyle olurlar, her gün yüzlerce telefona bakıyorlar bıkmışlar artık, sıfır özenle çalışıyorlar
    _____________________________

    | TRAP MUSİC | BEATS AUDIO | RL GRİME | SKRİLLEX | SONY | ANDROID | IT SPECIALIST | WEB DEVELOPER |




  • Yarbay
    2210 Mesaj
    Benimde bu sıralar kameradaki siyah noktalardan servise göndermem lazım elimde kapak çontası var.contayıda göndersem acaba değiştirirlermi.sonradanda bir daha problem olursa conta gönderdim diye şuçu bana atarlarmı diyede düşünmüyor değilim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Benimde bu sıralar kameradaki siyah noktalardan servise göndermem lazım elimde kapak çontası var.contayıda göndersem acaba değiştirirlermi.sonradanda bir daha problem olursa conta gönderdim diye şuçu bana atarlarmı diyede düşünmüyor değilim.

    bence öyle birşey yapma abi

    ama cihazı yollarken üstüne su testi istediğini büyük büyük harflerle belirt abi : )
    |
    |
    _____________________________

    Xiaomi Mi 9T
  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: melo1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensmcr

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    İlk zamanlar forumda söyleye söyleye dilimde tüy bitmişti, toplam 100 lira verip mutlaka dock ve kablosuz kulaklık alın kapaklardaki conta yıpranır deliler gibi pişman olursunuz diye ama gerçi sakalımda var pek diyen olmamış sanırım nadirde olsa kapaklar eskidi kendi kendine açılıyor diyenleri goruyorum. 50 liraya dock satılıyordu o sıralar ve 50 lirayada bh 111 satılıyor kablosuz kulaklık. orjinal kulaklık gibi kaliteli ve ses seviyesi baya iyi istediğiniz kulaklığı takabiliyorsunuz ama mikrofonsuz her kulaklık takılıyor zaten dahili mikrofonu vardı vs demiştim.

    100 lira verip kapakları hiç açmadandan kullanmak eskitmemek varken sonradan bir sürü masraf yapıp zaman harcamakta var. Valla nerdeyse bir buçuk senedir kapakları hiç açmadım şarj kapağı bile zorlamadan açılmıyor çok memnunum suya sokarken içim rahat havuzda top gibi kullanıyorum telefonu utanmasam Her zaman söylüyorum eğer yeni telefon alanlar varsa mutlaka şarj için dock ünitesi alsınlar hem kullanışlı hızlı takılıyor kablo filan uğraştırmıyor hemde usb şarj contası eskimez hemde ilerde başınız ağrımaz

    Benim contanın birazı zarar görmüş kulaklık bölümünde Su geçirmiş ama bir sorun yok tel de. Yeni kapak alıcam nasıl takabilirim o kapakları?

    Garantisi varsa servise ver, elin yatkın ise kapakları ve arka kasa kapağının yapışkan contasından satın alarak kendin yap ama baya dağıtman gerek telefonu sadece arka kapağı sökmek yetmiyor. Hassas bir sürü parça vardır daha fazla zarar verme ihtimalin yüksek. En iyisi servise vermek ama kasa kapağını hepsi dandik takıyor su geçirme oranı çok yüksek. Kapaklar için servise ver servisten sonra kasa kapağını yeni orjinal yapışkan contası ile sen tak ebayda bulabilirsin

    prof.exx arka kapak contası ve kapağıyla birlikte değiştirdiler benim daha önce de paylaşmıştım ..
    servisde sanırım değişim var , çünkü bi arkadaş da beyaz kağıtların hafif kırmızı olduğunu yazmış ama yine de içinde değişim olduğunu yazmııştı ...
    ilk önce servisi deneyip daha sonra kendi imkanlarınızı deneyin bence..
    birde su testi yapıldı diye bile not düşmüşler kağıda o çok hoşuma gitti bütün kapakların contası kaya gibi ynilenmiş...
    saygılar

    o sıralar teleservice elamanlarının kafası iyiymiş galiba Normalde bütün müşterileri şikayetçi. Bence istisnalar kaideyi bozmaz ben servise verecek olsam gelince kesin yine kendim değiştirirdim ama sorun yoksa iyi dostum sevindim inşallah hep böyle olurlar, her gün yüzlerce telefona bakıyorlar bıkmışlar artık, sıfır özenle çalışıyorlar

    ben de şaşırdım çünkü ilk yolladığımda bildiğin telefonun anasını ağlattılar ...
    sonra dedim zaten bundan daha kötüsünü yapamazlar kamerada flu çekmeye başlamıştı yolladım .... vuhhhuuuuuuuu bir geldi ...
    şaşırdımm yavvv
    _____________________________

