Şimdi Ara

Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü (174. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.962
Cevap
26
Favori
206.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    Bunda logo var ama önceki kartımda 64lük olduğu yazıyordu.

    128lik hat gerek diyen arkadaş yanılıyor biraz, yedek sim kart veriyorlar ve bu kartta 64 yazması volte için yeterli galiba.

    Diğer sim kart sahibinin kartında mavi renk içinde turkcell yazısı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanillasky1971

    cevap için teşekkür ederim, bu arada bugün 420 mb'lik yeni bir güncelleme geldi ne fark yarattı derseniz ses açma kısma tuşu çalışmıyor şu anda, yani fiziksel tuşla sesi açıp kısamıyorum. Sizde bir sıkıntı var mı?
    Telefon üzerinden güncelleme yaptınız büyük ihtimalle ondan bu hata oluştu. Companion uygulaması ile yedek alıp sonra yazılımı sıfırlayın.


    Bu arada XZ Premium ve XZ1 için 47.2.A.4.41 numaralı yeni sürüm hayırlı olsun.
  • Merhaba arkadaşlar ön ve arka cam için koruma önerecek var mı link atabilir misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ?
  • nano75 N kullanıcısına yanıt
    Youtube de gsm iletişim diye bi sayfa vat oraya bak, fitatı bilmem ama temiz işcilik yapıyorlar gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • pcwolf28 P kullanıcısına yanıt
    Logo olan yeni kartlar. 64 yazanlar ise eski. Ben 128 aldığımda o eski tip karttan verdiler volte o yüzden çalışıyor. Yeni sim kartlarda volte ne yazık ki çalışmıyor. O yüzden volte çalışmayanlar eski sim kart bulmaya baksın. Bu da en kolay 128 olur. En az satan kart o çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    İyi de yeni kartlarda çalışmaması saçma değil mi yav?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 saat önce Turkcell Teknoloji Birimi'yle irtibata geçtim. Durumu izah ettim. Arızalanan simkartım 128kb'tı. O kartımla VoLTE kullanıyordum. Arızalandıktan sonra aldığım kart 64kb'ti ve kullanamadım. Uyguladığım diğer ihtimalleri de aktardıktan sonra "Biraz bekleteceğim sizi" dedi ve geri geldiğinde "Eğer telefonunuz dediğiniz gibiyse muhtemelen 64kb simkartta çalışmayabilir. Modem ayarı 128kb şeklinde ayarlanmıştır. 128kb simkart alırsanız sorun çözülür!" dedi. Direkt müşteri hizmetleri aracılığıyla 128kb simkart sipariş ettim. Evime gelecek. Denedikten sonra tekrar buraya yazacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kanun.ist K kullanıcısına yanıt
    Sizin kart bi gelsin bakalım yeni 128 lik mi gelecek yoksa eskilerden mi. Bence sorun yeni kartlarda ama bakalım taktım konuya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanun.ist K kullanıcısına yanıt
    128 lik sim karta ne kadar ücret farkı ödüyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lBesiktASK kullanıcısına yanıt
    İnanın bilgim yok! Teslim aldığımda öğrenirim ancak. Açıkçası müşteri hizmetlerine sormayı unuttum. 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    Deneyip görecez. 😊 VoLTE olmasa bile mobil ödeme için de 128kb gerekiyormuş.(Yetkilinin yalancısıyım). Bir kaybım olmayacak yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lBesiktASK kullanıcısına yanıt
    Mobil imza için başvurdum hiçbir ücret ödemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CULDAd kullanıcısına yanıt
    Sim kart alırken bir ücret ödemediniz fakat. Mobil imza aylık sabit ücreti Turkcell de 8 TL. Hemde her ay ödeyeceksiniz. Birde buna Ek 22 TL simkart ücreti ilk faturanuza yansır Turkcell de. Ben ilk 64 KB 4.5G simkarta geçtiğimde aynen ücretsiz denip ilk faturama yansıtıldı sim kart değişim ücreti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaygisiz -- 23 Aralık 2018; 12:11:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanun.ist K kullanıcısına yanıt
    22 TL simkart ücreti ilk faturanuza yansır Turkcell de. Ben ilk 64 KB 4.5G simkarta geçtiğimde aynen ücretsiz denip ilk faturama yansıtıldı sim kart değişim ücreti



    Mobil ödeme ve VOLTE olmazsa olmaz şeyler değil durduk yere Turkcelle 22 TL vermeye değmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaygisiz -- 23 Aralık 2018; 12:13:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanun.ist K kullanıcısına yanıt
    Bende Turkcell 64 KB simkart var Turkcellin şu üstünde Logo olanlardan VOLTE çalışıyor. Bilginize



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaygisiz -- 23 Aralık 2018; 12:18:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esas ben Sonynin neden ısrarla XZ Premium için yazılımla VOWIFI yi aktif etmediğini bir türlü anlayamıyorum. Yoksa VOWIFI Sadece Türkiye Romunda mı yok acaba. Öyle ise hangi ülke romunda açıkca o roma flashlayacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaygisiz -- 23 Aralık 2018; 12:21:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cidden çok enteresan bir durum ya bende volte seçeneği de var vowifide var ama volte kullanamıyorum logosu gelmiyor ama ayarlardan açık vowifi ayarları da var ama onuda ne zaman aktif olduğunu anlamıyorum herhangi bir ibare çıkmıyor cidden anlam veremediğim enteresan bir durum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xperia™ XZ Premium (Sony Mobile) Kullanıcılar Kulübü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kaygisiz K kullanıcısına yanıt
    Benim için olmazsa olmaz. 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.