    Xiaomi Mi 9T




  • Yarbay
    4611 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: melo1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: melo1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ensmcr

    quote:

    Orijinalden alıntı: prof.exx

    İlk zamanlar forumda söyleye söyleye dilimde tüy bitmişti, toplam 100 lira verip mutlaka dock ve kablosuz kulaklık alın kapaklardaki conta yıpranır deliler gibi pişman olursunuz diye ama gerçi sakalımda var pek diyen olmamış sanırım nadirde olsa kapaklar eskidi kendi kendine açılıyor diyenleri goruyorum. 50 liraya dock satılıyordu o sıralar ve 50 lirayada bh 111 satılıyor kablosuz kulaklık. orjinal kulaklık gibi kaliteli ve ses seviyesi baya iyi istediğiniz kulaklığı takabiliyorsunuz ama mikrofonsuz her kulaklık takılıyor zaten dahili mikrofonu vardı vs demiştim.

    100 lira verip kapakları hiç açmadandan kullanmak eskitmemek varken sonradan bir sürü masraf yapıp zaman harcamakta var. Valla nerdeyse bir buçuk senedir kapakları hiç açmadım şarj kapağı bile zorlamadan açılmıyor çok memnunum suya sokarken içim rahat havuzda top gibi kullanıyorum telefonu utanmasam Her zaman söylüyorum eğer yeni telefon alanlar varsa mutlaka şarj için dock ünitesi alsınlar hem kullanışlı hızlı takılıyor kablo filan uğraştırmıyor hemde usb şarj contası eskimez hemde ilerde başınız ağrımaz

    Benim contanın birazı zarar görmüş kulaklık bölümünde Su geçirmiş ama bir sorun yok tel de. Yeni kapak alıcam nasıl takabilirim o kapakları?

    Garantisi varsa servise ver, elin yatkın ise kapakları ve arka kasa kapağının yapışkan contasından satın alarak kendin yap ama baya dağıtman gerek telefonu sadece arka kapağı sökmek yetmiyor. Hassas bir sürü parça vardır daha fazla zarar verme ihtimalin yüksek. En iyisi servise vermek ama kasa kapağını hepsi dandik takıyor su geçirme oranı çok yüksek. Kapaklar için servise ver servisten sonra kasa kapağını yeni orjinal yapışkan contası ile sen tak ebayda bulabilirsin

    prof.exx arka kapak contası ve kapağıyla birlikte değiştirdiler benim daha önce de paylaşmıştım ..
    servisde sanırım değişim var , çünkü bi arkadaş da beyaz kağıtların hafif kırmızı olduğunu yazmış ama yine de içinde değişim olduğunu yazmııştı ...
    ilk önce servisi deneyip daha sonra kendi imkanlarınızı deneyin bence..
    birde su testi yapıldı diye bile not düşmüşler kağıda o çok hoşuma gitti bütün kapakların contası kaya gibi ynilenmiş...
    saygılar

    o sıralar teleservice elamanlarının kafası iyiymiş galiba Normalde bütün müşterileri şikayetçi. Bence istisnalar kaideyi bozmaz ben servise verecek olsam gelince kesin yine kendim değiştirirdim ama sorun yoksa iyi dostum sevindim inşallah hep böyle olurlar, her gün yüzlerce telefona bakıyorlar bıkmışlar artık, sıfır özenle çalışıyorlar

    ben de şaşırdım çünkü ilk yolladığımda bildiğin telefonun anasını ağlattılar ...
    sonra dedim zaten bundan daha kötüsünü yapamazlar kamerada flu çekmeye başlamıştı yolladım .... vuhhhuuuuuuuu bir geldi ...
    şaşırdımm yavvv

    o zaman sorun yok dostum
    |
    |
    _____________________________

    | TRAP MUSİC | BEATS AUDIO | RL GRİME | SKRİLLEX | SONY | ANDROID | IT SPECIALIST | WEB DEVELOPER |




  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Arkadaşlar bir sorunum var. Şarj kapağının silikonu tak çıkar yapmaktan yırtıldı. Teknik servise verip telefonun anasını ağlatmalarını istemiyorum. Yardımcı olurmusunuz lütfen :\



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_eLmaS

    Arkadaşlar bir sorunum var. Şarj kapağının silikonu tak çıkar yapmaktan yırtıldı. Teknik servise verip telefonun anasını ağlatmalarını istemiyorum. Yardımcı olurmusunuz lütfen :\

    Dikkatli bir şekilde çekerek çıkarmaz mısın. Şahsen benim böyle bir sorunum olsa muhtemelen böyle yapardım.... En azından servis belasına bulaşmamak için... O beyaz plastik sap kısmı çok sağlam bir plastik... Ama tabi sen bilirsin. Her türlü riski var illaki içinde kopması falan... Daha önce bir kaç kişi çekip çıkarmışlardı sıkıntısız...

    O da olmazsa bir kaç adet arka kapak contası alacaksın, arka kapağı açıp o şekilde değiştireceksin...

    Bunların hiçbirini yapmazsan /yapamazsan servisten başka çaren yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hârimi -- 4 Temmuz 2014; 16:01:55 >
    _____________________________




  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Benimde bu sıralar kameradaki siyah noktalardan servise göndermem lazım elimde kapak çontası var.contayıda göndersem acaba değiştirirlermi.sonradanda bir daha problem olursa conta gönderdim diye şuçu bana atarlarmı diyede düşünmüyor değilim.

    Servis dışardan müşterilerinin verdiği ürünü bildiğim kadarıyla kullanmazlar abi... Ama bence bir an önce ver servise... Bu aralar az da olsa olumlu şeyler duyuyoruz... Verirken de arka kapak için yeni conta kullanılmasını, eskisinin takılmamasını, su testi yapılmasını kesinlikle istiyorum falan diye belirtirsin....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2210 Mesaj

    Bayramdan sonra göndermeyi düşünüyorumda ayrı kalmakta istemiyorum acaba kaç günde gelir??
    |
    |
    Hârimi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    463 Mesaj
    Beyler ben de bu telefondan almayı düşünüyorum ama aklımda doru işaretleri var şimdi bu telefonun oyun performansı nasıldır? Spiderman da vice cityde filan rezalet youtube de gördüğüm incelemelerle ve internet performansı da kötü görünüyor bunlar düzeltildi mi ya bunu alcam yada g2mama kararsızım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cavit63

    Bayramdan sonra göndermeyi düşünüyorumda ayrı kalmakta istemiyorum acaba kaç günde gelir??

    Aynen abi ayrı kalmak zor

    Tahminimce 15-20 gün arası sürer....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    27 Mesaj

    Çıkarmayı hallettikde yenisini nereden bulabilirim ve nasıl takabilirim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Hârimi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    907 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_eLmaS

    Çıkarmayı hallettikde yenisini nereden bulabilirim ve nasıl takabilirim?

    ebay, sahibinden gitti gidiyor n11 gibi sitelerde bulabilirsin. takması ile ilgili de youtube de videoları mevcut.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    917 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_eLmaS

    Çıkarmayı hallettikde yenisini nereden bulabilirim ve nasıl takabilirim?

    Hocam nasıl çıkarttınız teli söktünüzmü yoksa dışardan çekerek mi çıkardınız



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    917 Mesaj
    Bu arada filmlere güncelleme gelmiş xperiablogda yazıyor ama bana gelmedi gelen varmı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj
    Zil telini iki kat yapıp yuvaya sokun ikisi ile birlikte çekin korkmayın kopmaz çok kolay ben hepsini değiştirdim bir yerde videosuda var hatta youtube olabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3039 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: assassin(z)


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_eLmaS

    Çıkarmayı hallettikde yenisini nereden bulabilirim ve nasıl takabilirim?

    Hocam nasıl çıkarttınız teli söktünüzmü yoksa dışardan çekerek mi çıkardınız







    bu sekilde sökebilirsiniz merak etmeyin kolay kolay kopmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dephyr -- 5 Temmuz 2014; 0:51:45 >
    _____________________________
    GA-X38-DQ6-ZALMAN CNPS 9700 NT-ASUS A-55GA 550 WATT-OCZ REAPER DDR2 800 CL4-SAMSUNG 1 TB+250 GB SEAGATE 410AS -LOGİTECH G15-SPARKLE 512 8800GT 256 BİT-Q6600 QUAD CORE 2.4 GHZ-ASUS 1814 SATA-PHİLİPS HD1500 KABLOSUZ KULAKLIK-LOGİTECH Z2300-LOGİTECH V450 MOUSE




  • Yüzbaşı
    463 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametg

    Beyler ben de bu telefondan almayı düşünüyorum ama aklımda doru işaretleri var şimdi bu telefonun oyun performansı nasıldır? Spiderman da vice cityde filan rezalet youtube de gördüğüm incelemelerle ve internet performansı da kötü görünüyor bunlar düzeltildi mi ya bunu alcam yada g2mama kararsızım.

    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Google Play Store'da uygulamaların resimleri gözükmüyor arkadaşlar. Daha önceden olmuyordu böyle. Biraz bekliyorum yüklenmesi için ama maalesef resimler gözükmüyor. Bu tarz bir durumla karşılaşan ve varsa çözümünü bilen var mıdır acaba?..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
192.168.1.1
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,103
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.